Versiunea pentru tiparit a acestui topic

Click aici pentru a vizualiza acest topic in formatul original

HanuAncutei.com - ARTA de a conversa _ Stiinta si Tehnica _ Motorul Cu Apa - O Lovitura Data De Un Roman ?!

Trimis de: March pe 29 Oct 2007, 06:16 PM

Motorul http://ziua.net/display.php?data=2007-10-29&id=228623 apa

Mihai Rusetel isi vinde inventia brevetata de OSIM in 2000 prin Bursa de Marfuri Bucuresti * Licitatia internationala are pretul de pornire de 100 de milioane de euro

Trimis de: axel pe 29 Oct 2007, 06:41 PM

March, intentionezi sa te faci de cacao la "Stiinta si Tehnica" la fel cum te faci la "Politica"? rolleyes.gif

Trimis de: March pe 29 Oct 2007, 06:51 PM

QUOTE(axel @ 29 Oct 2007, 08:41 PM) *
March, intentionezi sa te faci de cacao la "Stiinta si Tehnica" la fel cum te faci la "Politica"? rolleyes.gif


in loc sa faci un comentariu vizavi de inventia rumanului ala, te kachi pe tine ca deobicei la adresa mea ?
Ei, dar daca era ceva inventat de iubitul tau Al Gore....

Trimis de: axel pe 29 Oct 2007, 08:16 PM

QUOTE(March @ 29 Oct 2007, 07:51 PM) *
in loc sa faci un comentariu vizavi de inventia rumanului ala, te kachi pe tine ca deobicei la adresa mea ?
Ei, dar daca era ceva inventat de iubitul tau Al Gore....

Domne, stiu destula fizica cat sa-mi dau seama ca, pana nu schimbi legile fizice cunoscute de oameni acum, acel motor cu apa este o gluma de pacalit prosti.

Trimis de: exergy33 pe 29 Oct 2007, 08:58 PM

QUOTE(axel @ 29 Oct 2007, 09:46 PM) *
Domne, stiu destula fizica cat sa-mi dau seama ca, pana nu schimbi legile fizice cunoscute de oameni acum, acel motor cu apa este o gluma de pacalit prosti.


Eu cred ca acel motor functioneaza, altfel nu vad pe ce baza i s-ar fi brevetat inventia?!!!! rolleyes.gif
... in fond e un motor care functioneaza pe apa si benzina, si se pare ca nu e destul de fiabil smile.gif

Trimis de: axel pe 29 Oct 2007, 09:00 PM

Esti libera sa crezi in orice smile.gif
Stii, sint unii care cred ca ei sunt Iisus... spoton.gif

Trimis de: mutulica pe 30 Oct 2007, 05:50 AM

James Watt a facut deja motor pe apa destul de bun... atit ca trebe apa fiarta

Trimis de: Erwin pe 30 Oct 2007, 09:08 AM

În poză se distinge cu greu motorul unei Dacii şi doua flacoane PET... biggrin.gif
cu aşa "reclamă", nu vine nici dreak la licitaţie! rofl.gif

Trimis de: Blakut pe 30 Oct 2007, 09:18 AM

E un motor pe benzina si pe apa. Benzina incalzeste apa, care face pistoanele sa mearga. Extrem de ineficient. Dar cititi comentariile din articol.

Trimis de: mutulica pe 30 Oct 2007, 11:32 AM

adica e motor pe aburi, dar a inlocuit carbunii cu benzina...

Trimis de: axel pe 30 Oct 2007, 04:16 PM

QUOTE(Blakut @ 30 Oct 2007, 10:18 AM) *
E un motor pe benzina si pe apa. Benzina incalzeste apa, care face pistoanele sa mearga. Extrem de ineficient. Dar cititi comentariile din articol.



QUOTE(mutulica @ 30 Oct 2007, 12:32 PM) *
adica e motor pe aburi, dar a inlocuit carbunii cu benzina...

Pretinde, in alt articol, ca foloseste benzina doar la inceput, pana ajunge motorul la nu stiu ce temperatura. Cica dupa merge numai cu apa rofl.gif

Trimis de: mutulica pe 30 Oct 2007, 06:49 PM

ii da foc cu benzina, si apoi o imping tulumbele pompierilor si deci se misca cu apa

Trimis de: marduk pe 31 Oct 2007, 08:39 AM

O fi cu apa grea si atunci e alta chestie...... unsure.gif

Trimis de: Blakut pe 31 Oct 2007, 12:22 PM

QUOTE
O fi cu apa grea si atunci e alta chestie......


Ii da drumul la vale si trage masina dupa ea, sau dupa ce porneste masina, arunca toata apa grea si va merge mai repede...

Trimis de: freeman pe 17 Dec 2007, 10:53 PM

merge si cu apa: faci un mic reactor, separi apa, folosesti si ouale si hashurile, esti si ecologic- s-a si facut.
ai doar o problema: greu de pus roti care sa tina toata sandramaua.

Trimis de: Erwin pe 18 Dec 2007, 01:17 AM

cu puţină imaginaţie, reinventăm şi mersul pe jos! smile.gif

ţin minte că pe vremea lui Ceauşescu, când benzina era raţionalizată se practica adaosul de alcool tehnic printr-o instalaţie făcută din tuburi de perfuzie, creştea un pic puterea şi scădea consumul de benzină... costurile nu ştiu care erau, cred că mergea un litru de alcool pe 100 Km sau aşa ceva... unsure.gif şi era rentabil dacă puteai lua alcool tehnic la discreţie, alţii mergeau cu gazolină de la Şandra (exploatare petrolieră) sau cu toluen de la Solventul, dar strica motoarele rapid...





Trimis de: bdl pe 18 Dec 2007, 04:43 AM

Motorul asta e "frate " geaman cu levitatia lui gypsy... jamie.gif

Trimis de: ben_gal pe 18 Jan 2008, 04:18 PM

John Kanzius produces energy from salt water.
Asta da.

Trimis de: Blakut pe 19 Jan 2008, 05:59 PM

Nope, e si asta o teapa. Daca citesti cu atentie, el despica apa in hidrogen si oxigen, care apoi se recombina. Cum nu poti sa scoti mai multa energie decat bagi, proiectul e nul.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kanzius

Trimis de: Erwin pe 20 Jan 2008, 12:24 AM

Eu am testat http://www.ziua.ro/display.php?id=195515&data=2006-03-11 (versiunea cu electrozi de grafit scufundaţi în apă chioară) şi funcţionează! Problema e că puterea pilei este prea mică pentru a folosi la ceva... câţiva picowaţi acolo, nu mişcă nici măcar un ceas... tongue.gif

Trimis de: axel pe 20 Jan 2008, 12:59 AM

Erwin, iti recomand sa pui mana pe un manual de fizica. O sa te ajute sa nu mai pui botul la fiecare aberatie care se pretinde perpetuum mobile jamie.gif

Nu-i nimic special sa ai o baterie care scoate picowatti timp de zeci sau sute de ani. Un picowatt = 10^-12 W. Daca ai o baterie normala (adica in urma transformarilor chimice produce energie electrica) de 1 Wh (prin comparatie, o baterie de laptop tine zeci - sute de Wh) si scoti din ea 1 picoWatt, te tine 10^12 ore pana se goleste. Anul n-are decat 8765 ore (hai sa-l rotunjim la 10^4 ore). Adica te tine 10^8 ani = 100 de milioane de ani.

Trimis de: Blakut pe 20 Jan 2008, 01:07 AM

Hmm, din articol reiese ca pila avea circuitul deschis, si ca inchideau circuitul ca sa masoare voltajul. Pai da, tii bateria in dulap 50 de ani, cred si eu ca merge. Un volt insa nu e mare lucru.

Trimis de: Erwin pe 20 Jan 2008, 02:00 AM

pila Karpen nu e o pilă chimică ci o pilă de "adsorbţie", adică ionii care există implicit în lichid, apa sau acidul sulfuric migrează încet către unul dintre electrozi care este poros, spre deosebire de celălalt care este lucios, pe baza agitaţiei termice la temperatura ambiantă. Eu am folosit o mină de creion pe post de electrod lucios sau o sârmă de cupru iar pe post de electrod poros am pus un bastonaş de cărbune recuperat dintr-o pilă obişnuită cu electrod de Zn. E un fel de condensator care se reîncarcă singur, din această cauză când măsori tensiunea prin aparatul de măsură se descarcă pila, se deconectează aparatul de măsură şi după un timp de ordinul secundelor ea se reîncarcă şi se poate măsura din nou aceeaşi tensiune. Karpen a folosit acid sulfuric şi electrozi din aur şi platină, a montat două astfel de pile pentru a obţine o descărcare periodică, lucru pe care nu l-am ştiut la vremea când m-am jucat cu diverse materiale şi un aparat de măsură sensibil. Am descoperit că e destul ca materialele să fie aceleaşi însă unul să fie scufundat în lichid în vreme ce altul se introduce uscat, sau să existe o diferenţă de temperatură între electrozi.

Trimis de: axel pe 20 Jan 2008, 03:46 AM

Cum spuneam, pune mana pe o carte de fizica ohyeah.gif

Trimis de: dacian pe 1 May 2008, 08:45 PM

QUOTE(axel @ 20 Jan 2008, 04:46 AM) *
Cum spuneam, pune mana pe o carte de fizica ohyeah.gif



Imi pare rau sa te dezamagesc dar in cartea de fizica nu scrie despre zero-point-energy. Sau nu scria cand m-am uitat eu ultima oara. Nici ca un 'crevete pistol' foloseste cu suces fuziunea la rece de milioane de ani producand un efect de cavitatie. Din `38 au mai evoluat si legile astea ale fizicii. Ca sa te lamuresc, distractia asta cu overunity pare un perpetuum mobile de speta a 2-a dar nu este. Pentru ca... vezi ce zice Tom Bearden. Daca te tin neuronii citeste teoria unificata a campului (care a rezultat din unificarea th corzilor, adaugarea a celei de-a 11a dimensiuni bla, bla..)

Omul asta are dreptate. Si eu am citit despre pompa hydrosonica care foloseste efectul de cavitatie, si am spus si la altii si stiti ce mi-au spus? Ca au dat deja avansul la centrala aristonnustiucare.

Nu-i poti face omului binele cu forta.
Metode de capturare a 'energiei negative' (mai cititi inainte de a comenta! ca la fotbal, medicina si zero-point-energy se pricep toti) sunt nenumarate, gasiti http://www.web-space.tv/free-energy/ 1600 pagini de schite si patente explicate.

Eu nu am crezut, ca asa sunt eu: " ce, ma prostesti in fata?!"

Si m-am uitat si pe youtube unde.. e raiul lu `toma necrediciosu`

http://energiegratuita.bloging.ro sunt printre alte prostii o multime de linkuri catre resurse pe tema asta pentru cei care vor sa citeasca.

Restul... "fericiti cei saraci cu duhul`" smile.gif

Remember: "STATUL TE VREA PROST!"

Cautati pe web si cititi. Nu va luati dupa aia care "le stiu pe toate, ca asa scrie in cartea de fizica"... Of!...

PS: daca nu functioneaza linkul, nu va speriati, astfel de site-uri sunt sterse sistematic. Cautati cuvintele cheie pe web: free energy, water power, water power cell, Brown gas, Stanlet Meyer, Bedini motor, Newman motor, zero-point-energy, negative energy, cold fusion tongue.gif

Trimis de: tontoi pe 1 May 2008, 08:54 PM

O dacie până la un moment dat (când ajunge cu benzina pe zero) funcţionează şi cu horincă , deci nu-i nimic nou în invenţia românului.

are vreun rost să stricăm horinca ? când putem să o bem liniştiţi.

Trimis de: dacian pe 1 May 2008, 09:12 PM

QUOTE(March @ 29 Oct 2007, 07:16 PM) *
Motorul http://ziua.net/display.php?data=2007-10-29&id=228623 apa

Mihai Rusetel isi vinde inventia brevetata de OSIM in 2000 prin Bursa de Marfuri Bucuresti * Licitatia internationala are pretul de pornire de 100 de milioane de euro



M-as mira sa o poate vinde, pentru ca... ati vazut ce a patit Meyer. Dar daca o vinde sa fie sanatos, sa ia pe ea cat o vrea.
Aceasta 'inventie' a lui are de fapt o luuunga istorie.
Cautati pe web:
- John Keely a descoperit frecventele de rezonanta pentru separarea moleculei de apa: 610Hz, 42.8KHz
- Stephen Meyer - a tunat aceste frecvente pana la mai multe zecimale si a obtinut randamentul pe care il vedeti pe web.
- Denny Klein
- Thomas Kramer
- Todd Knudston anomaliile gazului Brown - foarte interesant: nu arde mana dar arde o caramida la 5000C vezi - Teddy Cline pe youtube
- Graeme Jenkins
- Mychael Raines
- Ruggero Santilli,
-Andrija Puharich,
-John Kanzius,
-Stephen Chambers,
-Paoul Zigouras,
-Philip Kanarev,
-Yull Brown,
-George Wiseman,
- Joe Cell – Mark I energy cell, mergeti si vedeti voi insiva
- Charle Garett - carburator electrolitic pentru obtinerea HHO

Iar pentru electric overunity:
- tataia Casimir (efectul)
- tataia Tesla
- motorul Newman
- motorul Adams
- motorul Paul Pantone,
-Viktor Schauberger
- Alexander Sinetzki,
- Edwin Gray,
- Searl Effect Generator
- motorul PERENDEV
- motorul William Rhoada,
- John Bedini

Tom Bearden a descris principiul capturii energiei direct de la sursa, din ‘vid’. Conceptul de baza este "Caldura, Lumina si Campul magnetic sunt efecte secundare ale curgerii electronilor si NU consuma electricitate." Energia este in mod obisnuit definita ca fiind “capacitatea de a produce lucru mecanic”, ceea ce nu e tocmai exact. Energia are capacitatea de a efectua lucru mecanichas deoarece lucrul mecanic este corect definit ca fiind disiparea (dezordonarea; imprastierea) energiei (ordinii). Imprastierea energiei este lucru mecanic. Nu este tot energie, energia nu se poate defini ca propria sa imprastiere! Sa luam un exemplu: un om are capacitatea de a prinde peste. Asta este adevarat, dar nu este o definitie, de bine ce o definitie trebuie sa fie in oarecare sens o identitate. Nu poti spune ca omul este capacitatea de a prinde peste! Ar putea sa fie si asta o definitie, dar nu e corecta. Similar, energia are capacitatea de a efectua lucru mecanic; acesta este unul din atributele sale. Dar energia este ordonarea in fluxul virtual de fotoni (VPF- e prea complicat de tradus, mergeti si cititi daca vi s-a aprins un beculet)(..). Mai departe spune ce si cum se face cu motoarele astea si care sunt conditiile ca sa functioneze optim.


Trimis de: dacian pe 1 May 2008, 09:12 PM

QUOTE(March @ 29 Oct 2007, 07:16 PM) *
Motorul http://ziua.net/display.php?data=2007-10-29&id=228623 apa

Mihai Rusetel isi vinde inventia brevetata de OSIM in 2000 prin Bursa de Marfuri Bucuresti * Licitatia internationala are pretul de pornire de 100 de milioane de euro



M-as mira sa o poate vinde, pentru ca... ati vazut ce a patit Meyer. Dar daca o vinde sa fie sanatos, sa ia pe ea cat o vrea.
Aceasta 'inventie' a lui are de fapt o luuunga istorie.
Cautati pe web:
- John Keely a descoperit frecventele de rezonanta pentru separarea moleculei de apa: 610Hz, 42.8KHz
- Stephen Meyer - a tunat aceste frecvente pana la mai multe zecimale si a obtinut randamentul pe care il vedeti pe web.
- Denny Klein
- Thomas Kramer
- Todd Knudston anomaliile gazului Brown - foarte interesant: nu arde mana dar arde o caramida la 5000C vezi - Teddy Cline pe youtube
- Graeme Jenkins
- Mychael Raines
- Ruggero Santilli,
-Andrija Puharich,
-John Kanzius,
-Stephen Chambers,
-Paoul Zigouras,
-Philip Kanarev,
- motorul William Rhoada,
- John Bedini

Tom Bearden a descris principiul capturii energiei direct de la sursa, din ‘vid’. Conceptul de baza este "Caldura, Lumina si Campul magnetic sunt efecte secundare ale curgerii electronilor si NU consuma electricitate." Energia este in mod obisnuit definita ca fiind “capacitatea de a produce lucru mecanic”, ceea ce nu e tocmai exact. Energia are capacitatea de a efectua lucru mecanichas deoarece lucrul mecanic este corect definit ca fiind disiparea (dezordonarea; imprastierea) energiei (ordinii). Imprastierea energiei este lucru mecanic. Nu este tot energie, energia nu se poate defini ca propria sa imprastiere! Sa luam un exemplu: un om are capacitatea de a prinde peste. Asta este adevarat, dar nu este o definitie, de bine ce o definitie trebuie sa fie in oarecare sens o identitate. Nu poti spune ca omul este capacitatea de a prinde peste! Ar putea sa fie si asta o definitie, dar nu e corecta. Similar, energia are capacitatea de a efectua lucru mecanic; acesta este unul din atributele sale. Dar energia este ordonarea in fluxul virtual de fotoni (VPF- e prea complicat de tradus, mergeti si cititi daca vi s-a aprins un beculet)(..). Mai departe spune ce si cum se face cu motoarele astea si care sunt conditiile ca sa functioneze optim.
-Yull Brown,
-George Wiseman,
- Joe Cell – Mark I energy cell, mergeti si vedeti voi insiva
- Charle Garett - carburator electrolitic pentru obtinerea HHO

Iar pentru electric overunity:
- tataia Casimir (efectul)
- tataia Tesla
- motorul Newman
- motorul Adams
- motorul Paul Pantone,
-Viktor Schauberger
- Alexander Sinetzki,
- Edwin Gray,
- Searl Effect Generator
- PERENDEV

Trimis de: axel pe 2 May 2008, 10:22 AM

Si tu pui botul la toate tampeniile?

Trimis de: mutulica pe 2 May 2008, 10:53 AM

ce prosti si astia de scriu carti de fizica.. ne aburesc cu newton si bernoulli si nu au scris nimic de zero point energy..
pai daca stiam asta in liceu, asa ii mai dadeam in judecata pe loseri

Trimis de: Erwin pe 4 May 2008, 01:06 AM

am văzut câteva motoare din astea pe youtube, se învârt (dacă le dai un avânt iniţial ohyeah.gif ) ca orice jucărie tip yoyo produc efecte interesante... rolleyes.gif dacian, caută pe wikipedia ce şi cum despre Tom Bardeen&Co. Niciunul dintre ele nu este ce se pretinde, că ar folosi zero-point-energy; iar efectele cuantice tip Casimir sunt aplicabile eventual în domeniul nanotehnologiei unde forţele tip Van der Vaals sunt importante

Trimis de: Blakut pe 12 May 2008, 01:52 PM

Heh, desigur, daca ii citesti pe nenii aia din lista inainte de cartea de fizica, ii crezi pe ei. Altfel... ohyeah.gif

Trimis de: Sarmis pe 20 Jun 2008, 01:55 AM

Buna tuturor,

nu stiu ce a inventat romanul nostru, insa ce stiu e ca aici in Canada, avem de-o vreme buna pe piata Hydrogen Boosters (se pot cumpaar sub forma de kit sau confectiona de oricine cu putina indemanare), care functioneaza pe principiul simplu al electrolizei apei, transforma moleculele H2O in gase HHO, ce sunt directionate spre camera de ardere via filtru de aer , unde se amesteca cu benzina sau motorina pulverizata. Doau firme al Toronto deasemenea deservesc aceasta cauza, una pentru motoare mari de camioane trans-continentale.

Avantaje:
imbunatatirea cu 20%-35% a amestecului astfel rezultat si cresterea randamentului.
reducerea de depuneri de carbon pe injectoare, valve, pistoane, galerii, cu prelungirea implicita a vietii motorului. Hidrogenul arde curat, fat de hidrogenul "murdar " din hidrocarburi.
creterea remaracbila de km. parcursi cu aceasi cantitate de benzina/motorina - functie de performanta/designul motorului si acuratetea executiei instalatiei atasate se poate ajunge chiar pana la 50%.
reducerea emisiilor de carbon in mediu
mai multi HP

Dezavantaje:
la masinile cu computer de bord (mai toate astazi, nu-i asa?) apare necesitatea introducereii unui cablaj electronic dupa o schema data ce actioneaza asupra corectiei avansului aprinderii. O chestiune mai dificila dar nu imposibila. Rothman Technologies Inc.

pentru amatori mai multe amanunte aici:

http://waterpoweredcar.com/hydrobooster.html

de la aceasta simpla si fascinanta aplicatie of Hydrogen Boosters, patentata in 1918 by Charles H. Frazer, tinuta se pare in obscuritate prin grija marilor magnati auto, nu mai e decat un mic /mare? pas la folosirea completa a sistemului electrolitic de producere suficienta de combustibil HHO incat sa poata actiona intr-o maniera mai mult de cat satisfacatoare principiul motoarelor existente astazi. Asemanator acestui principiu de baza graviteaza in mare principiul motoarelor asa-zise pe apa. Sunt deja astfel de masini in Canada si State ( in prezent au in derulare un astfel de proiect pentru Hammer-ul militar). Aceste realizari destul de timide si ascunse ale unora dintre noi sunt tocmai din motive de securitate personala, pentru ca se intra astfel in conflict cu autoritatile guvernatoare. Ce guvern de pe pamant isi doreste ca supusii sai sa devina independenti energetic, ori independenti financiar ori independenti politico-religios. Niciunul. Totusi in era Internetului, transparenta si viteza de circulatie a informatiei este uimitoare si oarecum greu de controlat .

succes si spor la research si treaba

Sarmis

"I want to know God's thoughts; the rest are details"
Albert Einstein


Trimis de: axel pe 20 Jun 2008, 12:32 PM

rofl.gif

Noroc ca-i lumea plina de prosti. Ca altfel sarlatanii ar muri de foame ohyeah.gif

Trimis de: cvapailty pe 28 Jul 2008, 11:38 AM

GENERATORUL DE HHO cum vii se pare? tot o aberatie? totusi ceea ce rezulta in urma electrolizei arde cum arde
aici e un filmulet cu o astfel de instalatie http://www.youtube.com/watch?v=RXl9iybcIxw

tot ce trebuie facut pentru o astfel de instalatie http://water4gas.com/2books.htm?hop=y2008
Este prezentata descrierea in amanunt a instalatiei, insotita de poze si exemple, in concluzie tot ce trebuie pentru realizarea unei instalatii home-made. Pentru cei interesati pot sa le ofer material de studiu (cca 6 carti) in format electronic, in limba engleza, contravalorii de 33 lei + taxele postale cca 6-7 lei.
De fapt am vazut pe viu ce poate face o astfel de instalatie. Montata pe masina fara prea multa electronica ajunge sa iti scada consumul de combustibil cu cca 20 % Asta e verificat de mine. Totusi eu cred ca asta e combustibilul viitorului. Posibil sa nu fie inca bine pus la punct dar are perspectiva. Oricum partea de armata americana a implementat pe hummer aceasta sursa de energie ffff ieftina, bineinteles cu modificarile de rigoare la motor. De ce nu intra pe piata aceste masini???/ Carui guvern ii comvine ca populatia acelui stat sa beneficieze de energie individuala? Si apoi interesele cu industria petrolului cred ca stiti cu totii ................ NO COMENT
Astept parerile voastre


Trimis de: axel pe 28 Jul 2008, 12:13 PM

Ce am scris mai devreme se potriveste de minune si acum.
Uite, scriu din nou:


rofl.gif

Noroc ca-i lumea plina de prosti. Ca altfel sarlatanii ar muri de foame ohyeah.gif


P.S.: in acest caz, tu esti unul din sarlatani wink.gif

Trimis de: Blakut pe 30 Jul 2008, 08:23 AM

http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_%28engines%29

Asta prezinta nenea aici. Iar chestia aia cu hho se refera de fapt la amestecul de hidrogen cu oxigen, tinut in stare nereactiva. Se foloseste in torte de sudura. Chestia e ca nu se separa in masina.

Nu e interesant ca pe site-ul ala nu gasesti un singur plan, sau o singura explicatie? Dar daca vrei poti sa cumperi cartile lui... rofl.gif
edit: si il cheama Ozzy Freedom...

Trimis de: mafalda pe 17 Sep 2008, 01:00 PM

Rushetzel asta, sau Mushetzel, a brevetat si vandut brevetul? ca erau interesati niste extraterestrii de pe alte lumi de antimaterie, unde totul la ei merge pe dos..Apa arde si rezulta benzina moarta, deseu de aruncat, marile si oceanele lor fiind din asa ceva.....
Si la arabi apa e mai scumpa decat petrolul...Stiu ei ce stiu..
Si la noi, la Ramnicul Valcea, un savant roman a dat o lovitura, vinde cu 20 lei litru de apa vie, saracita in deuteriu si neuroni...Ingheata putin apa, o filtreaza repede si scoate bani frumosi din ignoranta unora...Inghetarea se produce cu metode rudimentare, minte de ingheata apele, deci nu prea consuma energie electrica.
O intrebare grea pt savantii fizicieni, de premiul Nobel: Umplem total un tub-teava sau o sticla cu apa, sa nu mai ramana aer. Inchidem bine orificiul recipientului cu un capac rezistent-dop. Apoi inghetam apa.....Deci ii luam apei energie foarte multa, caldura specifica de inghetare.. Dar apa inghetand capata si o alta forma de energie la zero grade, gheata se umfla si cu o enorma forta sparge recipientul..Deci in plus necontabilizata cedeaza multa energie mecanica si peretilor recipientului, care o absorb in atomii stratului superficial crapat...De unde naiba a obtinut apa-gheata gratuit energia asta miraculoasa, pe care a folosit-o la spargerea peretilor recipientului, cand noi tocmai i-o furam pe cea termica??..
Un popa doar mi-a putut raspunde senin, fara sa dea din umeri: c-asa vrea Domnul, incurcate fiindu-i caile..Nici Einstein, care a inventat frigiderul actual cu compresor, nu a gasit raspunsul pana in 1955..Poate acum l-a aflat, acolo unde o fi.
P.S. am corectat exprimarea initiala.

Trimis de: Blakut pe 17 Sep 2008, 02:25 PM

QUOTE
O intrebare pt savantii fizicieni: Inghetam un volum de apa plin intrun tub metalic (sau intro sticla) bine etans...Deci ii luam energie foarte multa, dar apa capata energie la zero grade incat se umfla si cu o enorma forta sparge recipientul..De unde naiba a furat energia, cand noi tocmai i-o furam ??..Un popa doar mi-a putut raspunde senin, fara sa dea din umeri: c-asa vrea Domnul, incurcate fiindu-i caile..Nici Einstein, care a inventat frigiderul actual cu compresor, nu a gasit raspunsul pana in 1955..Poate acum l-a aflat, acolo unde o fi.


Nu inteleg faza cu volum plin. Vrei sa zici o incinta inchisa? La zero grade nu se umfla apa ea cristalizeaza. Ea nu fura energie, ia gandeste-te ce se intampla cu entropia...

Trimis de: mutulica pe 18 Sep 2008, 05:12 AM

cred ca vorbea de paradoxul cela, ca in loc sa ii scada volumul cu scaderea temperaturii, la cristalizare apa isi creste un picut volumul si sparge sticla... parca asa imi amintesc eu

Trimis de: Rovaniemi pe 18 Sep 2008, 06:26 PM

QUOTE(mafalda @ 17 Sep 2008, 02:00 PM) *
Rushetzel asta, sau Mushetzel, a brevetat si vandut brevetul? ca erau interesati niste extraterestrii de pe alte lumi de antimaterie, unde totul la ei merge pe dos..Apa arde si rezulta benzina moarta, deseu de aruncat, marile si oceanele lor fiind din asa ceva.....
Si la arabi apa e mai scumpa decat petrolul...Stiu ei ce stiu..
Si la noi, la Ramnicul Valcea, un savant roman a dat o lovitura, vinde cu 20 lei litru de apa vie, saracita in deuteriu si neuroni...Ingheata putin apa, o filtreaza repede si scoate bani frumosi din ignoranta unora...Inghetarea se produce cu metode rudimentare, minte de ingheata apele, deci nu prea consuma energie electrica.
O intrebare grea pt savantii fizicieni, de premiul Nobel: Umplem total un tub-teava sau o sticla cu apa, sa nu mai ramana aer. Inchidem bine orificiul recipientului cu un capac rezistent-dop. Apoi inghetam apa.....Deci ii luam apei energie foarte multa, caldura specifica de inghetare.. Dar apa inghetand capata si o alta forma de energie la zero grade, gheata se umfla si cu o enorma forta sparge recipientul..Deci in plus necontabilizata cedeaza multa energie mecanica si peretilor recipientului, care o absorb in atomii stratului superficial crapat...De unde naiba a obtinut apa-gheata gratuit energia asta miraculoasa, pe care a folosit-o la spargerea peretilor recipientului, cand noi tocmai i-o furam pe cea termica??..
Un popa doar mi-a putut raspunde senin, fara sa dea din umeri: c-asa vrea Domnul, incurcate fiindu-i caile..Nici Einstein, care a inventat frigiderul actual cu compresor, nu a gasit raspunsul pana in 1955..Poate acum l-a aflat, acolo unde o fi.
P.S. am corectat exprimarea initiala.


efectul se produce din cauza peştilor din apă ... ei dau cu coada p-acolo

Trimis de: mutulica pe 19 Sep 2008, 05:16 AM

cred ca tocmai m-am prins cum functioneaza motorul cela... baga apa in piston la 4 grade, si apoi pe masura ce creste scade temperatura si apa sisi schimba volumul pistonul se misca inainte - inapoi
masina echipata cu astfel de motor va avea o viteza de croaziera de 0.0001 km/saptamana

Trimis de: Taunul pe 26 Sep 2008, 03:18 PM

Ce fel de apa trebe? De ploaie e buna? Poate de izvor? Cum stam cu zoaiele? Si apropo, chestia aia mere si la deal sau numa' la vale?

Trimis de: marduk pe 26 Sep 2008, 04:03 PM

apa grea, de la Turnu Severin. ohyeah.gif

Trimis de: mutulica pe 26 Sep 2008, 04:52 PM

pipi de smecher, da randament la misa si la fraieri

Trimis de: marduk pe 26 Sep 2008, 05:38 PM

da, dar numai ala de la mijloc. rofl.gif mwah1.gif

Trimis de: Taunul pe 26 Sep 2008, 07:19 PM

O Lovitura Data De Un Roman ?
Cu bat(z)u'n balta?

Trimis de: SORIN pe 26 Sep 2008, 10:03 PM

Doar cu o flegma in obraz de fraieri ohyeah.gif

Sorin.

Trimis de: marduk pe 27 Oct 2008, 07:07 PM

Oare chiar este http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/826081/Dispozitivul-care-reduce-consumul-de-combustibili-auto-la-jumatate/ unsure.gif

Trimis de: Cla pe 27 Oct 2008, 07:41 PM

No, în sfârsit!! rofl.gif

Trimis de: marduk pe 27 Oct 2008, 09:03 PM

No, ce? mwah1.gif

Trimis de: Blakut pe 27 Oct 2008, 09:10 PM

Cand o sa inteleaga toti nenii astia ca se consuma mai multa energie sa separi apa in hidrogen si oxigen decat poti castiga arzand hidrogenul in motorul cu piston.

Si nenea aradeanul mai zice una grozava: amesteca benzina cu hidrogenul... pai cum or arde astea in motor si cum naiba s-ar sincroniza supapele?

Chiar daca ar reduce consumul la 50%, asta nu ar insemna deca ca a reusit cumva sa separe hidrogenul de oxigenul din apa si sa il arda cu succes in motor, fara sa il strice. Chiar daca asta s-ar putea realiza, si ar si scadea consumul de benzina, motorul tot ar inghiti mai multa energie decat ar produce. Ce ar insemna asta? Bateria ar muri intr-o ora de la separat apa in hidrogen si oxigen...

Trimis de: freeman pe 27 Oct 2008, 09:45 PM

QUOTE(marduk @ 27 Oct 2008, 07:07 PM) *
Oare chiar este http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/826081/Dispozitivul-care-reduce-consumul-de-combustibili-auto-la-jumatate/ unsure.gif

Sigur ca da!
in acelasi ziar s-a publicat poza cu o gaina cu 4-8 picioare si cate si mai cate lucruri interesante!

Trimis de: Erwin pe 27 Oct 2008, 11:22 PM

evz are şi el pagina lui de umor... chiar dacă involuntar! rofl.gif

Trimis de: marduk pe 28 Oct 2008, 08:47 AM

Parca mai ieri erau unii sceptici care ziceau ca omul nu suporta sa mearga cu trenul la peste 50 km la ora, or ca nu poate zbura cu avionul, racheta, etc. Nici eu nu prea cred, dar daca functioneaza chestia aia, parca-i vad pe romani ca pe vremea lu ceasca cand aparusera fel de fel de dispozitive de redus consumul benzinei la o Dacie. Chestiile astea, ciudat, apar doar in momente de criza, o fi vorba de economie, stiinta, pionierat sau speranta.
Am mai gasit ceva despre http://www.fuelsaver.ro/. thumb_yello.gif

Trimis de: Erwin pe 28 Oct 2008, 09:19 AM

da, ai dreptate marduk, dar chestiile astea unde se zice ca "Scade consumul de combustibil cu pana la 20%" inseamnă că poate să nu scadă deloc, nu zice începând cu 5% de exemplu! În mod sigur dacă le ceri socoteală îţi vor zice că maşina ta e prost reglată! Lumea pune botul la fel ca la produsele magnetice de gen bijuterii destinate îmbunătăţirii sănătăţii, unde efectul este nedemonstrat ştiinţific, mai degrabă placebo. Şi se bazează, în cazul nostru, pe teama de scumpiri şi indisponibilitatea combustibililor.

Trimis de: freeman pe 29 Oct 2008, 05:20 AM

QUOTE(marduk @ 28 Oct 2008, 08:47 AM) *
Am mai gasit ceva despre http://www.fuelsaver.ro/. thumb_yello.gif

Ar fi mult prea simplu.
Interesant ce zice: efectul se simte dupa 1000km!? se rodeaza magnetii, sau ce? rofl.gif

Trimis de: mutulica pe 29 Oct 2008, 06:40 AM

auzi ca se magnetizeaza moleculele din benzina rofl.gif
o sa traiasca benzina mai mult pe chestia asta

Trimis de: axel pe 29 Oct 2008, 11:02 AM

QUOTE(freeman @ 29 Oct 2008, 05:20 AM) *
Ar fi mult prea simplu.
Interesant ce zice: efectul se simte dupa 1000km!? se rodeaza magnetii, sau ce? rofl.gif


Trece perioada de returnare de 30 de zile ohyeah.gif

Trimis de: marduk pe 29 Oct 2008, 01:41 PM

Uite ce zice un utilizator, chiar nu vreau sa fac reclama acestui produs, dar daca mai are cineva asa ceva as fi curios daca functioneaza. O economie de 1 litru la dieselul meu chiar ca mi-ar prind bine.

