Mecanica Auto, cere un sfat, da-ti cu parerea ... |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Mecanica Auto, cere un sfat, da-ti cu parerea ... |
4 Nov 2003, 08:17 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 |
Fara sa transformam HA in forum specializat, daca pe cineva il intereseaza subiectul, aici e locul sa se exprime. Sint dispus sa dau SI ceva sfaturi, in masura cunostiintelor mele (stiind ca intre timp am "emigrat" in informatica si nu sint neaparat "la zi" cu ultimele detalii si noutati). Si in masura in care cineva face apel, evident
|
|
|
15 Dec 2003, 08:12 AM
Mesaj
#2
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 |
Daca e din cind in cind in general nu e grav... motoarele actuale sint dotate cu un computer, care in functie de informatiile primite de la diversi captori (pozitie vilbrochen, presiuni, temperaturi diverse) comanda timpul deci cantitatea de benzina injectata si, la sistemele mai evoluate, si aprinderea) Daca una din aceste informatii nu vine (de ex. contact oxidat) sau vine cu intermitenta, calculatorul comanda aprinderea unui bec de control si trece pe un program "de rezerva", bazat pe valori medii) Cel mai simplu ar fi sa verifici captorii motorului, sa-i desprinzi din mufe si sa-i pui la loc (e extrem de simplu si dureaza doar citeva secunde la fiecare), daca nu la un atelier al marcii gasesti o masinarie mai soifsticata care intra in comunicare cu calculatorul masinii tale si care-ti spune precis ce are) Nu stiu insa exact cum se cheama masinaria aia la Tico, la garajele Opel se cheama TECH, de fapt e un fel de PC specializat |
||
|
|||
Versiune Text-Only | Data este acum: 17 May 2024 - 02:20 AM |