Canalul Bastroe, Posibile rezolvari ale conflictului |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Acest Subforum este dedicat discutiilor avānd ca temă principală Politica Externa.
Vă invităm să folositi un limbaj decent. Dacă este cazul, contraziceti argumentat idei, nu atacati forumisti.
Totodată, vă rugăm să nu citati mesajul imediat precedent, iar, in cazul articolelor din ziare, redati numai paragrafele importante, nu intreg articolul si mentionati sursa.
Vă invităm la un dialog care să promoveze Arta de a conversa!
Canalul Bastroe, Posibile rezolvari ale conflictului |
23 Aug 2004, 10:44 PM
Mesaj
#1
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 73 Inscris: 22 August 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 4.309 |
Autoritatile romane au lasat problema pentru ultima suta de metri spre rezolvare. Se stia de acest proiect de peste 1 an de zile, si totusi nu s-a intreprins nimic. Acum oficialii romani au devenit foarte agresivi, dar nu le mai ajuta la nimic.
Intrebarea este daca se mai poate face ceva pentru limita pagubele aduse ecosistemului, si pentru a redresa situatia economica a zonei. -------------------- Fugi de tentatii.....dar incet sa te poata ajunge.
|
|
|
30 Aug 2004, 02:12 PM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
in logistica, 3 factori sunt importanti.
1. marfa sa ajunga intacta 2. sa fie ieftin 3. sa ajunga la timp daca 3. nu e adevarat s-ar putea ca 2 sa nu (mai) fie adevarat (penalizari). lucru critic cind lucrezi in regimul "just in time" si-ti sta in loc o parte din uzina ca "Ceasca III" n-a ajuns la timp din cauza unui defect. transportul fluvial depinde si de alti factori, de ex. de sezon. nivelul apei prea scazut => navele (mai) grele (adica exact cele ce se apropie de rentabilitate) nu circula. iar daca destinatia nu-i accesibila pe cale fluviala fara probleme, tot n-ai scapat de costuri aditionale de incarcare/descarcare si transport cu CF. de aceea, mai toate uzinele mari sunt situate de-alungul riurilor. Opel are port propriu linga uzina. VW la fel. Thyssen-Krupp a facut ca la Duisburg sa fie cel mai mare port fluvial din Europa. (dau exemple dintr-o zona unde traficul este relativ intens). si totusi, transportul fluvial e subventionat. bineinteles, subventia il face mai atractiv, decit ar fi in conditii normale. totusi, cei ce au marfuri care trebuie sa ajunga repede, cu destinatari ce nu sunt situati astfel incit sa fie accesibili direct pe cale fluviala trasporta cara marfa cu CF sau camion. -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 15 June 2024 - 06:14 AM |