Toyota este cea mai fiabila masina din lume
Conform studiului realizat de JD Power, autovehiculele produse de Toyota au cauzat cele mai putine probleme de fiabilitate posesorilor.
Studiul a fost efectuat pe un esantion de aproximativ 50.000 de soferi si a luat in calcul masinile noi achizitionate in 2003.
Pe locul doi in acest top se claseaza Honda, urmata de Jaguar, BMW si Ford. La polul opus se afla Land Rover, Saab, Suzuki, Kia si VW.
@BBC.com
Eu pot spune ca sunt multumit de Chrysler. O am de un an si probleme deosebite nu am avut, in afara de cele inerente (schimbat cauciucuri, revizie aer conditionat si alte prostioare).
Bine ca VW e pe ultimul loc.
Unde e Dacia, la cât subsol?
"Hai maaa, bagam motor de Golf, legam cu sârma si merge si-asa..."
Unde-s IMS-urile, Bucegiurile, dubele TV, Volga, Pobeda, Skoda, Moskvici?
Alea care au facut Romania asa de prospera ?
Au mers ca dracu' zeci de ani de zile, fara sa tina vreun institut platit de iostiucare, fie el JD Power sau ADAC, evidenta.
Pt. mine cea mai fiabila masina a fost, este, va fi si va ramâne VW Käfer = Broasca.
Probabil ca cea mai fiabila (si simpla si ieftina) masina din lume a fost, este si va fi Trabant Am mai vazut inca in uz. Daca mai functioneaza, inseamna ca sunt bune
VW e bestial...Cla ai uitat de Olcit seama cu LUPO nemtii ne-au furat modelul
Am avut si un VW Passat. A fost ok ca masina. Pacat ca, l aun hop, am lasat toba in urma. Si eu lipa-lipa cu masina, iar toba lipa-lipa dupa mine
Mai baieti nu faceti misto de Trabant, am fost in TM cu un Nissan, 114 CP, mi-a dat liber Trabantul prin oras.
Daca dar ne-am fi ciocnit frontal... na...
Cla, repara Nissanul. La 114 cp trebuie sa ajunga de la 0 la 100km/h in maxim 10 secunde. Un Trabant nici daca ii faci molifta nu are acceleratia asta. Si unde mai pui ca nici nu ajunge la 100 km/h (ti-o spun ca ex-proprietar de Trabant. Prima mea masina a fost un Trabi )
Cu Trabi daca ajungi la 70 poti sa comanzi cosgiuc ..
Nu mai e nimic de reparat din el, a ajuns la fier vechi.
Dar serios, hai sa recunosc ca avea toba sparta si totusi, Trabi s-a jucat cu mine pe dupa colturi
De-atunci am invatat ( desi as fi trebuit sa stiu din experienta de motoare):
Nu te pune in oras, la semafor, la sprint cu un motor in 2 timpi. (!)
Mai ales cu un carton motorizat
Si CEA mai mare greseala e sa te pui la intrecere cu un motor (motocicleta).
Eram odata in Aschaffenburg la semafor, eu pe Suzuki 500 al meu, lânga mine un BMW 3.
El: vrrrrr, vrrrrrrrrr.... se uita câs rânjind la mine...
Ma gandesc "ce dracu, asta n-o vrea vreo cursa", sincer sa spun nici n-aveam chef...
Trece semaforul pe galben, rânjetul smecherului la fel de galben.
Restul n-am mai vazut, ca am intrat in a doua, a treia... si pe undeva in epoca de piatra era un BMW.
Cred ca i-o ramas Döner-ul în gât
Pe tâmpiti de-astia i-am lasat cu ochii-n soare pâna si cu Zündapp-ul meu, de 50 ccm.
Asa ca nu te pune la curse cu un motor care are vreo 180 kg and a lot of power...
Oltcit-ul! Pe cuvant, am avut doua. Nu deodata...
Are cineva vreo experienta cu Lastunul? as fi curios, eu nu mai am prins faza.
La fel cu Hoinarul... :
Toyota s-a chinuit si straduit din greu ca sa isi creeze asa o imagine - de cea mai fiabila masina, pentru ca face parte din strategia lore de marketing.
Cu toate astea, e o gogorita, pentru ca daca luam rata de intoarcere in service, cele mai fiabile sunt alte japoneze - Mazda si Honda..
De acord, Toyota e mai putin fiabila decat Honda.
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)