Ati avut pana acum probleme cu vreo companie de telefonie mobila?
Ati facut vreo reclamatie?
Daca da, cum a fost solutionarea?
Am prezentat in topicul http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?s=&showtopic=9261&view=findpost&p=613383 o asemenea problema, dar nu am ajuns sa fac reclamatie (intre timp s-a rezolvat)...
Eu cred ca trebuie facuta reclamatie pentru orice problema de atitudine. Inteleg ca poate nu stie tot in materie de telecomunicatii si dureaza mai mult pana ma ajuta, dar nu accept ca un operator de la relatii clienti sa-mi vorbeasca ironic sau sa-mi inchida telefonul in nas.
Da, am avut probleme cu Dialog-ul (actualul Orange) dar asta se intampla in anul 2000. Din cauza ca urma sa plec din tara, am fost la ei sa imi intrerup abonamentul dar din motive contractuale, intreruperea urma sa aibe loc abia dupa vreo 2 sau 3 luni, nu mai stiu. Cu toate ca trebuia sa fi fost deja facuta intreruperea de contract, facturile continuau sa vina. Am trimis pe cineva la ei, am mai fost si eu o data si tot nimic. Consilierii imi ziceau ca da, am dreptate, a fost o eroare si ca se va rezolva, dar practic nu se intampla nimic. S-a rezolvat doar dupa ce l-am rugat pe un amic, ce lucra la ei, sa se ocupe personal de problema. Nu mai tin minte daca mi-am recuperat sau nu banii.
Probabil i-ai recuperat, ca nu uitai asa usor daca pierdeai banii.
Atentie, "http://www.gardianul.ro/Teapa!-Schimbarea-«gratuita»-a-operatorului-de-telefonie-mobila-costa-sute-de-euro-s123760.html! Schimbarea «gratuita» a operatorului de telefonie mobila costa sute de euro"
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)