HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

2 Pagini V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Harry Potter Si Antichrist
E.B.E.
mesaj 1 Feb 2004, 03:21 AM
Mesaj #36

Domnitor

Grup: Membri
Inscris: 20 November 03
Din: Delft, NL
Forumist Nr.: 1.248

Clarificare: invins != distrus (diferit, pentru care nu-s brogramatori in C tongue.gif)

Normal ca sunt basme... [ma rog, lumea lui Tolkien parca-parca e ceva mai mult) si asta vroiam eu sa subliniez... ca sunt atacate aiurea...

Pe bune? Chiar ca seamana Dobby cu Putin... da cred totusi ca Putin are mai multi ciorapi decat Dobby smile.gif - prietenii stiu de ce

--------------------

I spend my time thinking of Angel... praying she ain't thinking of me...

Go to the top of the page

+Quote Post
ypsilonalpha
mesaj 1 Feb 2004, 06:56 AM
Mesaj #37

Cel Mai Bun Moderator :: Premiul 'ARTA de a conversa'

Grup: Moderator Global
Inscris: 3 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7

Pai la o adica, Putin seamana oleaca si cu Gollum ... ma rog, daca Gollum ar avea haine ... cenzura sa ia masuri, va rugam! smile.gif

--------------------
This is my last act as your King. Do not be afraid. All things change. I am Arthur of Camelot and I command you now...to fight! Fight like you never fought before! Never Surrender! Never Surrender!

+Quote Post
Aragorn
mesaj 1 Feb 2004, 08:57 AM
Mesaj #38

Vornic

Inscris: 18 January 04
Forumist Nr.: 1.869

QUOTE (E.B.E. @ Feb 1 2004, 03:21 AM)
Clarificare: invins != distrus (diferit, pentru care nu-s brogramatori in C tongue.gif)

Normal ca sunt basme... [ma rog, lumea lui Tolkien parca-parca e ceva mai mult) si asta vroiam eu sa subliniez... ca sunt atacate aiurea...

Pe bune? Chiar ca seamana Dobby cu Putin... da cred totusi ca Putin are mai multi ciorapi decat Dobby smile.gif - prietenii stiu de ce

Clarificare, Sauron a fost distrus in ultima parte a trilogiei. Inelul puterii a fost aruncat "in the flames of mount Doom", ma rog, nu chiar aruncat dar acolo a ajuns, a fost distrus, si odata cu el a fost distrus si Sauron. Prin urmare, iar, ca in orice basm, binele a invins in eterna lupta dintre bine si rau.

Acest topic a fost editat de Aragorn: 1 Feb 2004, 10:35 AM

--------------------
"You can call it karma, call it luck/Me, I just don’t give a .../Bounce, bounce nothing’s gonna keep me down/Bounce, bounce stand up, shout it out/Bounce, bounce I play hard, I play to win/Count me out, count me in/I’ll be bouncing back again"

+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 1 Feb 2004, 08:57 AM
Mesaj #

ContextuALL

Quote Post
E.B.E.
mesaj 1 Feb 2004, 01:42 PM
Mesaj #39

Domnitor

Mah pe cuvantu meu ca eu asa stiu din carte, ca inelul puterii a fost distrus si Sauron a fost alungat de pe lumea asta, dar nu distrus.

Nu distrus! Alungat din Middle Earth, dar cu posibilitatea de a reveni in alte ere. Nu terminat complet.

Asa stiu eu, nu e neaparat sa fie asa... Uite acum ma uit in carte si va spun.

[offtopic: doamne ce offtopic am ajuns!]

--------------------

+Quote Post
E.B.E.
mesaj 1 Feb 2004, 02:38 PM
Mesaj #40

Domnitor

QUOTE (JRR Tolkien @ The Return of the King, Ch.9 <The Last Debate>)

'Then you would have us retreat to Minas Tirith, or Dol Amroth, or to Dunharrow, and there sit like children on sand-castles when the tide is flowing?' said Imrahil.

'That would be no new counsel,' said Gandalf. 'Have you not done this and little more in all the days of Denethor? But no! I said this would be prudent. I do not counsel prudence. I said victory could not be achieved by arms. I still hope for victory, but not by arms. For into the midst of all these policies comes the Ring of Power, the foundation of Barad-dyr, and the hope of Sauron.

'Concerning this thing, my lords, you now all know enough for the  understanding of our plight, and of Sauron's. If he regains it, your valour
is vain, and his victory will be swift and complete: so complete that none
can foresee the end of it while this world lasts. If it is destroyed, then he will fall; and his fall will be so low that none can foresee his arising ever again. For he will lose the best part of the strength that was native to him in his beginning, and all that was made or begun with that power will
crumble, and he will be maimed for ever, becoming a mere spirit of malice that gnaws itself in the shadows, but cannot again grow or take shape. And so a great evil of this world will be removed.

'Other evils there are that may come; for Sauron is himself but a servant or emissary. Yet it is not our part to master all the tides of the world, but to do what is in us for the succour of those years wherein we are set, uprooting the evil in the fields that we know, so that those who live after may have clean earth to till. What weather they shall have is not ours to rule.

--------------------

+Quote Post
ypsilonalpha
mesaj 1 Feb 2004, 03:19 PM
Mesaj #41

Cel Mai Bun Moderator :: Premiul 'ARTA de a conversa'

Grup: Moderator Global
Inscris: 3 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7

Tot off-topic:

Pai invelisul fizic al lui Sauron fusese distrus, de exemplu, la scufundarea Numenorului, dar spiritul era intact si s-a putut reintrupa. Parca asa scrie la Silmarillion.

Deh, raul poate fi oprit temporar, dar nu distrus definitiv .. asta e situatia! mad.gif

--------------------
This is my last act as your King. Do not be afraid. All things change. I am Arthur of Camelot and I command you now...to fight! Fight like you never fought before! Never Surrender! Never Surrender!

+Quote Post
Jazz
mesaj 1 Feb 2004, 04:47 PM
Mesaj #42

Haiduc

Inscris: 17 January 04
Din: Ann Arbor
Forumist Nr.: 1.865

Sotul meu imi spunea ca Tolkien ar fi scris Lord of the Rings avand in minte de fapt Al Doilea Razboi Mondial. Dar cand a fost confruntat cu asta, Tolkien a negat.
Anyway, americanii au sarit in sus cand a fost vorba de HP pentru ca era adresata copiilor, spre deosebire de Lord of The Rings care nu a fost scrisa sub forma de basm... Ca a ajuns in mainile copiilor asta cica e alta poveste...

--------------------

+Quote Post
Aragorn
mesaj 1 Feb 2004, 05:13 PM
Mesaj #43

Vornic

Inscris: 18 January 04
Forumist Nr.: 1.869

If it is destroyed, then he will fall; and his fall will be so low that none can foresee his arising ever again. For he will lose the best part of the strength that was native to him in his beginning, and all that was made or begun with that power will
crumble, and he will be maimed for ever, becoming a mere spirit of malice that gnaws itself in the shadows, but cannot again grow or take shape. And so a great evil of this world will be removed.

'Other evils there are that may come; for Sauron is himself but a servant or emissary.

Offtopic: Zi-mi si mie de unde reiese de aici ca Sauron are posibilitatea de a reveni in alte ere ? smile.gif Scrie clar : " Daca este distrus, atunci el va cadea; si decaderea sa va fi intr-atat de joasa ca nimeni nu poate prevederea ridicarea lui vreodata. Pentru ca el va pierde cea mai mare parte a puterii care ii este nativa de la inceputurile sale, si tot ce a fost creat sau a inceput cu acea putere se va darama, iar el va fi mutilat pentru totdeauna, devenind un simplu spirit malefic care se macina singur in umbra, dar nu mai poate creste sau capata forma iar. Si asa un mare rau al acestei lumi va fi inlaturat." Si "Alte forme ale raului exista si ar putea veni; pentru ca Sauron insusi este doar un servitor sau emisar." Sauron a fost distrus, raul nu. Distrus nu inseamna neaparat "total anihilation" smile.gif
Asa cum spuneam ... eterna lupta dintre bine si rau. Anyway, ideea este ca se face prea multa galagie degeaba ...

--------------------
"You can call it karma, call it luck/Me, I just don’t give a .../Bounce, bounce nothing’s gonna keep me down/Bounce, bounce stand up, shout it out/Bounce, bounce I play hard, I play to win/Count me out, count me in/I’ll be bouncing back again"

+Quote Post
Twilight
mesaj 1 Feb 2004, 05:43 PM
Mesaj #44

Haiduc

Grup: Musterii
Inscris: 30 December 03
Forumist Nr.: 1.662

da...am fost si eu pe http://despreharrypotter.go.ro/articole.html
poate este adevarat ca scriitoarea facea asa si pe dincolo..si da simbolurile sunt acolo dar adevarul este ca m-am amuzat copios citind unele chestii de pe site

In luna octombrie 2003, cativa copii din SUA, care citeau cu insistenta ultima cartea a scriitoarei J.K Rowling "Harry Potter si Ordinul Phoenix", un cartoi greu de peste 1 kg si peste 800 de pagini imprimate, au avut dureri de cap foarte mari. Medicii care i-au consultat pe copii au ajuns la concluzia ca migrenele dure au fost provocate de lectura acestei carti. Ei au dat vina pe dimensiunile romanului care solicita un efort prea mare la copiii de 8-10 ani. Noi credem ca nu componentele fizice ale unei carti influenteaza covarsitor creierul, ci continutul spiritual al acesteia, duhul care se ascunde in spatele textului.

Leacul exista ("acest neam de demoni nu iese decat numai cu riogaciuni si post"
ohyeah.gif ohyeah.gif ohyeah.gif
asa ca copii La rugaciuni cu voi.
acum sincer..se pot gasi elemente magice si sataniste in orice basm. Eu nu sunt initiata insa mi-am adus aminte de "pendului lui Foucauld " de Umberto Eco. La un moment dat personajele principale (Casabon si Belbo ) ,dupa multa munca si studiu in domeniul stintei oculte, au desc au descoperit ca pot aduce conotatii ce tin de acesta oricarui lucru (cum ar fi motorul unei masini )

Oare sa fie si Capra cu 3(trei) iezi satanica pt ca ..deh...cifra mistica cu puteri extraordinale folosite in ritualuri si ble ble..
La Harap alb nu mai zic. trei regi ..numeroase metamorfoze Spanu (care precis il intanlim in nu stu ce descriere de acum einspe mii de ani )

parerea mea este ca copii ar trebui lasati sa citeasca aceste carti daca au ajuns la stadiul in care sa deosebeasca realitatea de fictiune. Toate basmele au animale ciudate. Cu ce ar conta daca unicornul e folosit si de nu-mai-stu-cine pt nu-mai-stu-ce invocare sau daca pozele de pe pereti se misca? Cartea este despre magie nu?!

--------------------
~ chillin' in the shade of the trees of paradise ~

+Quote Post
noi
mesaj 2 Feb 2004, 04:39 PM
Mesaj #45

Dregator

Inscris: 15 December 03
Forumist Nr.: 1.513

"Leacul exista ("acest neam de demoni nu iese decat numai cu riogaciuni si post") asa ca copii La rugaciuni cu voi"

Ce stii despre rugaciune? Faptul ca razi despre starea cea mai inalta in care se poate afla omul, nu m-a lasat indiferent.

Din mesajul tau se vede ca rugaciunea face parte din ultimele lucruri pe care probabil le-ai incerca ...chiar asa de sigur esti pe tine?

+Quote Post
E.B.E.
mesaj 2 Feb 2004, 06:12 PM
Mesaj #46

Domnitor

final offtopic: Asa-i Aragorn smile.gif let's let it R.I.P. wink.gif

--------------------

+Quote Post
J_ENGRAMME
mesaj 2 Feb 2004, 08:01 PM
Mesaj #47

Musteriu

Inscris: 15 January 04
Forumist Nr.: 1.843

Ce s-ar fi intamplat daca Gheonoaia lui P.Ispirescu ar fi fost scrisa in America? Ce comentarii ar fi suferit? Dar Sarea in bucate, sau oricare alt basm?

--------------------
"Somnul ratiunii naste monstri"

+Quote Post
Twilight
mesaj 3 Feb 2004, 07:31 PM
Mesaj #48

Haiduc

Inscris: 30 December 03
Forumist Nr.: 1.662

Din mesajul tau se vede ca rugaciunea face parte din ultimele lucruri pe care probabil le-ai incerca ...chiar asa de sigur esti pe tine?

noi ..imi cer scuze daca am exagereat. nu criticam rugaciunea in general ,ci rugaciunea si postul la care sunt indemnati acesti copii doar pentru ca au citit o carte. Oare sufletul lor este chiar damnnat daca parcurg o simpla lectura ...oare vor fi posedati de "spiritul rau " ce salasluieste in carte daca parcurg cateva ore in compania unor personaje si creaturi fantastice?

dry.gif flowers.gif innocent.gif

--------------------
~ chillin' in the shade of the trees of paradise ~

+Quote Post
Ryan
mesaj 3 Feb 2004, 10:14 PM
Mesaj #49

Vornic

Inscris: 14 December 03
Forumist Nr.: 1.487

Mi se pare aberant sa crezi ca citind o simpla carte de povesti sau SF sau vazand un film intri in posesia diavolului blink.gif

--------------------
Be civil to all; sociable to many; familiar with few; friend to one; enemy to none.

+Quote Post
E.B.E.
mesaj 3 Feb 2004, 11:28 PM
Mesaj #50

Domnitor

offtopic iara da nu ma pot abtine: in ce sens "intri in posesia diavolului"? ca mie expresia ta imi sugereaza ca diavolul devine proprietatea ta personala rofl.gif

Edit: nu va luati dupa avatarul meu... nu sunt Cel Necurat pogorât între voi ca să vă ademenească întru pierzare rofl.gif rofl.gif

Acest topic a fost editat de E.B.E.: 3 Feb 2004, 11:30 PM

--------------------

+Quote Post

2 Pagini V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic

RSS Versiune Text-Only Data este acum: 20 April 2024 - 02:58 AM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman