11 Septembrie 2001 |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
11 Septembrie 2001 |
21 Aug 2012, 09:57 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.196 Inscris: 31 January 04 Din: ae Forumist Nr.: 2.045 |
Demolarea WTC7
Nu o sa ma apuc sa scriu tot ce as putea scrie despre 11 septembrie 2001. Doar vedeti videoul de mai sus, prabusirea WTC7, cladire care nu a fost lovita de avion, si ni se spune ca s-a prabusit din cauza focului la 5 ore dupa. Sunt cladiri cu structura de otel care au ars mult mai mult decat WTC7, si nu au cazut. Sa ne concentram deci asupra videoului de mai sus, fara deviatii. Eu vad o demolare controlata. Cea ce indica explozibili in cladire, cea ce indica un plan facut dinainte, cea ce indica alti "raufacatori", nu talibanii din pestera, etc, dar sa ramanem la video, vreau sa stiu ce vede fiecare acolo (sau ce nu vede). Am pus videoul sa ruleze de la partea interesanta. Daca va uitati la tot videoul, aflati si despre povestea stirilor din viitor transmise de BBC - prezentatoarea spune "Cladirea Salomon (WTC7) s-a prabusit" si cladirea se vede in spatele ei. Cineva a transmis informatia presei inainte ca altcineva sa apese pe buton. Caderea WTC7 -------------------- |
|
|
25 Sep 2014, 08:22 AM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 9.057 Inscris: 24 August 06 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 8.595 |
...nope....
There are procedures outlined by each Company telling the Pilots what to do. Not for public consumption, of course, for reasons that should be obvious. ...protocolul care prevede usi antiglont, ranforsate si blocabile pentru cokpite a fost introdus prin 1973 (ca urmare a indesirii atacurilor ...34 intre 70-73) , insotit de instructiunea ferma "Doing so would ensure that pilots would *never* open their cockpit doors, under any circumstances, for the remainder of their flights." nu era insa obligatoriu...ci mai degraba un element publicitar pentru fiecare companie in parte. a devenit conditie de contract intre companii si terminale din anul 1978....si respecat de toata lumea.. ...intre altele, asa ca chestie,du-te si vezi ecranizarile: This Is a Hijack (1973), Airport 1975 (1974), Murder on Flight 502 (1975), Mayday at 40,000 Feet! (1976), Flight to Holocaust (1977), Airport '77 (1977), The Ghost of Flight 401 (1978), Crash (1978) dar cum bine spune cel pe care il citez - an old Military Command Pilot and a FAA Center Air Traffic Controller (now retired from both), prieten de citiva ani de pe net : (*Never* is quite a word.......Suppose the pilot is sitting in front of such a locked door and he gets a call from a flight attendant who says, "we are being hijacked and the guy is right here. He says he will kill us or passengers one at a time if you do not open the door". Then suppose he starts doing just that. How many people would he have to kill before the pilot opens the door.? What would you do if you were the pilot?) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...strategia utilizarii insotitorilor acoperiti e inca si mai veche...asa-zisii air marshalls asistau la inceput doar zboruri pentru care existau atentionari sau indicii ca ar fi fost vizate de acte teroriste...cele mai puternice si organizate structuri nu apartineau israelului, ci australiei...however, numarul agentilor oficiali alocati era ridicol in comparatie cu traficul, asa ca cei mai multi dintre cei insarcinati cu siguranta antitero la bord erau privati, angajati ai companiilor....pe masura ce companiile de transport aerian au inceput sa inregistreze pierderi, iar numarul evenimentelor a scazut, acest aspect a fost intentionat "neglijat" in ideea reducerii costurilor (deopotriva cu reducerea numarului membrilor de echipaj, a cotelor si serviciilor cuprinse in bilet, etc.) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> La bordul oricarei nave de transport civil, sau militar, exista un dispozitiv ATC (un transponder), care atentioneaza instant intregul trafic aerian ca avionul de la bordul caruia a fost declansat se afla intr-o situatie speciala si are prioritate fata de orice alta restrictie..Nu zic nimic de alte coduri criptate de comunicare, ci spun ca "floarea dubla" simbolul radar al unei curse "in distress" e receptionat imediat de sistemul "NORAD" care are la randul lui proceduri speciale aplicabile imediat...ce s-a intamplat cu toata aceasta tehnologie si regulamente in cazul atacurilor din 9-11 nu are absolut nicio logica si nicio explicatie....raportul final nici nu se straduie sa ofere vreuna, trecand totul la "classified" >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> fiecare cursa de transport civil are la bord cel putin un pistol (de semnalizare, in trusa speciala pentru aterizari fortate in ocean, sau zone izolate). avioanele mai mari au doua, chiar trei (truse cu totul). exista de asemenea alte materiale pirotehnice (cum sunt cele care declanseaza sistemul de masti de oxigen)...armele introduse pentru uzul cabinei de piloti au fost initial pistoale speciale Ruger de calibru .22LR, si aveau mai mult scopul de a descuraja...puteau insa produce rani grave, si daune minime aparatului de zbor, (in cazul unui schimb de focuri)...dupa 9.11, s-au realizat dotari cu arme speciale, ce trageau cartuse cu proiectile brizante, ce se descompuneau in fragmente la cativa centimetrii de la gura tevii, producand o imprastiere asemanatoare cartuselor cu alice...puteau neutraliza un atacator cu daune minime ale ambientului...de asemenea puteau trece prin fantele speciale, lasate intre placile de kevlar ale usii cokpitului (pasiunea mea pentru arme mi-a adus in atentie aspectul, prin studiere acestui tip special de munitie)... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...nu caut sa intru in polemica cu nimeni...toate cele de mai sus sunt informatii certificate si verificate cu rezultate multumitoare standardului meu de acceptare...nu incerc sa conving pe nimeni, nu simt nevoia sa aduc niciun argument in sprijinul celor afirmate...creada cine ce vrea...cei care vor insa sa afle pe pielea lor, ca peste tot si ca pretutindeni isi pot realiza propria investigatie, au insa aici inca un punct de start.... Acest topic a fost editat de The Dude: 25 Sep 2014, 07:34 PM -------------------- "Te iubesc, Richard Parker. Vei fi mereu cu mine. Fie ca Dumnezeu să te aibă in grijă !"
<arraink@yahoo.com> |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 6 May 2024 - 03:02 PM |