HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Romania 1 - Haine Noi Pentru 300.000$
Mihai
mesaj 16 Jun 2004, 02:24 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Televiziunea Romana "s-a imbracat" de 300.000 de euro cu stilisti englezi
Rezultatul este rebrandingul, realizat cu agentia de branding English&Pockett si Brandient

Din 11 iunie Televiziunea Romana, brandul corporate, TVR 1 (fostul Romania 1) si TVR 2 isi schimba hainele vechi cu altele noi. In rebranding au fost implicate agentia Brandient si agentia internationala de branding English&Pockett. Contractul cu firma britanica a fost in valoare de 300.000 EUR, au anuntat reprezentantii televiziunii publice.

Aceasta etapa a procesului de redefinire a identitatii implica schimbarea logo-urilor pentru TVR 1, TVR 2, TVR Cultural, TVR International, reconfigurarea site-ului si transformarea Jurnalului TVR intr-un sub-brand. TVR Cultural si TVR International vor trece, insa, la noua imagine din toamna, odata cu lansarea grilelor.

?De aproape 50 de ani, produsele pe care le ofera Televiziunea Romana sunt: informatie, cultura, formare si divertisment. Era timpul ca Televiziunea Romana sa isi schimbe cartea de vizita?, spune Anca Gheorghe, Director de Marketing TVR. Am decis sa lucram cu una din cele mai mari companii de packaging TV din lume, English&Pockett din Marea Britanie, pentru ca aceasta a inteles exact brief-ul, iar propunerile s-au pliat perfect pe ceea ce dorim sa oferim prin continut si imagine?, continua Anca Gheorghe.

TVR a urmarit schimbarea identitatii inca de anul trecut. In acest sens, in perioada aprilie-mai televiziunea publica a fost implicata intr-un pitch la care au participat McCann Erickson, Olympic DDB (nr. actualmente DDB Bucuresti), Graffiti BBDO, Grapefruit Design si Branzas Design. Deoarece nici una din propuneri nu a fost compatibila cu orientarile stabilite in urma auditului si cu cele ale cercetarilor de piata, proiectul a fost reluat la inceputul anului 2004.

Campania se va derula sub sloganul ?Imaginea timpului tau? pe Tv, radio, in presa si pe outdoor. Campania de advertising va fi sustinuta de Grey Advertising. Agentia va furniza servicii de ATL, branding extern, media si va fi implicata in campanii tactice si de pozitionare.

Sursa: AdMaker.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 16 April 2024 - 09:54 PM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman