HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Award Economics, the search for economic development
Minerval
mesaj 3 Jul 2004, 05:58 PM
Mesaj #1


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.238
Inscris: 3 January 04
Din: Romania
Forumist Nr.: 1.683



Ziua buna dragi membri ai Hanului.
M-am hotarat sa deschid o serie de topice cu caracter economic, altfel zis, cu utilitate practica romanimii.
Prima tema enuntata va fi cea legata de Autoritatea Contractanta - Delegatia C.E.
---

FONDUL EUROPA
Program de micro-proiecte Cerere de Finanţare
-Delegaţia Comisiei Europene în România


Linia de Buget B7-030 / 2003

Numele solicitantului:

Nr. Dosar
(doar pentru uz intern)
NOTĂ
Vă rugăm să citiţi şi să completaţi această Cerere de Finanţare cu foarte mare atenţie. Omisiunile nu pot fi rectificate; dacă orice informaţie sau document lipseşte, cererea dumneavoastră va fi respinsă.
I. PROIECTUL
1. Descriere

1.1 Titlu

1.2 Localizare(localizări)

Judeţ(e), regiune(i), oraş(e)

1.3 Suma solicitată de la Autoritatea Contractantă

Costul total eligibil ale proiectului Suma solicitată de la Autoritatea Contractantă % din costul totalul al proiectului
EUR EUR %

1.4 Rezumat

Maximum 10 rânduri (a se include informaţii despre (a) scopul proiectului, (b) grupul(rile) ţintă şi © activităţile principale).

Vă rugăm să scrieţi acest rezumat atât în română, cât şi în engleză.

1.5 Obiective

Maximum 1 pagină. Descrieţi obiectivul(ele) general(e) şi obiectivele specifice ale proiectului.

1.6 Justificare

Maximum 3 pagini. Furnizaţi următoarele informaţii:

(a) relevanţa proiectului pentru obiectivele programului

(b) relevanţa proiectului pentru priorităţile programului

© identificarea necesităţilor şi constângerilor percepute în ţările ţintă

(d) lista grupurilor ţintă şi numărul estimat de beneficiari direcţi şi indirecţi

(e) motivaţia alegerii grupurilor ţintă şi a activităţilor

(f) relevanţa proiectului pentru grupurile ţintă

1.7 Descrierea detaliată a activităţilor

Maximum 9 pagini. Includeţi titlul şi o descriere detaliată a fiecărei activităţi avute în vedere pentru a produce rezultatele, specificând – unde este cazul – rolul fiecărui partener (sau asociaţi sau sub-contractori). În acest sens, descrierea detaliată a activităţilor nu trebuie confundată cu planul proiectului (a se vedea secţiunea 1.9).

1.8 Metodologia

Maximum 4 pagini. Descrierea detaliată a:

(a) metodelor de implementare

(b) motivelor pentru alegerea metodologiei propuse

© cum intenţionează proiectul să continue un proiect anterior (unde este cazul)

(d) proceduri de evaluare internă

(e) nivelul de implicare şi activitatea altor organizaţii (parteneri sau alţii) în proiect

(f) justificarea rolului fiecărui partener

(g) echipa propusă pentru implementarea proiectului (pe funcţii: nu este nevoie să se includă aici numele persoanelor).

1.9 Durata şi planul proiectului

 Durata proiectului va fi de ….. luni.

Notă: În planul orientativ al proiectului nu trebuie să fie menţionate date reale, ci numai să arate “luna 1”, “luna 2”, etc. Solicitanţii sunt sfătuiţi să prevadă o marjă de siguranţă în planul de proiect propus. Planul proiectului nu trebuie să conţină descrieri detaliate ale activităţilor, ci doar denumirea lor (vă rugăm să verificaţi că acestea se potrivesc cu cele menţionate în secţiunea 1.7). Orice lună fără activităţi trebuie inclusă în planul proiectului şi în durata proiectului.

Planul pentru implementarea proiectului trebuie să fie suficient de detaliat pentru a furniza informaţii cu privire la pregătirea şi implementarea fiecărei activităţi. Planul proiectului trebuie prezentat conform următorului model:

An
Semestrul 1 Semestrul 2
Activitate Luna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Organizaţia care implementează proiectul
Exemplu exemplu Exemplu
Activitatea pregătitoare 1(titlu) Partenerul local 1
Activitatea de execuţie 1(titlu) Partenerul local 1
Activitatea pregătitoare 2 (titlu) Partenerul local 2
Etc.

2. Rezultate preconizate

2.1 Impactul preconizat asupra grupurilor ţintă

Maximum 2 pagini. Indicaţi cum va îmbunătăţi proiectul :

(a) situaţia grupurilor ţintă

(b) capacităţile manageriale şi tehnice ale grupurilor ţintă sau ale partenerilor (unde este cazul)

2.2 Publicaţii si alte rezultate

Maximum 1 pagină. Fiţi la obiect şi cuantificaţi rezultatele cât de mult posibil.

2.3 Efecte multiplicatoare

Maxim 1 pagină. Descrieţi posibilitatea replicării şi extinderii rezultatelor proiectului.

2.4 Sustenabilitatea pe termen scurt şi lung*

Maxim 3 pagini. Vă rugăm să faceţi distincţia între următoarele 3 dimensiuni ale sustenabilităţii pe termen scurt şi lung:

(a) Aspectul financiar (Cum vor fi finanţate activităţile după încetarea finanţării nerambursabile? )

(b) Nivelul instituţional (Vor mai funcţiona structurile care susţin implementarea activităţilor la sfârşitul prezentului proiect? Va exista “proprietate” locală asupra rezultatelor proiectului?)

© La nivelul politicilor (care va fi impactul structural al proiectului – ex. va conduce acesta la îmbunătăţirea legislaţiei, codurilor de conduită sau metodelor, etc?)

* Nu se aplică pentru campaniile de informare publică; în schimb, vă rugăm să furnizaţi informaţii despre modul de evaluare / măsurare a impactului.
3. Bugetul proiectului

Completaţi Anexa B (Tabelul 1) pentru durata totală a proiectului. Pentru informaţii suplimentare, consultaţi Ghidul Solicitanţilor (Secţiunea 2.1.4).

4. Surse de finanţare preconizate

Completaţi Anexa B (Tabelul 2) pentru furnizarea de informaţii despre sursele de finanţare preconizate pentru proiect.

II. SOLICITANTUL
1. Identitate

Nume legal complet
(numele organizaţiei):
Prescurtare (unde este cazul):
Statut juridic:
Numărul de înregistrare TVA (unde este cazul)
Adresa oficială:
Adresa poştală:*
Persoana de contact:*
Număr de telefon:*
Număr de fax:*
Adresa E-mail:*
Website:

* Vă rugăm să vă asiguraţi că datele de contact sunt corecte şi actualizate; în cazul în care apar modificări, vă rugăm să ne informaţi în cel mai scurt timp.

2. Detalii despre bancă
Banca trebuie să fie localizată în ţara în care este înregistrat sediul solicitantului.

Numele titularului de cont:
Nr. Cont bancar:
Codul Băncii:
Codul SWIFT (opţional) :
Numele Băncii:
Adresa Băncii:
Numele persoanei(lor) cu drept de semnătură:
Funcţia(iile) persoanei(lor) cu drept de semnătură:

NB : Înainte de semnarea contractului de finanţare nerambursabilă, solicitanţii selectaţi vor trebui să depună o fişă de identificare financiară, folosind modelul din Anexa V a contractului, certificată de banca menţionată mai sus.
Banca corespondentă (unde este relevant)

Numele titularului de cont:
Nr. Cont bancar:
Codul Băncii:
Cod SWIFT (opţional):
Numele Băncii:
Adresa Băncii:

3. Descrierea solicitantului (maximum o pagină)

3.1 Când a fost înfiinţată organizaţia dvs. şi când şi-a început activitatea?

3.2. Care sunt în prezent principalele activităţi ale organizaţiei dvs.?

3.3. Lista consiliului/comitetului de conducere a organizaţiei dvs.

Nume Profesie Sex Funcţie Vechime în consiliu
F / M
F / M
F / M

4. Capacitatea de a conduce şi implementa proiecte

4.1. Experienţă în derularea unor proiecte similare

Maximum 1 pagină per proiect. Vă rugăm să furnizaţi o descriere detaliată a proiectelor derulate de organizaţia dumneavoastră în ultimii 5 ani în domeniile acoperite de acest program, având grijă să identificaţi pentru fiecare proiect:

(a) scopul şi localizarea proiectului

(b) rezultatele proiectului

© rolul organizaţiei dumneavoastră (organizaţie principală sau partener) şi nivelul de implicare în proiect

(d) costul proiectului

(e) finanţatorii proiectului (nume, adresă şi e-mail, nr. telefon, suma cu care au contribuit)

Această informaţie va fi folosită pentru a evalua dacă organizaţia dumneavoastră are suficientă experienţă în gestiunea de proiecte, pe domeniul acoperit de acest program, la scara celui pentru care solicitaţi o finanţare nerambursabilă.

4.2 Resurse

Maximum 3 pagini. Vă rugăm să furnizaţi o descrierea detaliată a diferitelor resurse la care organizaţia dumneavoastră are acces şi, în special, a următoarele:

(a) venitul anual pe ultimii trei ani, menţionând, unde este cazul, pentru fiecare an, numele finanţatorilor principali şi proporţia din venitul anual cu care au contribuit aceştia

(b) numărul angajaţilor cu normă întreagă şi parţială, pe categorii (ex. număr de coordonatori de proiect, contabili, etc), indicând locul unde sunt angajaţi

© echipamente şi birouri

(d) alte resurse relevante (ex. voluntari, organizaţii asociative, reţele care de asemenea ar putea contribui la implementarea proiectului)

Această informaţie va fi folosită pentru a evalua dacă organizaţia dumneavoastră are suficiente resurse pentru implementarea unui proiect la scara celui pentru care solicitaţi o finanţare nerambursabilă.

5. Alte cereri înaintate unor Instituţii Europene, Fondului European de Dezvoltare (FED) sau Statelor Membre UE

5.1 Finanţări, contracte sau împrumuturi obţinute în ultimii trei ani de la Instituţii Europene, FED sau State Membre UE

Titlul proiectului şi numărul de referinţă Linia bugetară a CE, FED sau alte surse Suma (EUR) Data la care s-a obţinut finanţarea

5.2 Cereri de finanţare înaintate (sau în curs de a fi înaintate) la Instituţii Europene, FED sau State Membre ale UE pe anul în curs:

Titlul proiectului şi numărul de referinţă Linia bugetară a CE, FED sau alte surse Suma (EUR)

III. PARTENERI AI SOLICITANTULUI CARE PARTICIPĂ LA PROIECT
1. Descrierea partenerilor
Această secţiune trebuie completată pentru fiecare organizaţie partener, ţinând cont de prevederile secţiunii 2.1.2 a Ghidului Solicitanţilor. Orice asociat, aşa cum este definit în cadrul aceleasi secţiuni, nu trebuie menţionat. Trebuie să copiaţi acest tabel de câte ori este nevoie ca să introduceţi informaţii despre mai mulţi parteneri.

Partener 1 Partener 2
Nume legal complet
(numele organizaţiei)
Naţionalitate
Statut juridic
Adresa oficială
Persoana de contact
Nr. Telefon:
Nr. Fax:
Adresa E-mail
Număr de angajaţi
Alte resurse relevante
Experienţa altor proiecte similare, în legatură cu rolul în implementarea proiectului propus
Istoria cooperarii cu solicitantul
Rolul şi implicarea în pregătirea proiectului propus
Rolul şi implicarea în implementarea proiectului propus

Important:: Acest formular de cerere trebuie să fie însoţit de o declaraţie de parteneriat semnată şi datată de către solicitantul principal şi de către fiecare partener, în conformitate cu modelul din pagina următoare.

2. Declaraţia de Parteneriat

Un parteneriat este o relaţie de substanţă între două sau mai multe organizaţii, ce presupune împărţirea responsabilităţilor în derularea proiectului finanţat de către Autoritatea Contractantă. Pentru a se asigura că proiectul se derulează în mod liniar, Autoritatea Contractantă solicită tuturor partenerilor (inclusiv solicitantului principal care semnează contractul) să recunoască aceasta, consimţind la principiile de bună practică a parteneriatului, stipulate mai jos:

Principiile de Bună Practică a Parteneriatului

1. Toţi partenerii trebuie să fi citit formularul de Cerere de Finanţare şi să fi înţeles care va fi rolul lor în proiect, înainte de a depune Cererea de Finanţare Autorităţii Contractante.

2. Toţi partenerii trebuie să fi citit Contractul standard de finanţare nerambursabilă şi să fi înţeles care sunt obligaţiile lor sub incidenţa contractului, dacă finanţarea nerambursabilă este acordată. Ei autorizează solicitantul principal să semneze contractul cu Autoritatea Contractantă şi să-i reprezinte în toate relaţiile cu Autoritatea Contractantă, în contextul implementării proiectului.

3. Solicitantul trebuie să se consulte regulat cu partenerii săi şi să-i informeze pe deplin asupra evoluţiei proiectului.

4. Toţi partenerii trebuie să primească copii ale rapoartelor – narative şi financiare – înaintate Autorităţii Contractante.

5. Propunerile de modificări esenţiale a fi aduse proiectului (ex. activităţi, parteneri etc.) trebuie să fie consimţite de parteneri înainte de a fi propuse către Autoritatea Contractantă. În cazul în care nu se poate ajunge la o înţelegere, solicitantul trebuie să informeze Autoritatea Contractantă cu privire la aceasta, atunci când înaintează spre aprobare propunerea de modificare.

6. Înainte de terminarea proiectului, partenerii trebuie să consimtă asupra unei distribuţii echitabile a echipamentelor, vehiculelor şi bunurilor cumpărate cu finanţarea nerambursabilă de la UE între partenerii locali situaţi în ţările vizate. Copii ale titlurilor de transfer trebuie ataşate raportului final.

Declaraţie de parteneriat

Am citit şi aprobat conţinutul propunerii înaintate către Autoritatea Contractantă. Ne angajăm să respectăm principiile practicii unui bun parteneriat.

Nume:
Organizaţie:
Funcţie:
Semnatură:
Data şi Locul:

IV. DECLARAŢIA SOLICITANTULUI
Subsemnatul, în calitate de persoană responsabilă din partea organizaţiei principale pentru prezentul proiect, certific că:

(a) informaţia furnizată în această cerere este corectă; şi

(b) solicitantul şi partenerii (unde este cazul) nu intră sub incidenţa nici uneia din categoriile de la (a) la (f) listate la Secţiunea 2.1.1 (2) din Ghidul Solicitanţilor, şi

© solicitantul deţine sursele de finanţare şi are competenţele profesionale şi calificările menţionate în Secţiunea 2.3 (3) din Ghidului Solicitanţilor

Nume:
Funcţie:
Semnătură:
Data şi Locul:

Lista de verificare

Înainte de a trimite propunerea, vă rugăm sa verificaţi că cererea dumneavoastră este completă (vedeţi Nota de la pagina 2), şi anume că:

Cererea de Finanţare

- dosarul este complet şi corespunde cerinţelor cererii de finanţare
- un original şi 3 copii ale tuturor documentelor sunt anexate, fiecare îndosariate şi marcate separat, dar incluse într-un singur plic;
- dosarul este redactat electronic şi este în limba română, iar un sumar în limba engleză este
inclus

- Declaraţia Solicitantului (Secţiunea IV) este semnată şi ataşată

- dacă există partneri, solicitantul a completat şi semnat Declaraţia de Parteneriat, iar aceasta este anexată

- fiecare partner a completat şi semnat câte o Declaraţie de Parteneriat, iar aceste declaraţii sunt anexate

- bugetul şi sursele de finanţare preconizate sunt prezentate în formatul din cererea de finanţare (Anexa B), completat şi exprimat în Euro
- în buget, contribuţia Comisiei Europene este identificată şi este de maxim 80% din costurile totale eligibile ale proiectului
- în buget, costurile de regie nu depăşesc 7% din costurile directe eligibile
- Matricea Logică a proiectului este completă (Anexa C) şi ataşată
- Declaraţia de Imparţialitate (Anexa G) este semnată de către solicitant şi de către toţi partnerii, şi ataşată
- CV-urile echipei de proiect (Anexa F) sunt anexate

Documente justificative
- statutele sau articolele de asociere ale solicitantului sunt anexate

- cele mai recente rapoartele anuale ale solicitantului sunt anexate

- cele mai recente documente contabile ale solicitantului sunt anexate (balanţa de profit şi pierderi şi Bilanţul Contabil pentru ultimul an financiar pentru care documentele contabile au fost incheiate)

- statutele sau articolele de asociere ale tuturor partenerilor sunt anexate

- cele mai recente Rapoarte lunare/anuale ale serviciilor de informare sunt anexate (în cazul Centrelor de Informare deja existente)

- Hărţile si planurile care să indice unde este localizat Centrul în cadrul clădirii, unde este
localizată clădirea, împreună cu zonele din vecinătate (în cazul Centrelor de Informare) sunt
anexate

- Deciziile autorităţilor locale/proprietarului care să ateste alocarea personalului şi a spaţiului Centrului de Informare pe o perioada de 5 ani (în cazul Centrelor de Informare) sunt anexate

- Originalele documentelor justificative cerute sunt anexate, iar în cazul în care originalele nu pot fi furnizate, sunt anexate copii legalizate, şi, în cazul în care astfel de documente sunt într-o limbă alta decît limba Cererii de propuneri de finanţare (română sau engleză), sunt ataşate traducerile legalizate ale acestor documente.

F.'.

Acest topic a fost editat de Minerval: 3 Jul 2004, 06:04 PM


--------------------
NON NOBIS DOMINE, NON NOBIS, SED NOMINI TUO DA GLORIAM!
PATRONATUL ROMAN GALATI - federatie patronala galateana membra Consiliul de Dialog Economic si Social (Prefectura Galati)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
Minerval
mesaj 3 Jul 2004, 06:06 PM
Mesaj #2


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.238
Inscris: 3 January 04
Din: Romania
Forumist Nr.: 1.683



CONTRACT DE FINANTARE NERAMBURSABILA
- SPRIJIN EXTERN AL COMUNITATII EUROPENE -


[……..…] (Numărul de identificare al contractului)



[...........................…............] (numele întreg şi adresa Autorităţii Contractante) (“Autoritatea Contractantă”),

pe de o parte,

şi

[..….................…..] (numele întreg al Beneficiarului) [......................] (acronim, acolo unde este cazul) cu sediul în [….......................] (adresa [sediului – pentru companii şi asociaţii; a sediului central – pentru instituţii publice şi universităţi], codul fiscal sau numărul de înregistrare oficială echivalent unde este necesar), („Beneficiarul”),

de cealaltă parte,

Au convenit următoarele:


Condiţii Speciale


Articolul 1 - Obiect

1.1 Obiectul Contractului îl reprezintă finanţarea nerambursabilă acordată de Autoritatea Contractantă, pentru punerea în aplicare a Proiectului intitulat [..…..] (titlul Proiectului) („Proiectul”).

1.2 Beneficiarului îi va fi acordata finanţarea nerambursabilă în termenii şi condiţiile stabilite în acest Contract, care este constituit din prezentele condiţii speciale (“Condiţii Speciale”) şi anexele lor, pe care Beneficiarul declară că le cunoaşte şi le acceptă.

1.3 Beneficiarul acceptă finanţarea nerambursabilă şi se angajează să desfăşoare Proiectul pe propria sa răspundere.


Articolul 2 - Durata de execuţie

2.1 Acest contract intră în vigoare la data la care semnează ultima din cele două Părţi.

2.2 Implementarea Proiectului va începe în ziua următoare celei în care semnează ultima din cele două Părţi.

2.3 Perioada de implementare a Proiectului, aşa cum se menţionează în Anexa I, este de [......] [număr de luni].
Articolul 3 – Finanţarea Proiectului

3.1 Costul total al Proiectului, care este eligibil pentru finanţare de către Autoritatea Contractantă este estimat la ...... [..…], după cum se menţionează în Anexa III.

3.2 Autoritatea Contractantă se angajează să finanţeze cu o sumă de maxim ...... [...], echivalentă cu [...]% din costul total eligibil estimat al Proiectului, specificat în paragraful 1; suma finală va fi stabilită în concordanţă cu Articolul 17 din Anexa II.


Articolul 4 – Raportarea tehnică şi financiară şi aranjamentele de plată

4.1 Rapoarte tehnice şi financiare trebuie realizate pentru a fundamenta cererile de plată, în conformitate cu Articolele 2 şi 15.1 din Anexa II.

4.2 Plăţile vor fi făcute în concordanţă cu Articolul 15 din Anexa II; dintre opţiunile la care se face referire în Articolul 15.1, cele de mai jos sunt aplicabile:


50% plată în avans ... [….]

40% plată intermediară ... [….]

Până la 10% plată finală ... [….]



Articolul 5 – Adrese de contact

Orice comunicare în legătură cu prezentul Contract trebuie să fie făcută în scris, indicându-se numărul şi titlul Proiectului, folosind următoarele adrese:

Pentru Autoritatea Contractantă:

[..............………….....] (adresa Delegaţiei Comisiei Europene în România)


Pentru Beneficiar:

[.....................................] (adresa de corespondenţă a Beneficiarului)



Articolul 6 – Anexe

6.1 Următoarele documente sunt anexate la aceste Condiţii Speciale şi sunt parte integrantă a Contractului:

Anexa I: Descrierea proiectului

Anexa II: Condiţii Generale aplicabile Contractelor de finanţare nerambursabilă din partea Comunităţii Europene, încheiate în cadrul programelor descentralizate de ajutor extern

Anexa III: Bugetul Proiectului

Anexa IV: Proceduri pentru contractare

Anexa V: Cererea standard pentru plată şi formularul de identificare financiară

Anexa VI: Manualul de Identitate Vizuală pentru contractanţii şi agenţiile de implementare ce beneficiază de finanţare din partea Uniunii Europene

Anexa VII: Lista standardelor minime pentru Centrele de Informare Europa


6.2 In cazul unui conflict între prevederile Anexelor şi cele din Condiţiile Speciale, prevederile Condiţiilor Speciale prevalează. In cazul unui conflict între prevederile Anexei II şi cele ale celorlalte anexe, prevederile Anexei II prevalează.


Articolul 7 – Alte condiţii specifice ce se aplică Proiectului

7.1 Următoarea derogare de la Condiţiile Generale se va aplica obligatoriu:

Ca derogare de la Articolul 15.1, plăţile vor fi efectuate aşa cum se stipulează în Articolul 4.2 din prezentul Contract.


Încheiat la [............................] în trei exemplare originale în limba engleză, două originale fiind pentru Autoritatea Contractantă şi un original pentru Beneficiar.


Pentru Beneficiar

……………….........................................


[numele şi funcţia persoanei(lor) autorizată(e) să semneze]

[semnatura]

[data]

Pentru Autoritatea Contractantă

.................................................................


[numele persoanei(lor) oficiale autorizată(e) să semneze]

[semnatura]

[data]


F.'.


--------------------
NON NOBIS DOMINE, NON NOBIS, SED NOMINI TUO DA GLORIAM!
PATRONATUL ROMAN GALATI - federatie patronala galateana membra Consiliul de Dialog Economic si Social (Prefectura Galati)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 12 May 2024 - 12:09 AM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman