HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Regulament

Siteuri partenere: Auto-Dealer.RO

 
Reply to this topicStart new topic
> Quake 4, Legenda a reīnviat
ypsilonalpha
mesaj 24 Nov 2005, 01:24 PM
Mesaj #1


Cel Mai Bun Moderator :: Premiul 'ARTA de a conversa'
******

Grup: Moderator Global
Mesaje: 2.573
Inscris: 3 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7



... de data asta o să procedez ca la şcoală ... copii, care sīnt ideile principale din Quake 4? ...

-Măi, ce seamănă jocul ăsta cu Doom 3! Acelaşi engine grafic, mai ajustat pe ici pe colo, bineīnţeles, aceeaşi modalitate de dispariţie a cadavrelor inamicilor – acum īntr-o nouă prezentare, īntr-un abur verde, nu roşu ca īn D3.
-Īn Quake 2 (bunicu’, cum ar veni) finalul apoteotic ducea la killărirea unui nene pe nume Makron (or something like that) care era un fel de mare-şef-de-trib al stroggilor, inamicii juraţi ai Pămīntului. Ca atare, e momentul pentru o invazie de proporţii asupra planetei Strogg ... poc-poc, şo pă ei, marines!
-Monştrii sīnt taaare urīţi, īn sensul bun al cuvīntului, mai ales aceia care īşi anunţī prezenţa printr-un strigăt fleoşcăit cam ca al lui Taz, diavolul tasmanian, pentru cei care īl mai ţineţi minte din desenele animate. Acu, că mă aflu puţin dincolo de jumatea jocului, au apărut inamici mai duri, echipaţi cu railgun-uri, care mă seacă rău de tot la sănătate, din 3 lovituri m-au trimis la podea. Şi intră īn scenă zombii, din care unii sīnt experţi īn cīntatul la shotgun.
-Spre deosebire de Doom 3, care īmi rula destul de fluent şi la rezoluţii de 1024 * 768 pe detalii (cel puţin) medii, Quake 4 are probleme din punctul ăsta de vedere, o reoluţie acceptabilă fiind 800 * 600, cu detalii duse spre minim : ( şi īncă şi aşa există locuri unde sacadează mărunt. Bătrinul meu GeForce 4 Ti 4200 īncepe să īnchine steagul, primul semn a fost F.E.A.R., pe care mi-e şi frică să-l instalez, după ce am văzut cum se mişcă demo-ul.
-Avem şi nivele exterioare, chiar destul de lărguţe (unele) adevărate arene unde atacă diverse gīngănii, soldaţi cu jet-pack-uri īn spinare, turele automate cu scuturi īn jurul lor, sfere mişcătoare care trag şi ele cum pot (şi trag dom’le, de zici ca nu-i adevărat!) şi păianjeni de gardă : ) Īn asemenea arene, jucătorul e călare pe ceva tanc sau walker, bine echipat cu putere de foc.
-Am băgat şi un mic cheat de invulnerabilitate, la confruntarea cu un paianjăn (nu, nu cel care apare prima dată īntr-un filmuleţ in-game īn care face arşice vreo două tancuri d-ale noastre, e altul, mai pe finalul nivelelor exterioare). Asta pentru cī mă săturasem să iau la ochit rachetele pe care binevoia să mi le trimită īn cap, teleghidate taman bine cīt să nu mă pot feri de ele (homing missiles). Şi, īn timp ce le ţinteam de bine-de rău, fiara mă toca cu cele două mitraliere proprietate personală. Uite, asta numesc eu anti-distracţie la un joc ... nu mai am răbdarea necesară să pigălesc un nivel pīnă trec de el pe cinstite (la fel am păţit cu monstrul final din nivelurile Hell la Doom 3 – dar pe D3 nici nu m-am chinuit să-l isprăvesc ... eh!)


Şi o dedicaţie vizuală (copii, să īnvăţăm cum se scrie Objective complete īn limba strogg wink.gif )

user posted image

Aşadar, Quake 4 anybody else?!? ...


--------------------
This is my last act as your King. Do not be afraid. All things change. I am Arthur of Camelot and I command you now...to fight! Fight like you never fought before! Never Surrender! Never Surrender!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ypsilonalpha
mesaj 29 Nov 2005, 09:02 AM
Mesaj #2


Cel Mai Bun Moderator :: Premiul 'ARTA de a conversa'
******

Grup: Moderator Global
Mesaje: 2.573
Inscris: 3 March 03
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7



- Am terminat jocul. Bossul final este de fapt trei boşi, fiecare din ei avīnd onoarea de I se afişa bara de sănătate īn susul ecranului. Cīnd am văzut cīt de repede i se duce viaţa sub loviturile lightning gun-ului meu, mă miram şi eu că termin atīt de repede. Dar de sub carapacea primul (mort) s-a īnălţat al doilea boss, ceva mai greu de nimicit, şi după ce a dat şi ăsta ortul popii, a apărut şi the final one, The Nexus, adică creierul care controla toate comunicaţiile planetei Strogg. Mwahaha!
-“Kane, you have new orders!” aşa se īncheie apoteotic Quake 4 (pentru cine nu ştie, Kane e eroul principal, adică eu ... adică voi, jucătorii, dacă vă decideţi să intraţi īn joc). Avem deci loc şi de un Quake 5, pentru că or mai fi şi alte entităţi malefice de cotonogit pe acea planetă. Dar măcar puteau să-l lase să respire un pic, să-şi revină după atītea bătălii crunte. Pesemne că generalii şi mareşalii au fost de altă părere ... Mda ...
-Mda ... bătălia finală ... cu Nexus cel rău care, ca orice creier care se respectă, nu se mişcă din loc, ci generează la nesfīrşit diverse lighioane care să mă macine. Aici am avut noroc, pentru că, frīnt de oboseală şi de atīta alergătură (a se citi cu sănătatea pe la 15 şi fără armură), m-am retras la etaj īntr-un colţ ca să īmi ling rănile (ei bine, nu, nu era chiar colţul pentru că acolo sīnt teleportoarele). Şi m-am trezit că inamicii trag īn gol, şi nici nu le trece prin minte să suie după mine ca să aibă cīmp de tragere. Din poziţia ciucit (crouched) am putut să trag nestingherit īn scuturile nexusului şi să-l rad de tot. And the good side wins. And don’t forget: I was playing on the Easy level.
-Acuma, e de discutat cīt de good sided este Kane, pentru că omul a fost capturat de inamic şi a fost supus procesului de transformare īn extraterestru, proces care a fost oprit taman la timp.
-Pozele, eh! Īn prima imagine avem suspomenitul Lightning Gun.
user posted image
Efect instantaneu şi fulgerător garantat, duşmanul nici n-are timp de ripostă. Totul e să te ţină celulele de alimentare. Īn imagine LG-ul e la 239 ... mhmh ... e destul de bine. Ceea ce nu este la fel de bine este coconul din dreapta care e pe cale să se deschidă şi să elibereze creatura aia cu un ochi roşu ca de borg din Star Trek. Tipa (pentru că e femeie, pare-se) e o combinaţie de iele cu Fecioara de Fier. Īn plus, se pricepe să se teleporteze singură prin nivel, de nu mai ştii īncotro să aţinteşti armele.
-A doua poză şi un minunat dispozitiv strogg al cărui nume īmi scapă şi oricum nu contează.
user posted image
Orice device din ăsta nu poate juca decīt trei roluri: să fie distrus sau dezactivat - pentru că ne stă īn cale, să fie activat - pentru că ar sluji mai bine scopurilor pămīntenilor, sau să fie admirat pentru că arată bine. Dacă nu mă īnşel, drăcia de imagine a avut baftă şi a picat pe varianta a treia. Acuma, voi decideţi dacă arată biune sau nu. Arma din imagine este hyperblasterul; deşi este arma 4 (aparent destul de slăbuţă) e de mare excepţie īn anumite situaţii cīnd nu prea există muniţie pentru armele mai puternice.
-Următoarea poză ne prezintă un teleportor (chestia verzulie din fundal) şi un doftor militar care īncearcă să mă convingă să mă teleportez mai iute, altfel soldatul īntins pe jos o să dea colţul.
user posted image
PFC Kruszka (adică Private First Class, presupun, adică un fruntaş de pe la ei ...) e din plutonul Viperelor, īn timp ce Kane e din plutonul Rinocerilor. Ce animale, domnule! Miau! Iar arma ...e cea mai detestabilă din punctul meu de vedere: railgun-ul. Trage cu o rază verde care ajunge instant la ţintă, problema e că trebuie să fii foarte precis, altfel risipeşti zadarnic muniţia (una la mīnă), railgunul se īncarcă destul de greu şi cam des, după doar 2 sau 3 lovituri (doi la mīnă), şi nici vorbă de splash danage, deşi e arma nr. 9 (trei la mīnă).
-Ce ar mai fi?!? Aha, un fel de bug grafic ... avem aici mai multe arme īncălecate unele peste altele şi levitīnd.
user posted image
Ideea e că acolo era un teleportor strogg, iar eu īi pīndeam pe stimabilii şi le dădeam la cap imediat ce ieşeau din găoace (e drept, mă cam isterizasem la un moment dat, neştiind cīţi inamici aveau să soseasc㠖 n-au fost chiar mulţi ... cinci sau şase).
-Iar ultimul screnshot e luat foarte aproape de final, īntr-un moment īn care un dobitoc de superior īmi transmitea īn cască cum că mă invidiază că sīnt martorul unor asemenea minuni tehnologice (minunile tehnologice de serviciu fiind banda aia roşiatică, care se tot aprindea şi se stingea, sfera din hexagoane la fel de roşii de deasupra etc.).
user posted image
Īn mintea mea īnsă (şi īntr-un limbaj absolut colocvial ca să nu-i zic bădărănesc) īmi ziceam: “Să mori tu că mă invidiezi?!? Să-ţi sară ochii şi să ţi se facă ca la melc?!?”. Adică pe mine mă găuresc toate potăile strogg şi tu mă invidiezi? Plus că nici tehnologia aia nu părea aşa de supernemaivăzută, cel puţin nivelele botezate pompos Data Terminal sau Data Security erau pline de laminoare, forje şi pompe, care numai date şi informaţii nu păreau să proceseze, ci mai degrabă frămīntau aluatul pentru pīine, īndesau hainele cu genunchiul īn geamantane sau concasau automobile vechi. Părerea mea … Arma din mīnă este Rocket Launcherul, la care mi-a fost lene să aflu (scria prin Settings pe undeva) cum poate fi dirijată către ţintă o rachetă plecată deja de pe ţeavă.

Īnchei aici darea mea de seamă. Vă aştept pe toţi la Quake 5, a cărui apariţie se va petrece neīndoielnic cu muuuult mai iute decīt the unique and only one Duke Nukem Forever.

Eh, şi dacă ar fi să-i dau o notă finală, aş zice că un 8,5 (din 10) este binemeritat. Adică, nu aduce cine ştie ce noutăţi, dar nici nu face de ruşine seria, ci ţine sus steagul. Promit să reinstalez şi să rejoc Quake 4 şi anume pe setări audio-video maximale īndată ce īmi cumpăr ceva GeForce 7 ...



--------------------
This is my last act as your King. Do not be afraid. All things change. I am Arthur of Camelot and I command you now...to fight! Fight like you never fought before! Never Surrender! Never Surrender!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 29 March 2024 - 06:38 AM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman