Aici vor fi comentate filmele care ruleaza la cinematografe. Toti care merg la cinema si vizioneaza un film sunt invitati sa-l comenteze, sa-l recomande sau nu celorlalti. Ar fi dragut sa acordati si cate o nota filmului...de la 1-10:
1=film foarte slab, a nu fi vizionat
10=cel mai bun film vazut pana acum, ma duc sa-l revad maine
Nu e in cinematografe dar daca stai in camin de studenti sau macar ai prieteni pe acolo, inkiriaza "Arizona Dream". Din filmele care le-am vazut pana acum ii dau 10.
Sunt student in camin de studenti de informatica cu calculator de 4 ani si internet prin fibra optica si crede-ma ca am vazut mai toate filmele posibile de pe net, de pe marile ecrane, comedii, drama, porno, romanesti, straine, toate oscarurile din ultimii ani si nominalizarile, toate shiturile care nu merita vazute de cineva vreodata, bune, rele.... dar pana la urma fiecare cu parerea lui.. Asa ca parerea mea e "Arizona Dream"
A da... din cele de pe ecrane, cel mai interesant e Chicago, n-am mai vazut muzical ca asta, nu tre sa-l vezi de doua ori, nu cred ca m-as uita la el inca o data, dar sigur pierzi daca nu-l vezi.
Ca tot suntem la capitolul asta , filme despre vise, uita-te la "Vanilla Sky" http://www.vanillasky.com/flash_site/index.html .... Tom Cruise .... Penelope Cruz ... Noah Taylor ... Cameron Diaz
Un film frumos facut si frumoasa povestea, si frumoase si personajele (in fara de cateva momente) si cel mai frumos New York ... toamna... intotdeauna mi-a placut toamna NewYorkeza.
I hope you enjoy it joy joy joy joy happpy happpppyyyyyyyy
Bye Bye
A vazut cineva 8 mile? Filmul ala cu Eminem, stiti voi... eu am auzit ca este super, dar nu l-am vazut inca. Pana sa il vad, daca l-a vazut cineva, poate imi zice si mie ce si cum, sa nu mor de curiozitate...
Da am vazut eu filmul.
Nu e nu stiu ce.Cel putin pe mine nu m-a impresionat deloc.
In film se prezinta viata lui Eminem din momentul in care isi incepe cariera muzicala.Cum participa pe la showuri unde negrii cantau rap sau hip hop cum ii zice ( asa cum vorbesc ei repede ) si isi bat joc unul de altul.Eminem intra si eu in showurile astea si in final castiga un turneu dinasta .. bla bla
Prin film se mai vorbeste si putin despre viata lui amoroasa.Si foarte putin din viata lui de cartier cu bataii ... etc in film sunt doar 2-3 faza cu bataie , si nici aia nu poate fi numita bataie ! ... etc
E ca un film muzical mai vechi , dar cu muzica din zilele noastre.
Am vazut filmul acasa pe un CD , nu l-am vazut in cinematograf si acasa mi s-a parut ca e o atmosfera intunecata pe tot parcursul filmului.
Il mai am si in momentul de fata pe HDD !
Hmmm... astept sa il vad si eu, si o sa imi dau dupa aia cu parerea. Oricum, multam mult Necro!
In aceasta perioada ruleaza la cinematografe filmul "Quo vadis". O ecranizare destul de reusita a romanului omonim, scris de Sienkiewicz. Daca va fascineaza Roma Antica, acest film va va satisface multe curiozitati legate de perioada lui Nero si a lui Petronius, autorul Satyriconului.
Nota: 7
Va urez vizionare placuta si astept si parerile voastre legate de acest film.
Ieri am vazut Final Destination 2, un thriller simpatic, interzis minorilor , datorita scenelor de groaza pe care acesta le contine. Nu as putea spune ca iese din tiparele filmelor de groaza, ci doar ca are un final...ei bine nu voi dezvalui
Pentru cei interesati site-ul oficial http://www.deathiscoming.com/
Vizionare placuta!
am fost de curind si am vazut X-Men 2.mi se pare un filmbun si are niste efecte interesante si de asemenea nici povestea nu e rea.vi-l recomand .nota 8
Ahh si am vazut Phone Booth.Suparat filmu.
nota 8.2
un film bun care l-am vazut de curand ar fi Equilibrum,i-as da un 9,dar nu stiu daca a aparut pe la cinema
[Off-Topic] Bine ai venit la Han!
Ma omorati cu Equilibrium asta oameni buni. Gata, m-am suparat, cine vrea sa fie cat de cat bagat in seama cu filmele lui sa zica neaparat cel putin 2 lucruri la care acel film ia nota 10 sau macar sunt mai bune decat celelalte filme. Asa mi se pare mie corect. Voua nu? Adica, vreau argumenteeee...
Era sa uit, ii dau nota 5 (asta fara sa fiu rau). Recunosc, ca are ceva efecte speciale, dar nu pune deloc mintea sau sangele in miscare, ma cam plictiseam la film. De fapt cred ca am vazut prea multe filme s.f. cu viitoruri de astea prea radicale.
Am o veste buna pentru cei care asteptau premiera Matrix Reloaded:
Premiera in Romania
23.05.2003
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=3931&what=userreviews&p=12471&hist=0#12471 ... ca sa va convigeti
Mai sunt 4 zile...
Pana atunci...
Vizionare placuta!
Am vazut Matrix Reloaded aseara si este SUPERB!!! Extraordinar vizual, mai bun decat primul.
Cateva observatii:
Vreau sa fac rost de scenariu (sau daca nu, cand o fi sa iasa pe caseta) sa rumeg ce zice "omul cu barba alba" - am inteles ideea dar cred ca nu in totalitate. Va sfatuiesc sa fiti foarte atenti la monologul lui, este spre sfarsitul filmului - vizalul iti cam "ia ochii" si e nevoie de toata atentia la ce spune el. Sper sa discutam subiectul asta aici. In general povestea pare mai complexa decat in primul episod.
Bataile sunt un pic prea lungi, dar pana si pentru mine (care ma plictisesc repede) sunt absolut spectaculare.
Pardesiul lui Neo ar trebui sa fie din piele. Sunt muiere, ce vreti, toalele conteaza.
Trailere care le-am vazut aseara si arata foarte promitator:
Terminator 3 - iulie
2 Fast 2 Furious - parca iunie (cred ca trailerul se poate viziona la yahoo!movies)
Ultimul samurai - decembrie, cu Tommy Cruise (www.lastsamurai.com)
Eu astept sa vina week-end-ul sa ma duc la cinematograf sa-l vad, dar m-ai facut si mai nerabdatoare, Mistinguett . Lasa, ca mai e putin
Care a fost pretul ? Cat costa biletul ? Eu sunt din Iasi si la noi inca nu a venit... il am pe calculator dar nu e calitate dvd si nu vreau sa ma uit...
Inca nu a fost lansat...pe 23 mai, adica vineri. Eu v-am anuntat ca sa puteti face rezervare. Pretul biletului inca nu l-am aflat, sper sa nu fie mai scump sau cel putin sa nu fie exagerat. Dupa ce il voi vedea va voi da mai multe amanunte.
[Zvon]
Pretul biletului cred ca se invarte in jurul sumei de 175k sau 200k.
[/Zvon]
As vrea sa adaug ceva despre Matrix Reloaded, nu de alta, dar nu vreau sa va induc in eroare - mai ales pe Daphne...
Ceea ce am spus mai devreme este pur parerea mea. Azi am vorbit cu o prietena care l-a vazut si ea si mi-a zis o chestie de care mai rad si acum. I-a placut filmul, nu zice ca nu, dar il califica drept o incrucisare a lui Superman si Alba-ca-Zapada. Deoarece ii inteleg punctul de vedere, m-am gandit sa va avertizez ca nu este nici o capodopera filozofica. Sper sa va duceti sa vedeti filmul cu ideea de divertisment.
Din punctul meu de vedere, daca sunt deschisa ideii ca poti trece intr-o alta dimensiune printr-un telefon nu vad de ce Neo nu poate sa zboare ca Superman.
Sper din toata inima sa nu fiti dezamagiti de film.
Cum zicea cineva: "Dom'le, daca ii puneau pe piept un N mare rosu intr-un scut galben, era perfect." In plus, cred ca oamenii au exagerat cu scenele de lupta, deja incepusem sa ma plictisesc de atitea volte si flick-flack-uri si picioare in burta. Acuma ce sa zic, Matrix-ul original mi-a stirnit un entuziasm moderat, dar Reloaded, din pacate, mi l-a domolit de tot.
Referitor la Matrix, voi ati observat urmatoarele chestii:
QUOTE |
1. In Matrix cand arata placutza cu numele navei Nabucodonossor (nush daca am scis bine) scrie Mark 3 11. In Biblie Mark (Marcu) 3:11 e o referinta la Fiul lui Dumnezeu (Iisus), Cel Ales 2. La sfarsitul lui Matrix, Neo, dupa ce invie, tine un "discurs" despre cum va salva omenirea si dupa aia zboara. iisus dupa ce invie spune ca va salva oamenii si dupa asta se ridica la cer. 3. Thomas Anderson, numele lui Neo. Anderson inseamna "fiul omului" 4. Dupa ce Neo ii cafteste pe acolitii lui Merovigian in spatele lui e o pictura cu Soarele si cu raze care-i dau un fel de aura... 5. Arhitectul spune ca Matricea e la versiunea 6 deci au mai fost inca 5 deci inca cinci Aleshi care pot fi cuplati cu profetii lui Dumnezeu 6. Prima Matrice a fost o utopie (stiti povestea era perfecta si mintea nu o accepta...Gradina Eden iar Adam cel care a pacatuit poate fi primul Ales) 7. Bodyguard-ul oracolului e Seraph care inseamna "inger"... Get the picture? |
Interesant, dar...
Cred ca putem sa gasim corespondente cu religia pretutindeni, totul este sa le cautam. Nu stiu insa daca aceasta a fost intentia regizorului sau este doar nascocirea unor oameni.
Recomandare1: The core
1) nu se opreste pamantul din rotit ci centrul acestuia (care se pare ca are o miscare proprie interna)
2)desi a fost comentat prost de unii zicand ca inca o salvare de omenire, asta mi se pare cea mai buna realizare cel putin dpdv tehnic (nimic aberant tehnic).
recomandare2: Johnny English. nu zic nimic
QUOTE (black ice @ May 21 2003, 09:32 PM) | ||
Referitor la Matrix, voi ati observat urmatoarele chestii:
Postul citat de mine mai sus apartine userului Gregory de pe forumul xtrempc. |
Si pe Merovingian unde-l bagam in toata ciorba asta? (Dinastia merovingiana fiind prima dinastie de regi francezi, sau care au domnit pe teritoriul Frantei actuale in feudalismul timpuriu).
Ma-ntreb daca in Matrix Revolutions n-o sa avem parte de vreun personaj Carolingian sau mai stiu eu ce alta dinastie
QUOTE (ypsilonalpha @ May 29 2003, 09:37 PM) |
Si pe Merovingian unde-l bagam in toata ciorba asta? |
Am vazut si eu Equilibrium aseara. Intr-un cuvant: eh...
Ii dau un 7 pentru ca mi-a placut stilul lui de lupta si catelul Si pentru ca am vazut multe altele mai proaste de atat (din pacate).
Subiectul mi se pare de dezbatut.
Am mai vazut un film de nota 9: Ca apa pentru ciocolata, Mexic. Incantator, il recomand.
Pianistul, abia acum l-am vazut si eu. E bun, merita, da mai dau si lacrimile.
Basic, cu Travolta si Samuel Jackson. Bleah, ceva actiune, nota 6.Idee de 2 lei.
The Truce. Merita vazut, facut de Francesco rosi.Turturo joaca nemaipomenit.Nota 9.
Shanghai knights- actiune si umor, genul asta merita un 8, dar ca idee- bleah.
Once upon a time in America- De Niro si Pesci, joaca de nota zece, e mai vechi filmul dar merita sa pierdeti timpul cu el.
Azi am vazut si eu Frida...excelent filmul, cat despre muzica..noroc ca stiou putina spaniola si-am mai inteles..suberbe versuri pe acorduri ce-ti intra la suflet.
Unu mai vechi da bun Amistad.
Am stat si m-am gandit daca sa postez de filmul asta aici sau in alta parte, si am ales sa postez aici pentru ca este in fond si la urma urmei un documentar. Cu exceptia a cateva secunde de "frontal nudity" si imagini din filme vechi ici si colo, e totusi un documentar. E cel putin amuzant, chiar daca personal gasesc ca personajul principal este dezgustator. Daca dati de film, vedeti-l, eu zic ca merita.
"Porn Star - The legend of Ron Jeremy"
Ce ziceti de "Green Mile" cu Tom Hanks ?
Green Mile e un film superb. N-a fost mentionat pana acum?
Pai, ia se vede:
Matrix I: Peripetiile Alisei in tara minunilor incep cu... iepurasul alb. Alisa urmareste un iepuras alb, vornicul Reginei de Cupa. Pe computerul lui Neo apare propozitia Urmareste iepurasul alb. Coincidenta? Ca sa nu mai vorbim de Peripetiile Alisei in tara oglinzilor. Parca si Neo trece prin oglinda. Din nou coincidenta?
N-am vazut Matrix II
=================================
Tarkovski revine in forta. Solaris e un film curat, dar lipsit de tempoul rusesc specific. N-am rezistat pana la capat... In schimb astept cu nerabdare un remake dupa Calauza.
==================================
Bruce Allmighty. Dumnezeu e jucat de... Morgan Freedman! Super!
===================================
Arizona Dream, un popart cu suflu de cinematografie rusa. Excelent film.
===================================
Lars von Trier. Un fil dedicat in intregime lui Bjork. O poveste zguduitoare, insa pelicula functioneaza doar o singura data. Revizionat devine penibil.
EUROPA, un film de ciudat, ciudat, ciudat, imagine in stare pura. Greu de pus in cuvinte. Nascuti asasini e o gluma palida. In Nascuti asasini jocul imaginilor e gratuit, fara un suport narativ. Un fel de videoclip dilatat. Aparent, Europa ofera imaginea unui montaj "de dragul montajului", insa la o vizionare mai atenta fiecare milimetru de pelicula e justificat de naratiune. Nici povestea nu e de lepadat: Germania post nazista, cucerita de aliati, unde cuceritorul devine la fel de crud si de irational. La fel ca in Nascuti asasini imaginile alb-negru se juxtapun celor color. Va mai amintiti scena rochitei rosii din Lista lui Schindler, aruncata intr-un maldar de haine, semna ca fetita a fost deja ucisa? In Europa procedeul e speculat la maximum. Imagine alb-negru a unui cuplu care face dragoste; femeia se coloreaza treptat pe masura ce atinge punctul culminant. E destul de greu sa vorbesti cu imaginea, fara sa folosesti cuvinte. De fapt cam asta inseamna film. Un alt limbaj.
===================================
Francezii contraataca. Fifth Element, un film creatorilor de benzi desenate Mezier si Moebius (ultimul a lucrat si pentru filme ca Alien si Dune). Premiera romaneasca a avut loc la Constanta, in cadrul Salonulului National de Benda Desenata, avandu-l ca invitat pe Mezier in persoana. Am participat si eu, si am avut ocazia sa stau la o parola cu desenatorul francez. Am aflat ca Luke Perry nutrea o admiratie deosebita pentru Gerard Depardieu, una din conditii fiind sa-l intalneasca pe actorul francez, care pe atunci filma Asterix. Cum cel care asigura decupajul in imagini de la Asterix lucra si cu Besson jonctiunea a fost posibila. Insa Luke Perry l-a descoperit si pe Moebius. In film Perry schiteaza robotii tip broasca testoasa imaginati de M.
Vidoq - ciudat, interesant. Greu de prezis cum va evolua cinematografia franceza.
===================================
De pe la noi. Filantropica - nota buna. Poate chiar maxima. In orice caz primul film postrevolutionar in care firescul e la el acasa. Frumoasa poanta cu bataia pe ritm de karaoke ("Mai vrei, ma? Hai, mai ia!") Metafora cu toaleta-catedrala (imi aminteste de ambulanta care zboara spre luna din Arizona Dream0.
In orice caz, Nae e un regizor de valoare. Stie sa spuna o poveste. Fara el am fi esuat in elucubratii de tip Eternul Adam.
Primul film de desen animat de dupa '89. Nimic concret.
Vacanta Mare pe pelicula. Ca un vechi consumator de Monty Phyton nu comentez... negativ (?) grupul. Putem discuta pe tema asta. E drept ca cei de la Monty Phyton au avut bafta unui regizor ca Terry Gilliam, in timp ce Vacanta Mare a evoluat sub tutela ilustrului necunoscut Sam Irving (sau cam asa ceva). Sa fie o scuza?
Tancul. Cica o dezamagire. Cinematografia romaneasca incotro?
===================================
Filme pentru copii (si nu numai). Antz. Bestial! Bugs Life. Modest. Shrek. Nope! No way! Poveste dificila pentru copii, infantila pentru adulti. Cartea Junglei. Se vrea o adaptare dupa A Doua Carte a Junglei, insa esueaza in starea de clona dupa prima parte. Poantele sunt rasuflate, personajele actioneaza previzibil. Kaa inghite un pietroi imens; e singurul gag cu adevarat savuros din tot filmul.
Deacord cu tine inafara de matrix... ce ai domle cu stilul sf? De ce-l caricaturezi asa ?
Daca asta e parerea ta despre matrix inseamna ca ori nu l-ai urmarit cu atentie ori nu ai inteles absolut nimic din ideea filmului. Repet este SF intr-adevar, dar ideea de baza este geniala. Ca sa nu mai punem la socoteala efectele speciale.. si pt asta iti recomand matrix II
Iar pentru tine iti recomand cu caldura filmul "Dogma" , este o comedie superba si foarte inteligent conceputa. Iar rolul lui Dumnezeu este interpretat de .... Alanis Morissette
Matrix merge pe o idee geniala. Nu originala, insa geniala. Tema ii apartine lui Dick. Si nu am caricaturizat filmul. Ca in orice pelicula postmoderna intalnim tot felul de citate. In orice caz pe americani nu-i deranjeaza. Surpriza iepurasului alb e placuta.
Necazul e ca nu ajunge sa ai o idee geniala. Conteaza sa o si povestesti ca lumea. Primul Matrix e super, insa e clar genul de idee care nu se intinde la infinit. Si care e suplinita cu efecte speciale, menite sa acopere golul.
Dogma e super, insa cam... americanesc. Ca parodie merge. Merge si Travolta in chip de inger bautor de bere. Insa Decalogul, serialul TV al polonezului Kieślowski e cu siguranta de alta factura. Tot in cheie parodica, insa depasind cu mult granitele unei simple nostimade. Episodul cu tipul care isi vinde un rinichi pentru un timbru de o valoare inestimabila e absolut genial. Sunt curios cati isi mai amitesc de finalul episodului.
Ce parere aveti despre "The Cube" si mai nou aparut "Hypercube" ?
Am auzit ca e super. Recomand cea mai generoasa banca de informatii film de pe net:
http://www.imdb.com/
Mi-am amintit ca a fost saptamana trecuta, parca, pe Antena 1 un film care mie mi se pare pur si simplu extraordinar - putina lume ma intelege, dar de fiecare data cand il vad, imi dau lacrimile.. Este vorba de filmul cu echipa jamaicana care participa la olimpiada de iarna, la bob. Este un film exceptional, dupa parerea mea.. si de fiecare data, atunci, la sfarsit, cand cad ei cu bobul, dar nu renunta si trec linia de sosire cu el in spate... imi dau lacrimile. Excelent!
Il stiu.
A fost Falling Down pe PROTV! Zuper scena de la McDonalds sau cea de pe terenul de golf (Si acum ai sa mori purtand cipilica asta stupida pe cap )
In rest... cinematografele arata dezolant. 2-3 spectatori la un film...
...si coji de la 30-40 de pungi de seminte pe jos...
...de la 2 oameni?
A vazut cineva CHICAGO????--pareri???? Eu am inchiriat dvd-ul ca azi a aparut pe piata si-l voi vedea diseara.
Roxana
In Romania inca nu a aparut. La cinema adica...ca poate pe cd e.
Am si eu cateva cuvinte despre Matrix.
Idee nu e nici originala si nici bine fundamentata (pe mine nu ma prea incanta explicatia cu oamenii-ducaceli si tot mai sper sa fie ceva mai profund in spate).
Pe de alta parte seria in general e bine facuta (sa recunoastem ca pana la urma este un film comercial, facut sa sparga piata - si chiar a spart-o) si se adreseaza unei game largi de spectatori. De la ' ..oooau ce film super de super-cafteala - - si ce efeeecte... ' pana la cei care cauta diferite simboluri si semnificatii ascunse straduindu-se sa inteleaga ce vrea sa zica filmul (de altfel cred ca totul a fost premeditat de fratii W.. inca dinainte de prima parte - cu toate chestiile filosofice si legaturile ascunse).
Altceva... eu recomand ca inainte sa apara Revolutions sa vedeti pe rand originalul si Reloaded (tot asa si cine nu a vazut a doua parte sa aiba prima parte proaspata la vizionare).
Am vazut zilele trecute mult-asteptatul "Chicago"....si cred ca ma numar printre putinii care nu au fost deloc dati pe spate de el. Jocul actorilor mi-a placut, muzica cu atat mai mult, dar...per total...nu pot sa nu ma intreb: de ce s-a facut atata tam-tam cand erau alte filme ce meritau acea atentie?
DeathRose nu esti singura care n-a fost incantata de Chicago. Nu am avut rabdare sa il vad pina la sfarsit
Pentru amatorii filmelor de groaza recomand cu incredere House of 1000 corpses. Am ajuns sa il vad intamplator si nici pina in ziua de azi nu mi-am revenit dupa el La cel mai mic zgomot tresar si intorc capul sa vad daca ma urmareste vre-un psihopat (sau poate mai multi ca in filmul acesta erau aproape toti "dereglati")
Ultimul film vazut si care mi-a placut a fost Underworld. Lupta intre vampiri si varcolacii cu final neasteptat
Si mai astept cu nerabdare Matrix Revolutions in noiembrie si bineinteles cu si mai mare interes Lord of the ring: The return of the king.
Tocmai am vazut Once upon a time in Mexico. Pentru mine a fost o mare dezamagire. Cu indulgenta ii dau nota 6 si asta numai si numai pentru Antonio Banderas si Johnny Depp. Nu dau mai multe amanunte ca poate unii nu l-au vazut inca. Oricum veti avea mari surprize... si nu tocmai placute, cred eu.
Daca vreti sa vedeti un flm super duceti-va sa vedeti CHICAGO
E super
gangs of new-york
Kill Bill. Influente japoneze cit cuprinde, desene animate si cit mai multa violenta. Filmul acesta ori iti place ori nu-ti place. Mi-e mi-a placut
Evitati ultimele filme ale lui Steven Segal.
Penibileeee. Filmele cu comisarul Moldovan sint capodopere.
Cin'te-a pus sa te uiti la filmele lui?
Am revazut de curand "Midnight in the garden of good and evil" cu Kevin Spacey, il recomand cu caldura.
Si am vazut 2 filme vechi cu Elizabeth Taylor care mi-au placut - daca aveti chef de "clasice" vreodata le recomand: "Cat on a hot tin roof" si "Butterfield8"
Am vazut acum doua zile "Shawshank Redemption". Si a ajuns in topul preferatelor mele.Pur si simplu nu m-am putut ridica de pe scaun,am fost cu ochii lipiti de monitor! Un film grozav !
Daaaaa
E unul dintre putinele filme care au un happy-end de-a dreptul frumos...printre atatea filme americane care parca mai bine n-ar avea sfarsit.
Plaja aia din Mexic mi-a ramas intiparita in minte, cred ca undeva pe-acolo mi-ar placea si mie sa ma retrag la batranete
Mi s-a parut un film care te pune pe ginduri.Cel putin la mine asa a functionat.
Iar scoaterea in relief a faptului ca nimic nu ramine nerasplatit pe lumea asta
( lucru cu care sint de acord,indiferent ca vorbim de bune sau rele) m-a uns pe sufletel !
as vedea azi the good the bad and the ugly
Eu vad azi Pirates of the Caribbean
N-am putut sa vad Pirates of the Caribbean pana la capat, parca nu mi-a placut mutra exagerat de mucalita a lui Johnny Deep. In schimb mi-a placut About a child cu Hugh Grant.
Bad Boys 2
@kristina mie mi-a placut , este si comic si actiune si mai ales natura ... nemaipomenit . Nu pot sa spun ca este un film din cele de categoria "Forest Gump" , dar este bun .
Daca 'este bun' sa ma fortez sa-l vad pana la capat? Ma enerveaza machiajul lui Johnny Deep.
Hai ca mai incerc.
Parerea mea ca Bad Boys 2 este mai slab fata de primul. Si are multe faze fara rost, cum ar fi scena in care trec cu masina peste cadavre. He, he, daca ar fi calcat vre-un caine, vre-o pisica sau mai stiu ce animal sa fi auzit atunci proteste.
Pirates of the Caribbean m-a amuzat la culme si aceasta datorita lui Johnny Depp. Fa abstractie Kristina de machiajul lui si poate va fi pe placul tau
Azi am vazut Scary Moovie 3. Am ris cu lacrimi si nu ma bateti daca spun de acum o scena caruia nu i-am inteles rostul. Pentru ce trebuia sa traga cu pistolul intr-un afis cu Maica Teresa?
Recent am revazut la tv film Jezebel cu Bette Davis-1938. Se pare ca acest film a fost la concurenta cu 'Pe aripile vantului" ataT Bette cat si Vivian au luat Oscarul pentru rol principal. Amandoua filmele au cam acelasi subiect. Care v-a placut mai mult?
Se pare ca Bette si-a dorit f mult rolul Scarlet si s-a razbunat intr-un fel cu Jezebel.
De ce am impresia ca Jezebel a fost facut cu mult inainte de Pe aripile vantului?
Aseara am vazut 2 filme (asa e cand ploua... ) si amandoua au fost bunute dar inclin sa spun ca cel de-al 2-lea mi-a placut mai mult - The italian job - cu Mark Wahlberg si Charlize Theron, si The man from Elysian Fields - cu Andy Garcia, Julliana Margulies, Anjelica Houston si Mick Jagger. Placut surprinsa de cel din urma, cu atat mai mult cu cat nu a fost facut mult tam-tam despre el. O replica geniala din el o sa o scriu la "replici din filme"...
Jezebel - 1938
Pe aripile vantului - 1939
Tocmai am vizionat "The Shawshank Redemption" care mi-a placut mult dar nu stiu de ce am impresia ca l-am mai vazut desi nu este asa.
Aseara am vazut Pianistul. M-am tot ferit de el stiind ca e un film trist....si chiar este. Remarcabil si cutremurator in acelasi timp. Un film ca asta ma face sa pretuiesc mai mult clipa prezenta si ziua de maine.
Am vazut Tomb Raider II -
Din curiozitate am vazut Tomb Raider II in conditiile in care nu am vazut in prealabil Tomb Raider I. Tot ce pot sa spun este ca mi s-a parut frumoasa Angelina Jolie. Iar azi pentru ca eram in acelasi spirit (dupa Pianistul) am avut taria sa vad si Lista lui Schindler. Noi traim alte timpuri acum dar ma ingrozesc cand imi dau seama ca au existat monstri umani...(
Angelina e foarte frumoasa. Unicul motiv pentru care e de vazut filmul din pacate.
M-am chinuit o ora sa-mi aduc aminte care a fost al 2-lea film care l-am vazut (asta spune tot despre cat de tare m-a impresionat): X-men II.
Pentru cei atrasi de un desen animat "aproape-in-stilul-clasic", le recomand cu caldura Finding Nemo. Bun si pentru copiii mai mici, bun si pentru "copiii" mai mari ... that was neat, dude! vorba unei tzestoase din film. Ca nota. i-as da un 8 din 10.
Si mie mi-a placut foarte mult Finding Nemo. Eu pot sa-i dau chiar nota 9 din zece.
Ii dau si eu 9 din 10 ca 10 primeste numai Shrek... Poate chiar Shrek 2, daca catadiseste sa apara odata
In alta ordine de idei, m-am distrat cu un film usurel... "How to lose a guy in 10 days"... Simpatic, dar mi-a placut mai mult "What women want" (din aceiasi categorie )
Bine, bine, il upgradez si eu la 9 din 10 prima data am crezut ca sint eu prea entuziast si d-aia i-am dat numa 8, dar vad ca opinia generala despre filmuletzul cu pestisori e foarte buna.
Zilele astea ar trebui sa ma duc si la Master & Commander, si el pare un film bunutz.
Shrek 2 apare "in vara 2004".
Pana atunci, abia astept sa vad "Ultimul samurai" - cred ca o sa fie un film exceptional. Si sper sa nu fiu dezamagita.
Tocmai am vazut Equilibrium... Mi-a placut mai mult decat ma asteptam. Mi-a placut lipsa super efectelor speciale, personajul principal (parca un pic nesuferit ) si mai ales "morala". Ii dau un 8 din 10...
Aseara am vazut Just married, o comedie simpatica, simpatica . Un film pe care vi-l recomand pentru a va mai descreti fruntile in serile reci si fara zapada din decembrie.
Am vazut "Intolerable Cruelty"\"Dragostea costa"...hm...dezamagitor ... s-a vrut o comedie romantica, doar ca intre George Clooney si Catherine Zeta-Jones parca nu era nici un pic de chimie...momente haioase putine, spre sfarsit a devenit de-a dreptul melodramatic si plictisitor...si un Geoffrey Rush care nu stiu ce cauta pe-acolo
Am vazut Finding Nemo . E super .
Am vazut The Last Samurai. Nota 10. Merita vazut
Am vazut Master and Commander... Mi-a placut la nebunie si de abia mai astept niste filme pe teme "navale" ca tare mi s-a deschis apetitul... Mi s-a parut superb realizat, cu o poveste interesanta si indeajuns de putine efecte speciale
Nu stiu daca merita Russel Crowe un Oscar pentru rolul sau, dar oricum se apropie
O sa-i dau un 9.3 din 10
Attila am vazut astazi si mi-a placut.
Nu prea va uitati la filme...
Am facut unele investigatii pe net dupa ce am vazut Attila si am descoperit ca povestea este cam inflorita de regizor.
Am mai vazut si 8 Mile cu celebrul Eminem.
Sleepers am vazut si m-a bulversat. Probabil ca nu s-a potrivit cu atmosfera Craciunului.
Mi-ar place sa vad Streets of Philadelphia...
QUOTE (Mistinguett @ Nov 30 2003, 09:56 PM) |
Shrek 2 apare "in vara 2004". Pana atunci, abia astept sa vad "Ultimul samurai" - cred ca o sa fie un film exceptional. Si sper sa nu fiu dezamagita. |
A a parut "COLD MOUNTAIN" filmat in Romnaia.......l-a vazut cineva?
Tocmai am încercat să văd Gods and generals. Spun "am încercat" pentru că nu am reuşit...
Un film îngrozitor de lung (peste 3 ore) cu un subiect îngrozitor de plictisitor (aşa-zis-ul război de indepentenţă american), prost filmat cu discursuri lungi în loc de dialog, cu dialog plictisitor si lipsit de orice fel de realism, lupte cu o coregrafie jalnică... etc.
Nu ştiu dacă mai are rost să-l iau la puricat... dar în fine... La cum se luptă aştia în film, cred că Aragorn şi cu "ceata" lui din LOTR cred că-i băteau şi pe nordişti şi pe sudişti...
Îi dau -5 stele...
iL pOSTINO
Stiu ca era vorba de filme care sunt rulate in cinematografe,insa...Hbo e cinema lla tine acasa nu?
Anyway,care aveti Hbo,si daca-l mai difuzeaza uitati-va la "Dragoste si sex".Nu,filmul nu are nici un dram de sex,e comic,frumos realizat,are o poveste placuta si vi-l garanteaza o mofturoasa in ale filmelor.Mi-a facut placere sa-l vad si am ramas cu un sentiment interesant dupa ce l-am vazut...Ca sa nu mai zis ca m-a apucat cheful de pictat,pt ca tipul din povestea asta era pictor,iar cum prima iubire nu se uita niciodata cred ca si pe la 80 de ani daca voi trai pana atunci o sa mi se faca dor de pensule si mirosul de terebntina si entuziasmul de a picta!
Arghh...iar vb prea mult.Uitati-va la film...si poate discutam despre el...
P.S.Daca aveti minunata sansa ,ca Hbo-u` difuzeze iar Hedwig And The Angry Inch,nu ratati sa-l vedeti!!!!sau daca l-a vazut careva anuntati-ma!!!
Tocmai am văzut - http://www.imdb.com/title/tt0310910/. Distribuţie mare - Eduard Burns, Andy Garcia, Dustin Hoffman, Rachel Weisz. Este în stilul "Ocean's Eleven" la un anumit nivel... O poveste despre înşelătorie dusă la rangul de artă, povestită oarecum pe dos (începe cu sfârşitul), filmată şi jucată bine şi cu îndeajuns de multe lovituri de teatru, ca să fie interesantă...
Mi-a plăcut mult filmul... Nu e pretenţios, nu are aere de mare producţie şi şi-a făcut treaba bine, adică m-a binedispus... Totuşi uitându-mă la recenzia de pe IMDB, mă întreb dacă am privit acelaşi film cu cei care au scris-o... Sau poate eu nu am vrut decât distraţie şi ei au aşteptat film de artă...
Îi dau un 7.5/10, film bun de o vineri seara...
Azi am vazut doua filme: Cabin Fever care ia nota 1 cu felicitari pentru toate scenele gretoase si pentru ca este fara cap si fara coada si Open Range cu Robert Duval, Kevin Costner si Annette Bening care primeste un 7.
The Deer Hunter, vechi si bun. Real si trist.
“Phone Booth”, starring :Colin Farrell , Forest Whitaker, Keifer Sutherland .
Suspans , drama si actiune .
Intamplator l-am vazut si eu zilele acestea. Pentru unii minciuna este obisnuinta....
Ieri am mai vazut si " The last samurai" . Film foarte bun . Un om isi pierde libertatea si isi gaseste destinul . Este vorba despre , curaj , loialitate si onoare . Superb .
Si eu am vazut sambata "The Last Samurai" si pot sa spun ca mi-a placut, dar parca asteptam ceva mai mult. Cred ca ceea ce mi-a placut cel mai mult la el a fost convingerea samuraiului ca nu iti poti schimba destinul.
Dialogul:
"-Crezi ca un om isi poate schimba destinul?
-Cred ca un om face ce poate pana cand afla care este acesta."
Zilele trecute am vazut "The last samurai", mi-a placut dar......chiar asa sa pleci cu pieptul gol in bataia mitralierelor nu mi s-a parut justificat. Este si onoarea importanta dar nici chiar asa.
@kristina , samuraii nu lupta cu arme de foc , si la ei onoare si loialitatea sunt pe primul loc .
Dupa cum ai vazut , ei practica bushido . Bushido vine de la Buddhism, Zen, Confucianism, si Shintoism.
O sa vad si eu diseara The Last Samurai!
Si poate mai vad o data Todo sobre mi madre....l-am vazut cam pe fuga, merita mai multa atentie.
Azi , The Haunted Mansion . Va spun cum a fost .
Aseara am vazut "Rat Race". Rizi de lesini, haios rau de tot... Filmul are actori cunoscuti printe care si Mr Bean...
Ii dau un 9.
Off topic: tunurile din cate stiu eu sunt arme de foc, ori in evul mediu samuraii au folosit si ei tunuri.
On topic : este un film din 2001, se numeste Serendipity. Are semnificatia unui "fortunate accident", accident norocos adica. Comedie romantica draguta.
@Aragorn , adevaratii samurai , au un codex , pe care-l respecta . Eu nu lupta cu arme de foc .
Zed, ai citit Shogun sau Musashi ? In special Musahi, e scrisa de un japonez, Eiji Yoshikawa. Nu te intreb daca ai citit cartea scrisa chiar de Miyamoto Musashi ...
Probabil ca atunci cand aveau de cucerit castele ... daramau portile si zidurile cu sabiile ...
A propos, tot din familiile samurailor faceau parte si o parte din binecunoscutii kamikaze de exemplu.
@Aragorn , eu vorbesc de bushido . De codex .
"Under sub Tuscan sun "... un motiv in plus sa ne gandim la ce-ti ofera viata si ce ne dorim cu adevarat.
QUOTE (Zed @ Feb 15 2004, 12:24 AM) |
Eu nu lupta cu arme de foc . |
Ca daca nu atunci eu recomand:
"Blade Runner", 1982, Harrisson Ford si Sean Young, dupa o carte de Philip K. Dick.
Eu as avea o tona de recomandari, de toate genurile si pentru toate gusturile
Sa zicem ... trilogia Godfather. Daca va tine ... urmariti toate 3 partile intr-o singura zi Spun daca va tine pentru ca fiecare parte are aproximativ 3 ore. Eu am incercat dar nu am reusit sa vad decat 2 parti consecutiv
Fiecare ar avea o tona de recomandari... Dar mie ala mi-a venit in minte atunci.
Uite inca una:
Where Eagles Dare, 1968, Clint Eastwood, dupa Alistair mcLean.
Cool Hand Luke 1967 Paul Newman, George Kennedy.
De aici provine si binecunoscutul intro al melodiei Civil War a celor de la Guns N' Roses : "What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach... So, you get what we had here last week, which is the way he wants it! Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men."
Mie imi place Pride and prejudice (Mandrie si prejudecata). Au fost multe ecranizari dupa romanul lui Jane Austen.
Am ecranizarea din 1940, cu Sir Laurence Olivier & Greer Garson si mi se pare cea mai reusita. Am facut praf caseta video dar am reusit sa fac rost de un CD. Revad filmul cu aceeasi placere, de fiecare data.
"The Others", 2001, Nicole Kidman
gotic rrrrrrrrrrrrr...
The Haunted Mansion - cu Eddie Murphy .
Comedie . Nu il recomand , un film asa de plictisitor nu am mai vazut de multa vreme .
"Honogurai mizu no soko kara" ["Dark Water"], 2002
Eu am vazut aseara S.W.A.T. . Film de actiune , nota 6 .
"Under the Tuscan Sun"- Diane Lane si "In the Cut"-Meg Ryan.
Primul e simpatic foc, al doilea e un pic....... ciudat...... Amandoua merita vazute.
Duplex ..o comedioara reusita ..cu Drew Barrymore si Ben Stiller ..nota 9
"The Medalion" cu Jackie Chan... O nota 6, chiar si de la unul care gusta filmele cu el... Noroc ca in distributie este si o actrita superba - Claire Forlani, ca altfel primea nota 2
"Brother Bear", un superb film Disney, care se termina oarecum atipic pentru un Disney (eu ma asteptam la altceva, a reusit sa ma surprinda)... Desenat frumos, in stil clasic, cu o poveste interesanta si amuzanta, un film perfect de sambata seara
Primeste sa zicem un 8/10
"Juriul" cu John Cusack, Rachel Weisz, Gene Hackman si Dustin Hoffman... excelent film; e o noua adaptare dupa una din cartile lui John Grisham si, cred, una din cele mai bune de pana acum. 9 spre 10. Trebuie vazut!
Si un al doilea film e "Love Actually"...film englezesc, multa lume pe-acolo(printre ei Hugh Grant, Alan Rickman, Emma Thompson, Colin Firth, Liam Neeson), dragut, putin cam lung pentru o comedie romantica(cam 2h15min), dar destul de simpatic...aproape 8
Un film excelent: "The life of David Gale" cu Kevin Spacey. Il recomand in special celor care cred in razbunare si in pedeapsa cu moartea.
Hopa!Atac la persoana!
O sa ma uit la el!
Recomand si eu: Omen si Snatch!
"Ultimul samurai". Un film bun. A se ignora americanismele inerente: Tom Cruise lupandu-se cu pleata in vant, prim-planurile cu el exagerate, faptul ca e singurul care nu moare in ditamai batalia... Dar e excelent realizat, peisaje superbe, poveste inchegata... merita vazut!
Va recomand o comedie spumoasa :
Dickie Roberts - Former Child Star.
Va recomand doua filme: o comedie tipic americana cu fratzii si alte faze dragute: "Old School"- Luke Wilson
un film dragut ca si decoruri si atmosfera creata: Vatel (2000)- Gerard Depardieu
Am vazut azi-dimineata un clasic : "12 Angry Men". Super! Personajele sunt extraordinar de bine conturate... Mi-a placut la nebunie. L-a mai vazut cineva?
hannibal, e in seara asta la tv si vreau sa ma uit, va spun parerea mea maine
"Eternal sunshine of the Spotless Mind"... Buuun! Diferit dar buun... La inceput am opus nitica rezistenta ca nu imi plac strambaturile lui Jim Carrey dar in asta a fost serios si romantic.
Misti,
Am vazut si eu "The Life of David Gale". Te pune la colt si iti mai da si tema pentru acasa...
Eu va recomand inteligenta artificiala, dar daca nu va place, sa nu-mi dati cu ceva in cap, ok?
Aramis....ai dreptate...nu mai avem nevoie de inteligenta nativa...de aceea si eu recomand sa vizionam ceva despre pasunatul oilor pe meleaguri mioritice ...)
Am vazut astazi pe PRO TV "AI: Inteligenta artificiala". M-am uitat la el, pt ca stiam ca fusese un vechi proiect al lui Stanley Kubrick, unul din regizorii mei preferati, pe care marele cineast nu a mai apucat sa-l puna in practica, murind in 1999...
Proiectul a fost dezvoltat in schimb de Spielberg... pe masura ce ma uitam la film am vazut din nou stilul lui Spielberg de a aduce in prim plan dileme existentiale ale fiintei umane... in AI, relatia intre oameni si roboti, precum si ideea creatiei..
Filmul , desi extrem de SF, a mers cum a mers, pana in ultima jumatate de ora... ultimele 30 de minute sunt ori pura filozofie ori pura prostie... ma intreb cum ar fi iesit filmul, daca ar fi intrat pe mana lui Kubrick (care avea deja un SF greu de egalat 2001:Odiseea Spatiala).
http://www.imdb.com/title/tt0289879/
Am vazut si A.I. si, spre rusinea mea, trebuie sa recunosc faptul ca la sfarsit am plans ca o idioata... Finalul nu-i cine stie ce, dar m-a emotionat...
Kill Bill.....
Daca il faceau porno la distributia care o are era mai misto....
Bdl,
Deci....., sa nu imi pierd timpul cu "Kill Bill"? Partea 1 sau 2?
Eu am vazut partea 1-a... daca agreezi genul in care o ciuzda bate tot ce misca, merita.
Fantezie multa, Charlie Angels la singular, poveste indiana de doi lei....
Daca eram cu vreo femeie, probabil ca pierdeam timpul cu mai mult folos......
Aramis, chiar ai plans la final la AI??
Da chiar am plans *aud hohote de ras prin spate?*
In seara asta am vazut ca e programat Papillon, cred ca o sa ma uit, va spun dupa aceea daca mi-a placut sau nu...
E ciudata chestia cu plansul... la un ET mai zic... dezvolta mai multe momente emotionante, insa in AI e palavrageala si vrajeala multa la sfarsit.. poate prea multa, chiar si pt Spielberg...
Da, azi la 20 00 e Papillon pe Romania 1, legendarul film cu Steve McQueen.. cartea mi-a placut foarte mult... sa vedem daca filmul se va ridica la nivelul ei... dupa parerea unora, cica da...
Mean Girls, relaxant si chiar mai placut decat ma asteptam. Am avut cateva portii bune de ris la filmul acesta.
Van Helsing, poate ar fi fost mai impresionant, dar Dracula mi s-a parut prea nervos si "cocotele" lui cam isterice.
E buna de ceva Van Helsing ca multa lume vb-ste de el. Il am dar nu am apucat sa il vad. Cum pot face rost de Inchisoarea Ingerilor ?! Il are careva ?
The_Kid, daca iti plac filmele de gen, atunci merita sa il vezi.
QUOTE |
UNIVERSAL AND NBC ANNOUNCE TRANSYLVANIA, A DRAMATIC SERIES INSPIRED BY THE WORLD OF STEPHEN SOMMERS’ UPCOMING FEATURE-FILM EPIC VAN HELSING UNIVERSAL CITY, CA, September 16, 2003—Universal Pictures, Universal Network Television and NBC today announced a commitment to develop Transylvania, a dramatic fantasy television series conceived by Stephen Sommers and inspired by the world he’s created for Van Helsing, his feature-film epic which will be released on May 7, 2004. NBC has given a pilot commitment to the project, executive produced by Sommers and his producing partner Bob Ducsay. Sommers will write the series’ initial episodes and has indicated that the weekly narrative planned for Transylvania will be connected in spirit and style to his big-budget feature film but will not share any major characters or storylines with Van Helsing |
QUOTE (Jasmine @ 14 Apr 2004, 03:33 PM) |
"Eternal sunshine of the Spotless Mind"... Buuun! Diferit dar buun... La inceput am opus nitica rezistenta ca nu imi plac strambaturile lui Jim Carrey dar in asta a fost serios si romantic. |
"Osama". Primul film facut in post-Taliban Afghanistan, regizat de Siddiq Barmak. Simplu si dramatic.
Troy. e chiar bunicel daca n-ai citit "Illias" in prealabil.
QUOTE (The_Kid @ 14 May 2004, 01:24 AM) |
E buna de ceva Van Helsing ca multa lume vb-ste de el. Il am dar nu am apucat sa il vad. |
Azi vad chiar 2 filme , Ghotica si Underworld .
Azi am fost si am vazut Scooby Doo 2 si ii dau nota 8!!!
A fost fin, dar ... de copii mici
Zed, am vazut si eu Underworld... de vreo 3 ori... De Gothica fac rost luni, sa-mi spui si mie cum ti s-au parut
As fi vrut sa vad azi, daca tot s-a lansat, The Day After Tomorrow, insa varianta de la noi din retea nu merge. Cred ca e un fake.Mai am de asteptat o zi doua.
Gothika e teribil de neoriginal iar finalul e cat se poate de pueril....
"Where will you be the day after tomorrow?" este un film care ridica exact aceleasi controverse ca si in cazul peliculei "Ziua Independentei"... - poate doar are un plus ca doza de realism...de altfel regizorul este acelasi Roland Emmerich, maestrul filmelor-catastrofa din ziua de azi....
N-am vazut inca Troy.... e in genul Gladiator, Braveheart, The Patriot? (adica scene de lupta cu duiumul, regizate impecabil, pline de dinamism, efecte vizuale bune, intrigi puternice, final acceptabil)... bugetul cam asta ar indica... peste 200 milioane de dolari...
Eu miine ma duc la Shrek 2, sper sa fie la fel de bun ca primul...
eu tocmai ce vazut-am hildago si oceanul de foc si e marfaaaaaaa
Si eu ma duc la Shrek!
Am auzit ca e mai amuzant decat primul.
Pe care dintre urmatoarele imi recomandati sa le vizionez ASAP? (max 3)
Toate is bune, mai napoleoane, asa ca io zic sa le iei in ordine....
8mm... super film. Nicholas Cage.
ASAP:
1. American Beauty
2. Silence of the Lambs
3. Black Hawk Down
Pe 2 il vezi sau il revezi?
Restul:
8mm, A Beautiful Mind (e chiar bun), Training Day (la fel) si mai sunt cateva care merita.
Mai ales pentru ca esti baiat, nu ti-as recomanda sa vezi Moulin Rouge. Nu cunosc inca nici unul care sa fi rezistat sa il vada pana la capat si sa nu regrete - e dragut, dar e siropos.
NAPOLEON 9th
Daca vrei sa vezi 4 clasice adevarate, uita-te la:
1. APOCALYPSE NOW
2. RAGING BULL
3. SILENCE OF THE LAMBS
4. GONE WITH THE WIND
Daca vrei ceva mai actual:
1. AMERICAN BEAUTY
2. BLACK HAWK DOWN
3. X MEN
Din celelalte 10, neaparat:
A BEAUTIFUL MIND, GANGS OF NEW YORK, SHAKESPEARE IN LOVE, TRAINING DAY, 8 MM...
Pana la urma, e recomandat sa le vezi pe toate... am incercat sa-ti schitez doar niste prioritati...
ONIX
Uite ca eu sunt baiat si am rezistat pana la capatul lui Moulin Rouge, ba chiar, l-am vazut de mai multe ori si l-as revedea cu placere... filmul e regizat de un barbat, Baz Luhrman care si-a lasat amprenta puternic in acest gen de filme: explozie de culoare, costume, muzica, coregrafie... ce mai , o sinestezie cinematografica...
Spetsnaz, chiar ma bucur ca am scris randurile acelea. Esti deja a doua surpriza si imi pare bine sa aud ca se mai uita si baietii la asemenea filme, ca le face chiar placere sa le vizoneze si ca au si curajul sa recunoasca.
PS: Bune recomandarile tale, apropo
Apocalypse now nu aparea pe lista... ca ar fi fost prima mea alegere, dar ar trebui sa vedeti voi Full Metal Jacket.(in aceeasi idee)
Te contrazic, BLAKUT!
Apocalypse Now si Full Metal Jacket sunt destul de diferite... asemanarile consta in faptul ca amandoua insista pe "the dark side " a personalitatii umane, pe procesele de dezumanizare suferite in razboiul din Vietnam si prin faptul ca pe nici unul din filme nu poti pune eticheta de "just another Vietnam movie".
Am vazut "Shrek 2". Personajele sunt mai bine conturate decat in prima parte.
Exista diferente intre cele doua filme, ideea mea era ca amandoua se petrec in acelasi loc, desigur, fiecare exprima altceva.
Mi-a placut mai mult Full Metal Jacket.(sa fie si regizorul de vina? )
Aici sunt de acord cu tine BLAKUT ; si mie mi-a placut mai mult Full Metal Jacket si cred ca regizorul e vinovat.....
Underworld -film cu vampiri , era sa adorm , absolut plictisitor .
Ghotica - Ma asteptam la mai mult suspans si actiune , slab . Tipete intr-o veselie , cred ca 10 minute au fost interesante din tot filmul .
QUOTE (Jasmine @ 31 May 2004, 12:55 AM) |
Am vazut "Shrek 2". Personajele sunt mai bine conturate decat in prima parte. |
@Aramis , acum am vazut postu tau .
Daca ai vazut Final Destination , Ghotica e floare la ureche , chiar plictisitor .
ComicDiva
Cred ca e o chestie de asteptari... Te asteptai sa fie la fel de amuzant ca prima parte dar ... a fost Ok la umor. Si eu i-as da patru stele din cinci.
Oricum a fost realizat mult mai bine.
"The incredibles" e realizat tot de Pixar, oamenii aia sunt geniali!
Am vazut "The Calendar Girls". E simpatic, bun pentru o zi ploioasa de duminica.
Aramis daca nu ai gasit am "Final Destination 2 " pe dvd si pot face rost si de Final Destination 1 da acum nu stiudaca ai timp !
descriere : Sunt fan filme SF si filmul&serial preferat acum e Stargate SG1
in ultimul timp cea mai originala idee pt un film sf !
Legatura cu filmele : pai pot zice si eu ca zmugurel ca am vazut cam tot ce misca !
Am ajuns indiferent la unele filme deoarece dupa un timp ajungi sa apreciezi mai ales filmele cu idei originale !
8 miles -doar daca esti fan rap inplicit E. sa il vedeti !
unde mai sunt filmele de genu "the outer limits " , unele episoade din " zona crepusculara " !
Troy ---buget mare deci decoruri excelente in rest nimic ! pe aceasta teme mai interesant a fost "Helen of troy" !
Pt fanii sf "Battlestar Galactica2" film in maniera veche ce se straduie sa continue originalul nu ca noua parte din Razboiul stelelor !
Troia- productia lui Wolfgang Petersen este cel mai impresionant film de reteta hollywoodian pe care l-am vazut.
Tiparul este fix pana la final, nu surprinde din punct de vedere al evolutiei intrigii (care are si niste lacune). Dialogurile sunt pline de tente eroico-patriotice, (gen "Mircea", prod. Sergiu Nicolaescu), tot filmul fiind construit si desprins parca dintr-un basm... conturarea eforturilor diplomatice este precara, insistandu-se pe batalie. Personajele bine individualizae, personalitati puternice ce se ciocnesc in coflicte de orgolii, concretizate in cele din urma, de ascutimea sabiilor. Brad Pitt interpreteaza un Ahile exceptional si convingator - unul din cele mai bune roluri ale sale, dupa parerea mea... Eric Bana de asemenea, il joaca pe Hector foarte bine. Nimic surprinzator pana aici, insa. Daca toate acestea ar inclina balanta mai degraba negativ, regia, imaginea, spectacolul echilibreaza totul rapid: filmul are cele mai impresionante filmari de batalie de la ora actuala, ciocnirea armatelor violenta este surprinsa de camera din niste unghiuri inedite, in timp ce hectolitri de sange tasnesc din toate partile... de asemenea luptele individuale dintre eroi sunt extrem de realiste, antrenante, neexagerat de lungi, dozajul de actiune si dramatism fiind bine proportionat. Incendierea Troiei este de asemenea coplesitoare.
Troia este cu mult superioara productiilor Gladiator sau Braveheart... Gladiator, de ex, intrece Troia la un singur capitol: soundtrack....
De asemenea as putea adauga ca Troia incearca sa demitizeze Odisea, conflictul zeilor fiind scos. Ba chiar in final se si explica oarecum sintagma " calcaiul lui ahile" fiind si aceasta demitizata.
Desigur, Dee-Dee... filmul se vrea o abordare cat mai realista si oricum este destul de superficial ca sa mai includa si conflictul dintre zei (ar fi costat cu mult mai mult, desi ar fi fost extrem de interesant)...
@ Morfeus: esti d-al meu. Cate sezoane ai vazut din Stargate?
Gladiatorul mai bun decat Troia??? n-as spune chiar asa. gladiatorul nu s-a bazat ATAT de mult pe batai cat s-a bazat Troia. Sincera sa fiu, cand nu erau batai... eu ma cam plictiseam la Troia. Actorii nu prea ma convingeau, nici macar O'toole, inteleptul de el. La Gladiatorul nu a fost nici o secunda in care sa spun ca filmul ma plictiseste si Commodus cel putin a bagat sperietii in mine la faza cu " AM I NOT MERCIFUL!?"
De asemenea, cu o singura replica Maximus a reusit sa exprime ceea ce blonda de Ahile a baiguit doua ore si ceva:
"What we do in life echoes in eternity"
PS: Minority Report. vazut azi a doua oara... vi-l recomand cu caldura.
Stargate : cam tot ce a aparut pe la :http://www.scifi.com/stargate/welcome/tech.html
le copii prin retzea sunt mai in urma cu citeva episoade da parca partea a 2-a de la super luptatorii aia creati artificiali !
Shrek 2 - desi e ceva mai slabutz decit primul ... ideile se cam repeta si totul devine previzibil
50 first dates cu Adam Sandler.
50 first dates e o porcarie....Dupa ce vizionezi traileru, zici : Doamne! ce film fain !...insa e f. slab, ma asteptam la mai mult de la el.
Dar mie mi-a placut......
ok... bravo! GUSTURILE NU SE DISCUTA
Mie mi-a placut Bubble Boy pentru numele lui Dumnezeu!!!
Si m-a plictisit Pacientul Englez.
"DIE ALREADY!!!"
Am vazut si eu filmul "the day after tomorrow" ,am avut o mica problema cu codecii !
Ideea e originala dar in rest e ca orice film cu dezastre : o poveste de dragoste ,un erou mai destept decit ceilalti etc ....
Am vazut Shade cu un Stallone imbatranit si o Melanie Griffith la fel de imbatranita dar care se ascundea sub masca machiajului. Incitant dar nu grozav.....
Am vazut ieri Donnie Darko.
Nu stiu daca sa-l recomand sau nu pentru ca sincer nu este pentru toata lumea. E destul de ciudat si nici nu pot sa va spun exact despre ce e vorba pentru ca sunt sigura ca o sa macelaresc povestea.
Povestea e in felul asta: Donnie Darko este un tanar care traieste in roasul Middlesex (I know... ). Se pare ca a dat foc unei case cand era mic si acum ia medicamente si face terapie. Donnie incepe sa aiba viziuni ciudate cu un iepure urias numit frank (va rog nu radeti) care-i spune ca vine sfarsitul lumii. Se intampla multe chestii in film dar asta este firul central.
Donnie nu este genul tipic de nebun. E inteligent si e indragosteste chiar de o fata. Dar...
just see the movie, dar aveti grija sa fiti cat mai open-minded.
FRANK!
Donnie (mi-a placut poza)
Am vazut The Diary of Ellen Rimbauer, prequel de la Rose Red, ambele de Stephen King. Miam! Mi-a placut.
http://abc.go.com/images/indexpages/moviesandspecials/diaryofellenrimbauer_big.jpg loves http://www.hauntedhamilton.com/RR%20-%20Thornewood%20Castle.jpg
Mai era un film de Stephen King care cre ca era continuarea la ce ai vazut tu deoarece aici o echipa condusa de un cadru universitat ia niste oameni cu abilitati speciale pentru a trezi la viata Rose Red ! Chiar reusesc ! Restul il veti vedea !
Pai filmu ala e chiar Rose Red . Si The Diary of Ellen Rimbauer, cum am mai zis e prequel la Rose Red, dar e din 2003. Misto amandoua!
pai nu poti sa le tii minte pe toate !
actiunea o stii , secventele ,da titlu ma omoara ca numele sunt in majoritate ambigue , traduceri gresite , greseli cind ia unul de la altul si multe nume la fel !
2 filme romantice ce sunt recomandate pt fete sau mai bine pt toti cei ce sunt romantici :
" 13 going on 30 "
"Win a date with Ted Hamilton "
Mie mi-au placut deci sper ca si voua !
Am mai revazut un film vechi care la virsta cind l-am vazut prima data nu am inteles nimic .Pt cei mai tineri dar si pt cei ce-si aduc aminte ca era printre filmele din cauza carua puteai sa suferi ..... :" Ferma animalelor " . Un desene animat ce reprezinta un pamflet la comunism si descrie exact trecerea de la ideologismul lui Lenin si ce a urmat ....
Un alt film pe care merita sa il vedeti desi dureaza mult e "Shogunul" cu Richard Chamberlin .Dureaza intradevar mult da descrie exact cum un european vedea viata din Japonia cu orinduielile ei vechi .
In ce consta geniul acestei capodopere este descrierea detaliilor si mie mia placut mai ales perspectiva : tu privesti parca din perspectiva europenului ce nu stie japoneza dar care invata pe parcurs si limba si obiciurile . Eu initial credeam ca e o greseala ca nu sunt traduse replicile in japoneza dar apoi mi-am dat seama ca asta era si intentia autorului . Cind urmaresti ajungi si tu ca si eroul sa inveti cuvintele esentiale , obiceiurile si sa intelegi ceea ce e important rationamentul japonez ,ierarhia ce se modifica prin curaj devotament si talent !
ps:exista nevoie de cineva aici in rominia pt postul de critic de film caci cred ca as
cistiga postul doar cu o demonstratie a experientei !
SPIDER-Ralph Fiennes
A nu se confunda cu Spiderman.
Recomand filmul asta cui vrea sa urmareasca un studiu de caz, e povestea unui schizofrenic....
E impresionant. Am plecat de la cinematograf cu o sumedenie de intrebari..
Maine seara, pe Pro Cinema "odiseea spatiala 2001".
Scuze, dar imi plac filmele facute de acest regizor (Kubrick)
"The Ladykillers"... Ei bine, s-o fi distrat Tom Hanks cand a facut filmul asta, o fi el unul dintre actorii mei preferati, dar filmul m-a dezamagit... Are el o poveste acolo in el, ceva actori interesanti, un accent sudist al lui Hanks, niste poante, dar nu este indeajuns...
Preferam sa raman la vazut doar trailerul, ca sa raman cu o parere buna
"13 going on 30" - Se vede ca nu le inteleg pe femei, ca eu nici in ruptu' capului nu mi-as dori sa ajung la 30 daca am ocazia sa raman la 13 Dar e un film dragut cu o actrita principala la fel de draguta Bun de o vineri / sambata seara, alaturi de jumatate (dupa Euro 2004)
"Battlestar Galactica" (mini series) - Ei bine, nu am crezut ca o sa ajunga vreodata filmele de TV sa concureze cu cele de mare ecran, dar BG este dovada... Frumos filmat, efecte speciale decente (ca sa nu-l laud prea tare), actori destul de buni (cu ceva exceptii) si poveste care m-a lasat cu ochii-n soare si cu o dorinta ascunsa de a mitui pe cineva de la RDS ca sa-mi bage si mie SciFi Channel... Dar asta e pe lista pentru alta viata....
QUOTE (Ares @ 12 Jun 2004, 11:03 AM) |
"The Ladykillers"... Ei bine, s-o fi distrat Tom Hanks cand a facut filmul asta, o fi el unul dintre actorii mei preferati, dar filmul m-a dezamagit... Are el o poveste acolo in el, ceva actori interesanti, un accent sudist al lui Hanks, niste poante, dar nu este indeajuns... Preferam sa raman la vazut doar trailerul, ca sa raman cu o parere buna "13 going on 30" - Se vede ca nu le inteleg pe femei, ca eu nici in ruptu' capului nu mi-as dori sa ajung la 30 daca am ocazia sa raman la 13 Dar e un film dragut cu o actrita principala la fel de draguta Bun de o vineri / sambata seara, alaturi de jumatate (dupa Euro 2004) "Battlestar Galactica" (mini series) - Ei bine, nu am crezut ca o sa ajunga vreodata filmele de TV sa concureze cu cele de mare ecran, dar BG este dovada... Frumos filmat, efecte speciale decente (ca sa nu-l laud prea tare), actori destul de buni (cu ceva exceptii) si poveste care m-a lasat cu ochii-n soare si cu o dorinta ascunsa de a mitui pe cineva de la RDS ca sa-mi bage si mie SciFi Channel... Dar asta e pe lista pentru alta viata.... |
CE SE ANUNTA A FI BESTIAL :
http://movies.yahoo.com/movies/feature/thechroniclesofriddick.html
http://movies.yahoo.com/movies/feature/theaviator.html
Troia ii dau nota 9. Chiar e fain..mai ales ca joaca Brad Pitt! Ce bine arata!!! chiar daca nu se compara cu Ben Afflec
Daca s-a mai spus ma scuzati.
Merita vazut "About Schmidt". E un film foarte diferit de tot ceea ce am vazut pana acum. E cam trist dar tot merita sa-l vedeti. Ca sa nu uitam de note eu ii dau 9.
Poate sunt vechi dar am ras de m-am prapadit
The Animal
The Hot Chick
Daddy Daddy Care cu Eddie Murphy
@Ares : Mie mi s-a parut ca Ladykillers a avut ceva aparte, si chiar il consider o comedie buna. Tocmai diversitatea actorilor, accentul sudist si umorul negru au dat sarea si piperul acestui film, nu?
Intradevar, Chronicles Of Riddick se anunta a fi un film "tare", insa eu inca n-am inteles un lucru, e continuarea de la Pitch Black, sau e un episod anterior actiunii din Pitch Black....sau nu are nici o legatura, desi sunt atatea elemente care le leaga.
Am vazut aseara, Never Die Alone... Daca nu sunteti fani DMX, nu va chinuiti sa vedeti filmul, e slab, cred ca cel mai slab pe care l-a facut DMX.
Iar azi, cred ca o sa vad Bad Santa...cica o super comedie, aparuta asta iarna.Sa vedem....
Nu stiu daca a mai zis careva dar "Kill Bill vol.1" mi se pare un film de actiune reusit.
La fel Equilibrum. Cineva l-a vazut?
SOn of Osiris.. damn you! mi-am promis ca nu o sa mai postez sapt asta pentru ca am bac sapt viitoare dar acum ai adus vorba de unul din filmele mele preferate si de kill bill care l-am vazut chiar ieri si o sa fac o exceptie... ARGH! I'm weak.
am mai vb despre Equilibrium la "filmul preferat" si mai spun din nou ca daca ar fi avut bugetul lui Matrix l-ar fi depasit.
Kill Bill mi-a placut. Nu stiu de ce... pentru ca bataile nu mi s-au parut asa impresionante, dar a avut un stil mai special. Nu era genul de film pe care-l vezi in fiecare zi. are asa un... fler... si niste jeturi de sange parca erau gheizere!
Abia astept sa vad volumul 2 si sa aflu cum naiba o cheama pe Mireasa! Eu cred ca e Beatrice sau Beatrix sau ceva de genul asta.
ComicDiva uita-te putin la semnatura mea.
Ce parere ai? Nu observi nimic?
later edit: Vad ca nu.
Filmul Kill Bill incepe cu o piesa muzicala superba + textul acesta ca si lait motiv.
Speram sa observi
Doar ce am vazut "Elephant". Extrem de tragic.
Sper ca nu este atat de usor sa cumperi arme... si mai sper ca oamenii cauta si alte metode de rezolvare a conflictelor...
Si eu de abia astept sa vad Chronicles of the Riddick - dar dupa ce se spune despre el pe IMDB cred ca o sa fie o mare dezamagire... Unii deja ii prevad titlul de cel mai prost film al anului...
@Failure - Recunosc ca Ladykillers este deosebit, dar pe mine nu m-a nimerit la preferinte... Sunt sigur ca are un public care o sa-l placa...
Ce am mai vazut - "Shrek 2" - mi-a placut la nebunie. Abia astept partile 3 si 4. Este adevarat ca s-ar putea carcoti ca nu este la fel de bun ca primul film, dar cred ca asta se datoreaza faptului ca stim personajele, nu din alte motive. In rest, ramane o poveste superba, realizata superb
"Stargate SG-1" - Da... Sunt traznit si am vazut cap-coada toate cele 150+ de episoade ale acestui serial. Pot spune cu mana pe inima ca este unul dintre cele mai bune seriale SF, mai ales pe masura ce se apropie de sezoanele finale. Se vede ca a prins la public pentru ca i-a fost marit bugetul. Ca urmare directa ultimele episoade pot rivaliza foarte usor cu filme de mare ecran. O alta bila alba este echipa de actori in frunte cu Richard Dean Anderson, un tip extrem de haios, cu care pe mine ma distreaza la culme.
QUOTE (Vornicum @ 15 Jun 2004, 02:54 PM) |
ComicDiva uita-te putin la semnatura mea. Ce parere ai? Nu observi nimic? later edit: Vad ca nu. Filmul Kill Bill incepe cu o piesa muzicala superba + textul acesta ca si lait motiv. Speram sa observi |
ComicDiva, nice cow
Si zi asa , vorbesti kingloniana , mai sa-mi trag una in figura!
QUOTE (Vornicum @ 16 Jun 2004, 01:55 PM) |
ComicDiva, nice cow Si zi asa , vorbesti kingloniana , mai sa-mi trag una in figura! |
si aici e un fan al SG1
QUOTE |
"Stargate SG-1" - Da... Sunt traznit si am vazut cap-coada toate cele 150+ de episoade ale acestui serial. Pot spune cu mana pe inima ca este unul dintre cele mai bune seriale SF, mai ales pe masura ce se apropie de sezoanele finale. Se vede ca a prins la public pentru ca i-a fost marit bugetul. Ca urmare directa ultimele episoade pot rivaliza foarte usor cu filme de mare ecran. O alta bila alba este echipa de actori in frunte cu Richard Dean Anderson, un tip extrem de haios, cu care pe mine ma distreaza la culme. |
QUOTE (morfeus @ 17 Jun 2004, 08:19 PM) | ||
si aici e un fan al SG1
Am fost atras de la inceput de el .Filmul de la care a pornit serialul e intradevar superb (vazut de 5 ori ) ! Da cu fac am pierdut din episoade ca de vad si eu ce copii de pe dc dinafara de pe scifi si mere greu format mic si neinteligibil deci daca esti din iasi sau stii de unde pot sa fac si eu ost de ele in format mai bun toata seria sau macar o parte buna ??? |
Vazui azi noapte 2 filme de groaza : Dead End si Darkness. Primu a fost cam slabut, insa al doilea a fost marfa.Bine ca n-am fost singur, ca ma luau dracii.
Am vazut Van Hellsing am dormit 1 ora . Macel + vampiri = Zed somn .
Azi am primit " Cheaper by the dozen " cu Steve Martin , o comedie si " The Day After Tomorrow " . Le-a vazut careva deja ?!
Eu ma duc la Troy asta`seara
QUOTE (Zed @ 18 Jun 2004, 05:18 PM) |
Azi am primit " Cheaper by the dozen " cu Steve Martin , o comedie si " The Day After Tomorrow " . Le-a vazut careva deja ?! |
ma nu sunt amator !!! doar ma uitam deobicei cind erau lansate pe scifi deoarece pe dc in strainatate se copie greu erau de preferat variantele mici si fiule uneori internetul in camin nu e ceea ce ai fi asteptat dar daca poti da o adresa de dc care sa poata fi vazuta dinafara (daca esti in campus ) este binevenit !!!
Eu nu am asteptat sa apara si pe la noi si pe la noi nu merge usor treaba deci lasa aluziile si glumele deoparte !
QUOTE (morfeus @ 18 Jun 2004, 06:04 PM) |
ma nu sunt amator !!! doar ma uitam deobicei cind erau lansate pe scifi deoarece pe dc in strainatate se copie greu erau de preferat variantele mici si fiule uneori internetul in camin nu e ceea ce ai fi asteptat dar daca poti da o adresa de dc care sa poata fi vazuta dinafara (daca esti in campus ) este binevenit !!! Eu nu am asteptat sa apara si pe la noi si pe la noi nu merge usor treaba deci lasa aluziile si glumele deoparte ! |
ok sory am inteles gresit !
http://us.f2.yahoofs.com/users/408b82ef_b16b/bc/dde4/__sr_/d8c7.jpg?phohx0ABpN4k8cUF
te iert pentru ca nu as vrea sa ajungi... asa:
bun !
macar sa dau ceva util :
http://www.ifilm.com/movies
uite ce creativa e el !!!!!
ia de aici sloganul ca mesaj pt tine :
ti-am citit mesajul si l-am inteles. Asa ca uite unul pentru tine fara pic de "noise"
PS: orice altceva as fi... sigur nu sunt un "el"
sory
deci am sa pun mina pe dupa cum ma indruma
So until then because i'm a boy and act like it !
QUOTE (morfeus @ 19 Jun 2004, 06:54 PM) |
sory deci am sa pun mina pe dupa cum ma indruma So until then because i'm a boy and act like it ! |
stiu de atlantis , sursa e asta :
http://www.scifi.com/stargate/welcome/tech.html
ti-am zis ca scifi ia stargate prima episoadele nou produse deci situl e foarte bun pt a sti ce sa copii
si cam despre ce e vorba !
pt mai sus erau poze ce reprezentau
--o carte
--un fluturas
http://www3.infoiasi.ro/~morfeus/8197_80.gif
Dragii mei, va rog sa revenim la topic... Putem discuta foarte lejer despre StarGate pe un topic special pentru asta... OK?
Asadar... revenind...
[Harry Potter 3] - cum am zis si pe topicul dedicat, un film care mi-a placut. Mult mai bun decat predecesoarele.
[The Butterfly Effect] - Surprinzator de bun... Mi-a adus aminte intr-un fel de Memento (desi este mult mai SF). Film cu "morala" si nu prea... Merita vazut de cei care vor un film mai surprinzator (intr-un fel). Oricum m-a uimit Ashton Kutcher (cand am vazut ca e un film cu el eram gata sa trec peste ). Nu va asteptati la ceva absolut demential, dar merita timpu' investit
Si mie mi-a placut The Butterfly Effect. Merge!
Ati vazut careva "Ong Bak"? Cica e un film thailandez sau oricum dintr-o tara asiatica, un film cu arte martiale. Ma pun imediat sa ma uit, si voi aduga un edit sa comunic impresia pe care mi-a lasat-o.
Later Edit : Un film pe care il notez cu nota 10 din 10. Rar mi-a fost dat sa vad un film asa bun. Si sa mai zica cineva ca doar industria americana face filme de calitate? Intradevar, se mai observa in film tipare tipic americane, insa le-am trecut cu vederea.N-am vazut un film cu arte martiale asa bun tare demult. Cascadoriile sunt extraordinare, la fel ca si efectele vizuale si sonore. Alaturi de filmele "Sex Is Zero" si "Shaolin Soccer", cred ca printre cele mai bune filme din Asia din ultimii 3 ani.
da "Ong Bak" e super mai ales pt lupt se vede tehnica lor traditonala !
A aparut si pe retzele The Chronicles of Riddick !
un film mai vechi da cu o idee interesanta Paycheck-merita vazut
[Zatoichi] - Are si bile albe si bile negre, dar pe total m-a dezamagit. Puncte slabe - povestea este prost spusa, trasa de par si de multe ori doar un pretext pentru batai cu sabii; sangele care sare de parca vine pe furtune (chiar vine probabil), chestie care mi se mare inadmisibila in secolul XXI; introducerea de elemente de CGI in film (niste maini care zboara, chiar rani ale sabiei, etc.); regia; actorii; decorurile; costumele; soundtrack-ul - ce naiba asta e film musical sau cu samurai / sabii?
Pe total are cam mute bile negre... Dar daca sunteti fani ai filmelor japoneze (daca v-a placut de exemplu Azumi... desi acolo e alta chestie ca sunt japoneze cu fustitze scurte caftindu-se... yumii...) poate merita timpul, altfel sariti peste...
abia am vazut si eu filmul "Sex Is Zero" si mi s-a parut cea mai buna comedie din ultima vreme !
Se adreseaza adolescentilor in special si are umor serios !
adik faze originale (cele us cunt parca la imprimanta)
bine incluse in context !
deci : Vizionare placuta !__pe lista celor obligatorii ! =))
Aseara am vazut "Mystic River" cu Kevin Bacon, Tim Robbins, Sean Penn. Two thumbs way up!
Maine mergem sa vedem "Fahrenheit 9/11".
as vrea sa va atrag putin atentia asupra semnaturii mele.
thank you.
PS. Acum nu mi-o lua in nume de rau, dar semnatura este destul de deranjanta Lasand la o parte faptul ca trebuie incarcata din greu de cei care au conexiuni mai slabe... Daca ar fi fost la o dimensiune mai mica ar merge...
QUOTE (Ares @ 25 Jun 2004, 09:06 PM) |
PS. Acum nu mi-o lua in nume de rau, dar semnatura este destul de deranjanta Lasand la o parte faptul ca trebuie incarcata din greu de cei care au conexiuni mai slabe... Daca ar fi fost la o dimensiune mai mica ar merge... |
Am venit de la "Fahrenheit 9/11". Am avut tot timpul un nod in gat... E foarte bine realizat.
E cutremurator.
Trebuie vazut!
tocmai m-am intors de la The Punisher.
Marvel rullz.
Dar abia s-au strans 5 oameni... pacat. E un film frumos de actiune si chiar te implici. Eu cel putin voiam ca Frank sa omoare pe toata lumea... si cam asta face. In acelasi timp filmul abunda de clisee ale actiunii dar parca nu m-au deranjat. Nu a INCERCAT cu disperare sa fie amuzant, dar au fost cateva faze la care am ras. Hellboy a vrut neaparat sa para mai haios decat era, desi era facut cu suflet.
SI The Punisher e facut cu suflet si de aceea mi-a placut. Personajele secundare sunt si ele bune, mai ales trupa de "loosers" care=l ajuta pe Frank. Personajele negative - asa si asa. La un moment dat un asasin ii canta lui Frank chiar inainte sa incerce sa-l omoare... el e singurul personaj negativ care mi-a placut pentru ca avea voce.
hmmm, 4 stele din 5
PS: eu am mai si citit benzile desenate si in general I'm a sucker pentru filme bazate pe benzi desenate.
in mystic river mi-au placut actorii; in schimb ma deranjeaza modul cum este dezlegata crima in final, parca de dragul suspansului se inventeaza orice acuma; e doar o parere, acum nu cred suficient de tare in ea
noul harry potter mi s-a parut tare dragut; ma inspira sa caut cartile
si acum motivul care sta in spatele postului meu:
http://www.imdb.com/title/tt0338135/
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=7720&what=pressreviews&hist=0#232
Les invasions barbares
nu mi-au curs demult lacrimi la un film; te prinde povestea intr-un mod minunat.. e foarte foarte fain; nu stiu cati au mai pomenit despre filmul asta aici dar sigur trebuie sa fi spus de bine sper
are unele situatii care imi displac(vezi al doilea link) dar sunt insignifiante in economia filmului; categoric filmul anului pt mine
cine mai asteapta cu nerabdare AWP
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=6507&hist=0
un alt film ce se anunta interesant
King Arthur
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=6508&hist=0
o comedie draguta, pt cei ce le plac filmele usoare pt toata familia :
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=7494&hist=0
COMIC DIVA
4 stele din 5 e cam mult la The Punisher... 2 sunt suficiente... maxim 3..
Referitor la semnatura ta.. am vazut ca sub afisul cu Spiderman ai pus : "this summer a hero will rise AGAIN"... era vorba de SPIDERMAN 2? Ca, din cate stiu eu, tag-line-ul "a hero will rise" e clar din GLADIATOR si nu cred ca vara asta apare vreo continuare la GLADIATOR....
QUOTE (Forta-MTI @ 28 Jun 2004, 07:50 PM) |
COMIC DIVA 4 stele din 5 e cam mult la The Punisher... 2 sunt suficiente... maxim 3.. Referitor la semnatura ta.. am vazut ca sub afisul cu Spiderman ai pus : "this summer a hero will rise AGAIN"... era vorba de SPIDERMAN 2? Ca, din cate stiu eu, tag-line-ul "a hero will rise" e clar din GLADIATOR si nu cred ca vara asta apare vreo continuare la GLADIATOR.... |
Eu am vazut "the last samurai " cu tom cruise, ma rog nu stiu cum se scrie cruz
A fost bun , in special a doua jumatate.
sambata am vazut comedia "White chicks" care iarasi a fost ok, adica am ras destul de bine.
Am mai vazut ' the first 50 dates" care mie mi-a placut tare mult , dar parerea mea e ca e mai mult pentru fete si mai putn pentru barbati.
Am vazut aseara (azi dimineata pe la 3 de fapt) "Dead End" pe HBO.. super film! Chiar mi-a placut..
Ce poate fi bun la un film ca DEAD END??? Ray Wise, saracul, reciclat dupa ani de zile, nu putea da randament, cat despre restul actorilor, total amateurs... intriga are destule lacune iar finalul nu este nici macar un final deschis, ci pur si simplu un nonsens...
Ok, imi cer scuze pentru off-topic.. din nou am facut greseala de-a posta fara a citi postul initial, unde e explicata ideea topicului. Cat despre "Dead End" nu am spus ca e bun, are destule minusuri si sunt clare anumite influente (Zona Crepusculara, The Lost Highway). Am spus ca mi-a placut. De exemplu mi-a placut ca s-au evitat cliseele, ca desi e un film horror vedem cu totul cativa stropi de sange, ca am putut rade (poate fi considerat comedie de moravuri), explora relatiile familiale si modul fiecaruia de-a reactiona in situatia respectiva, si chiar actorii obscuri si amatori (in special mama), cum spui tu, mi s-a parut ca au dat farmec filmului. Finalul, stupid intr-adevar.. Eu totusi, il recomand. E tampitel dar dragut in acelasi timp.
Eu tot n-am inteles ce vroia tanti aia cu copilul de fapt ...
Daca zici ca Dead End e o comedie de moravuri, atunci e o comedie foarte proasta.... o comedie ... groteasca...
cruel intentions 3...plictisitor previzibil si fortat nici nu ma asteptam la mai mult o actiune stupid de alambicata, nu mai stii cine pe cine sapa duduile intra in pat pt un zambet, iar garconii nu pot zambi daca n`au un pariu in spate dar ca sa nu fiu off - topic vi`l recomand...macar ca ultima alternativa
ps: stie cineva cum se numeste filmul cu glen close, uma thurman si michelle pfeiffer, o ecranizare mai veche, dar aceeasi poveste ca in cruel intentions 1?
Sa fie vorba despre "Dangerous Liaisons" sau, mai pe romaneste, "Legaturi periculoase"?
peut etre oricum ala a fost fain...
Asa se chema. Este cel in care joaca si John Malkovich si tin minte ca mi-a placut, de asta ti-am si raspuns asa repede. Bine, de el mi-a placut in cam toate filmele in care a jucat, dar aici toti au fost
eu ma duc azi la spider man2 , mi-au facut capul varza cu spidermanu. criticile nu sunt grozave...sa vedem....
QUOTE (Cool Air @ 2 Jul 2004, 12:28 AM) |
eu ma duc azi la spider man2 , mi-au facut capul varza cu spidermanu. criticile nu sunt grozave...sa vedem.... |
nu a aparut in romania inca, probabil va aparea in scurt timp . nu a fost rau filmul, desi a fost un pic cam lung. e bine sa vezi si spider-man1 inainte , ca povestea e legata de ce s-a intamplat in partea 1. (se va continua cu spider-man3 probabil curand, dupa cum zic ziarele). mi-a placut (de fapt de aia m-am si dus) sa-l vad pe Alfred Molina (doctior Octavius/doctor Octopus), care a jucat rolul infidelului sot al Fridei Kahlo in "Frida" (cu Salma Hayek). cel mai mult in film mi-a placut acest personaj negativ - un savant obsedat de experimentele lui, simpatic la inceput, dar care se transforma intr-un monstru in timpul prezentarii descoperirii sale publice. e hidos si impresionant, efectele speciale reusite te tin in suspans de cateva ori. doctor Octopus cel mai interesant personaj din film. cert este ca filmul a depasit la incasari controversatul Fahrenheit9/11 saptamana asta. daca iti place acest gen de filme, du-te. daca preferi ceva mai putin "fiction" sau "suspans", probabil ca nu o sa iti placa. pana la urma e un film care are la origini benzile desenate pentru copii. oricum, in sala de cinematograf cam jumatate din public erau copii intre 8 -16 ani. have fun!
"http://www.imdb.com/title/tt0298228/" - Un film superb, diferit, cu o adevarata poveste in el, cu un mesaj deosebit. Faptul ca actrita din rolul principal - Keisha Castle-Hughes - a fost cea mai tanara nominalizata la premiul Oscar poate spune multe despre acest film...
Este adevarat ca este un film pentru un anumit tip de public, dar cei care se vor regasi in subiectul lui (urmati pagina de la IMDB) sa nu-l rateze pentru ca este acel tip de film care incepe prin a parea mic, terminand prin a lasa urme in sufletul celui care l-a vazut...
"http://www.imdb.com/title/tt0319061/" - un film care demonstreaza inca odata geniul lui Tim Burton (asa "ciudat" cum este el). O poveste superb spusa, cu actori de calitate, care ne arata ca viata poate fi privita ca un basm, daca avem "ochelarii" potriviti. Un film special, care nu cred ca va place tuturor, dar care mie mi s-a parut absolut deosebit.
Sa nu-l ratati, daca vreti altceva deosebit
American Splendor
Tocmai m-am intors de la el si pot sa spun ca mi-a placut. Pentru mine este saptamana filmelor comic based pentru ca sambata ma duc la Spiderman 2 (i'M LIKE yay).
Harvey Peaker este opusul lui Spiderman. Un tip obisnuit cu chelie, burta, probleme sentimentale si o slubja care este definitia exacta a cuvantului rutina. Cu cine ne identificam oare mai mult? Cu spiderman, sau cu Harvey Peakar?
Un film neobisnuit despre un obisnuit.
Doamne ce mi-a placut filmul asta. Desi ar fi fost mai bine sa-l vad dupa Spiderman ca sa ma aduca cu picioarele pe pamant....
Anyway, 5 stele din 5.
Ai dreptate ARES, Big Fish este un film remarcabil in care am avut ocazia sa vad si o latura mai optimista a geniului sumbru care l-a consacrat pe Tim Burton. Filmul nu este numai o incercare de a privi viata ca un basm, ci poate chiar o parabola a relatiilor interumane si a regasirii sinelui. De asemenea, EwanMcGregor si Albert Finley au prestaii excelente. Tonul naiv, in care e construit filmul, aminteste de Forrest Gump, insa e stilizat cu mai multa fantezie si personaje fantastice, bine individualizate si umanizate, ceea ce da in final o nota de originalitate intregului scenariu. Un film care binedispune.
Am vazut Shrek 2 .
Super film , mai bun decat part I .
Favoritul meu a ramas magarusul
Ok, tocmai m-am intors... sunt rosie, sunt leoarca, sunt vai de panza mea dar vreau sa spun rapid ce cred eu despre Spiderman 2:
Ar fi trebuit sa fie numit "The life and tribulations of Peter Parker"... pentru ca Parker a fost personajul principal al filmului, nu Spiderman. Intreaga idee a filmului este ca: Folks, being a superhero DOES NOT MEAN you get all the chicks and all the glory! Din contra... la inceputul filmului din 5 in 5 minute ma trezeam zicand "Saracu!" si vai de el... normal ca ai probleme cu ahem... performanta cand esti stresat. Eu una m-am identificat perfect cu el. f*** this shit! I want a life. Si scena cu unchiul Ben mi-a placut... bineinteles ca la el ar fi cel care ar vrea ca Peter sa continue dar cred ca Peter la cat il iubea pe Ben a fost putin out of character cand nu l-a apucat de mana... just my idea.
Si mie mi-au placut scenele amuzante dar adevaratul amuzament voiam sa reiasa din replicile lui Spiderman. ACUM SERIOS, domnilor scenaristi, este asa de greu sa cautati niste benzi desenate si sa introduceti niste replici sarcastice de-a lui Spidy? Daca e prea greu sa le scrieti voi... sau poate credeti ca Maguire nu poate sa le redea cum trebuie?
Shi scena mea preferata din film a fost... THE TRAIN SCENE! How I love you train scene... let me count the ways.
Ai fost tampita, stupida, ilogica, irationala... ai sfidat toate legile fizicii! And how I love you for it! Si cudos lui Maguire pentru expresia faciala... have a dulcolax baby. On me. Apoi cand oamenii l-au purtat pe sus... nu stiu de ce dar a fost something special.
PS: mai e cineva in tot orasul care sa NU stie cine e Spiderman?
Doc Ock... mai... mi se pare mie sau tipul era mai mult sau mai putin identic cu Green Goblin... Osborne vorbea cu oglinda, asta vorbea cu tentaculele. Nu ma intelegeti greshit, mi-a placut personajul si felul dramatic in care s-a sacrificat {"I will not die a monster!!!"} dar pana acum am avut numai villains care erau wackos... COMPLETE wackos, cu schizofrenie, paranoia si tot tacamul. Si se pare ca urmatorul villain va fi tot un wacko. In spiderman 3 as vrea sa vad un villain care ori e rau de la sine (gen VEnom, dar venom e prea complicat sa fie un villain secundar) ori un tip care e rau pentru ca vrea sa fie din nou normal. Si aici il propun pe Scorpion... care era un tip nu prea inteligent, dar fortos, un personaj tragic... Si care nu era completely insane.
La sfarshit, Parker got the GIRL! WOO HOO! Go Parker!
Concluzie: m-am trezit plictisindu-ma de cateva ori pentru ca si eu asteptam cu nerabdare scenele de bataie. Damn trailer! Dar acum cand o sa-l vad a doua oara, imi va placea mai mult pentru ca stiu ca e vorba de lupta lui Parker cu sine, nu cu Doc Ock.
Ce a avut filmul din belshug: Faze amuzante.
Ce avea nevoie: Sarcasm si nuditate. take off your damn shirt Maguire! SELL THIS MOVIE!!!
Sa trecem la premii!
Replica filmului:
Spiderman: (despre costumul lui) Yeah it's kind of itchy... [pause] it sometimes rides up in the crotch too...
Ahh, Spidey, cat simbolism intr-o singura fraza.
Premiul "purple heart": se acorda unei fetite salvate de parker care apoi incearca ea sa-l duca pe el in brate.
Premiul pentru cea mai mare graba de a sari la concluzii: Jay Jonah Jameson. Acum serios, gasesti un costum la gunoi si gata, no more spiderman. Ar trebui sa fii jurnalist omule, investigheaza!!! poate a fost holloween de curand.
Premiul "cold-hearted bitch": Peter Parker pentru ca nu a ajutat un baiat atacat intr-o alee dupa ce a renuntat sa mai fie spiderman. Nu trebuie sa fii erou ca sa fii a decent human being!
Premiul "intoarcere de 180 de grade": Aunt May... puteai macar sa-l iei la palme SI DUP-AIA sa-i tii discursul. PS: what the hell happened to the house?
Premiul pentru "best song":
Spiderman, Spiderman,
Does whatever a spider can.
Spins a web, any size.
Catches thieves- just like flies.
Look out! Here comes the Spiderman.
Is he strong? Listen, bud.
He's got radioactive blood.
Can he swing, from a thread?
Take a look overhead.
Hey, there! There goes the Spiderman!
In the chill of night, at the scene of a crime,
like a streak of light,
he arrives, just in time!
Spiderman, Spiderman,
friendly neighborhood Spiderman.
Wealth and fame? He's ignored.
Action is his reward.
Look out! There goes the Spiderman!
To him,
life is a great big bang-up.
Wherever there's a hang-up,
you'll find the Spiderman!
TAKE THAT HARRY POTTER!
Si nu in ultimul rand... o acadea de consolare pentru John Jameson.
Eu am vazut in reluare un film englez "Nuns on the run". Am ris non-stop 90 minute. Very funny!
Ma duc marti sau miercuri la Spiderman 2, mersi ChocoDiva ( ) pentru avanpremiera.
QUOTE (Aramis @ 11 Jul 2004, 10:10 PM) |
Ma duc marti sau miercuri la Spiderman 2, mersi ChocoDiva ( ) pentru avanpremiera. |
Vineri am mers si noi la SpiderMan 2... Sincer? Daca nu e genul vostru nu mergeti, indiferent de ce spun criticii! Am simtit de cateva ori ca nu mai rezist, dar am rezistat!! Mi-am zis tot timpul ca baiatul ala a fost norocos ca l-a muscat paianjenul in NY si nu intr-un oras ca Ann Arbor...
Ieri am vazut "Touching the Void". Impresionant! Two thumbs way up, cum ar spune Ebert & Roeper.
De acord cu Ares: Whale Rider e super!!
ComicDiva
Intr-adevar faza din lift a fost cea mai tare. Si aia de la sfarsit cand lumea se destrama si el statea la taclale cu mandra.
Azi o sa vad National Security. Am auzit ca e cu un negru si e comedie reusita.
big fish mi-a placut sh mia adica e sweet de tot.. foarte foarte dragut
spiderman2 ... nu stiu cum am reusit sa fiu pacalit a doua oara (!!!) de critici favorabile
am vazut twilight samurai.. e un film japonez, a aparut printre nominalizarile la cel mai bun film strain; e povestea unui samurai vaduv, sarac, timid.. - mie mi-a placut mult
Aseara am vazut noul Peter Pan. E blondut si ... pacat ca e asa tinerel... Cred ca are prea multa senzualitate pentru o poveste ca asta. E usor de digerat si realizat foarte bine.
am vazut Battle Royale
e socant ce idei au asiaticii astia, sa puna copii sa se ucida inte ei
un film inspaimintator despre incredere, despre cita incredere poti avea in cel de linga tine
am vazut American Splendor
mi-am amintit de umorul din Man on the moon - e fantastic cat de mult de amuza nenorocul altora... e secventa in Man on the moon cand tipu apare live da drumu la melodia din mighty mouse si afiseaza o fata timida, se incurca inainte de a incepe sa cante, practic isi construieste un moment grozav de penibil si sala incepe sa rada; pur si simplu radeau de cat de penibil putea sa arate in fata camerelor... poate ma inteleg cei care au vazut filmul
american splendor poate speculeaza aceleasi idei, e vorba despre un tip intunecat, pesimist cu o nevasta taaare interesanta are o slujba plictisitoare, face o banda desenata despre viata lui de zi cu zi.. si e funny filmul; in fiecare moment aproape zau ca e
Snatch
luati-l | urmariti-l | iubiti-l
acum oameni, acum!
before zee germans get here!
Cred ca am mai scris aici - Snatch e unul dintre cele mai tari filme pe care le-am vazut eu vreodata. E genul de film cum zicea si ComicDiva care te face sa tii minte replici mult timp dupa ce l-ai vazut.
Deci merita merita merita!
ComicDiva - pe mine cel mai tare ma distra Brick Top - ala batranul - gangsterul cu ferma de porci:
"Be weary of any man who keeps a pig farm!"
Turkish: "Do you take sugar?"
Brick Top: "No thank you Turkish. I'm sweet enough!"
mie imi placea de bullet tooth tony
"never understimate the predictability of stupidity" dar adevarul este ca tot filmul este o bijuterie.
HIDALGO e superb ... ( poveste adevarata ) iar snatch : "No Tommy it's tip top I'm just not so sure about the paint job" si faza cu "anti aircraft gun " . Si in rubrica "clasice de revazut" : Pulp Fiction.
Mie mai imi placea Boris
"Weight is sign of reliability. I alyaws go for reliability."
Oai da' Gorgeous George ce fatzalau avea?!
Aseara am vazut "Manchurian Candidate". Oh, Denzel Washington... El a facut tot filmul. Sotul meu spune ca primul a fost mai bun decat asta. Eu nu am cu ce sa il compar asa ca ii dau
am revazut A fost cindva hot, cu Alain Delon si Ann Margret...
dragutel, il recomand
Piticule iti recomand cu caldura filmul Leon cu Jean Reno sigur o sa-ti placa!!
Sorin.
Sorin, he he ... l-am vazut!! e super! cel cu asasinul platit care are grija de pustoaica ramasa orfana...
Exact Mutulica Porecla mea e Leon si cand ma intreba cineva de unde provine, il trimit sa vada filmu
Un super week-end ....
Sorin.
Daca s-a vorbit de Jean Reno amintesc si filmul Ronin. Mi se pare un film echilibrat, cu putine exagerari tipic hollywoodiene.
Ca un film de vazut propun o ecranizare din genul horror -darkness falls. L-am vazut cam cu doua saptamani in urma si are potential. Va urez vizionare placuta.
Numai bine.
QUOTE (mememe @ 26 Jul 2004, 01:34 PM) |
snatch : "No Tommy it's tip top I'm just not so sure about the paint job" si faza cu "anti aircraft gun " . |
Vineri, la 22:00 pe PRO CINEMA:
THE EXORCIST II: THE HERETIC
Titrat ca unul din cele mai mari esecuri ale cinematografiei, acum este unul din rarele momente in care putem da sau nu dreptate criticii mondiale...
Am vazut ieri un film excelent! Daca s-a spus deja sa imi fie cu iertare!
"21 grams" cu Sean Penn si Benicio del Toro.
O superbitate!
Intra klar la categoria "must see"
Hidalgo... interesant, dar nu m-a dat pe spate
I, robot (nu intrebati cum l-am vazut )
Trebuie sa spun ca de la inceput nu ma asteptam la ceva care sa fie fidel operei lui Asimov. Voiam doar sa vad un film marfa cu roboti si efecte speciale decente. In conditiile acestea, am fost foarte impresionata.
I, robot este undeva la rascrucea dintre filme serioase si blockbuster-e de vara. Avand in vedere scenariul, premisele, bugetul, motivatia producatorilor... eu zic ca se descurca si chiar te pune nitel pe ganduri. Te provoaca sa incerci sa rezolvi misterul chiar daca pentru fanii adevarati ai SF-ului pe la jumatatea filmului CEL MULT devine evident cine, ce si cum.
Sonny, robotul acuzat de crima este foarte bine facut, cu adevarate instincte de supravietuire. SI nu mai spun ca e un actor mai bun ca Will Smith.
Efectele speciale sunt scuzati expresia.... THE SHIT! Sunt cateva faze care ai nevoie de "suspension of belief" ca sa le crezi. Ceva in genul cand opreste Spiderman trenul in SPiderman 2... stii ca asa ceva nu are cum sa se intample in realitate, BUT IT LOOKS GOOD!
Ii dau 3,5 stele din 5. I-as da mai mult dar au fost cateva Will Smith-isme care m-au calcat pe nervi pentru ca pur si simplu nu-si aveau locul intr-un film de genul acesta. Ah da, si motivul pentru care personajul lui uraste robotii. Un motiv stupid rau de tot dupa cum va veti da si singuri seama daca vedeti filmul.
PS: MULT mai bun decat Bicentenial Man. Inca mai am cosmaruri de la filmul ala.
Yep, 21 de grame merita vazut. Ma asteptam ceva mai mult de la filmul asta, nu stiu de ce. Dar Sean Penn si Benicio del Toro ... yes!
"I, Robot" in schimb m-a dezamagit ... daca ar mai fi doar doua filme pe pamant, Bicentennial Man si I,Robot, cred ca as opta pentru primul, macar Robin William stie sa joace.
In rest, filmul combina idei din Star Wars, A Space Oddisey si Minority Report intr-un film care ia ambalajul facut de Asimov si-l foloseste sa inveleasca inca un film cu impuscaturi cu incetinitorul si efecte speciale dar fara vreo urma de substanta si cu logica putina. Din msajele lui Asimov nu a mai ramas chiar nimic (doar cateva referiri la cele 3 legi, dar ca rol in film logica acestor legi e aruncata pe geam). Cine-l are pe hdd si are timp de sacrificat ... dar n-as da bani sa-l pun pe un CD sau sa-l vad la cinema.
Recomandarea mea: "The Usual Suspects" cu Kevin Spacey.
QUOTE (mutulica @ 14 Aug 2004, 06:53 PM) |
Hidalgo... interesant, dar nu m-a dat pe spate |
@Yoyoman - da, merita vazut, de aia m-am si uitat la el. Dar nu pot sa spun ca m-a impresionat la lacrimi povestea cowboy-ului si a calutului baltat. Lipseste ceva la filmul asta, desi nu pot sa spun exact ce. E parerea mea...
Sa nu ma intelegi gresit, mie imi plac caii, bunicul meu a avut intotdeauna cai, si mi-a placut enorm sa calaresc si sa ma ocup de ei. Eram la virsta cartilor cu Winetou, si muream sa ii imit pe apasi si alti smecheri ai vestului...
Ma coptchile! Pai ce vorbesc eu si ce se intelege acolo mah?
E vorbesc de filmul 21 Grams nu de cowboys maaaaaah!
Nush de unde ai scos tu chestiile cu caii....
Quo Vadis, de Jerzego Kawalerowicza ... aceeasi poveste impresionanta.
Aseara am vazut "House of Sand and Fog" cu Jennifer Connelly si Ben Kingsley. Excelent! Sa il vedeti neaparat!
QUOTE (Nightwind @ 15 Aug 2004, 03:46 PM) |
Quo Vadis, de Jerzego Kawalerowicza ... aceeasi poveste impresionanta. |
presupun ... nestiind poloneza l-am scris cu se vedea pe ecran
Dogville si good bye, lenin. au castigat multe premii la festivalul de film european.
Antikiller - contrar aparentelor e un film rusesc,destul de violent dar are background istoric si un mesaj destul de important
Sugerez Cidade de Deus
se apropie de calificativul 'super'
Nightwind L-am vazut de 2 ori pe HBO si mi s-a parut excelent.
Imi aduc aminte ce lumina era in filmul ala... scalda toate necazurile oamenilor si parca purifica totul...foarte puternic filmul.
Eu va propun "Arizona Dream"... nu l-am mai vazut de multa vreme, l-am uitat aproape in intregime si acum a rezonat altfel...
Eu va propun Monster cu Charlize Theron si Christina Ricci. Un film excelent!
"The Fog" de John Carpenter
Tocmai ma voi aseza confortabil si voi da drumul la
"Valami Amerika" ("Un Fel de America")
o comedie excelenta pe care v-o recomand tuturor.
La traducerea in romana se pierd unele jocuri de cuvinte care aduc un iz de 'Lock Stock and Two Smoking Barrels" (predecesorul lui Snatch).
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)