Motorul http://ziua.net/display.php?data=2007-10-29&id=228623 apa
Mihai Rusetel isi vinde inventia brevetata de OSIM in 2000 prin Bursa de Marfuri Bucuresti * Licitatia internationala are pretul de pornire de 100 de milioane de euro
March, intentionezi sa te faci de cacao la "Stiinta si Tehnica" la fel cum te faci la "Politica"?
Esti libera sa crezi in orice
Stii, sint unii care cred ca ei sunt Iisus...
James Watt a facut deja motor pe apa destul de bun... atit ca trebe apa fiarta
În poză se distinge cu greu motorul unei Dacii şi doua flacoane PET...
cu aşa "reclamă", nu vine nici dreak la licitaţie!
E un motor pe benzina si pe apa. Benzina incalzeste apa, care face pistoanele sa mearga. Extrem de ineficient. Dar cititi comentariile din articol.
adica e motor pe aburi, dar a inlocuit carbunii cu benzina...
ii da foc cu benzina, si apoi o imping tulumbele pompierilor si deci se misca cu apa
O fi cu apa grea si atunci e alta chestie......
merge si cu apa: faci un mic reactor, separi apa, folosesti si ouale si hashurile, esti si ecologic- s-a si facut.
ai doar o problema: greu de pus roti care sa tina toata sandramaua.
cu puţină imaginaţie, reinventăm şi mersul pe jos!
ţin minte că pe vremea lui Ceauşescu, când benzina era raţionalizată se practica adaosul de alcool tehnic printr-o instalaţie făcută din tuburi de perfuzie, creştea un pic puterea şi scădea consumul de benzină... costurile nu ştiu care erau, cred că mergea un litru de alcool pe 100 Km sau aşa ceva... şi era rentabil dacă puteai lua alcool tehnic la discreţie, alţii mergeau cu gazolină de la Şandra (exploatare petrolieră) sau cu toluen de la Solventul, dar strica motoarele rapid...
Motorul asta e "frate " geaman cu levitatia lui gypsy...
John Kanzius produces energy from salt water.
Asta da.
Nope, e si asta o teapa. Daca citesti cu atentie, el despica apa in hidrogen si oxigen, care apoi se recombina. Cum nu poti sa scoti mai multa energie decat bagi, proiectul e nul.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kanzius
Eu am testat http://www.ziua.ro/display.php?id=195515&data=2006-03-11 (versiunea cu electrozi de grafit scufundaţi în apă chioară) şi funcţionează! Problema e că puterea pilei este prea mică pentru a folosi la ceva... câţiva picowaţi acolo, nu mişcă nici măcar un ceas...
Erwin, iti recomand sa pui mana pe un manual de fizica. O sa te ajute sa nu mai pui botul la fiecare aberatie care se pretinde perpetuum mobile
Nu-i nimic special sa ai o baterie care scoate picowatti timp de zeci sau sute de ani. Un picowatt = 10^-12 W. Daca ai o baterie normala (adica in urma transformarilor chimice produce energie electrica) de 1 Wh (prin comparatie, o baterie de laptop tine zeci - sute de Wh) si scoti din ea 1 picoWatt, te tine 10^12 ore pana se goleste. Anul n-are decat 8765 ore (hai sa-l rotunjim la 10^4 ore). Adica te tine 10^8 ani = 100 de milioane de ani.
Hmm, din articol reiese ca pila avea circuitul deschis, si ca inchideau circuitul ca sa masoare voltajul. Pai da, tii bateria in dulap 50 de ani, cred si eu ca merge. Un volt insa nu e mare lucru.
pila Karpen nu e o pilă chimică ci o pilă de "adsorbţie", adică ionii care există implicit în lichid, apa sau acidul sulfuric migrează încet către unul dintre electrozi care este poros, spre deosebire de celălalt care este lucios, pe baza agitaţiei termice la temperatura ambiantă. Eu am folosit o mină de creion pe post de electrod lucios sau o sârmă de cupru iar pe post de electrod poros am pus un bastonaş de cărbune recuperat dintr-o pilă obişnuită cu electrod de Zn. E un fel de condensator care se reîncarcă singur, din această cauză când măsori tensiunea prin aparatul de măsură se descarcă pila, se deconectează aparatul de măsură şi după un timp de ordinul secundelor ea se reîncarcă şi se poate măsura din nou aceeaşi tensiune. Karpen a folosit acid sulfuric şi electrozi din aur şi platină, a montat două astfel de pile pentru a obţine o descărcare periodică, lucru pe care nu l-am ştiut la vremea când m-am jucat cu diverse materiale şi un aparat de măsură sensibil. Am descoperit că e destul ca materialele să fie aceleaşi însă unul să fie scufundat în lichid în vreme ce altul se introduce uscat, sau să existe o diferenţă de temperatură între electrozi.
Cum spuneam, pune mana pe o carte de fizica
O dacie până la un moment dat (când ajunge cu benzina pe zero) funcţionează şi cu horincă , deci nu-i nimic nou în invenţia românului.
are vreun rost să stricăm horinca ? când putem să o bem liniştiţi.
Si tu pui botul la toate tampeniile?
ce prosti si astia de scriu carti de fizica.. ne aburesc cu newton si bernoulli si nu au scris nimic de zero point energy..
pai daca stiam asta in liceu, asa ii mai dadeam in judecata pe loseri
am văzut câteva motoare din astea pe youtube, se învârt (dacă le dai un avânt iniţial ) ca orice jucărie tip yoyo produc efecte interesante... dacian, caută pe wikipedia ce şi cum despre Tom Bardeen&Co. Niciunul dintre ele nu este ce se pretinde, că ar folosi zero-point-energy; iar efectele cuantice tip Casimir sunt aplicabile eventual în domeniul nanotehnologiei unde forţele tip Van der Vaals sunt importante
Heh, desigur, daca ii citesti pe nenii aia din lista inainte de cartea de fizica, ii crezi pe ei. Altfel...
Buna tuturor,
nu stiu ce a inventat romanul nostru, insa ce stiu e ca aici in Canada, avem de-o vreme buna pe piata Hydrogen Boosters (se pot cumpaar sub forma de kit sau confectiona de oricine cu putina indemanare), care functioneaza pe principiul simplu al electrolizei apei, transforma moleculele H2O in gase HHO, ce sunt directionate spre camera de ardere via filtru de aer , unde se amesteca cu benzina sau motorina pulverizata. Doau firme al Toronto deasemenea deservesc aceasta cauza, una pentru motoare mari de camioane trans-continentale.
Avantaje:
imbunatatirea cu 20%-35% a amestecului astfel rezultat si cresterea randamentului.
reducerea de depuneri de carbon pe injectoare, valve, pistoane, galerii, cu prelungirea implicita a vietii motorului. Hidrogenul arde curat, fat de hidrogenul "murdar " din hidrocarburi.
creterea remaracbila de km. parcursi cu aceasi cantitate de benzina/motorina - functie de performanta/designul motorului si acuratetea executiei instalatiei atasate se poate ajunge chiar pana la 50%.
reducerea emisiilor de carbon in mediu
mai multi HP
Dezavantaje:
la masinile cu computer de bord (mai toate astazi, nu-i asa?) apare necesitatea introducereii unui cablaj electronic dupa o schema data ce actioneaza asupra corectiei avansului aprinderii. O chestiune mai dificila dar nu imposibila. Rothman Technologies Inc.
pentru amatori mai multe amanunte aici:
http://waterpoweredcar.com/hydrobooster.html
de la aceasta simpla si fascinanta aplicatie of Hydrogen Boosters, patentata in 1918 by Charles H. Frazer, tinuta se pare in obscuritate prin grija marilor magnati auto, nu mai e decat un mic /mare? pas la folosirea completa a sistemului electrolitic de producere suficienta de combustibil HHO incat sa poata actiona intr-o maniera mai mult de cat satisfacatoare principiul motoarelor existente astazi. Asemanator acestui principiu de baza graviteaza in mare principiul motoarelor asa-zise pe apa. Sunt deja astfel de masini in Canada si State ( in prezent au in derulare un astfel de proiect pentru Hammer-ul militar). Aceste realizari destul de timide si ascunse ale unora dintre noi sunt tocmai din motive de securitate personala, pentru ca se intra astfel in conflict cu autoritatile guvernatoare. Ce guvern de pe pamant isi doreste ca supusii sai sa devina independenti energetic, ori independenti financiar ori independenti politico-religios. Niciunul. Totusi in era Internetului, transparenta si viteza de circulatie a informatiei este uimitoare si oarecum greu de controlat .
succes si spor la research si treaba
Sarmis
"I want to know God's thoughts; the rest are details"
Albert Einstein
Noroc ca-i lumea plina de prosti. Ca altfel sarlatanii ar muri de foame
GENERATORUL DE HHO cum vii se pare? tot o aberatie? totusi ceea ce rezulta in urma electrolizei arde cum arde
aici e un filmulet cu o astfel de instalatie http://www.youtube.com/watch?v=RXl9iybcIxw
tot ce trebuie facut pentru o astfel de instalatie http://water4gas.com/2books.htm?hop=y2008
Este prezentata descrierea in amanunt a instalatiei, insotita de poze si exemple, in concluzie tot ce trebuie pentru realizarea unei instalatii home-made. Pentru cei interesati pot sa le ofer material de studiu (cca 6 carti) in format electronic, in limba engleza, contravalorii de 33 lei + taxele postale cca 6-7 lei.
De fapt am vazut pe viu ce poate face o astfel de instalatie. Montata pe masina fara prea multa electronica ajunge sa iti scada consumul de combustibil cu cca 20 % Asta e verificat de mine. Totusi eu cred ca asta e combustibilul viitorului. Posibil sa nu fie inca bine pus la punct dar are perspectiva. Oricum partea de armata americana a implementat pe hummer aceasta sursa de energie ffff ieftina, bineinteles cu modificarile de rigoare la motor. De ce nu intra pe piata aceste masini???/ Carui guvern ii comvine ca populatia acelui stat sa beneficieze de energie individuala? Si apoi interesele cu industria petrolului cred ca stiti cu totii ................ NO COMENT
Astept parerile voastre
Ce am scris mai devreme se potriveste de minune si acum.
Uite, scriu din nou:
Noroc ca-i lumea plina de prosti. Ca altfel sarlatanii ar muri de foame
P.S.: in acest caz, tu esti unul din sarlatani
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_%28engines%29
Asta prezinta nenea aici. Iar chestia aia cu hho se refera de fapt la amestecul de hidrogen cu oxigen, tinut in stare nereactiva. Se foloseste in torte de sudura. Chestia e ca nu se separa in masina.
Nu e interesant ca pe site-ul ala nu gasesti un singur plan, sau o singura explicatie? Dar daca vrei poti sa cumperi cartile lui...
edit: si il cheama Ozzy Freedom...
Rushetzel asta, sau Mushetzel, a brevetat si vandut brevetul? ca erau interesati niste extraterestrii de pe alte lumi de antimaterie, unde totul la ei merge pe dos..Apa arde si rezulta benzina moarta, deseu de aruncat, marile si oceanele lor fiind din asa ceva.....
Si la arabi apa e mai scumpa decat petrolul...Stiu ei ce stiu..
Si la noi, la Ramnicul Valcea, un savant roman a dat o lovitura, vinde cu 20 lei litru de apa vie, saracita in deuteriu si neuroni...Ingheata putin apa, o filtreaza repede si scoate bani frumosi din ignoranta unora...Inghetarea se produce cu metode rudimentare, minte de ingheata apele, deci nu prea consuma energie electrica.
O intrebare grea pt savantii fizicieni, de premiul Nobel: Umplem total un tub-teava sau o sticla cu apa, sa nu mai ramana aer. Inchidem bine orificiul recipientului cu un capac rezistent-dop. Apoi inghetam apa.....Deci ii luam apei energie foarte multa, caldura specifica de inghetare.. Dar apa inghetand capata si o alta forma de energie la zero grade, gheata se umfla si cu o enorma forta sparge recipientul..Deci in plus necontabilizata cedeaza multa energie mecanica si peretilor recipientului, care o absorb in atomii stratului superficial crapat...De unde naiba a obtinut apa-gheata gratuit energia asta miraculoasa, pe care a folosit-o la spargerea peretilor recipientului, cand noi tocmai i-o furam pe cea termica??..
Un popa doar mi-a putut raspunde senin, fara sa dea din umeri: c-asa vrea Domnul, incurcate fiindu-i caile..Nici Einstein, care a inventat frigiderul actual cu compresor, nu a gasit raspunsul pana in 1955..Poate acum l-a aflat, acolo unde o fi.
P.S. am corectat exprimarea initiala.
cred ca vorbea de paradoxul cela, ca in loc sa ii scada volumul cu scaderea temperaturii, la cristalizare apa isi creste un picut volumul si sparge sticla... parca asa imi amintesc eu
cred ca tocmai m-am prins cum functioneaza motorul cela... baga apa in piston la 4 grade, si apoi pe masura ce creste scade temperatura si apa sisi schimba volumul pistonul se misca inainte - inapoi
masina echipata cu astfel de motor va avea o viteza de croaziera de 0.0001 km/saptamana
Ce fel de apa trebe? De ploaie e buna? Poate de izvor? Cum stam cu zoaiele? Si apropo, chestia aia mere si la deal sau numa' la vale?
apa grea, de la Turnu Severin.
pipi de smecher, da randament la misa si la fraieri
da, dar numai ala de la mijloc.
O Lovitura Data De Un Roman ?
Cu bat(z)u'n balta?
Doar cu o flegma in obraz de fraieri
Sorin.
Oare chiar este http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/826081/Dispozitivul-care-reduce-consumul-de-combustibili-auto-la-jumatate/
No, în sfârsit!!
No, ce?
Cand o sa inteleaga toti nenii astia ca se consuma mai multa energie sa separi apa in hidrogen si oxigen decat poti castiga arzand hidrogenul in motorul cu piston.
Si nenea aradeanul mai zice una grozava: amesteca benzina cu hidrogenul... pai cum or arde astea in motor si cum naiba s-ar sincroniza supapele?
Chiar daca ar reduce consumul la 50%, asta nu ar insemna deca ca a reusit cumva sa separe hidrogenul de oxigenul din apa si sa il arda cu succes in motor, fara sa il strice. Chiar daca asta s-ar putea realiza, si ar si scadea consumul de benzina, motorul tot ar inghiti mai multa energie decat ar produce. Ce ar insemna asta? Bateria ar muri intr-o ora de la separat apa in hidrogen si oxigen...
evz are şi el pagina lui de umor... chiar dacă involuntar!
Parca mai ieri erau unii sceptici care ziceau ca omul nu suporta sa mearga cu trenul la peste 50 km la ora, or ca nu poate zbura cu avionul, racheta, etc. Nici eu nu prea cred, dar daca functioneaza chestia aia, parca-i vad pe romani ca pe vremea lu ceasca cand aparusera fel de fel de dispozitive de redus consumul benzinei la o Dacie. Chestiile astea, ciudat, apar doar in momente de criza, o fi vorba de economie, stiinta, pionierat sau speranta.
Am mai gasit ceva despre http://www.fuelsaver.ro/.
da, ai dreptate marduk, dar chestiile astea unde se zice ca "Scade consumul de combustibil cu pana la 20%" inseamnă că poate să nu scadă deloc, nu zice începând cu 5% de exemplu! În mod sigur dacă le ceri socoteală îţi vor zice că maşina ta e prost reglată! Lumea pune botul la fel ca la produsele magnetice de gen bijuterii destinate îmbunătăţirii sănătăţii, unde efectul este nedemonstrat ştiinţific, mai degrabă placebo. Şi se bazează, în cazul nostru, pe teama de scumpiri şi indisponibilitatea combustibililor.
auzi ca se magnetizeaza moleculele din benzina
o sa traiasca benzina mai mult pe chestia asta
Uite ce zice un utilizator, chiar nu vreau sa fac reclama acestui produs, dar daca mai are cineva asa ceva as fi curios daca functioneaza. O economie de 1 litru la dieselul meu chiar ca mi-ar prind bine.
“Eu fac zilnic naveta cu masina de la Bucuresti la Targoviste; asta inseamna 180 km. Folosind MFS am reusit sa scad consumul cu aproape 1 litru / 100 km; poate nu pare mult dar este peste un milion (n.r. lei vechi) pe luna. Asta inseamna ca mi-am amortizat costul cu MFS dupa prima luna, iar intr-un an voi economisi inca 11 milioane! Recomand oricui sa foloseasca MFS – eu deja am comandat inca doua, pentru sotia si tatal meu.” – Mihai Avram, economist.
(fuelsaver.ro) Tampenii de-astea se vindeau si acum 20 de ani, si o sa revina mereu cand se scumpeste combustibilul.
marduk, de ce nu pui si http://www.skoda-club.ro/cum-ne-intretinem-skoda/ionizarea-combustibilului/15/, se vede acolo ca e de la reclama...
Sau ai primit-o si tu prin mail, ca ala?
Da, textul ala mi-a venit pe email.
bineinteles ca e o frectie la picior de lemn.
parerea mea e ca nu poti economisi combustibil decat din stilul de a conduce masina.
daca o intretii cum trebuie, nu economisesti, ci o mentii doar in parametrii ei, adica nu risipesti.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/850256/Romanul-care-face-apa-sa-arda-a-descoperit-combustibilul-viitorului/
O alta vrajeala sau ceva serios de data asta? Parca suna prea frumos sa fie adevarat, dar sunt si cativa profesori care par sa confirme stirea.
E pe bune:
Stiti cum erau cozile la benzina pe vremea lu' ceasca?
Ei, bine, vine un polonez, se enerveaza si cere acces la un furtun cu apa.
In vazul tuturor, umple reservorul cu apa, scoate un fel de eprubeta cu un lichid colorat, il toarna peste apa din rezervor, pune busonu' la rezervor, porneste motorul si da sa plece. Dar pana la iesirea din benzinarie, il opresc oamenii, sa-l intrebe ce, cum, care-i spilu' cu solutia aia care face din apa combustibil...
Polacu' nu stie prea bine sa explice principiile prin care lichidul din eprubeta face apa benzina, dar spune ca are de vanzare cateva eprubete de alea. Se lasa destul de greu convins, ca, de mai are drum lung pana acasa si-i mai trebuie si lui... Dar pana la urma le vinde la fraieresteni cateva zeci de sticlute cu lichid magic, la pretul de un full de rezervor, porneste masina si o taie ...
Normal ca polonezul avea busonul la un rezervor fake in care turna apa, dar masina lui tot cu benzina mergea.
Nu faceţi confuzii, ca şi autorii titlului articolului, în căutare de senzaţional! Iată ce declară chiar inventatorul:
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)