Zbor Cu Avionul, Pareri |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Zbor Cu Avionul, Pareri |
2 Jun 2009, 04:10 PM
Mesaj
#1
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.101 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
Ultima catastrofa de alaltaieri mi-a facut piele de gaina, cea cu zborul din Rio inspre Paris.
Si mi-a pierit ultimul chef de a zbura cu avionul. Pe când am trecut cândva Atlanticul de la Amsterdam la Detroit, am încercat sa nu ma gândesc câta apa e sub noi. Si înapoi la fel. De la Detroit pâna la Tampa am trecut printr-o furtuna, ca avionul s-a zguduit de parca ar fi trecut prin gropi. Nu stiu daca o sa mai zbor. Mi s-a facut cumva frica. Ati avut si voi asa experiente? Stii, daca o iau pe autostrada cu masina sau motorul, stiu ce fac. Dar daca sunt la mâna unor piloti la 11 km înaltime... Desi pe mine ma mira ca la 11 km înaltime ar fi putut sa fie vreo furtuna... Ce oare s-a întâmplat acolo?? O fi fost un Hotspot care a tras in sus?? Acest topic a fost editat de Cla: 2 Jun 2009, 04:21 PM -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de cďż˝nd au fost obositii.
|
|
|
3 Jun 2009, 06:27 AM
Mesaj
#2
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
guys, avionul s-a prabusit din cauza de decizia pilotului + o probabila belea de mentenanta facuta de mantuiala. de ce spun asta, pilotul are la dispozitie o gramada de informatii meteo, care ii spun cat de tare e furtuna, si ramane la latitudinea lui daca se baga sau nu (chiar si acolo sus e furtuna, se intampla sa fie chiar mai violenta decat jos uneori); la 565 km de coasta, si raza de zbor pe care o are aparatul cela, pilotul putea sa ocoleasca furtuna si sa opreasca pentru alimentare pe un aeroport de pe coasta. posibil ca din cauza recesiunii si a programelor de cost reduction, omul sa fii decis sa se bage in furtuna (oricum frech guys fac tampenii eroice in genul asta) si sa fii decis sa dea inainte ca sa nu ma plateasca intarzierea si ocolirea
in acelasi timp e posibil ca o problema tehnica minora sa se transforme in conditii extreme intr-o problema tehnica majora, sa fi pierdut vreun motor, sau ceva in genul asta. procedura zice ca sa vina in picaj, ca sa bage presiune in turboreactor si sa il porneasca (ca si cum in loc sa impingi masina sa porneasca ii dai drumul la vale)... avionul fara putere proprie in motoare a devenit vulnerabil in furtuna... mai ales daca a nemerit si gol de aer... ideea e ca accidente se intampla si se vor tot intampla, si ca nerespectarea procedurilor este unul din cele mai frecvente cazuri de accident. air france va musamaliza cazul mai ales in ceea ce priveste o potentiala decizie tampita a pilotului, iar eads va incerca sa scoata echipamentul de sub frica unei probleme tehnice... ca de obicei, de vina sunt cei din avion -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
3 Jun 2009, 10:16 AM
Mesaj
#3
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 7.773 Inscris: 27 December 08 Din: za great milky way Forumist Nr.: 12.719 |
guys, avionul s-a prabusit din cauza de decizia pilotului + o probabila belea de mentenanta facuta de mantuiala. de ce spun asta, pilotul are la dispozitie o gramada de informatii meteo, care ii spun cat de tare e furtuna, si ramane la latitudinea lui daca se baga sau nu (chiar si acolo sus e furtuna, se intampla sa fie chiar mai violenta decat jos uneori); la 565 km de coasta, si raza de zbor pe care o are aparatul cela, pilotul putea sa ocoleasca furtuna si sa opreasca pentru alimentare pe un aeroport de pe coasta. posibil ca din cauza recesiunii si a programelor de cost reduction, omul sa fii decis sa se bage in furtuna (oricum frech guys fac tampenii eroice in genul asta) si sa fii decis sa dea inainte ca sa nu ma plateasca intarzierea si ocolirea in acelasi timp e posibil ca o problema tehnica minora sa se transforme in conditii extreme intr-o problema tehnica majora, sa fi pierdut vreun motor, sau ceva in genul asta. procedura zice ca sa vina in picaj, ca sa bage presiune in turboreactor si sa il porneasca (ca si cum in loc sa impingi masina sa porneasca ii dai drumul la vale)... avionul fara putere proprie in motoare a devenit vulnerabil in furtuna... mai ales daca a nemerit si gol de aer... ideea e ca accidente se intampla si se vor tot intampla, si ca nerespectarea procedurilor este unul din cele mai frecvente cazuri de accident. air france va musamaliza cazul mai ales in ceea ce priveste o potentiala decizie tampita a pilotului, iar eads va incerca sa scoata echipamentul de sub frica unei probleme tehnice... ca de obicei, de vina sunt cei din avion sau fulgerul ala minune pe care nu l-a vazut nimeni dar CEO Air France era destul de sigur ca a existat. din cate am inteles marina braziliana a confirmat gasirea resturilor avionului in apele internationale. in acest caz, daca nu ma insel, comisia va fi 100% franceza. -------------------- Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.
Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu! |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 2 June 2024 - 01:08 AM |