“Eu fac zilnic naveta cu masina de la Bucuresti la Targoviste; asta inseamna 180 km. Folosind MFS am reusit sa scad consumul cu aproape 1 litru / 100 km; poate nu pare mult dar este peste un milion (n.r. lei vechi) pe luna. Asta inseamna ca mi-am amortizat costul cu MFS dupa prima luna, iar intr-un an voi economisi inca 11 milioane! Recomand oricui sa foloseasca MFS – eu deja am comandat inca doua, pentru sotia si tatal meu.” – Mihai Avram, economist.


Trimis de: Cla pe 29 Oct 2008, 01:56 PM

(fuelsaver.ro) Tampenii de-astea se vindeau si acum 20 de ani, si o sa revina mereu cand se scumpeste combustibilul.
marduk, de ce nu pui si http://www.skoda-club.ro/cum-ne-intretinem-skoda/ionizarea-combustibilului/15/, se vede acolo ca e de la reclama...
Sau ai primit-o si tu prin mail, ca ala? unsure.gif

Trimis de: marduk pe 29 Oct 2008, 04:27 PM

Da, textul ala mi-a venit pe email.

Trimis de: freeman pe 1 Nov 2008, 07:23 AM

bineinteles ca e o frectie la picior de lemn.

parerea mea e ca nu poti economisi combustibil decat din stilul de a conduce masina.
daca o intretii cum trebuie, nu economisesti, ci o mentii doar in parametrii ei, adica nu risipesti.

Trimis de: Damnatius pe 9 May 2009, 09:51 PM

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850256/Romanul-care-face-apa-sa-arda-a-descoperit-combustibilul-viitorului/

O alta vrajeala sau ceva serios de data asta? Parca suna prea frumos sa fie adevarat, dar sunt si cativa profesori care par sa confirme stirea.

Trimis de: CharonOfNyx pe 9 May 2009, 11:17 PM

E pe bune:

Stiti cum erau cozile la benzina pe vremea lu' ceasca?
Ei, bine, vine un polonez, se enerveaza si cere acces la un furtun cu apa.
In vazul tuturor, umple reservorul cu apa, scoate un fel de eprubeta cu un lichid colorat, il toarna peste apa din rezervor, pune busonu' la rezervor, porneste motorul si da sa plece. Dar pana la iesirea din benzinarie, il opresc oamenii, sa-l intrebe ce, cum, care-i spilu' cu solutia aia care face din apa combustibil...
Polacu' nu stie prea bine sa explice principiile prin care lichidul din eprubeta face apa benzina, dar spune ca are de vanzare cateva eprubete de alea. Se lasa destul de greu convins, ca, de mai are drum lung pana acasa si-i mai trebuie si lui... Dar pana la urma le vinde la fraieresteni cateva zeci de sticlute cu lichid magic, la pretul de un full de rezervor, porneste masina si o taie ...

Normal ca polonezul avea busonul la un rezervor fake in care turna apa, dar masina lui tot cu benzina mergea. cool.gif

Trimis de: cyber-sapiens pe 10 May 2009, 09:07 AM

QUOTE(axel @ 30 Oct 2007, 05:16 PM) *
Pretinde, in alt articol, ca foloseste benzina doar la inceput, pana ajunge motorul la nu stiu ce temperatura. Cica dupa merge numai cu apa rofl.gif


Da, ar putea sa scada costul la combustibil, INSA ce te faci cu ruginirea pieselor masinii.

In rest principiul imi pare foarte simplu, ... utilizezi apa pt. racirea motorului si a gazelor de esapament ... produci abur intr-un piston ori intr-un angrenaj mai complex, ... INSA instalatia auxiliara ingreuneaza masina si mai mult, ... iar iarna cred ca angrenajul cu abur nu va functiona deoarece nu poate colecta suficienta energie calorica.

O solutie mai buna de economisire masiva ar fi prin usurarea masinilor, ... realizarea unor scutere-ricsa pe 3-4 roti, functionand si pe forta bio-mecanica, cam ca si moto-bicicletele. jamie.gif

Trimis de: Erwin pe 10 May 2009, 09:41 AM

Nu faceţi confuzii, ca şi autorii titlului articolului, în căutare de senzaţional! Iată ce declară chiar inventatorul:

QUOTE
Curentul electric utilizat este mic, iar cantiatea de hidrogen obţinut este foarte mare, aceasta datorându-se faptului că principiul de funcţionare al instalaţiei, în totalitate original, nu se bazează pe hidroliză, ci pe ceea ce am putea denumi ca fiind, poate impropriu, electrocataliză membranară

Apa este folosita doar ca materie primă! NU arde în motor! A inventat doar o metodă mai eficientă de extragere a hidrogenului din apă. Energia electrică folosită e convertită în hidrogen cu randament bun, apoi hidrogenul arde în motor. De unde provine energia electrică şi câţi KWh se folosesc pentru un KW obţinut în motor asta nu mai zice... blink.gif


Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)