Oameni buni, mi s-a pus pata pe masinariile respective, asa ca intreb:
Stie cineva ceva site-uri( de preferinta .ro) dedicate motocicletelor, in special alea de viteza, unde sa fie specificatii tehnice, preturi, etc, eventual si anunturi de vinzare?
Pentu anunturi de ocazii incearca pe mobile.de, e site german, dar interfata poate fi (cred) si in romana, au un numar impresionant de anunturi
Mersi, stiu site-ul e misto. E util si pentru cei interesati de preturile la masini, au o groaza de anunturi.
QUOTE (Ghost @ Jun 9 2003, 11:09 AM) |
Oameni buni, mi s-a pus pata pe masinariile respective, asa ca intreb: Stie cineva ceva site-uri( de preferinta .ro) dedicate motocicletelor, in special alea de viteza, unde sa fie specificatii tehnice, preturi, etc, eventual si anunturi de vinzare? |
[COLOR=blue] pt ca am mai luat un pachet la net si vreau sa ma pun bine cu user-ii acestui site : www.motomania.ro
Multam, motomania il stiam, pe celalalt nu. Oricum, au romanasii nostri niste preturi cu totul aberante la second-uri.
QUOTE (Ghost @ Jan 7 2004, 05:04 PM) |
Multam, motomania il stiam, pe celalalt nu. Oricum, au romanasii nostri niste preturi cu totul aberante la second-uri. |
eh de cand am "simtit " un ktm de 250 de moto cross under ) is inlove totally
desi cred ca prefer viteza si nu danburile pe care le sari ..de sarit nu am sarit dara am luat viteza pana so blocat pistonul
Sfaturi de cumparare motor la mana adoua !!
Pt. cei ce nu au posibilitatea de verificat la garaj, aici niste sfaturi ce merita de tinut mine.
Verificati masca si panelele de plastic daca nu au fost lovite si vopsite din nou.
Rugati permis de a desface aceste panele si uitativa cu atentie ca locuri vopsite recent sau daca exista suduri de improvizatie...in afara de cele originale facute de robot.
Verificati discurile de frana si vedeti daca nu-s subtiri sau cu santuri.
Dati drumu la motor si inacaziti-l la turaj mare. Ascultati cu atentie motorul, sa mearga intins fara bocaneli sau trepidatii.
Ridicati aproape la vertical motorul si aplecati-i in parti cat mai mult....motorul trebuie sa mearga la fel si fara sa bata.
Urcati pe motocicleta si porniti la o tura fara sa turati tare motorul...vedeti cum se comporta la schimbarea vitezelor in sus si invers...nu uitati...fara sa ambalati decat la minimum.
Cuplati direct in a treia ( pe loc ) si apasati pe frana. Lasand ambreajul incet motorul trebuie sa se inece si sa se stinga...incercati cu urmatoarea viteza...daca nu se stinge, inseamna ca ambreajul ( discul ) e deja terminat.
Iar daca cineva nu va lasa sa feceti una din aceste verificari, salutati-l si continuati mai departe...probabil ca are ceva de ascuns.
Mult succes si va urez sa nu cumparati mita-n sac.....
Sorin.
ps. special pt. Ghost... am planificat o intalnire vineri cu gasca si au sa fie si poze cu Stoppi
Sorin, mersi mult de tot pt. info. S-a notat si sper sa le folosesc curind .
P.S:
Distractie maxima vineri si aveti grija si de voi si de motoare. Abia astept sa vad pozele ...
Trebuie sa ma intalnesc cu " banda "...dar pana atunci aici una facuta alataieri!
Sper sa va placa
Sorin.
Vad ca Ghostu nu mai trece pe aici Vreti sa vedeti cum apare imediat ??? Gata:
Ghostule.... cel mai bun nu e Rossi ci 'The Godfather', adica Mike Metzger...unicul din lume !!
Sa vedeti ce sare Ghostu
Sorin.
Super Atv-ul
Pai io nu fac comparatii intre Metzger si Rossi. Mike Metzger e cel mai tare in parcare la motocross freestyle ...La viteza io tot ma declar fan Rossi
No problem Ghost....in mare suferim de aceasi boala
Sorin.
daca vrei, am ceva din perioada romantica...
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=&threadid=29723&perpage=15&pagenumber=1
Superb Mutulica unde ai fost pana acum???
Sorin.
E incredibil ce faceau acei oameni...super motociclisti ....Superb, jos palaria!
va mai bag una ...
cursa pe la cozmeni, recenta...
O dedicatie funny:
http://www.blodbad.nu/chagidiel/the_annoying_thing_320x256.mpg
QUOTE (SORIN @ 2 Feb 2004, 08:15 PM) |
Ghostule.... cel mai bun nu e Rossi ci 'The Godfather', adica Mike Metzger...unicul din lume !! Sorin. |
Exact pacat ca nu pot baga niste filmulete!!!
Sorin.
Dar poti poti pune linkuri Sorine
Toate sunt primite de la "golanii" mei direct, dar am sa -i intreb sursa...si atunci sa vedeti ce anormali mai sunt unii
Rabdare....
Sorin.
QUOTE (Eon) |
Ghost ce motor ai ? dau si eo de carnet de motor in vara, ce imi recomanzi??(de Hayabusa n-am bani ) cred k un Kawa Ninja imi gasesc cu 2500$, noo? |
QUOTE (goldbug) |
Thanks for the welcome Am 22 ani, 1.80, 68 kg. Permis cat B nu am si experienta in trafic a big ZERO (decat poate o gramada de mers cu bicicleta daca se pune ). Trebuie sa o dezamagesc pe Carmi pt ca permisul moto inca nu il am dar este pe vine (mai am cateva ore de facut la scoala). |
@ Ghost
Daca mobile.de te-a interesat, incearca si http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/public/home.asp<click
As mai sti cateva, dar... ai chef de germana sau engleza?
___________________
Edit: http://bsing.ing.unibs.it/~gadola/motolink.htm<click
Thanks pentru raspuns. Mi-a fost de foarte mare ajutor.
O sa fie foarte greu sa-mi aleg motocicleta de inceput (depinde foarte mult si de ce bani o sa am). Daca poti sa mai imi dai niste sfaturi si in privinta locului de unde pot sa iau o motocicleta SH, pentru ca noua nu cred ca imi pot permite inca. Tu de unde ti-ai luat ZXRu?
Cu multa placere. Totusi n-ar fi rau sa vorbesti si cu motociclisti mai experimentati, care merg de mai multi ani. Daca esti din Bucuresti du-te miercurea la ora 19 la Arc, unde am inteles ca se intilnesc majoritatea motociclistilor din Bucuresti. Intra in vorba cu baietii si intreaba-i una alta, ca te ajuta.
Daca nu stai grozav cu banii te poti baga si la un leasing la o motocicleta second-hand. Eu mi-am luat motocicleta de la o firma romano-germana din Medias, si mai stiu ceva firme, dar nu scriu aici ca nu e voie cu reclame . Daca te intereseaza da-mi PM si iti zic ce si cum .
Pese:
Cind iti cumperi motocicleta obligatoriu sa mergi cu cineva care are habar de mecanica moto, daca tu nu te pricepi la asta.
@Clarence:
Multumesc pt adrese, motoscout il stiam, cel cu link-uri nu, si e super
Va dau si eu un link cu poze (in cazul in care nu-l stiti deja).
http://www.bikepics.com/manufacturers/
http://www.motorcyclenews.com/home
http://www.streetfighters.nl/
http://www.bikermag.co.uk/index.php?menu=1
Domnu Clarence Powered by mici (ce-mi placeee!!) mulsumesc pentru linkuri
Cu placere, Carmi
Mai am ceva, sper ca nu-i bai daca-s nemtesti...
http://www.motorradonline24.de/
http://www.motorrad-link.de/
http://www.classic-motorrad.de/
http://www.motorradfahrer-online.de/mf/
Mai stiti ca la noi calarea Militia asa ceva? Bineinteles negre...
Veneam cu masina de la Ploiesti spre Bucuresti.Ma grabeam.Nu conteaza motivul.Circulam corect dar cu viteza.Cind drumul era mai liber faceam cu farurile celor din fata sa "le arat" ca e loc destul pe banda din dreapta daca vor sa mearga mai incet.Cind era aglomerat asteptam linistit in spatele masinii pina se facea loc.
Si tot mergind asa, apare o coloana de 4,5 motociclete mai pretentioase, care mergeau constant cu 100-120km/h pe banda din stinga.Ajung in spatele lor si astept sa se elibereze drumul.Si astept si nimic.Loc pe dreapta era, asa ca depasesc pe dreapta frumos, mai putin ultimul motociclist.Puteam sa il depasesc si pe el dar nu am vrut sa fortez dupa care sa frinez in fata lui din cauza traficului.Ma postez in spatele lui, trece de citeva masini, dupa care se face liber pe dreapta dar el nu vrea sa se dea macar pe linia intrerupta sa pot trece si eu.Fortez depasirea pe stinga, el sa da pe dreapta si da din mina suparat ca unde ma grabesc asa.
I am facut semn cu mina ca putea sa se dea macar juma de metru sa trec si eu........dar el era foarte nervos ca m am apropiat cu masina de roata lui si ca unde ma grabesc eu asa pe aglomeratia asta?
Concluzia o trageti voi.
Am crezut ca astia cu motoare au totusi un simt al soferiei, dar se pare ca mai sint si uscaturi.
@Bubu, nu stiu daca ai idee de urmarile pe care le poate avea fie si un impact minor asupra unei motociclete. Un eveniment care pt o masina poate insemna vopseaua un pic zgiriata sau o aripa indoita pentru un motociclist poate insemna moartea. Chiar daca omul nu a fost pe faza sa te lase sa treci, nu trebuia sa te apropii asa de tare de roata lui. Dupa citi dintre noi mor pe sosele nu ma mir ca respectivul s-a enervat. Sincer iti spun ca eu probabil as fi reactionat mai urit decit el la o faza de genu' . In rest, daca m-as apuca sa povestesc cite mizerii inghit numai eu zilnic din cauza unor soferi iresponsabili (ca tot o dam in statistici), mi-ar trebui un forum special pt asta. Cum ar fi trebuit sa reactionez fata de boul cu dacia care a intrat pe contrasens sa depaseasca o coloana de camioane, desi vedea ca vin in fata lui? Probabil s-a gindit ca are loc si el, ca eu sint pe motor, eventual ar fi trebuit sa ies pe dreapta sa incapa domnul. Ai idee cum m-am simtit cind am frinat la blana de la 150 pina la 40 ca sa incapa idiotul ala pe linga mine si tirurile de pe sensul opus? Vrei sa-ti povestesc ce feeling misto a fost timp de o secunda sau doua cind aproape am pierdut spatele si ma uitam unde sa ma arunc de pe motocicleta ca sa nu ajung sub rotile unui camion? Sau pot sa-ti povestesc de un domn simpatic care a iesit din curtea casei pe ditamai drumul european, cu spatele si fara sa se asigure, la mica distanta in fata mea. Daca nu aveam sansa sa nu vina nimic in momentul respectiv pe contrasens poate nu mai scriam aici.
Asa ca va rog stimati colegi de trafic sa fiti mai ingaduitori fata de noi chiar atunci cind gresim, macar pt faptul ca procentajul la greseli este mult mai mic la motociclisti fata de ceilalti participanti la trafic.
Iar in alta ordine de idei, cind faceti vreo manevra care ne poate pune viata in pericol, ginditi-va ca si pe noi ne asteapta acasa familia si prietenii.
QUOTE (Ghost @ 4 Jul 2004, 09:24 PM) |
@Bubu, nu stiu daca ai idee de urmarile pe care le poate avea fie si un impact minor asupra unei motociclete. Un eveniment care pt o masina poate insemna vopseaua un pic zgiriata sau o aripa indoita pentru un motociclist poate insemna moartea. Chiar daca omul nu a fost pe faza sa te lase sa treci... |
Bubu, eu nu ti-am zis ca ala are dreptate si tu gresesti. Sint de acord ca daca mergeau incet puteau sa stea pe banda din dreapta. Eu doar ti-am dat o posibila explicatie. Poate ca omul avea nervii putin intinsi. Poate deja in ziua aia i se intimplasera deja oarece mizerii si a fost modul lui de a se revansa (cu toate ca tu nu aveai nici o vina). Eu de exemplu recunosc sincer ca nu ii suport pe taximetristi, pentru ca statistic, majoritatea sint niste animale la volan care ar trebui sa se afle in celule capitonate, nu in masini. De aceea ii sicanez de cite ori am ocazia, in mod legal. De exemplu in aglomerarile mari din oras, unde nu m-ar costa nimic sa frinez un pic ca sa ii las sa intre pe drumul cu prioritate, nu ii las nici de-al naibii. Cu toate astea, recunosc ca poate nu fac bine, si accept ideea ca si printre taximetristi sunt oameni ok (desi procentajul e infim). Asta poate fi o posibila explicatie a faptului ca baiatul ala pe motor te-a sicanat. Poate (mai mult ca sigur) fusese chinuit deja de vreun sofer pe ziua respectiva si a vrut sa-si plateasca din polite. Nu zic ca a facut bine, dar asta e. Macar poti sa recunosti ca nu a facut o manevra care sa-ti fi pus viata in pericol, eventual te-a intirziat pe drum cu un minut sau doua. Normal ca m-am bagat la subiectul asta pentru ca e vorba de un motociclist iar motociclistii sint (sau in unele cazuri ar trebui sa fie) oameni care se ajuta intre ei. In nici un caz nu-ti reprosam tie ceva anume ca nu am de ce. Din contra, cred ca asemenea discutii sint utile pt toata lumea care circula pe sosele fie in masini sau motociclete, pentru ca astfel ne putem cunoaste mai bine, respecta mai mult, si poate cu timpul va scadea si numarul victimelor. In nici nu caz nu as vrea sa se inteleaga ca aceasta discutie este una de genul "soferi versus motociclisti" sau invers, pentru ca acest gen de discutii nu poate aduce nimic bun pentru nimeni.
Pai asta vroiam sa spun.Eu stiu bine cu ce am gresit.Nici eu nu ma aflam in zilele mele cele mai bune.Totusi am stat calm cit am putut.Tocmai din motivul acesta am stat calm, ca sa nu ma descarc pe cineva nevinovat.Dar se pare ca am avut o limita.Nu e o solutie sa platesti polite la intimplare, desi recunosc ca mai fac si eu astfel.
Din partea mea nu exista un conflict auto vs. moto.Eu respect pe toata lumea in trafic, ca are trabant, ca are moto, sau tractor.Sa nu uitam ca la volan sint oameni.
S-ar putea sa ma muste sarpele ...
Ghost .. asta era surpriza
Super frumoasa
singura problema (în afara de bani ) este ca pâna acum n-am mai urcat pe motzopina si citind din sfaturile pe care le dai nu prea-mi vine sa fac parte din statistica ... dar poate se poate îmblanzii (monstru ).
1300 !!!!!!!!!!!
PiB, sa nu cumva sa faci greseala sa te urci pe Busa daca nu ai experienta pe moto. Vorbesc f f serios. Sint sanse de 80% sa fie the first and the last ride. Vorbim de o motocicleta care urca pina la aprox 140 km/h in viteza 1.
QUOTE |
dar poate se poate îmblanzii (monstru ). |
To late ... se pare totusi ca am facut parte din aia 20% ... so ...
Sa începem cu începutu' ...
Stateam ca omu linistit la o bere pe han, si aud un motor suparat chiar sub gamul meu ... curios, ma uit (mai întâi pe dupa perdea) si pe urma ies sa-l salut pe respectivul (un "coleg" de munca) care tocmai venea de acasa ... de la Munich
Încep si ma învârt în jurul bestiei si asata-mi arunca o fraza de genu' "-Ti-e pofta?! Fa o tura ... "
La început am crezut ca glumeste dar vazând ca-i serios n-am de lucru si-i zic "-Ok ... da explica-mi putin ca nu am avut înca onoarea " ...
Trec peste detalii ... curajos si inconstient o încalec ... prima senzatie ... T E R I B I L A !!!!
Adica, mi-e greu sa o descriu pentru ca a fost un amalgam de sentimente dintre care cel de putere era predominant. Exact! Simteam ca daca as fi accelerat la maxim mi-ar fi smuls mâinile ... si cu toate astea, frica înca nu pusese stapânire pe mine ... spun bine, înca
Mi s-a parut foarte grea ... dar dupa ce am plecat din loc s-a transformat într-o felina extrem de agila ... adica mult prea agila si rapida pentru ca, curtea (am uitat sa precizez ca ne aflam într-o curte - stiu ca o sa ma certe Ghost dar prefer sa spun ) s-a terminat brusc si dintr-o data Acu' urmeaza partea interesanta ... pâna sa frânez ajung pe iarba si pentru ca am exagerat putin cu presiunea mi-a "lunecat" spatele facându-ma sa pun un picior jos (nu mergeam deloc tare) având în vedere ca fatza era blocata iar aderenta pe iarba ioc, am efectuat o întoarcere destul de mese si probabil m-as mai fi învârtit înca mult si bine sau as fi pus-o jos daca din prezenta de spirit nu as fi dat drumu' la frâna ...
Cert este ca pe când ma întorceam au început sa mi se moaie turloaiele ,iar dupa ce m-am dat jos simteam nevoia sa
fac pipi
Iar acum, precizare importanta, nu m-am atins de acceleratie ... în sensul ca nu am accelerat deloc ... am dat doar drumul finutz la ambreaj si am tinu-o din frâna pentru ca si asa mergea prea repede ...
voila ... Ghost, acu' ma iau singur de urechi si astept sa ma bestelesti
Era sa uit ... 9k de euroi ...
Din fatza ...
Super ai povestit ...Pe bune ca imi place =) ...
Man, ma bucur pt tine ca ai facut primu' pas fara evenimente, si a avut Suzi grija de tine (nu c-ai fi meritat )...Ei, e bine ca toata chestia asta ai facut-o intr-o curte, si n-ai dat-o pe jos, si cel mai important e ca ti-a placut(am simtit din relatarea ta ca te-a cam muscat microbul). Oricum Bravo! E bine ca te-ai abtinut si n-ai accelerat pt. ca Busa e un monstru de putere(si acolo in curte ai simtit 0,001 % din ce poate ea de fapt). Tot timpul atentia maxima la frina fatza ca aia e rea de tot. Nu o folosi la viteze f f scazute si pe suprafete neaderente. Oricum ai avut un reflex bun sa dai drumul la frina fatza cind ai simtit ca e blocata. E lege! Fatza sa nu fie blocata niciodata! Daca e blocat spatele ala poti sa-l controlezi si sa mergi in derapaj controlat, da' acu' ma bag la "avioane" si deviez de la subect. Oricum, bine ca n-ai iesit cu ea pe sosea . Spre deosebire de mine, la tine a fost misto prima experienta pe motocicleta, eu prima data cind am urcat pe moto am cazut, si nici macar nu era Hayabusa, ci un Simson mic de tot . Deci pe bune, bravo, da' tot sa nu te gindesti sa iei asa ceva ca prima moto :-) . So, pe cind te apuci sa faci scoala sa intri si tu in rindul lumii ? In alta ordine de idei, sa stii ca sint un pic invidios pe tine ca ai avut okazia sa mergi pe Busa, eu inca n-am avut onoarea . Bafta multa intotdeuna si ride safe ca e cel mai important ....
Pese:
Sa vezi tu adrenalina cind tragi o frinare de urgenta de la 160 la 30 in citeva secunde ))
Pese 2:
Am mai zis ca e tare frumoasa minunea aia albastra ?
Pese 3:
Da-i draq de 9k de euro, mai sint rate, leasing, etc ))) ...
Pese 4:
Zi-mi daca am inteles bine...ai frinat initial cu ambele frine(fatza si spate)...ai simtit spatele blocat, i-ai dat drumul, ai ramas doar pe frina fatza, si dupa aia i-ai dat drumul si ei?
Details, details ghostule
PIB, cand ma plimbi si pe mine cu frumusetea si minunatia aia albastra? Plsss
Ghost ... muscat sunt dar nu pâna acolo încât sa iau asa ceva ... e prea mare si prea nervoasa pentru un începator ... dar ar fi fost misto
Oricum ... sfaturile tale m-au ajutat sa decid ...
(faza cu frâna ai descris-o mai bine ca mine ... de fapt am fost atât de panicat încât pe moment nu am înteles ce s-a întâmplat .. .)
afrodita ... din pacate am renuntat s-o cumpar .... voi începe (când voi începe) cu ceva rezonabil
PiB, ...Daca aveai un pic de viteza trageai un high-side de toata frumusetea
@Afro, la ce fel de detalii te referi?
ce parere aveti de o diesel?
QUOTE (mutulica @ 24 Aug 2004, 08:10 PM) |
ce parere aveti de o diesel? |
QUOTE (mutulica @ 24 Aug 2004, 07:10 PM) |
ce parere aveti de o diesel? |
Aia pusa de mine macar era spalata.
Spalata, dar indianca si slaba rau la caluti...
Asta de-am propus-o eu are vreo 24 (deci incepe sa fie acceptabil...) si e de la domnu' Kawasaki...
Io as fi curios sa merg pe una sa vad cum e. Nu-mi inchipui senzatia pe o motocicleta diesel, cred ca ce s-ar apropia de asa ceva ar fi un chopper
Pese:
Daca e de la domnu Kawasaki tre' sa fie ok
QUOTE (Ghost @ 26 Aug 2004, 12:04 AM) |
Io as fi curios sa merg pe una sa vad cum e. Nu-mi inchipui senzatia pe o motocicleta diesel, cred ca ce s-ar apropia de asa ceva ar fi un chopper Pese: Daca e de la domnu Kawasaki tre' sa fie ok |
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)