Ce filme vechi v-au placut?
In copilarie mi-a placut f mult " Doamna si vagabondul" .Mi-ar place sa revad "Talismanul toreadorului" isi aminteste cineva de acest film?
Nu stiam ca "Doamna si vagabondul" a fost si film, stiam doar de film animat , de Talisman nu am auzit iar ca filme vechi preferate: "Pe aripile vantului", "Cleopatra" cu Liz Taylor si "Casablanca"
'Talismanul toreadorului"
Isi aminteste cineva de acest film?
V-au placut "Buletin de Bucuresti"si "casatorie cu repetitie'?
Cred ca imi placea Mircea Diaconu pe vremea aia. Acu' stau si ma intreb de ce?
Ah! Filmele vechi cu parfumul lor !
Mie imi plac nespus cele cu Stan si Bran, naivitatea comicului...
Stan si Bran????
Sa fim seriosi!
Si daca era un raspuns serios, ce te faci? Stiu ca s-ar putea sa te surprinda, dar sunt persoane care au gusturi diferite de ale tale si sunt chiar in numar mare.
QUOTE (Onix @ 1 Jul 2005, 06:39 PM) |
Si daca era un raspuns serios, ce te faci? Stiu ca s-ar putea sa te surprinda, dar sunt persoane care au gusturi diferite de ale tale si sunt chiar in numar mare. |
QUOTE (Actilyse @ 1 Jul 2005, 06:19 PM) |
Stan si Bran???? Sa fim seriosi! |
La unele faze ar trebui sa mor de ras dar eu nici macar nu zambesc.Mizeaza prea mult pe comulcul de situatie dar e adevarat ca au facut istorie.Cand eram copil imi placeau.
Pai nu erai tu constienta de faptul ca fiecare are gusturile sale?
Anyway, ideea era sa nu te mai arati atat de socata cand auzi ca ceva care nu te-a impresionat, a avut efect asupra altei persoane. Si nu numai pe topicul acesta.
Seria cu Angelique cu Michelle Mercier si Robert Hossein
Angelique, marchiza ingerilor
Minunata Angelique
Angelique si regele
Angelique si sultanul.
Mi-au placut enorm.
QUOTE (Actilyse @ 1 Jul 2005, 07:59 PM) |
La unele faze ar trebui sa mor de ras dar eu nici macar nu zambesc.Mizeaza prea mult pe comulcul de situatie dar e adevarat ca au facut istorie.Cand eram copil imi placeau. |
De acord cu Chaplin.Ai vazut seria Angelique?
nope... nu e pe lista mea de preferinte
Casablanca
Pe aripile vantului
Love Story
Zorba Grecul
Serialele cu...Sfantul!
Am vazut seria Angelique si mi-a placut mult. De asemea, imi plac filmele japoneze vechi cu samurai. V-as recomanda Hidden fortress, cele doua filme din seria Sanjuro. Subiectele unora o sa va para cunoscute pentru ca au fost copiate de scenaristii intreprinzatori de la Hollywood. De exemplu, unul din filmele din seria Sanjuro are subiectul identic cu cel din A Fistful of dollars.Filmele cu Clint Eastwood se numara si ele printre preferatele mele.
Ai vazut "Play Misti for me"? , in perioada de tinerete a lui Clint?
Din pacate, pe acesta nu l-am vazut. O sa-l caut pe internet. Sper sa-l gasesc. Dar mi-a placut enorm seria A fistful of dollars, For a few dollars more, The good, the bad and the ugly Imi plac si filmele cu Louis de Funes.
Mi-a placut si" Evadare din Alcatraz" .
"Play Misti for me" chiar merita vazut.
Am vazut Evadare din Alcatraz, dar cel mai bun film despre viata in inchisoare este, dupa parerea mea, Inchisoarea ingerilor. Nu este foarte vechi dar e super.
Stan si Bran, Chaplin
O floare si doi gradinari ( in copilarie mi-a placut la nebunie, revazandu-l acum cativa ani m-a plictisit teribil, dar ramane pe lista de dragul amintirilor).Din aceeasi serie si Lantul amintirilor al carui cantec il fredonam in cor cu toti prietenii
Mary Poppins
Zorba Grecul
Chirita in provincie
Casablanca
Podul Waterloo
Pe aripile vantului
Lantul amintirilor, cred ca aveam 2 ani cand l-am vazut prima data.Sentimental si plangacios.Dar imi place!Il ador!
Stan si Bran, filmele cu Louis de Funes, cu Fernandel, cu Fantozzi.
Evadare din Alcatraz, Noi cei din linia I , Si caii se impusca, nu-i asa?, http://www.imdb.com/title/tt0036855/
Super film Gaslight.
Pe aripile vantului
Sunetul muzicii
Chitty-chitty-Bang-Bang
Ca sa nu las lista neterminata:
http://www.imdb.com/title/tt0061735/
http://www.imdb.com/title/tt0055031/
Profesorul distrat, varianta 1963 cea cu Jerry Lewis
Cei sapte samurai- un film superb
Plus, pentru cine isi mai aduce aminte, imediat dupa Revolutie au fost pe TVR1, multe luni la rand, variantele pentru televiziune ale pieselor de teatru ale lui Shakespeare.
sunt destule filme vechi care mi-au placut, acum reprivesc cam toate filmele lui chaplin
... the kid
... modern times
.. the circus
.. city lights
etc .. genial realizate .. ca de altfel si celelalte
.... si Dictatorul.....
Nu a auzit nimeni de "Talismanul toreadorului"?
Ehe.. cheliuta neprafuita inca a lui Hitchcock: Rear Window, Psycho.. apoi musicals: An American in Paris, Sound of Music, cele de razobi: Dirty Dozen, Longest Day, Guns of Navarrone... The Great Escape... merge si un The Day of The Jackal... si evident, always and forever: L'Avventura si Red Desert ale lui Antonioni, Sibiriada a lui Konchealovsky si A Railway Station for two a lui Nikita Mihalkov...
Am vazut Momente de aur cu Toma Caragiu. M-am amuzat foarte mult. Si mie imi plac toate filmele lui Hitchcock.
Recent am vazut " Un tramvai numit dorinta " superb.
Mie mi-au placut mult musicalurile "Gigi" si " Hello Dolly".
Seria Fantomas - cu Jean Marais Unul din actorii mei preferati din copilarie. In rest, daca tot ati pomenit de Hitchcock, si mie imi plac filmele regizate de el.
Editare ulterioara: Filmul "The Wall" e superb. Si e ... vechi, ca altfel nu l-as fi trecut aici. Si mai e si... musical, ca tot s-a adus in discutie categoria asta. Si e... mai mult decat un musical.
Din seria Hitchcock: Pasarile si Roiul, filmele cu Stan si Bran, Pe aripile vantului, Un american la Paris, Cantand in ploaie (asa se traduce?), filmele cu Paul Newman in a sa tinerete, serialul Sfantul, Gigi, Hello Dolly, Fratii Karamazov si ar mai fi cateva titluri numai ca acum nu prea imi aduc aminte...
indiscutabil "Vrajitorul din Oz"
we're off to see the wizard, the wonderful wizard of oz
QUOTE |
V-au placut "Buletin de Bucuresti"si "casatorie cu repetitie'? |
"viridiana', Luis Bunuel
am tremurat...
daca tot sunt pe unda Bunuel, am vazut un film mai sagalnic, mai satiric al regizorului spaniol..."le charme discret de la bourgeosie'...nu credeam ca un pranz poate deveni atat de problematic, incat eroii filmului sa nu si-l poata permite...in rest: bogati, cu ciudatenii, secrete, prieteni de demult, adica deja rasfoiti si cititi pe dianafara, dar totusi ii tine impreuna obisnuinta...
o scena tragicomica: cea a preotului catolic care pleaca sa ia spovedania din urma a unui gradinar...cel care i-a ucis parintii...intre a fi preot si a fi om, monseniorul alege pe ambele...
xxx
@Moderatori
Unde e optiunea de sters mesaje?
Pe chei (On the waterfront, 1954), r. Elia Kazan
Unu dintre cele mai bune roluri ale lui Marlon Brando.
FORTA MTI, railway station for two nu-i al lui Mikhalkov, ci al lui Eldar Ryazanov ...
De Cainta, al lui Abuladze, n-a spus nimeni nimic ... nu spun nici eu!
Hai sa incercam si un romanesc .... Septembrie, r. Timotei Ursu, 1977. Asta intra in categoria filmelor pe care le privesti cu placere vinovata. Inegal, naiv de cele mai multe ori, dar o poveste reusita de dragoste.
cel mai bun film vechi pe care l-am vazut a fost leul in iarna(primul).simplu fara cine stie ce efecte speciale reusea totusi sa captiveze prin jocul actorilor si scenariu.
Dupa preferinte se poate ghici virsta forumistului. Uneori..
Unul din filmele care mi-au placut este "Mizerabilii" cu Harry Baur. Filmul a fost turnat cu mult inainte de m-am nascut - in 1935. Varianta cu Jean Gabin e o copie a primului.
Mi-a placut si "Dictatorul" lui Charlie Chaplin realizat in 1941, deci inainte de infringerea Germaniei in WW II si totusi, artistul regizor a intuit ca asa se va termina razboiul.
Mi-au placut si filmele in care joaca Gerard Philipe si Ginna Lollobrigida sau Jean Marais. Ultimul in "Contele de Monte Cristo".
In general spus, unele filme reprezinta o mare dezamagire caci eu m-am maturizat si tehnica producerii filmelor a evoluat.
=
charles chaplin The great dictator the best scene ever
http://www.youtube.com/watch?v=c4qBNvN9tGE&feature=related
" Contele de Monte Cristo" cu Richard Chemberlain, Stan si Bran, filmele lui Loius de Funes, "Pe aripile vantului",
"Principiul Dominoului","Nasul"
vertigo, citizen kane, city lights, 400 coups
un film foarte bun mi s-a parut "Lion in Winter"
Katharine Hepburn face un rol de exceptie...cred ca e cel mai bun rol feminin pe care l-am vazut in ultimul timp
Am revazut de curand "Dulcea pasare a tineretii" cu Paul Newman , "Adio Arme" cu Gary Cooper, bune filme.
One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975
City Lights 1931
Splendor in the Grass 1961
Some Like It Hot 1959
The Wizard of Oz 1939
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)