Zbor Cu Avionul, Pareri |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Zbor Cu Avionul, Pareri |
2 Jun 2009, 04:10 PM
Mesaj
#1
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.101 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
Ultima catastrofa de alaltaieri mi-a facut piele de gaina, cea cu zborul din Rio inspre Paris.
Si mi-a pierit ultimul chef de a zbura cu avionul. Pe când am trecut cândva Atlanticul de la Amsterdam la Detroit, am încercat sa nu ma gândesc câta apa e sub noi. Si înapoi la fel. De la Detroit pâna la Tampa am trecut printr-o furtuna, ca avionul s-a zguduit de parca ar fi trecut prin gropi. Nu stiu daca o sa mai zbor. Mi s-a facut cumva frica. Ati avut si voi asa experiente? Stii, daca o iau pe autostrada cu masina sau motorul, stiu ce fac. Dar daca sunt la mâna unor piloti la 11 km înaltime... Desi pe mine ma mira ca la 11 km înaltime ar fi putut sa fie vreo furtuna... Ce oare s-a întâmplat acolo?? O fi fost un Hotspot care a tras in sus?? Acest topic a fost editat de Cla: 2 Jun 2009, 04:21 PM -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de cďż˝nd au fost obositii.
|
|
|
3 Jun 2009, 07:25 PM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 17.291 Inscris: 9 December 06 Din: Din acest univers. Forumist Nr.: 9.062 |
QUOTE e hai, acuma sa nu o luam ca a picat unul , pica toate. exista o regula internationala, daca pica un avion si nu se afla cauza sau sunt suspiciuni referitoare la tehnica de zbor, atunci toate avioanele de acel tip sunt consemnate la sol. QUOTE situatie in care componentele cadeau pe rand sau erau grav defecte. apoi ultima transmisie a fost cea in care s-a semnalizat depresurizarea. dupa astea , nu a fost un accident din senin. continui sa cred ca problemele au fost de natura electronica, care nu au facut fata traznetelor si fulgerelor. QUOTE ca vor exista presiuni politice maxime pentru indulcirea raportului si gasirea unui cauze ciudate , fara indoiala. insa ma indoiesc ca intr-o problema grava , care afecteaza toate avioanele airbus , o sa se ascunda asa ceva indiferent de costuri. nu cred, sa lasam specialistii sa-si spuna cuvantul, in astfel de cazuri nu poate fi vorba de interventii politice, din contra oricare ar fi costurile, deficientele descoperite trebuiesc remediate. QUOTE la urma urmei airbus 330 e un avion ok fara probleme majore de a lungul anilor ( in afara primilor ani la airbus 310 cand aveau probleme la computere inclusiv balotestiul desi s-a dovedit vina "pilotului') airbus este un avion ultramodern care a pus prea mult accent pe electronica, parerea mea, electronica este necesara, dar combinata cu o mecanica inteligenta si independenta. la balotesti trebuie sa recunoastem ca a fost vina pilotului care nu era obisnuit cu un astfel de aparat, cu avionica respectiva, aceleasi probleme au avut cei de la tarom la Paris, dar au scapat. QUOTE gagiul care se ocupa de lifturile din WTC era in avion deci...... buna poanta, QUOTE cla, zboara bre cu lufthansa , astia au facut cele mai misto bombardiere acu vreo 60 de ani lufthansa are o flota de Airbus, acum 60 de ani cele mai bune avioane mediu curier au fost construite de olandezi de la Fokker. QUOTE air france sa fie chiar o firma super meseriasa care va face o lumina orbitoare in acest caz, la fel si eads... componente pentru Airbus se produc si in Romania, asa ca ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea intampla. QUOTE in mod cert cei ce castiga bani din consortiul european fabricant de avioane, si guvernele lor vor asista ca mielul la taiere la orice paragraf de raport care le poate darama afacerea... mie mi se pare corect ca orice guvern, companie sa-si asume responsabilitatea pentru o tragedie aviatica, indiferent de costuri. -------------------- "Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)
"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains) LINEDRONE |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 1 June 2024 - 11:06 PM |