Versiunea pentru tiparit a acestui topic

Click aici pentru a vizualiza acest topic in formatul original

HanuAncutei.com - ARTA de a conversa _ Retail si Cash&Carry: Hypermarketuri si Supermarketuri in Romania _ XXL Mega Discount - "Ieftin Ca Braga!"

Trimis de: Mihai pe 24 Sep 2006, 07:36 PM

XXL Mega Discount Romania
"Ieftin ca braga!"

user posted image

http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?showtopic=8058.

Prezentare XXL Mega Discount

QUOTE
XXL Mega Discount reprezinta in Romania concernul REWE, in cadrul acestui lant de magazine fiind angajte aproximativ 500 de persoane.


Marci ale Grupului Rewe
QUOTE
Alte marci ale grupului prezente in Romania: lantul de magazine http://www.hanuancutei.com/forum/show.php/act/ST/t/8061, http://www.hanuancutei.com/forum/show.php/act/ST/t/8081 si http://www.hanuancutei.com/forum/show.php/act/ST/t/8056.


Magazine XXL Mega Discount in Romania
QUOTE
XXL Mega Discount! are deschise in Romania cinci magazine.

Iata magazinele (click pe numele magazinului pentru harta si mijloace de transport):

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/buc.htm
CODE
Program de functionare: Luni - Sambata: 8.00-22.00 si Duminica: 8.00-18.00
Adresa: Şos. Fundeni nr. 38 – 40, Sectorul 2, Bucureşti, Cod poştal 022325
Telefon:  021 21 255 40 81
Fax: 021 255 40 86


http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/dambovita.htm
CODE
Program de functionare: Luni - Sambata: 8.00-22.00 si Duminica: 8.00-18.00
Adresa: Str.Arsenalului nr. 20, Târgovişte, jud. Dâmboviţa, Cod Poştal 130021
Telefon:  0245 211 941
Fax:  0245 213 448


http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/sibiu.htm
CODE
Program de functionare: Luni - Sambata: 8.00-22.00 si Duminica: 8.00-18.00
Adresa: DN1, Şelimbăr, Str.Sibiului nr. 12-22, Sibiu, jud. Sibiu, Cod poştal 557260
Telefon:  0269 206 718
Fax:  0269 245 153


http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/buzau.htm
CODE
Program de functionare: Luni - Sambata: 8.00-22.00 si Duminica: 8.00-18.00
Adresa: Str.Unirii nr. 303, Buzău, jud. Buzău, Cod Poştal 120191
Telefon:  0238 726 072
Fax:  0238 726 070


http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/braila.htm
CODE
Program de functionare: Luni - Sambata: 8.00-22.00 si Duminica: 8.00-18.00
Adresa: Str. Fabricilor nr. 10
Telefon: 0268.304.300
Fax:  0239 625 005; 0239 625 045


Sediul Central
QUOTE
Adresa:  077175 Stefanestii de Jos - Jud. Ilfov, T. 41, Parcela A329
Tel: + 40 725 128 800
Web: http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/index.htm



Alte Informatii
QUOTE
http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/cariere_x.htm
Actionar majoritar: Rewe Germania
Cifra de afaceri XXL Mega Discount Romania in 2004: 27.5 milioane euro.



Va invit in cadrul acestui topic sa discutam despre calitatea serviciilor oferite de XXL Mega Discount, despre experiente bune si mai putin bune intalnite in aceste magazine. smile.gif

Trimis de: Mihai pe 24 Sep 2006, 07:42 PM

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/promotie.htm

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/images/pliantP6.jpg

Trimis de: Mihai pe 25 Sep 2006, 03:44 PM

In XXL, cel din Braila, am fost prin mai, anul acesta, inainte de Paste.
Magazinul este mare, insa oferta nu este foarte variata. Asezarea produselor este asemanatoare cu cea de la Penny Market - al carui 'frate mai mare' este smile.gif

Am dat nota 3 - mediu.

Trimis de: Mihai pe 5 Oct 2006, 06:31 PM

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/promotie.htm

Trimis de: Mihai pe 9 Oct 2006, 06:28 PM

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/promotie.htm

Trimis de: Mihai pe 1 Nov 2006, 12:34 PM

http://www.xxlmegadiscount.ro/XXL/promotie.htm

Trimis de: Mihai pe 11 Jan 2007, 11:24 AM

Magazinele XXL Mega Discount devin Penny Market XXL

Incepand din ianuarie 2007, magazinele XXL Mega Discount se numesc Penny Market XXL

Este vorba despre un proces de rebranduire la care vor fi supuse toate cele cinci locatii XXL din tara, respectiv Bucuresti, Sibiu, Targoviste, Buzau si Braila.

"Intentionam, in viitorul apropiat, sa deschidem si magazine Penny in aceste orase, iar schimbarea denumirii magazinelor din XXL Mega Discount in Penny Market XXL va permite clientilor sa se obisnuiasca mai usor cu formatul Penny", spune Sebastian Popescu, directorul de marketing al Penny Market.

Reunirea celor doua lanturi de magazine sub un singur brand ar putea aduce companiei Rewe si alte facilitati, pornind de la fluidizarea sistemul de gestiune si contabilitate si terminand cu toate celelalte operatiuni ce tin de operarea magazinelor.


Sursa: http://www.revista-piata.ro/articole/stirile-zilei/magazinele-xxl-mega-discount-devin-penny-market-xxl.html

Trimis de: Serenity pe 13 Dec 2007, 01:34 PM

Am facut cumparaturile o singura data la XXL, in Sibiu, si am fost foarte dezamagita de oferta lor saraca.

Trimis de: Rocknroll pe 21 Feb 2008, 11:16 PM

Penny Market, fost XXL, cred ca e - de departe! - cel mai infect supermarket!
Vanzatori si bodyguards de culoare (n-as avea nimic cu ei, dar efectiv sunt indolenti, nesimtiti si cu privirea aia de smenari...), mizerie en-gross, marfa destul de proasta etc...

Au insa si ceva parti pozitive: preturi mai mici, o bere buna si ieftina pentru soferi (fara alcool) - "Driver", iar micii lor pentru gratar sunt cei mai buni...

Trimis de: Mihai pe 11 Apr 2008, 11:01 PM

Am primit pe email un "drept la replica" referitor la cele scrise in prezentare XXL Mega Discount. Multumind expeditorului acestui mesaj, precizez pe aceasta cale ca Hanul in general si aceasta sectiune in special nu are ca scop discreditarea vreunei companii din Romania, ci prezentarea unor informatii (care, in cazul de fata fusesera preluate de pe siteul XXL) si a opiniilor persoanelor ce au beneficiat de respectivul produs / serviciu.

Iata in continuare mesajul primit:

QUOTE
XXL Company SRL a fost infiintata in 1996 de un tanar absolvent al unei facultati de drept, Daniel Fadur, iar prima grija sau demers juridic al acestei societati, a fost acela de inregistrare a numelui XXL® ca marca.

Desi firma a fost inregistrata la Registrul Comertului Suceava, a activat cu precadere in Bucuresti, aici fiind o piata mai generoasa pentru proiectele pe care le-a desfasurat. Ca orice firma care s-a lansat doar cu capitaluri proprii, XXL Company a avut perioade mai bune dar si perioade nefaste.

Obiectul principal de activitate a fost initial importul de produse de menaj uz casnic. Obtinusem statutul de importator exclusiv pentru Romania a produselor PACLAN - Germania. Erau produse premium pentru acea vreme. In 1996-1997 putini stiau de punga pentru cosul de gunoi, de folia de aluminiu, de folia pentru prospetimea produselor alimentare, de pungile pentru cuburi de gheata, sau de lavete umede sau de praf. Aveam aproximativ 50 de produse de calitate foarte buna, dar pentru care romanul de rand nu cunostea utilitatea. Am reusit sa invingem atunci conservatorismul agentilor economici si sa creem o retea de distributie. Datorita blocajelor financiare cu care ne-am confruntat, distribuitorii nostri si magazinele carora le livram bunuri intarziau foarte mult cu platile restante, am renuntat la aceasta afacere si in anul 1999 am deschis dispeceratul de taxi in Bucuresti.

Am inceput cu 7 masini. Soferii acestora erau increzatori in proiectul nostru, respectiv acela de a oferi consumatorilor, cele mai bune servicii. In 1999 cand am deschis afacerea cu taximetre, piata era haotica. Orice taximetru din Bucuresti incasa cel putin 100.000 lei pentru orice cursa, chiar si de aici pana dupa colt. Clientii trebuiau sa negocieze cu soferii de taxi, tarifele pentru cursele solicitate. Pentru cei veniti din provincie sau strainatate, ce-a mai mare sperietura in Bucuresti o reprezenta deplasarea cu taxiul. Au existat foarte situatii cand curse relativ scurte, costau mai mult decat deplasarea cu avionul in strainatate. O cursa de la gara la vreo ambasada (era perioada cand erau cozi la vize) costa cateva sute de mii de lei. Imi amintesc si o poveste cand un strain achitase cateva sute de dolari unui taximetrist de la aeroportul Otopeni, iar soferul acestuia a incheiat cursa la Arcul de Triumf pentru ca nu primise toata suma solicitata pentru a-l duce pe calator pana la Intercontinental. Aparatele de taxat erau masluite, sa raspunda in functie de client. Clientii permanenti ai calatoriilor cu taxiul sunau soferii seriosi pe telefonul mobil. Sunt mandru ca am disciplinat acest segment de piata. XXL® venea atunci cu o noutate: kilometrul de 1.000 de metri (atat contorizau aparatele noastre de taxat si nu mai putin), promtitudine la comenzile telefonice astfel incat clientii nostri sa nu astepte in frig sau ploaie masina care se anunta in 5 minute si sosea in jumatate de ora.

A fost un inceput greoi. Clientii nu aveau inredere in aparatul de taxat. Toata lumea dorea sa negocieze cursa inainte de pornirea motorului. Soferii nu stiau ce sa faca, cum sa procedeze. Regulamentul era clar - doar cu aparatul de taxat, care era la vedere, pe bordul masinii si nu in torpedo, sub scaun sau in buzunarul portierei. Asa ca am fost de acord ca soferii sa accepte negocierea cu clientii, pentru a nu pierde cursele, dar sa incaseze doar suma din aparat. Astfel, clientii negociau sume de 50.000 sau 100.000 lei, iar la finalul cursei plateau 25.000- 50.000 lei. Diferenta era enorma intre ceea ce li se parea lor avantajos si ceea ce trebuiau sa achite. N-am avut bugete de publicitate, insa am avut o dezvoltare fulminanta. Fiecare client care a negociase 50.000 si a trebuit sa achite doar 20.000 lei, a povestit intamplarea acasa, la birou sau in mediile private. In scurt timp nu mai faceam fata apelurilor telefonice. Desi triplasem numarul dispecerilor, nu faceam fata comenzilor din lipsa de masini, chiar daca numarul lor se marisera substantial de mult. Avand aceasta cerere mare, in curand am angajat foarte muti colaboratori. In numai 3 luni de la deschiderea acestei afaceri eram nr. 1 in piata. La un moment dat, contorizam mai multe comenzi telefonice zilnice decat toate celelalte 12-14 companii la un loc. Oamenii nostri erau atent selectati si atent supravgheati, pentru ca politicile noastre de management sa fie corect implementate. Companii foarte importante: Coca Cola, Connex, foarte multe restaurante, hoteluri, etc. afisasera numarul de telefon al companiei noastre ca numar favorit, pentru comenzi taxi, sau decontau doar cursele efectuate cu compania noastra. Eram in plina glorie si ofeream mereu servicii noi. Am fost primii care am introdus numere de telefon mobil pentru comenzile taxi, primii care am infiintzat controlorii de trafic, primii care am pus aparatele de taxat pe bordul masinii astfel incat sa fie vizibile atat din interior cat si din exterior, primii care am afisat tarifele unice pe portierele masinilor. Ulterior toate companiile concurente ne-au copiat iar astazi se poate calatori decent cu taxiul in Bucuresti. Ulterior, datorita unor presiuni politice demarate ca urmare a initierii de catre XXL®, a unor dezbateri publice, a unor actiuni greviste ce au avut ca efect intarzierea publicarii si aplicarii Legii taximetriei, lege care avea sa imbogateasca un anumit grup de interese prin importul caselor de marcat, am fost nevoit sa vand afacerea unui investitor grec, investitor dar care a esuat in aceasta afacere.

In anul 2000, XXL Company detinea cea mai mare cota de pe piata de transport taxi din Bucuresti, bucurandu-se de increderea majoritatii consumatorilor din aceasta piata. Peste 400 de taximetre circulau zi si noapte pe strazile capitalei purtand sigla marcii XXL®. Acestea au fost principalele considerente si marele avantaj pentru care concernul REWE, care detine pozitia a 6-a pe piata de retail din Europa, a ales sa denumeasca primul magazin deschis in Roamnia, cu brandul nostru. Desi i-am somat in mod repetat ca XXL® este marca noastra inregistrata, Rewe nu a raspuns. Astazi, dupa lungi razboaie juridice si armate de avocati implicati, XXL Company a obtinut recunoasterea marcii XXL®, de toate instantele, inclusiv de Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Am avut oportunitatea de a putea discuta cu un fond de investitii britanic, pentru a dezvolta brandul XXL® la nivel national. Astazi suntem in momentul in care demaram proiectul de francizare a magazinelor supermarket de cartier din Romania.

MENTIUNE: CONCERNUL REWE NU ARE NICI O MARCA INREGISTRATA IN LUME SUB NUMELE XXL.

Trimis de: Mihai pe 11 Apr 2008, 11:07 PM

O observatie personala la mesajul de mai sus: XXL nu este inregistrata pe firma XXL Company SRL, la care se face referire. Nici pe firma REWE, intr-adevar.

Insa REWE are inregistrat numele XXL MEGA DISCOUNT!


PS: Cele scrise in mesajul de mai sus sunt confirmate de urmatorul articol: http://www.romanialibera.ro/a18801/concernul-austriac-rewe-invins-de-un-patron-sucevean.html

Trimis de: XXL_Company pe 11 Apr 2008, 11:21 PM

QUOTE(Mihai @ 12 Apr 2008, 12:07 AM) *
O observatie personala la mesajul de mai sus: XXL nu este inregistrata pe firma XXL Company SRL, la care se face referire. Nici pe firma REWE, intr-adevar.

Insa REWE are inregistrat numele XXL MEGA DISCOUNT!
PS: Cele scrise in mesajul de mai sus sunt confirmate de urmatorul articol: http://www.romanialibera.ro/a18801/concernul-austriac-rewe-invins-de-un-patron-sucevean.html


XXL ESTE MARCA INREGISTRATA A XXL COMPANY SRL http://xxl.tm.ro/templates/images/xxlmarca.jpg.
Evident nimeni din lume nu mai poate inregistra o marca, al carei nume combinat sa contina numele altei marci. wink.gif

n-o sa vezi niciodata "coca-cola brifcor" sau "telecolor panasonic" biggrin.gif

Trimis de: Mihai pe 11 Apr 2008, 11:25 PM

Si PLAST CONFORT SRL cine este in toata povestea asta? unsure.gif

Trimis de: XXL_Company pe 11 Apr 2008, 11:26 PM

QUOTE(Mihai @ 12 Apr 2008, 12:25 AM) *
Si PLAST CONFORT SRL cine este in toata povestea asta? unsure.gif


Nu avem habar cine e. De ce? ar trebui sa stim?

Trimis de: Mihai pe 11 Apr 2008, 11:30 PM

O alta companie ce are inregistrat XXL. wink.gif Am trimis detalii pe PM.

Revenind la procesul cu Rewe, felicitari pentru curajul de a lupta cu o multinationala si, mai ales, de rezultat! thumb_yello.gif

Trimis de: XXL_Company pe 11 Apr 2008, 11:35 PM

n-a mers raspunsul pe privat ...sad.gif
mda, e posibil sa inregistrezi in alta clasa, dar, ce faci daca ce produci nu potzi vinde?
drepturile marcii pe clasa de comert si servicii sunt ale noastre biggrin.gif

Trimis de: Mihai pe 11 Apr 2008, 11:37 PM

Desigur... smile.gif

Si pana la urma pe ce varianta veti merge, schimba REWE numele magazinelor sau va fi francizata marca?

Trimis de: XXL_Company pe 11 Apr 2008, 11:47 PM

QUOTE(Mihai @ 12 Apr 2008, 12:37 AM) *
Desigur... smile.gif

Si pana la urma pe ce varianta veti merge, schimba REWE numele magazinelor sau va fi francizata marca?

sunt in ccurs de rebranduire, din XXL in penny market.

asta e viata...

Trimis de: Erwin pe 12 Apr 2008, 12:08 AM

Mega Discount s-a deschis nu demult în Timişoara, la Iulius Mall, impresia este bună, preţuri bune, calitate şi diversitate bună, la prima vedere... Din câte am auzit se construieşte o hală seprată pentru acest magazin, în curtea din spate a Mall-ului, cu un spaţiu mai mare.

Trimis de: Mihai pe 12 Apr 2008, 02:27 PM

Mega Discount sau Penny Market? biggrin.gif

Trimis de: mutulica pe 23 Apr 2008, 06:59 AM

ala din timisoara de la mall e auchan de fapt, dar are plin de logouri cu mega discount ca face cica preturile mai mici decat la producator...

Trimis de: Erwin pe 24 Apr 2008, 02:03 AM

de fapt îi zice "Discount Market", scuze de confuzie sorry.gif

Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)