HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Noutati Din Lumea Publicitatii
Mihai
mesaj 10 Mar 2004, 11:59 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Prospero semneaza noul spot de imagine Eurom Bank

Prospero a realizat noul spot de imagine pentru Eurom Bank, spot intitulat 'Business Lunch'. Conceptul propus de Prospero subliniaza atentia pe care Eurom Bank o arata clientilor sai. 'Fiecare client este important pentru noi iar serviciile care ii sunt adresate sunt alese pe masura sa', declara Alexander Regenbogen, Deputy General Manager Eurom Bank.
Spotul se integreaza in campania de imagine derulata in aceasta perioada de Eurom Bank, campanie axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul, avand durata de 30 de secunde, ruleaza incepand cu 16 februarie pe posturile Antena 1, Pro TV, Tele 7abc si Realitatea TV. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production, filmarile realizandu-se in noul sediu Eurom Bank din Piata Victoriei.

Regia spotului este semnata de Laurentiu Rusescu, directorul de imagine fiind Radu Aldea. Echipa care a participat la realizarea acestuia a fost formata din:

* Eurom Bank: Alexander Regenbogen - Deputy General Manager, Camelia Raileanu - Director Adjunct Marketing;
* Prospero: Anca Pintilie - Account Executive, Alexandra Zabunov - Creative Director, Dan Postolachi - Account Manager.

Eurom Bank si-a inceput colaborarea cu agentia Prospero in luna octombrie 2003, in urma licitatiei contului de publicitate Eurom Bank desfasurate toama trecuta. Prospero este o agentie de publicitate dezvoltata la nivel regional. Dintre clientii reprezentativi ai Prospero pot fi mentionati Carlsberg, Tuborg, Dacia Groupe Renault, Master Foods, Guinness, Sofitel, Kober, Creamline, PepsiCo Beverages Int'l, Romtelecom, SCA, Wrigley, Romaqua, Medinvest, Macromex.


"Legile Tuborg" este spotul care lanseaza campania de promovare a noii identitati vizuale Tuborg

Tuborg Romania lanseaza campania de imagine intitulata "Legile Tuborg", campanie ce promoveaza noua identitate vizuala a marcii Tuborg. Schimbarea identitatii vizuale a brandului subliniaza dinamismul si permanenta orientare spre inovatie a Tuborg, aceasta regasindu-se si in noile ambalaje si etichete ale produselor. Campania de imagine este axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul de promovare a noii imagini Tuborg porneste de la sloganul "Traieste din plin! Tu si Tuborg.", inspirat fiind de ideea unui univers creat prin reguli si valori proprii 'My choice. My way.' Rezultatul: Legile Tuborg - reinterpretare a unor legi celebre. "Legile Tuborg parafrazeaza legi celebre, dandu-le un sens nou, amuzant, neconventional. Legile Tuborg spun: <Ordinele nu se discuta, se interpreteaza.>; <Seful are intotdeauna dreptate. Cand face cinste.>; <Toti pentru unul, Tuborg pentru toti.>; <Daca nu vii tu la Tuborg, vine Tuborg la tine.>; Combina si cucereste.>; <Un lucru bun nu vine niciodata singur.>. Poate fi mai incitant decat sa traiesti din plin 'principala lege Tuborg' urmand toate aceste reguli?", spune Isaac Sheps, Presedinte Tuborg Romania. "Acesta este principalul spot Tuborg care va rula in 2004 in Europa Centrala si este o mandrie pentru noi ca a fost realizat in Romania, cea mai importanta piata Tuborg din regiunea central-europeana", incheie Sheps. Spotul intitulat "Legile Tuborg" ruleaza pe principalele posturi TV nationale, precum si in cinematografe, incepand din 20 februarie, in variante de 30 si de 45 de secunde. El va fi difuzat in variante adaptate si in alte tari din Europa. "Am fost onorati sa realizam cel de-al doilea spot international Tuborg, primul dintre ele fiind cel din 2002, care a fost difuzat in 6 tari. O idee proaspata, indrazneata, care reliefeaza foarte bine valorile fundamentale si periodic inovate ale marcii Tuborg, o idee sustinuta nu numai de noi si de clientul nostru, ci si de consumatori", spune Dan Moraru, Managing Director Graffiti BBDO. Conceptele finaliste au fost testate in toate tarile in care va rula spotul, alegerea conceptului castigator fiind facuta de catre consumatori. Acestia au desemnat Legile Tuborg ca fiind cel mai bun concept. Regia spotului este semnata de Cristopher Vibenius, cu Mattias Montero ca Director of Photography, ambii din Suedia. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production. Coloana sonora reprezinta o reinterpretare a piesei "Walking on the Sun" a trupei Smash Mouth. Echipa care a participat la realizarea spotului a fost formata din: - URBB: Shachar Shaine - Marketing & Sales Vice-President, Catalin Ignat - Marketing Director; Eduard Popisteanu - Brand Manager Tuborg; - Graffiti BBDO: Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru si Cristina Panaitescu - Art Director, Roxana Panaitescu si Rafael Marinescu - Copywriter, Eugen Stanescu - Audio/Video Manager, Diana Pojoga - Account Manager. Din studiul de piata efectuat pentru Tuborg Romania de catre IMRCG, reiese ca Tuborg este perceput ca fiind marca preferata de consumatorii de bere din Romania, iar imaginea brandului este asociata cu tineretea, independenta, calitatea si internationalitatea. Pentru Tuborg, Romania reprezinta cea de a patra mare piata la nivel mondial si cea mai mare piata din Europa Centrala.

Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos au lansat noua reclama Pepsi fotbal

Saptamana trecuta la Palacio Gaviria din Madrid a avut loc lansarea noii reclame Pepsi fotbal, in prezenta lui David Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos. Filmata intr-un décor medieval, reclama reuneste unele din cele mai mari nume din lumea fotbalului: David Beckham, Roberto Carlos, Raul Gonzalez, Ronaldino, Totti, Rafael Van der Vaart, Fernando Torres, Ricardo Quaresma si Diego de Cunha.
Pentru Pepsi, ei intruchipeaza rolurile unor luptatori medievali, demonstrandu-si talentul prin diverse jonglerii fotbalistice. Reclama intitulata 'Footbattle' este regizata de renumitul Tarsem Singh*, care a semnat si campania Pepsi Ok Corral de anul trecut. Noul spot promite sa captiveze consumatorii din intreaga lume, iar Beckham insusi a marturisit ca a 'asteptat cu nerabdare surpriza' reclamei de anul acesta. Pepsi, parte a PepsiCo International, divizie a PepsiCo Inc, are o lunga traditie legata de fotbal si s-a bucurat de-a lungul timpului de parteneriate cu unii dintre cei mai mari jucatori si cele mai mari cluburi din lume.

Invitandu-si consumatorii sa cunoasca mai bine jucatori celebri de fotbal din intreaga lume, Pepsi ofera si in acest an experiente fotbalistice unice consumatorilor din peste 200 de tari.


Sursa: Imagoo.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
jkd
mesaj 11 Apr 2005, 11:08 AM
Mesaj #2


Vornic
****

Grup: Membri
Mesaje: 280
Inscris: 30 March 04
Forumist Nr.: 2.832



Maggi cit inima ta 10-03-2005


Notorietatea unei marci se construieste cu expunere. In Romania, care pare ca nu se mai vindeca de sindromul comunist al “rahatului dintre doua telejurnale”, cifrele pietei de televiziune cresc in nestire costurile difuzarilor. Daca nu ai un buyer versat sau “intrare” buna la vreun advertofag de milioane de euro in zona companiilor de media ( adica discounturi apreciabile pentru volum ) te paste o campanie cu 15-20 de difuzari, in care impusti doi iepuri dintr-un foc: cheltuiesti mult si degeaba. Asta dupa ce ti-ai redus la singe bugetele pentru print, productie sau BTL.

Sint foarte putini aceia care inteleg ca nu e musai sa fii “la televizor” ca sa-i spui consumatorului ca esti frumos si destept. Problema expunerii cu bani mai putini, putini, sau deloc a creat un coridor pe care face pasi hotariti un tip de strategie despre care, probabil in citiva ani, vom discuta separat, in rind cu ATL, BTL sau PR: Guerrilla. Adica neconventionalul ingenios, executat cu resurse minime. Daca, alaturi de o idee tip Guerrilla, ai si un buget ATL convingator, combinatia devine de-a dreptul exploziva.
De aceasta data, surpriza vine de la Maggi. Probabil ca plictisul si repetitivul cubuletelor si prafurilor nespus de “gustoase, naturale si concentrate” coplesisera pina si pe aceia insarcinati sa gindeasca intru comunicarea marcii. Praful de borsh speriase gospodinele cu traditia in singe asa cum machitorii de profesie se crispasera la aparitia vinului instant ca atare. “Ca atare” in sensul ca demascarea spalaturii de tablete care umple majoritatea rafturilor din magazine inca se lasa asteptata. Cum iti transformi cumparatorii in multiplicatori de imagine cind produsul tau e destul de greu de scos din bucatarie ? Mai mult, cum obtii o victorie de “top of mind” si una de vinzari cu ajutorul unei singure campanii ? Doi pasi intr-unul singur ? Absolut necesari din moment ce, dupa ce am depasit cu greu genericul “vegeta”, Knorr alearga bine catre postura substituentului intregii clase de produse.

Am mai vazut pina acum “daca ai in casa, echipa noastra te premiaza”. Dar Maggi nuanteaza catre big idea si spune “daca ai in fereastra, venim la tine, oricum iti dam un premiu, iar daca mai ai si in casa, te mai pasc niste bonusuri”. E deja prea mult pentru publicul primar convins deja ca, intre un kilogram de oase si un cub Maggi, cel din urma e o afacere net avantajoasa. Este, poate, pentru prima data cind maculatura din cutia postala se dovedeste utila. Rezultatul? Zeci de mii de “bule” Maggi in ferestrele romanilor. Am fost surprins sa observ efectele de expunere ale campaniei in Bucuresti, unde “blazarea ca blazon” a consumatorului deja a stricat ploile multor campanii lipsite de un cirlig inteligent. In mod firesc, in restul tarii campania se bucura de un raspuns si mai puternic.

Este prima executie de acest fel. Cred ca s-au gindit mai multi la o astfel de varianta pina acum, insa mai mult ca sigur, in majoritatea cazurilor, clientul s-a indoit de “activarea” consumatorilor. Si mai cred ca echipa de la McCann-Erickson, autoarea proiectului, s-a bazat, intr-o oarecare masura, inclusiv pe inclinatia catre kitsch a unei proportii importante din publicul – tinta. Atentie, nu cautati nici urma de condescendenta in fraza anterioara ! Este un adevar simplu, iar Maggi nu e un produs “premium”. De aceea, inclusiv din acest punct de vedere, Maggi / Nestle si McCann au facut o treaba buna.
sursa


--------------------
Timpu' trece greu, pe langa timp alerg. Nu mai am directie, important e ca mai merg.

Venereaza-i pe Buddha-si si pe zei, dar nu depinde de ei.
Miyamoto Musashi (1584-1645)
http://www.escape.uv.ro
my blog: www.mcgogoo.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 8 May 2024 - 05:32 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman