HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Noutati Din Lumea Publicitatii
Mihai
mesaj 10 Mar 2004, 11:59 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Prospero semneaza noul spot de imagine Eurom Bank

Prospero a realizat noul spot de imagine pentru Eurom Bank, spot intitulat 'Business Lunch'. Conceptul propus de Prospero subliniaza atentia pe care Eurom Bank o arata clientilor sai. 'Fiecare client este important pentru noi iar serviciile care ii sunt adresate sunt alese pe masura sa', declara Alexander Regenbogen, Deputy General Manager Eurom Bank.
Spotul se integreaza in campania de imagine derulata in aceasta perioada de Eurom Bank, campanie axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul, avand durata de 30 de secunde, ruleaza incepand cu 16 februarie pe posturile Antena 1, Pro TV, Tele 7abc si Realitatea TV. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production, filmarile realizandu-se in noul sediu Eurom Bank din Piata Victoriei.

Regia spotului este semnata de Laurentiu Rusescu, directorul de imagine fiind Radu Aldea. Echipa care a participat la realizarea acestuia a fost formata din:

* Eurom Bank: Alexander Regenbogen - Deputy General Manager, Camelia Raileanu - Director Adjunct Marketing;
* Prospero: Anca Pintilie - Account Executive, Alexandra Zabunov - Creative Director, Dan Postolachi - Account Manager.

Eurom Bank si-a inceput colaborarea cu agentia Prospero in luna octombrie 2003, in urma licitatiei contului de publicitate Eurom Bank desfasurate toama trecuta. Prospero este o agentie de publicitate dezvoltata la nivel regional. Dintre clientii reprezentativi ai Prospero pot fi mentionati Carlsberg, Tuborg, Dacia Groupe Renault, Master Foods, Guinness, Sofitel, Kober, Creamline, PepsiCo Beverages Int'l, Romtelecom, SCA, Wrigley, Romaqua, Medinvest, Macromex.


"Legile Tuborg" este spotul care lanseaza campania de promovare a noii identitati vizuale Tuborg

Tuborg Romania lanseaza campania de imagine intitulata "Legile Tuborg", campanie ce promoveaza noua identitate vizuala a marcii Tuborg. Schimbarea identitatii vizuale a brandului subliniaza dinamismul si permanenta orientare spre inovatie a Tuborg, aceasta regasindu-se si in noile ambalaje si etichete ale produselor. Campania de imagine este axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul de promovare a noii imagini Tuborg porneste de la sloganul "Traieste din plin! Tu si Tuborg.", inspirat fiind de ideea unui univers creat prin reguli si valori proprii 'My choice. My way.' Rezultatul: Legile Tuborg - reinterpretare a unor legi celebre. "Legile Tuborg parafrazeaza legi celebre, dandu-le un sens nou, amuzant, neconventional. Legile Tuborg spun: <Ordinele nu se discuta, se interpreteaza.>; <Seful are intotdeauna dreptate. Cand face cinste.>; <Toti pentru unul, Tuborg pentru toti.>; <Daca nu vii tu la Tuborg, vine Tuborg la tine.>; Combina si cucereste.>; <Un lucru bun nu vine niciodata singur.>. Poate fi mai incitant decat sa traiesti din plin 'principala lege Tuborg' urmand toate aceste reguli?", spune Isaac Sheps, Presedinte Tuborg Romania. "Acesta este principalul spot Tuborg care va rula in 2004 in Europa Centrala si este o mandrie pentru noi ca a fost realizat in Romania, cea mai importanta piata Tuborg din regiunea central-europeana", incheie Sheps. Spotul intitulat "Legile Tuborg" ruleaza pe principalele posturi TV nationale, precum si in cinematografe, incepand din 20 februarie, in variante de 30 si de 45 de secunde. El va fi difuzat in variante adaptate si in alte tari din Europa. "Am fost onorati sa realizam cel de-al doilea spot international Tuborg, primul dintre ele fiind cel din 2002, care a fost difuzat in 6 tari. O idee proaspata, indrazneata, care reliefeaza foarte bine valorile fundamentale si periodic inovate ale marcii Tuborg, o idee sustinuta nu numai de noi si de clientul nostru, ci si de consumatori", spune Dan Moraru, Managing Director Graffiti BBDO. Conceptele finaliste au fost testate in toate tarile in care va rula spotul, alegerea conceptului castigator fiind facuta de catre consumatori. Acestia au desemnat Legile Tuborg ca fiind cel mai bun concept. Regia spotului este semnata de Cristopher Vibenius, cu Mattias Montero ca Director of Photography, ambii din Suedia. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production. Coloana sonora reprezinta o reinterpretare a piesei "Walking on the Sun" a trupei Smash Mouth. Echipa care a participat la realizarea spotului a fost formata din: - URBB: Shachar Shaine - Marketing & Sales Vice-President, Catalin Ignat - Marketing Director; Eduard Popisteanu - Brand Manager Tuborg; - Graffiti BBDO: Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru si Cristina Panaitescu - Art Director, Roxana Panaitescu si Rafael Marinescu - Copywriter, Eugen Stanescu - Audio/Video Manager, Diana Pojoga - Account Manager. Din studiul de piata efectuat pentru Tuborg Romania de catre IMRCG, reiese ca Tuborg este perceput ca fiind marca preferata de consumatorii de bere din Romania, iar imaginea brandului este asociata cu tineretea, independenta, calitatea si internationalitatea. Pentru Tuborg, Romania reprezinta cea de a patra mare piata la nivel mondial si cea mai mare piata din Europa Centrala.

Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos au lansat noua reclama Pepsi fotbal

Saptamana trecuta la Palacio Gaviria din Madrid a avut loc lansarea noii reclame Pepsi fotbal, in prezenta lui David Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos. Filmata intr-un décor medieval, reclama reuneste unele din cele mai mari nume din lumea fotbalului: David Beckham, Roberto Carlos, Raul Gonzalez, Ronaldino, Totti, Rafael Van der Vaart, Fernando Torres, Ricardo Quaresma si Diego de Cunha.
Pentru Pepsi, ei intruchipeaza rolurile unor luptatori medievali, demonstrandu-si talentul prin diverse jonglerii fotbalistice. Reclama intitulata 'Footbattle' este regizata de renumitul Tarsem Singh*, care a semnat si campania Pepsi Ok Corral de anul trecut. Noul spot promite sa captiveze consumatorii din intreaga lume, iar Beckham insusi a marturisit ca a 'asteptat cu nerabdare surpriza' reclamei de anul acesta. Pepsi, parte a PepsiCo International, divizie a PepsiCo Inc, are o lunga traditie legata de fotbal si s-a bucurat de-a lungul timpului de parteneriate cu unii dintre cei mai mari jucatori si cele mai mari cluburi din lume.

Invitandu-si consumatorii sa cunoasca mai bine jucatori celebri de fotbal din intreaga lume, Pepsi ofera si in acest an experiente fotbalistice unice consumatorilor din peste 200 de tari.


Sursa: Imagoo.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
tikky
mesaj 24 Oct 2005, 12:04 PM
Mesaj #2


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.330
Inscris: 16 September 05
Forumist Nr.: 6.952



Leo Burnett lanseaza alternativa scolilor de media

Agentia de publicitate Leo Burnett Romånia va lansa in aceasta toamna, in premiera, proiectul Leo Academy, adresat tinerilor atrasi de domeniul publicitatii care ies de pe bancile scolilor. Scopul declarat al proiectului Leo Academy este de a completa cunostintele teoretice dobåndite de tinerii absolventi din institutii de invatamånt de specialitate sau prin studiu individual si de a-i ajuta sa faca primii pasi seriosi in domeniul fata de care manifesta interes. “Nu vrem sa pozitionam Leo Academy ca o alternativa la facultatile de profil, ci ca o completare putin mai practica a acestora. Vrem ca acela care spune: «Am trecut prin Leo Academy» sa fie respectat, apreciat si dorit de agentiile de publicitate”, spune Bogdan Naumovici, Regional Creative Director pe Europa Centrala si de Est al retelei Leo Burnett. Acest proiect a luat nastere dupa ce “am asteptat ani de-a råndul ca noile generatii de absolventi ai facultatilor de profil sa vina si sa schimbe fata publicitatii de la noi. Dar ne-am dat seama ca este posibil ca sistemul «organizat» de invatamånt sa nu fie inca suficient pentru a-i pregati pe din ce in ce mai numerosii pasionati de acest domeniu pentru lucrul intr-o agentie”, a mai spus Naumovici. Astfel, cel mai probabil in a doua saptamåna a lunii octombrie, pe site-ul agentiei Leo Burnett va aparea un test in urma caruia orice pasionat de publicitate se poate inscrie in competitia Leo Academy. Dintre solutiile prezentate de concurenti pentru acest test, organizatorii vor selectiona intre 30 si 50 de candidati pe baza criteriului originalitatii, simplitatii si impactului si care au dovedit o tratare de ”360 de grade” a subiectului. Cu alte cuvinte, vor fi alesi candidatii care vor dovedi ca aplicarea ideii propuse de ei nu se rezuma doar la spot TV si eventual executii de print, ci poate genera si executii neconventionale. Structurat pe trei parti a cåte o saptamåna fiecare, Leo Academy se va desfasura la sediul agentiei Leo Burnett Romånia. Prima saptamåna va fi dedicata “cursurilor” si va consta intr-un program de training condensat sub forma de prezentari de notiuni de baza din toate disciplinele care exista intr-o agentie de publicitate: de la brief påna la planificarea media, de la crearea de spoturi TV påna la organizarea de evenimente, de la direct marketing la sesiunile de fotografie. Cursurile vor fi tinute de sefii de departamente din Leo Burnett, fiecare avånd o prezentare din specialitatea sa, iar participantii la acest proiect vor putea sa intre in contact direct cu acestia. Profesorii de la Leo Academy sunt “oameni care au o experienta bogata in ce inseamna cu adevarat sa faci publicitate, in lucrul cu clienti si marci din cele mai diverse categorii, in crearea, producerea si difuzarea unora dintre cele mai memorabile si de succes campanii din Romånia”, mai spune directorul de creatie al Leo Burnett. La sfårsitul primei saptamåni si totodata al partii teoretice, participantii vor fi impartiti in grupe si fiecarei grupe i se vor aloca un proiect si un indrumator/tutore din cadrul agentiei. Grupele vor avea cea de-a doua saptamåna la dispozitie pentru rezolvarea temei primite, avånd acces la resursele agentiei. Ultima saptamåna va fi dedicata prezentarilor facute de catre fiecare grupa, in fata unui juriu si a tuturor colegilor lor. La final, se vor acorda note si diplome fiecarui cursant in parte, iar cei mai dedicati, pasionati si talentati dintre ei vor putea sa intre in echipa Leo Burnett Romånia. “Nu stim inca numarul celor care vor ramåne in Leo Burnett dintre absolventii Leo Academy, dar stim sigur ca va fi o experienta interesanta si folositoare pentru toti cei care vor trece prin acest stagiu intens de pregatire”, a declarat Ioana Iordache, CEO la Leo Burnett. Din bugetul de un milion de dolari pe care Leo Burnett il are alocat pentru traininguri pentru urmatorii cinci ani, o parte importanta din acesta se va orienta catre Leo Academy, mai spun reprezentantii agentiei. Scopul? “Vrem ca Leo Academy sa devina cea mai cautata si mai respectata scoala de publicitate din Romånia si suntem convinsi ca un proiect atåt de ambitios va avea costuri pe masura”, concluzioneaza Bogdan Naumovici.


Sursa: http://www.bizcity.ro/index.php?x=read&aid=2022


--------------------
I'm a superbutterfly, and superbutterflies don't cry!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 8 May 2024 - 01:00 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman