Brandul personal, lupta pentru putere, imaginea personala, limbajele trupului, nebuniile corpului, spatiul vital, spatiul limita, strategii si tactici, secrete cat cuprinde, semne, simboluri, magie si imaginea magica, iata o posibila idee despre brandingul personal. Dar Imaginea nu e doar o reprezentare, o fantasma. Ea se construieste pe sine pe strazi, in tumultul din Era Complexitatii. Strazile ne valuresc enigmatic si ne povestesc imaginile. Outdooruuul e o alta teatralizare a fiintei umane, valuritoare. Ei, cum valurim povestea asta stradalaaaa?!
depinde mă bufnilă de ce fel de....?
O imagine poate fi una autentică care să poarte-n veci amprenta personală.
Dacă ai viziunea ,BUFNILIANĂ, cu siguranţă drumul tău e drept , pavat cu discursuri mulţumitoare.
Există mii de moduri prin care te poţi face remarcat....
Dacă stau bine şi mă gāndesc...de 2000 de ani FILANTROPIA īţi aduce reputaţia unui om bogat, care ajută oamei decăzuţi...
deci publicitate scumpă,dar frumoasă (Bil Gates, Maria Tereza şi īntr-un sens mai larg toţi oamenii cu sānge aromān au filantropia-n sānge)
Nebunia e o altă armă, un instrument prin care omul poate ajunge celebru. Paranoia-n public şi mediatizarea ta iar poate fi un mod de a arăta lumii...grozăvia ta (Sorin Tara-graficianul boem- Emil Brumaru -poetul vaginal cu 3 anale).
Eu nu cunosc bine stilul tău, văd unul bufnilian ,dar nu ştiu să-l īncadrez...să-l pun īn tipare!!!
Tontoi, esti un stradal simpatic, simpatetic, lool! Pe ce strazi mai hoinaresti?
Trebuie ca esti tare ocupat domnule Bufnila daca raspunzi unei postari dupa 1 an si doua luni.
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)