HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Info Psihologie

Va invitam la dezbateri pe teme diverse, avand in centrul lor Omul. Domeniu umanist complex, relativ greu de surprins in ecuatii sau teorii unice, psihologia va fi si un pretext pentru a discuta despre emotii, minte si suflet.

2 Pagini V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Alchimia Emotionala, De Tara Bennett-Goleman, Cum poate mintea sa vindece inima
Ovidius
mesaj 19 Feb 2007, 09:51 AM
Mesaj #36


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.849
Inscris: 30 March 04
Din: Timisoara
Forumist Nr.: 2.824



Bine ai venit printre noi, elvira!
QUOTE
sa ne facem un stil de gandire si de vorbire psihologic ,pentru ca in primul rand suntem studenti la psihologie si mai pe urma filozofam viata.

Eu de ex. nu sunt student la psihologie rolleyes.gif


--------------------
Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantasee
mesaj 19 Feb 2007, 10:35 AM
Mesaj #37


Soul feeder
******

Grup: Membri
Mesaje: 3.735
Inscris: 7 November 05
Forumist Nr.: 7.214



Elvira welcome.gif Hanul este primitor, nădăjduiesc să zăboveşti pe la noi ceva vreme.

Nici eu nu sunt studentă la psihologie. smile.gif Dar îmi place cartea despre care discutăm la acest subiect. ohyeah.gif
Apropos de ceea ce aduseseşi în discuţie referitor la relaţii, Ovidius, cred că de cele mai multe ori este adevărată remarca despre potenţialul unei relaţii. Deşi nu este întotdeauna clar cum ajung oamenii să se asocieze în această privinţă, adesea este evident de ce aleg să păstreze alianţele formate. smile.gif


--------------------
Tărâmul Poveştilor.

Loc cu povești

Let your weird light shine bright, so the other weirdos know where to find you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andra_v
mesaj 10 Apr 2007, 12:30 PM
Mesaj #38


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 2.799
Inscris: 9 September 06
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 8.652