11 Septembrie 2001 |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
11 Septembrie 2001 |
21 Aug 2012, 09:57 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.196 Inscris: 31 January 04 Din: ae Forumist Nr.: 2.045 |
Demolarea WTC7
Nu o sa ma apuc sa scriu tot ce as putea scrie despre 11 septembrie 2001. Doar vedeti videoul de mai sus, prabusirea WTC7, cladire care nu a fost lovita de avion, si ni se spune ca s-a prabusit din cauza focului la 5 ore dupa. Sunt cladiri cu structura de otel care au ars mult mai mult decat WTC7, si nu au cazut. Sa ne concentram deci asupra videoului de mai sus, fara deviatii. Eu vad o demolare controlata. Cea ce indica explozibili in cladire, cea ce indica un plan facut dinainte, cea ce indica alti "raufacatori", nu talibanii din pestera, etc, dar sa ramanem la video, vreau sa stiu ce vede fiecare acolo (sau ce nu vede). Am pus videoul sa ruleze de la partea interesanta. Daca va uitati la tot videoul, aflati si despre povestea stirilor din viitor transmise de BBC - prezentatoarea spune "Cladirea Salomon (WTC7) s-a prabusit" si cladirea se vede in spatele ei. Cineva a transmis informatia presei inainte ca altcineva sa apese pe buton. Caderea WTC7 -------------------- |
|
|
17 Jun 2014, 12:52 PM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 9.057 Inscris: 24 August 06 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 8.595 |
El spunea :
"Nici un Boeing- 767 nu a lovit Turnurile Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, NIST și contractorii săi, a sustinut în declarația pe propria răspundere.” "Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibil, cum este descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat Boeing- 767 ar fi început" telescopic "sa se dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt de 39 de inch ( aprox. 99 cm in diametru ) pe centru.” "Coada verticala și orizontala s-ar fi separat instantaneu de aeronava, cand ar fi lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.” "Motoarele la impactul cu coloanele de oțel si-ar fi menținut forma lor generală și, fie ar fi căzut la pământ fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbușite.” “Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h( aprox.870 Km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului mării datorita "vitezei duble parazite". ,,Suprafața fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens de la acea altitudine și viteză.”- ( Specific ca la altitudinea de 8000-12000 de metri, la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte putin dens, care opune o rezistenta minima asupra aeronavei, iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.). ,,Bucata de fuzelaj extern presupusa ca conține 3 sau 4 decupaje - fereastră este incompatibilă cu un avion care a lovit o coloana din oțel de 14 inch (aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.” ,,Nici o parte semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului fără ca o parte din ele sa nu se identifice la sol.” ,,Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9000 pounds( aprox.4 tone ,n.a.) bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu toate acestea, nu există nicio dovadă din oricare dintre aceste componente structurale masive la WTC. O astfel de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibila.” Declarația pe proprie răspundere, din data de 28 ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către Morgan Reynolds, în Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New York. În martie 2007, Reynolds, un fost economist-sef sub administrația George W. Bush a depus o Cerere de Corectare cu Institutul National de Stiinta si Tehnologie din SUA invocând convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC. Deși Miscarea Adevarul despre 9/11 a respins inițial teoria " nu au existat avioane", ca prea bizara, după o analiză științifică și rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată datorita probelor colectate. Spre deosebire de orice altă formă de declarații, o declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficiala data de Comisia 9/11 este greșită. -------------------- "Te iubesc, Richard Parker. Vei fi mereu cu mine. Fie ca Dumnezeu să te aibă in grijă !"
<arraink@yahoo.com> |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 6 May 2024 - 07:23 PM |