Realism In Shootere, observatii |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Siteuri partenere: Auto-Dealer.RO
Realism In Shootere, observatii |
27 May 2005, 12:32 PM
Mesaj
#1
|
|||
Vataf Grup: Membri Mesaje: 109 Inscris: 14 March 05 Din: Romania Forumist Nr.: 5.929 |
Am deschis acest topic din dorinta unui amic de a-si exprima opinia referitor la anumite jocuri care desi sunt alcatuite dupa principii simple, nu urmeaza realitatea ori macar atentia la detalii dintre cele mai importante. Salutari.
Acest topic a fost editat de Dorin_ccdj: 27 May 2005, 12:41 PM -------------------- |
||
|
|||
27 May 2005, 12:49 PM
Mesaj
#2
|
|
blue-eyed dreamer Grup: Moderator Mesaje: 1.367 Inscris: 14 April 03 Din: Cluj / Bucuresti Forumist Nr.: 192 |
Problema realismului in jocuri e destul de 'spinoasa'. In mare parte depinde de publicul caruia i se adreseaza jocul si de ceea ce se vrea a fi acel joc.
Inadvertentele apar atunci cand jocul se vrea a fi un simulator fara sa fie cu adevarat. In privinta CS problema asta, a realismului, e doar in parte o 'problema' cu adevarat. Nu mai stiu sigur daca CS la inceputurile lui s-a vrut un simulator sau doar un arcade insa stiu sigur ca gradul sau de realism nu se poate compara cu SWAT 4, de exemplu. De la tactici si pana la impactul armelor asupra personajelor un arcade [sau semi-arcade daca doriti] nu se poate compara cu un simulator bine facut. Iar faptul ca acest joc, CS, poate fi jucat fara nici o problema de pusti de 8-9 ani cred ca spune multe despre...gradul sau de realism sau despre ceea ce este el de fapt: un simplu joc [amuzant ar spune unii] in care gradul de realism este aproape de minim. Pentru a nu fi un topic strict despre realismul din CS, am sa modific putin titlul pentru a putea vorbi la modul general despre 'Realismul din jocuri'. -------------------- "Mai bine o noapte eternă decāt o zi fadă, mai bine obscuritatea decāt o lumină ştearsă" (E. Cioran)
|
|
|
27 May 2005, 01:41 PM
Mesaj
#3
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
shootere "realiste" n-au success ca audienta n-are chef sa studieze manuale despre comportamnetul armelor etc.
cel mai bun exemplu e "Operation Flashpoint". -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
|
|
Promo Contextual |
27 May 2005, 01:41 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
28 May 2005, 12:42 PM
Mesaj
#4
|
|
Vataf Grup: Membri Mesaje: 109 Inscris: 14 March 05 Din: Romania Forumist Nr.: 5.929 |
Va multumesc pentru mesaje, aidoma va saluta si colegul meu Alex N.
Happy shooting! -------------------- |
|
|
1 Jun 2005, 07:10 AM
Mesaj
#5
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 588 Inscris: 8 June 04 Din: bucuresti Forumist Nr.: 3.777 |
La un moment dat prin 98 cand se juca Quake2 si halflifeul abia aparuse exista un Mod de Quake numit Action Quake , care indeplinea oarecum cerintele de mai sus si anume in functie de locul ranii sangerai mai mult sau mai putin , schipatai , nu puteai ridica arma si asa mai departe doar ca era extrem de obositor sa il joci , dat fiind ca dupa fiecare "lupta" erai nevoit sa mergi sa te ascunzi sa iti aplici un bandaj pe rana, astfel cum la vremea respectiva platei 5000 de lei / ora de jocuri .... nu prea iti convenea sa joci 10 minute si restul sa stai ascuns sa te bandajezi sau sa fugi schipatand incercand sa ramai in viata ....... nu cred ca un joc realist ar fi prea jucabil.
counter-ul din fericire face mici compromisuri la capitolul realism pt a-ti da si placerea jocului , considera ca armele au recul , cand sari incetinesti , cand se trage asupra ta ...te paralizeaza oarecum , damage in functie de zona corpului dar in acelasi timp nu te plictiseste cel putin la mine il joc de la versiunea 1.0 Si detin tot pachetul valve ( fiind singurul joc pe care l-am cumparat ) . -------------------- Mai bine ma duc in padure
|
|
|
1 Jun 2005, 09:30 AM
Mesaj
#6
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 6.255 Inscris: 3 October 03 Forumist Nr.: 899 |
Pare-se ca realismul nu e cel mai bun obiectiv in toate felurile de jocuri.
Tin minte cum se vorbea de jocuri viitoare in care se spunea "mama-mama, ce tare o sa mai fie, o sa vezi si n-o sa crezi" si cum au esuat toate. In schimb producatorii care s-au concentrat pe obiectivul jucabilitate (traducerea mea de la playability) au avut [aproape] intotdeauna succes. Tin minte ca se vorbea intr-o vreme de "Black and White", cat de tare o sa fie, bla bla bla. L-am luat, l-am jucat vreo ora-doua si l-am pus deoparte. In schimb jocuri ca Diablo, Warcraft II, Syndicate, Settlers II cat le-am mai jucat... -------------------- Azi avem.
|
|
|
16 Jun 2005, 01:03 PM
Mesaj
#7
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 70 Inscris: 7 May 05 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 6.255 |
Jocurile si realismul sunt ca baba si mitraliera. Cine vrea realism, sa se duca in Afganistan. Prefer sa raman acasa si sa admir gameplay-ul din farcry fara sa dau doi bani pe ce inseamna un oicw sau un rc-p90... in realitate. Nu am crezut niciodata in ideea de a transforma jocurile ( care sunt valoroase pentru ceea ce ofera ca fantezii ) in simulatoare monotone.
-------------------- My life for Aiur!
|
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 24 April 2024 - 05:35 AM |