Metro Cash&Carry Romania
http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?showtopic=8058.
Prezentare METRO Cash&Carry
QUOTE |
METRO Group opereaza in peste 2300 de locatii in 28 de tari si este una dintre cele mai importante companii internationale de comert din lume. Grupul METRO Cash & Carry face parte din METRO AG, care functioneaza ca si companie de management strategic. Prezent atat in Europa, cat si in Asia si Africa in tari ca: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, China, Danemarca, Elvetia, Franta, Germania, Grecia, India, Italia, Japonia, Luxembourg, Marea Britanie, Maroc, Olanda, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Spania, Turcia, Ungaria, Ucraina, Vietnam. Evolutia METRO Cash & Carry in Romania: 1996: Inaugurarea primului magazin Cash & Carry din Romania, METRO Otopeni 2000: 7 magazine METRO in Romania 2001: 11 magazine METRO in Romania 2002: 15 magazine METRO in Romania 2003: 19 magazine METRO in Romania 2004: 21 magazine METRO in Romania 2005: 23 magazine METRO in Romania |
QUOTE |
Alte marci ale grupului prezente in Romania: lantul de magazine http://www.hanuancutei.com/forum/index.php?act=ST&t=8078. |
QUOTE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metro are deschise in Romania 23 de magazine, dintre care 4 in Bucuresti. Iata magazinele (click pe numele magazinului pentru harta si mijloace de transport): http://www.metro.ro/store01.asp
http://www.metro.ro/store02.asp
http://www.metro.ro/store03.asp
http://www.metro.ro/store04.asp
http://www.metro.ro/store05.asp
http://www.metro.ro/store22.asp
http://www.metro.ro/store06.asp
http://www.metro.ro/store21.asp
http://www.metro.ro/store07.asp
http://www.metro.ro/store20.asp
http://www.metro.ro/store08.asp
http://www.metro.ro/store09.asp
http://www.metro.ro/store10.asp
http://www.metro.ro/store11.asp
http://www.metro.ro/store12.asp
http://www.metro.ro/store13.asp
http://www.metro.ro/store14.asp
http://www.metro.ro/store15.asp
http://www.metro.ro/store16.asp
http://www.metro.ro/store17.asp
http://www.metro.ro/store18.asp
http://www.metro.ro/store19.asp
http://www.metro.ro/store23.asp
|
QUOTE |
ARO: reprezinta "cel mai mic pret" dintr-o gama de marci a unui articol. METRO ofera clientilor linia Aro pentru toate categoriile de produse. Calitatea Aro este garantata de Controlul calitatii METRO si de producatori. METRO QUALITY: METRO garanteaza calitatea la un pret foarte bun. Produsele sub acest brand se adreseaza in general clientilor Horeca. |
QUOTE |
Actionar majoritar: Metro Germania Cifra de afaceri Metro Romania in 2005: 1324 milioane euro. |
http://www.metro.ro/mails/674/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/676/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/678/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/679/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/677/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/675/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/683/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/668/mail.pdf
In mod constant imi fac aprovizionarea din Metro si sunt multumita de produsele lor (un mare plus pentru raionul de Carne, unde au angajati amabili si marfa buna )
Din cate am observat, au mai nou niste oferte la incaltaminte mai bune decat ceea ce gasesti prin oras (cisme din piele mai ieftine cu 40-50 RON ).
Am avut o singura experienta neplacuta - am cumparat un produs expirat, numai ca, avand in vedere ca mereu pastrez factura, am mers la ei si am recuperat banii .
Eu, una, evit magazinele de genul asta.... In primul rand pentru ca, nefiind o femeie cu o cariera si o familie care sa-mi solicite pana si ultima secunda, am timp sa fac cumparaturile zilnic.. sau de cate ori e nevoie. In al doilea rand, si cel mai important, pentru ca atunci cand intru intr-un magazin gen Metro e imposibil sa nu-mi depasesc cu mult bugetul planificat initial pe tot felul de prostii de care nu am nevoie neaparata.
Acum referitor strict la Metro, am votat Prost. E adevarat, oferta este foarte mare dar de multe ori, din toate sutele astea de sortimente de produse, s-a intamplat sa lipseasca taman ce cautam eu. Nu pot sa-mi spun parreea decat despre Metro de la Timisoara, unde la absolut fiecare raion se ingramadesc o sumedenie de produse care nu ar avea ce sa caute acolo (unii clienti se hotarasc ca nu mai vor acel ceva si nu se mai obosesc sa-l puna acolo de unde l-au luat), articolele vestimentare ce in mod normal ar trebui sa fie sigilate in cutii sau pungi se lafaie mototolite si indesate pe rafturi, aproape niciodata cand vrei sa ceri lamuriri nu ai de la cine sau angajatul habar nu are unde/daca se gaseste ce cauti tu. Un alt mare minus (pe langa cel de la personal) merge din partea mea la oferta lor de electrice si electrocasnice. Pe langa faptul ca m-am ars eu insami cumparand un Cd Player si un telefon fix care s-au stricat imediat ce a expirat garantia, am auzit o gramada de alte persoane plangandu-se. Si am aflat din surse sigure ca electricele lor sunt "lucrate"....
Sunt curioasa ce spun si altii. Sigur nu e toata lumea atat de critica
+++ Plusuri:
> Gama destul de larga de produse
> Preturi destul de mici
--- Minusuri:
> Unul dintre cele mai stupide lucruri pana acum cateva luni, faptul ca nu puteai plati cu cardul decat daca era de la Banca Tiriac. Intre timp am inteles ca s-a rezolvat...
Am notat 3 - Mediu.
Mediu.
Produse cāt de cāt ok si variate.
Minusuri:
- povestea cu legitimaţia
- locaţia
- faptul ca anumite produse se găsesc doar la baxuri
- ca nu dau pungi, macar din cele subtiri
- ca nu primesc cardul (ma rog, nu am mai fost de mult, acum poate au rezolvat)
- nu primesc bonuri de masa
QUOTE |
- faptul ca anumite produse se găsesc doar la baxuri |
http://www.metro.ro/mails/684/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/686/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/687/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/677/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/688/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/685/mail.pdf
http://www.metro.ro/mails/678/mail.pdf
Tehnic:Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)