HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Va Pricepeti In Advertising ?, Ai talent? Incearca-l aici
FM!
mesaj 28 Mar 2003, 02:40 PM
Mesaj #1


Vataf
***

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 207
Inscris: 18 March 03
Din: On The Air
Forumist Nr.: 94



Va provoc la o mica campanie de "fabricare" a clipurilor publicitare de radio sau Tv.
Fiecare isi poate incerca imaginatia si talentul pe acest topic. Subiectul e simplu. Incercati sa creeati un text publicitar pt. un produs la alegere.
smile.gif
Poate descoperim cu aceasta ocazie si noi talente. biggrin.gif

Acest topic a fost editat de FM!: 28 Mar 2003, 02:41 PM


--------------------
Deconectat ... Permanent
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Raspunsuri
jkd
mesaj 11 Apr 2005, 11:34 AM
Mesaj #2


Vornic
****

Grup: Membri
Mesaje: 280
Inscris: 30 March 04
Forumist Nr.: 2.832



legat de acest subiect...
Abia acum incep firmele sa angajeze specialisi in PR si advertising...dupe ce ani de zile au angajat jurnalisti... sau economisti sau teologi... etc...
din pacate cei infipti in scaune vor tine cu dintii de ele... muti ani de aici incolo...
dar, mai bine sa citim articolul de mai jos...

Neatirnarea atirnatorilor 30-03-2005


Romanii au vocatia neclintirii. In scoala gimnaziala am invatat un cuvint care inca de pe-atunci imi desena in imaginatie tot felul de filme cu un continut mai mult sau mai putin porcos. Neatirnare. “Poporul roman a luptat intotdeauna pentru neatirnare...” Haaaaaaahaaaaaa!!! Nu mai stiu exact ce-mi inspira atunci, dar mintea adultului de-acum, frecata abraziv cu tot felul de unelte ale pervertirii si desfriului mediatic, naste gros-planuri si detalii mai mult decit hilare.

Am avut un scurt-metraj al “neatirnarii” acum citeva saptamini, cind o fosta colega de liceu, acum maritata si cu functie manageriala intr-o agentie oarecare, imi scria cu naduf despre “cel mai important lucru in publicitate – a rezista”. Imaginea cu neatirnarea mi-a rascolit glandele salivare atunci cind am ajuns la pasajului redat mai sus. Ceea ce urmeaza sa va spun mai departe va va ajuta sa recompuneti portretele unor cunoscuti
Legarea de glie a taranilor din cartile de istorie s-a tranformat, treptat, in legarea de scaun, de job si de sistem a slujbasilor istoriei contemporane. Foarte rar am intilnit, in ultimii aproximativ zece ani, un “vietas” multumit si suta la suta in afara oricarui compromis facut cu pretul raminerii pe postul ocupat de ani de zile. In majoritatea cazurilor, indiferent de tipul organizatiei, apare un moment hotaritor al sentimentului plafonarii, al nevoii de mai mult, al rutinei sau al necesitatii de a schimba, pur si simplu, aerul pe care-l respiri.

Pentru corespondenta mea, ca pentru mai toti aceia care se cramponeaza pina la ridicol de scaunul pe care-l ocupa, “a rezista” inseamna automat “a face orice cu putinta pentru a nu fi nevoit sa-ti croiesti un alt drum”. Cam multe cuvinte? M-am exprimat lung si eufemistic? OK. “A atirna”. Atirnatorii sint de multe feluri. In agentiile de publicitate, atirnatorii sint aceia care, in ciuda faptului ca nu pot enumera prea multe victorii personale in toti anii in care nu s-au miscat din loc, se incapatineaza sa ramina. Unii vor spune “publicitatea nu este despre victorii personale, ci despre victorii colective”. Si ce te faci cind atirnatorii sint exact aceia care ingreuneaza avansul echipei ? De cele mai multe ori, aceiasi atirnatori sint mult prea patrunsi de importanta cauzei reprezentate prin functie si tin cu tot dinadinsul sa-si impuna, pe deasupra, punctul de vedere.

Si aici avem o intreaga pleiada a exemplelor. Ce ziceti de unul care a scris vreo cinci comunicate de presa in ultimii, sa zicem, cinci ani, dar care supervizeaza cu priviri docte produsele muncii unora care scriu in fiecare zi? Dar despre un director de productie care este atit de adinc infipt in muntii de spaga din partea furnizorilor fideli, incit orice propunere timida, la un pret mai mic, a vreunui “nechemat” nou venit in agentie naste o reala dusmanie? Inca un eventual exemplu: cum vi se pare situatia in care “un PR” de rang inferior cere unuia de rang superior ( mai vechi si mai bine implantat in organizatie ) niste contacte care sa-l ajute sa-si indeplineasca atributiile, dar primeste un refuz categoric, urmat de intrebari banuitoare si priviri piezise, de circumstanta?

Atirnatorii pot fi periculosi. Dar sint, de cele mai multe ori, plini de puncte slabe. Atirnatorii sint lipsiti de curaj si de perspective, de capacitatea privirii de ansamblu sau de onestitatea de a te privi in ochi atunci cind ti se adreseaza. Atirnatorii lustruiesc epoletii superiorilor si nu uita sa-i intrebe daca au nevoie de ceva atunci cind se duc la masa. Se grabesc sa-si afirme capacitatile inainte de a fi siguri ca pot duce un proiect pina la capat. Cauta proximitatea superiorilor si se feresc sa-si faca prieteni printre angajatii mai noi sau aflati pe functii inferioare. O fac doar atunci cind sint siguri ca-i pot lesne transforma in pioni lingai. Atunci cind cineva se hotaraste singur sa plece sau este concediat din agentie, isi spun in barba “Bine ca n-am fost eu... Oricum nu-mi placea personajul... O sa-si rupa gitul oriunde se va duce...”. Sa nu mai vorbim despre acei atirnatori care, din cind in cind, isi dau demisia “de proba”.

In nici un caz nu vreau sa intelegeti ca generalizez acest punct de vedere. Mai sint si oameni care stau ani lungi intr-o companie, pe acelasi post, pentru ca isi probeaza la fiecare pas menirea pentru job si, mai mult decit atit, se simt realmente impliniti in interiorul aceleiasi echipe. Ies din discutie aceia care urca in organigrama cu viteza constanta si demonstreza ca, de la un job la altul, sint mai potriviti si mai greu de inlocuit decit la precedentul pas. Atentie, conditia este ca respectivul sa urce toate aceste trepte constient fiind ca invata in fiecare zi cite ceva, ca se perfectioneaza si ca nu uita de unde a pornit.

Din pacate, publicitatea este una dintre industriile in care grupul atirnatorilor cu nasul maroniu aduce deservicii cu urmari dezastruoase. Pentru ca ambitiile sint mari, pentru ca banii sint multi, pentru ca interactiunile sint multe si de toate felurile, pentru ca imaginea si probele conteaza enorm. Aud la tot pasul: “Sint extraordinari, dar colaborarea cu ei este un chin.” Este perceptia clientului care, de cele mai multe ori, este in criza de timp. A clientului care, in momentul in care isi pune in mina agentiei interesele de imagine si de vinzari, ajunge sa-si piarda increderea in toata industria din cauza unui atirnator care nu numai ca il serveste prost, dar ii aduce si deservicii.

Atunci cind “a rezista” se confunda cu “a atirna cu orice pret”, avem o problema. De la CEO pina la receptionera, sistemul are de suferit. Pentru ca perceptia asupra intregii echipe incepe sa rugineasca.


Sursa



--------------------
Timpu' trece greu, pe langa timp alerg. Nu mai am directie, important e ca mai merg.

Venereaza-i pe Buddha-si si pe zei, dar nu depinde de ei.
Miyamoto Musashi (1584-1645)
http://www.escape.uv.ro
my blog: www.mcgogoo.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Mesaje in acest topic
FM!   Va Pricepeti In Advertising ?   28 Mar 2003, 02:40 PM
Figaro   Text publicitar pentru Hanul Ancutei: (fundal son...   2 Apr 2003, 03:33 PM
genicon   Si uite asa, FM!, se pare ca ti-ai gasit in Fi...   2 Apr 2003, 05:30 PM
Mihai   Reclama la reclama: doua restaurante: >unul, g...   2 Apr 2003, 06:53 PM
AIWA   Sa incercam sa le deosebim ....pentru punctare ...   2 Apr 2003, 09:03 PM
FM!   Interesant. L-am luat in vizor pe Figaro ....   3 Apr 2003, 08:09 PM
genicon   (TV): Un tip, in prim plan, foarte serios, sing...   4 Apr 2003, 10:14 PM
YoyoMan   (TV) Reclama la Hanu Ancutei: Un tip ratacit noapt...   24 Nov 2003, 02:06 PM
amaterasu   hmm cine isi poate imagina, dintre toate nebuniile...   27 Nov 2003, 12:21 PM
flu   @ YoyoMan : tipu' de la calculator ar fi trebu...   27 Nov 2003, 12:40 PM
Mihai   RE: Va Pricepeti In Advertising ?   27 Nov 2003, 03:49 PM
bergerac   da-ti si voi niste detalii despre ce vreti sa tra...   28 Dec 2003, 04:23 AM
bdl   Muzica populara pe fundal. Niste jocuri de lumini,...   28 Dec 2003, 05:11 AM
bergerac   partea cu descrierea unui han prin atmosfera creat...   28 Dec 2003, 05:39 AM
bdl   Bun venit, bergerac. Se cunoaste ca esti nou pe ai...   28 Dec 2003, 05:43 AM
bergerac   thx... cum vine faza asta cu se cunoaste ca sunt ...   28 Dec 2003, 05:46 AM
Ares   @bergerac - Se vede că eşti nou dup...   28 Dec 2003, 09:39 AM
aTnT   o reclama : Dupa amiaza , intr-un orasel frumos, ...   31 Dec 2003, 12:50 PM
dr.agy   Cam tarziu,dar.... Reclama la un frigider: ( ) ...   31 Dec 2003, 03:10 PM
bdl   Off topic. Bergerac, reclama aia e pusa la sanchi...   1 Jan 2004, 12:43 AM
gypsyhart   REclama tv pentru un radio.... Un adolescent cu o...   18 Feb 2004, 04:35 PM
rebel   Într-o stradă apartinând unui cartier rău famat al...   9 Apr 2004, 04:13 PM
FM!   .. de un an si ceva nu am mai postat la aceasta ...   12 May 2004, 09:34 AM
IDRIL   Buna! Uite o reclama pt tv....campanie pentru...   30 May 2004, 02:30 PM
actionmedia   Este evident ca toti ati postat aici genul de recl...   2 Jul 2004, 04:18 PM
YoyoMan   Belea nu se baga in fricider? Ca daca belea se b...   3 Jul 2004, 01:31 PM
actionmedia   QUOTE (YoyoMan @ 3 Jul 2004, 02:33 PM) Belea nu se...   6 Jul 2004, 09:51 AM
YoyoMan   Stii la ce ma gandeam acuma cand ai spus tu de slo...   6 Jul 2004, 10:11 AM
cybertooth   mi-au placut mult ideile voastre originale de adve...   6 Jul 2004, 02:49 PM
YoyoMan   cybertooth Nu-i bai ca le folosesti numai sa ne s...   6 Jul 2004, 10:57 PM
cybertooth   multumesc pentru primirea calduroasa yoyoman! ...   6 Jul 2004, 11:02 PM
actionmedia   QUOTE (YoyoMan @ 6 Jul 2004, 11:13 AM) Stii l...   7 Jul 2004, 09:23 AM
cybertooth   alege tu produsul sau serviciul respectiv!   7 Jul 2004, 12:47 PM
YoyoMan   Eu sunt de acord cu ideea ta actionmedia, dar nu o...   7 Jul 2004, 01:20 PM
actionmedia   Yoyo Imi cer scuze daca te-am jignit, sincer nu...   8 Jul 2004, 01:36 PM
YoyoMan   Vezi ca poti capta atentia intr-o mie de feluri s...   9 Jul 2004, 10:04 AM
yronick   Rclama la "Untdelemn de la Bunica" Un c...   8 Sep 2004, 02:32 PM
actionmedia   QUOTE (yronick @ 8 Sep 2004, 03:45 PM) Rclama la ...   8 Sep 2004, 03:29 PM
yronick   Pana la urmatorea idee de publicitate imi astept p...   9 Sep 2004, 02:03 AM
yronick   Un individ merge pe strada. La un moment dat, nist...   17 Sep 2004, 12:42 PM
yronick   Ok, vad ca nu a ghicit nimeni, sau nu a fost inter...   17 Sep 2004, 11:05 PM
Figaro   Cand ai zis de masca de gaze credeam ca e reclama ...   4 Feb 2005, 01:56 AM
secunda   Atentie concurs pe bune!! Mesaj de dat ma...   7 Mar 2005, 06:36 PM
divido   dragi forumisti, de ce a murit rubricuta asta? ...   11 Apr 2005, 10:36 AM
flu   Daca si webdesign-ul face parte din advertising......   11 Apr 2005, 11:03 AM
jkd   legat de acest subiect... Abia acum incep firmele ...   11 Apr 2005, 11:34 AM
FM!   Hey peoples ! Am deschis acest topic in urma c...   18 May 2005, 09:36 PM
actionmedia   Pentru ca ma simt vinovat pentru letargia in care ...   19 May 2005, 02:59 PM
FM!   Actionmedia, se vede treaba ca ai ceva cunostiinte...   20 May 2005, 12:19 PM
bdl   Pt action.... Acropolis.....a place to be somebody   20 May 2005, 01:40 PM
Titus Herbert   Reclama. Reclama de actiune. Politist mai grasut ...   17 Sep 2006, 01:53 PM
bdl   QUOTE (Titus Herbert @ 17 Sep 2006, 07:53 AM) Recl...   17 Sep 2006, 02:28 PM
Titus Herbert   Doi iepuri dintr-o lovitura.   17 Sep 2006, 02:44 PM
secunda   concurs de spot publicitar spot publicitar – 30s...   13 Oct 2006, 11:22 AM
Hashaspire   Ai cumparat de la magazin un fruct. Este fructul p...   20 Jan 2010, 01:58 PM


Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 11 May 2024 - 01:12 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman