http://www.autostradatransilvania.ro/
"The Project implements a rigorous 'zero accidents' safety philosophy" ...
La noi deja se zice ca e buna de accesat cu elicopterul.
...
...
...
Si iar am ajuns la "Legam cu sārma, merge si-asa..."
Singura certitudine in acest moment este ca marea Autostrada Transilvaniei, a revenit la stadiul de planificare, uramnad sa fie revizuita pe ici pe colea, prin partile esentiale. Mai pe intelesul tuturor, urmeaza sa se renegocieze contractul cu Bechtel (ce nume?!) sau sa se anuleze caz in care vom plati de la BUGET, adica din buzunarul nostru, niste penalitati contractuale care vor intra in buzunarul unor mahari.
Pentru mine, asta are doar un cuvānt adecvat: Batjocura.
Dupa cum am prins faza, Bechtel le-a tras o mare tzeapa tāmpitilor de la conducere. Si au fost asa de prosti sa īnghita galusca.
Nasol e doar ... ca platitorii de impozit (adica omu' normal) au de tras de pe asta. Aia mari bineinteles ca nu, ca platesc virtual din avutul public
Stii... ma tot gāndesc. La asa un proiect se face un concurs.
Apai sa-mi baaag... daca niste nemti ar fi cāstigat concursul asta, deja demult era gata toata "Autobahn". Cu tuneluri si tot tacāmul.
*Sa nu uitam: Romānia e socotita ca o tara de tranzit īnspre Turcia, de cānd cu UE.
Dar... īi nasol, daca de la Nadlac īnspre est nu mai ai autostrada. Ungurii au facut-o, romānii au facut pe ei
Clar ca a fost un joc de politica, marduk.
Dar... cine platese isprava? Si... CINE si-a umplut buzunarele prin ea?
De rāsu' curului:
"http://www.gardianul.ro/EXCLUSIVITATE.-Vom-avea-sosele-in-anul-3739-s127121.html. Vom avea sosele in anul 3739"
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)