Avioane Si Aeroport.., Atentie |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Avioane Si Aeroport.., Atentie |
23 Aug 2003, 09:11 PM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
In ultimele zile Libia a despagubit pe cei 270 de pasageri ai cursei Pan Am nr.106 ce si-au pierdut viata deasupra oraselului Scotian Lockerbie in 1988'. Ramasitele cursei au fost stranse dintr-o zona de pe peste 135 de km patrati. Boingul 747 e explodat la o inaltime de peste 9000 metri de o mica cantitate de C-4 legata de un barometru si ascunsa intru-n radio-tape al unei fete ce l-a primit cadou de la un amic Libian. Exemple sant multe, atacurile terroriste iau amploare in ultimul timp si din pacate sistemul de transport aerian a revenit la moda...de 9.11 NY. nu mai e nevoie sa povestesc. Adevarat ca in ultimii ani majoritatea companiilor aeriene fac enorme eforturi de a asigura siguranta pasagerilor in la sol si in aer. In ciuda eforturilor, se pare ca doar israelienii reusesc sa reduca la minim pericolul, dar majoritatea pasagerilor nu folosesc serviciile de zbor israeliene. Am sa impart in doua problema...la sol si in aer. De asemenea inainte de zbor, in timpul zborului si dupa. De la planificarea zborului, cumpararea biletului si pana la parasirea aeroportului la destinatia unde ai ajuns. Pana aici o mica introducere. Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
23 Aug 2003, 10:00 PM
Mesaj
#2
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Majoritatea terroristilor nu sant sinucigasi, asa ca din partea lor e de preferat de a introduce o bomba intru-n bagaj fara insotitor, strecurat in avion. Din cauza ca companiile de zbor verifica cu mare vigilenta aflarea la bord a bagajelor insotite de calatori, acest mod a fost abandonat ca strategie. Eforturile depuse de terroristi sant de a gasii o " momeala " usor de inghitit, la fel ca in cazul Lockerbie. Asa ca.....nu povestiti niciodata strainilor de destinatia, timpul si modul de voiaj. Nu permiteti nimanui nici cea mai mica favoare sau gest de ai lua un comision....nici macar o ciocolata ( explozibilul plastic poate fi modelat ca si plastelina ) sau o scrisoare. Nu conteaza cat de simpatica e persoana ce te roaga si mai ales ca nu poti stii daca comisionul nu-i primit de la alta persoana cu ganduri rele. Tine minte ca un terrorist are sa faca totul sa te agate, poate sa-ti faca fovoruri, sa fie simpatic sau chiar sa te ajute intr-o tara straina. Nu primii niciodata cadouri de la straini intr-o tara straina, mai ales inainte de zbor. Iar daca da, atuncideschidele si verifica cu vigoare. Nu primii de la nimeni un geamantan gol sau orice alta geanta. Bagajele trebuie facute doar de tine. Din momentul in care le-ai facut, nu le lasa din ochi nici o clipa, pana in momentul in care sant preluate la aeroport. Cea mai mica indoiala ca cineva a deschis valiza sau bagajul sau a umblat la ele, deschide si verifica. Merita sa tii minte modul de organizare al lucrurilor din bagaj. Atasati etichetele cu numele si destinatia doar in momentul cand ati ajuns la CHECK IN si nu inainte. In continuare mai tarziu. Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
27 Aug 2003, 05:35 PM
Mesaj
#3
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Mai sus am prezentat ce e important sa facem si ce nu in faza de pregatire pt. calatorie.
Urmatoarea faza e cea cand ajungem la aeroport. Acesta poate fii impartit in cateva zone diferite din punct de vedere al sigurantei pasagerilor... Check In---zona de predare a bagajului si inscrierea la cursa. Control pasapoarte ---poarta de intrare in zona neutra. Duty Free --- zona neutra. Gate --- poarta de iesire din Duty Free spre avion. Parcarea avioanelor. Cele doua puncte vulnerabile si de obicei preferate de terroristi sant Check In si Gate-ul. In aceste puncte se strang toate persoanele cu o destinatie definita si ce urmeaza sa calatoreasca cu o firma definita. In mai toate aeropoartele mari din lume, fiecare firma are locul ei asa ca daca stai la rand in fata tejghelei de Pam Am, vei fi sigur orservat ca un American, sau ca unul ce vrea sa plece in America, sau unul ce foloseste aceasta firma. Deci un terrorist Arab nu o sa caute Air Egipt ci un El-Al. Sau un terrorist corsican nu o sa caute SwissAir ci un Air -France. Asa ca recomand ca imediat dupa ce ati plasat bagajele sa treceti la controlul pasapoartelor. Aici nimeni nu va mai poate indentifica. Deasemenea daca ati venit prea devreme la aeroport, asteptati intru-n loc mai retras si nu in fata companiei cu care ve-ti calatorii. Tineti minte ca Check In e locul unde oricine are voie sa intre, indiferent de scop si intentii, fara sa prea fie controlat sau filat de paza si securisti. Duty Free-ul. Un loc imens de obicei, cu o multime de oameni si magazine, unde doar cei ce au trecut de pasopoarte pot intra. In multimea de oameni e greu de identifica pe cineva anume sau un grup anume. Treaba sa schiba in momentul in care calatorii se strag langa Gate...acolo vor fi doar cei cu o destinatie fixa si o firma exacta. Iar daca cineva are intentii rele si a si reusit sa intre in Duty Free, acolo e locul ideal...cat mai multi si la gramada. Asa ca nu va grabiti...nu inseamna ca daca iesi primul sau ajungi primul la avion, ai sa primesti un loc mai bun sau o atentie deosebita din partea personalului de bord. Stati linistiti pana multimea se raspandeste ( ne va fuge avionul ) si asteptati cu rabdare pana se elibereaza zona. Daca cineva vrea sa atace o fa face in primul moment de inghesuiala. Aici e al doilea loc vunerabil!!! Parcarea avionului drumul spre avion de obicei e scurt si se pace cu autobuze sau tunele. Atat drumul cat si parcarea sant pazite bine de autoritati si aceasta e si cauza cel face cel mai sigur loc din cadrul aeroportului. Daca am sa am timp, la sfarsitul topicului am sa va dau cateva exemple ce s-au petrecut. In continuare Sorin. Acest topic a fost editat de SORIN: 27 Aug 2003, 05:37 PM -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
Promo Contextual |
27 Aug 2003, 05:35 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
29 Aug 2003, 06:58 PM
Mesaj
#4
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Salut din nou!! Acum doua zile, in mesajul de mai sus am dat un exemplu cu terrorismul Corsican si firma Air France. O zi dupa ce am dat acest exemplu, adica ieri, au fost descoperite 3 bombe plasate in terminalul de langa capitala insulei Ajaccio. Fiecare bomba avea o greutate de 100 kg. si nu e greu de imaginat ce se putea intampla. Gata , nu mai dau exemple ca sa nu mai deschid gura satanei. Sorin. Continui mai tarziu. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
29 Aug 2003, 08:11 PM
Mesaj
#5
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
In timpul zborului!! Cu toate ca din zi in zi e mai greu de introdus arme, munitie si explozibil la bord, nimic nu e exclus....mai ales daca e vorba de explozibil plastic. Cu toate astea exista companii care tin in mod regulat securisti in fiecare cursa indiferent de destinatie. Misiunea acestora e de a pastra siguranta avionului si in nici un caz nu sant " gardieni publici " ce se ocupa cu ordinea publica. De multe ori nici echipajul nu-i cunoaste...inafara de 'seful' cursei care nu este prim-pilotul. Nu va asteptati ca acestia sa intervina in caz de certuri intre pasageri, certuri intre pasageri si membrii echipajului, chiar si daca se ajunge la incaierari. Tineti minte acest fapt si nu ma intrebati de ce....nu totul se poate spune. Chiar daca ai observat un securist, sau ai impresia ca l-ai observat, nu fa ceva ce poate aduce la dezvaluirea lui. Nu intrebari, gesturi sau priviri cuvinte in plus. Daca observi ceva ciudat, comportament ciudat al unui calator, semne ciudate intre doi calatori, pe cineva nervos sau plin de sudoare sau chiar o arma ascunsa.....indeparteaza-te de el, cauta un membru al echipajului si pe ascunse explica-i despre ce e vorba. El stie ce are de facut. In nici un caz nu e voie ca suspectul sa bage de seama ca a fost dezvaluit. Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
28 Sep 2003, 05:17 PM
Mesaj
#6
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Continuare....dupa cum am mai spus, multe firme aeriene au preluat modelul de securitate Israelian atat la sol cat si in aer. Securistii pun de multe ori intrebari jenante si " obraznice " intentionat pt. a observa reactia. De multe ori aceste intrebari par sa nu aiba legatura cu situatia in care va aflati, dar incercati sa raspundeti politicos si direct fara sa incepeti sa faceti pe nebunii.....puteti ajunge in situatii penibile de control si pana la pierderea cursei. Nimeni nu are chef sa va " frece " din contra tutul e in favoarea voastra. Bagati de seama sa nu aveti in bagajul de mana lucruri ce pot fi folosite ca arma...cutit, briceag, lame de ras, surubelnite spreuri de ori ce fel. Acestea vor fi confiscate fara sa le mai primiti inapoi. In timpul zborului... securistii sant instantia suprema pe bord, in orice caz in care nava e pusa pericol, sant politaii, judecatorii si calaii. Orice ordin sau cerere de ajutor trebuie implinita chiar daca nu nu se pare corect s-o facem. In caz de atac la bord, in cele mai multe cazuri atentatorii incearca sa ajunga la cabina pilotilor sau sa ia obstateci pt. a convinge echipajul de sezioritatea intentiilor lor. Chiar daca vi se pare ca puteti sa interveniti, stati la locul dv, e cineva ce stie meseria mai bine decat noi. In caz de deschidere de focuri de arma, aplecati-va pe scaun cat mai jos, ca sa nu deveniti tinta sigura din doua directii. De asemenea in nici un caz nu iesiti pe culuar. Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
30 Sep 2003, 09:16 AM
Mesaj
#7
|
|
Vataf Grup: Membri Mesaje: 109 Inscris: 14 May 03 Forumist Nr.: 300 |
Hei dragutule, eu ma duc in tara cu....AVIONUL... . M-a pus "mama" sa citesc ce ai scris si acuma imi vine sa ma duc pe jos pana acasa . O sa incerc sa fac cum ai zis,in mare parte, dar cred ca asta e un stres total. E interesant ce ai spus, dar chestia asta cred ca nu face decat sa sporeasca frica de a zbura . Eu sper ca aici la nemti ne vor face un control riguros, daca le pasa cat de cat si de romanasi . Sper sa-si faca efectul pastilele de calmare pe care o sa le i-au, ca in caz de atac sa pot sa rad cu gura pana la urechi in loc sa plang ....
-------------------- " Adesea cuvantul spune mai putin decat tacerea"- Ovidiu
" Inspaimantator este doar faptul de a-ti vedea gandurile reflectate intr-o oglinda care le deformeaza si le saraceste. Nu trebuie sa spui nimic celorlalti din ceea ce faci, mai inainte de a fi facut: fara aceasta, nu ai mai avea curajul de a merge pana la capat; caci nu ar mai fi ideea ta, ci netrebnica idee a altora, pe care ai vedea-o in tine" - "Jean Christophe" |
|
|
1 Dec 2003, 05:01 PM
Mesaj
#8
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 266 Inscris: 27 November 03 Din: bucuresti,romania Forumist Nr.: 1.304 |
Hai sa va spun o mica poveste... sa spunem ca ma cheama hamad il saud bin marakesh, mai pe scurt said si vreau sa pun o bomba in avionul unei companii aeriene... de preferinta el-al.
Iia sa vedem cum facem... 1. caut sa aflu cine aprovizioneaza avioanele, ma refer la katering; 2. incerc eu sau un acolit sa ma angajez in post de muncitor necalificat, adica sa car containere chiar o fac ca dau spaga; 4. muncesc f. bine vreo 6-7 luni, toata lumea se obishnuieste cu mine; 5. pregatesc un amestec... sa spunem exploziv, il lipesc pe fundul unui container de mancare pun un detonator, imi vad de treaba in continuare si aflu de la tv. ce tragic accident a avut loc. Este o gluma dar nu este de ras... chestia cu detonator legat de un altimetru, ca se dau bagaje la check-point... sunt doar subiecte de filme, sau pentru contrabandisti de tigari si bautura. Terorismul se bazeaza pe extremism religios si anularea eului, sistemele decontrol de pe aeroporturi sunt usor de penetrat pentru cei care vor cu adevarat. |
|
|
2 Dec 2003, 01:26 PM
Mesaj
#9
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 346 Inscris: 13 November 03 Din: aici Forumist Nr.: 1.193 |
si eu care circul doar cu trenul si maxitaxi ca nu-mi permit sa merg cu avionul ce linistit pot sa fiu cititnd aceste rinduri , cel mai bun mod de a oreveni vreun incident pe avion e sa folosim alt mijloc de trsansport
-------------------- Razvi
|
|
|
18 Jan 2004, 07:18 PM
Mesaj
#10
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
In mare ai dreptate...doar in mare! Revin la acest subiect dupa ce am aflat ieri ca a fost gasita cutia neagra ( a doua ) a avionul Air Egipt ce a disparut in apele Marii Rosie acum doua saptamani. Avionul a decolat de la Sharem ( Sinai ) spre Cairo avand la bord 148 de turisti francezi si membrii ai echipajului. Aeronava de tip Boing 737 fabricata in 92' trecuse de curand un test tehnic care a aprobat conditiile tehnice de zbor. Acum am sa va descriu datele dezastrului: cursa cu destinatia Paris a decolat de pe aeroportul Sharem la ora 4.45 spre Cairo unde dupa omica escala trebuia sa continue spre Paris. De la decolare pana la misterioasa disparitie de pe ecranul de radar, au trecut cateva minute in care avionul a ajuns la o distanta de 16 km. si altitudine de 5000 de metrii. Deodata a disparut de pe radio si de pe ecran. Nici un semnal sau signal ca ceva nu e in regula. A disparut Autoritatile Egiptene impreuna cu cele Franceze au iesit dupa cateva ore la presa si au declarat ca suta la suta a fost o defectiune de electronica si un atentat e exclus din toate punctele de vedere. Tineti minte....dupa cateva ore Tin sa mentionez ca pana in timpul declaratiei la presa nu au fost gasite aproape nimic din ramasitele umane sua fizice a avionului. De ce va povestesc?? In prostia si tupeul meu pe alt forum ( cand am lipsit de aici ) am sustinut in ciuda parerii comune a forumistilor ca e vorba de un atentat. Au sarit la mine ca turbatii si am facut pariu cu ei ( nimeni n-o sa se tina de cuvant probabil ) ca asa e cum spun eu. Argumentele mele sunt: 1. Epava avionului se afla la o adancime de cateva mii de metrii aproape intacta....deci impactul a fost scurt si pe pozitie aproape verticala. Tineti minte ca nu au fost recuperate corpuri si aproape mai nimic la suprafata?? 2. Nu s-a primit nici un mesaj S.OS....totul a fost brusc si iute fara ca pilotii sa aiba posibilitatea de a transmite ceva. 3. Cum se explica caderea brusca de la 5000 de metrii ...chiar o pana de curent sau mecanica nu produce o asa cadere, avionul fiind conceput sa poata plana. De la asa o altitudine, planand chiar fara motoare sau pana hidraulica, pilotii au destul timp de a anunta un S.O.S. E vorba de un avion si nu un bolovan in cadere libera. 4. Cum au stiut autoritatile Egiptene si cele Franceze sa declare cu atata siguranta ca a fost o pana de curent??? 5. Si in 9.11 si in cazul cursei Egiptene disparuta suspect ( de acum doi ani cand un pilot chipurile a vrut sa se sinucida ), au fost in cauza doi piloti de origine Egipteana. Totul pare sa fie o mare enigma...in curand au sa fie date public rezulatele celor doua cutii negre, ce cu siguranta vor lumina adevarul. Voi ce ziceti??? Am luat-o razna de tot, sau a fost un atentat?? Sorin. ps. am sa explic alta data cum se poate face mai sigura calatoria cu avionul. Acest topic a fost editat de SORIN: 18 Jan 2004, 07:46 PM -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
||
|
|||
19 Jan 2004, 11:08 AM
Mesaj
#11
|
|
Umil servitor la Han Grup: Moderator Mesaje: 4.051 Inscris: 2 December 03 Forumist Nr.: 1.345 |
Sorin... si eu cred 90% ca avionul s-a prabusit in Marea Rosie in urma unui atentat... si argumentele mele sunt cam aceleasi pe care le susti tu.
10% la suta inclina in favoarea unei defectiuni tehnice. Am in vedere faptul ca firma proprietara a avionului are cateva precedente in neglijenta, dar si faptul ca in timpul unui zbor pot sa apara destule defectiuni, chit ca exista duble sau triple comenzi. Se pare ca avionul inca urca, iar sansele sa redresezi un avion in urcare (cu botu' in sus) in opinia mea sunt minime. Nu vorbesc de avioane militare de vanatoare... e altceva acolo. Tehnic vorbind, daca se opresc motoarele unui astfel de avion cand el urca, acesta o ia la vale cam ca un bolovan... dar e posibil sa ma insel, ca nu sunt specialist in avioane, doar in roboti industriali... Sa nu uitam, ca daca ne luam dupa statistici, avionul este cel mai sigur mijloc de transport, iar automobilul este cel mai riscant. Dar vad ca teroristii se chinuie sa schimbe statisticile ... -------------------- Gandurile Mele nu sunt ca gandurile voastre si caile Mele ca ale voastre, zice Domnul.
Si cat de departe sunt cerurile de la pamant, asa de departe sunt judecatile Mele de judecatile voastre si cugetele Mele de cugetele voastre. (Isaia 55:8.9) Ortodoxia - Calea intru Hristos - pe pagina 1 indexarea tematica a subiectelor pt. o usoara urmarire... |
|
|
23 Mar 2004, 08:56 PM
Mesaj
#12
|
|
Vornic Grup: Membri Mesaje: 266 Inscris: 27 November 03 Din: bucuresti,romania Forumist Nr.: 1.304 |
Pai hai sa ne gandim...ce inseamna intacta...la o cadere libera de la 5000 de m.....daca mai are kerosen...cade in bot?nu intra in vrie se dezintegreaza in aer chiar daca nu exista nici o explozie.
Daca este o defectiune tehnica pana de curent...exista bakup electric pt. servomotoare in caz de prabusire se apasa doar un singur buton si sos-ul este emis automat la caderea in mare exista un sistem ce emite un semnal radio pt.identificarea locului nu are baterii ci un generator electric care functioneaza pe baza apei sarate..a sa nu uit fiecare vesta de salvare poseda unul...... Cred ca a fost o explozie care a depresurizat nava provocand moartea instantanee a pasagerilor si echipajului nu trebuie sa fie de mare amploare daca se reteaza coada...........asha se explica disparitia subita de pe radar lipsa sos epava aproape intacta. Daca eu as vrea sa distrug un avion asta as face as depresuriza nava la inaltime mare rezultatul ar fi echivalent cu o bomba foarte puternica cand in fond as folosi doar 100-150 de grame de explozibil pusi la una din usile calei ar realiza depresurizarea instantanee si distrugerea fuselajului,la 8-10000m ar fi fatal. |
|
|
23 Mar 2004, 09:18 PM
Mesaj
#13
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.292 Inscris: 20 November 03 Din: Delft, NL Forumist Nr.: 1.248 |
Statistic, calatoria aeriana este cea mai sigura. Adica, calatorind cu automobilul ai cu ordine de marime mai multe sanse sa dai coltu intr-un accident decat daca ai calatori cu avionul. Cu trenul, sansele nu chiar asa de mari, dar tot sunt mai mari. Si cu tot pericolul de atentate actual, afirmatia din prima mea propozitie inca sta in picioare . -------------------- I spend my time thinking of Angel... praying she ain't thinking of me... |
||
|
|||
19 May 2004, 06:53 PM
Mesaj
#14
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.267 Inscris: 1 February 04 Forumist Nr.: 2.054 |
Transportul aerian e cel mai sigur .
Am calatorit foarte mult cu avionul si nu mi-a fost frica pana nu am patit-o. Eram pe cursa Heraklion -Frankfurt. Eu mi-am luat o sticluta mica de vin si am baut-o. Avionul incepea sa se scuture asa ca am mai cerut repede inca o sticluta, stiind ca am nevoie . Stewardesele strangeau repede tot de pe mese , dar eu pastrat sticluta . De la 2 sticlute m-am pilit bine. Am trecut printr-o furuna de vreo 40 de minute. Totul se scutura. pasagerii vomitau. Doar eu radeam, ca eram pilita. Cand am trecut de furuna toata lumea a aplaudat si era super fericita. Nu mi-a fost frica atunci, dar am ramas tostusi cu o frica de avioane. De atunci nu mai calatoresc cu avionul fara sa am un axilolitic la mine. Si am mai multe prietene care iau cate o pastiluta inainte de a urca in avion. -------------------- |
|
|
8 Aug 2005, 05:58 PM
Mesaj
#15
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Tragic-ul sfarsit a cursei Tunisiene: http://www.evz.ro/externe/?news_id=193845&...e4aaf0c0f11fa93
Un pilot dobitoc care a uitat sa faca plinu Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
15 Aug 2005, 02:48 PM
Mesaj
#16
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Inca unul al firmei Helios din Cipru 121 de morti din cauza unei defectiuni la sistemul de aer conditionat care n-a mai incalzit. De data asta e vorba de un Boing 373 B.
Oare ce se intampla?? Sorin. http://www.evz.ro/externe/?news_id=194492&...7e0e4d1525098a5 Acest topic a fost editat de SORIN: 15 Aug 2005, 04:06 PM -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
15 Aug 2005, 03:58 PM
Mesaj
#17
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.098 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
Am stat astazi de vorba cu ex-nevasta-mea despre asta.
Ar putea suna macabru, dar bine ca oamenii au fost ametiti inainte de ce sa se prabuseasca. N-au mai avut aer... Trist... -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
15 Aug 2005, 06:39 PM
Mesaj
#18
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
A fost problema cu decompresia Leule
Au murit inghetati... Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
17 Aug 2005, 03:06 PM
Mesaj
#19
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
cica avionul cu pricina a mai avut probleme asemanatoare.
in diverse ziare scria ca helios l-a zburat pe un tehnician ce nu vroia sa semneze protocoalele de reparatii. that's it. se pare ca unii asa pricep conceptul de "low buget airline". -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
|
|
17 Aug 2005, 05:37 PM
Mesaj
#20
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Perfecta dreptate Din pacate pt. unii e prea tarziu Mai de mult, am fost scos ca "fraieru" grupului, cand am refuzat sa zbor cu un jaf de avion al Thai Air si asta pt. 35 $....am ajuns cu intarziere de 20 de ore cu autobuzul si nici azi nu-mi pare rau! Cum e vorba aia...mai dai un ban, dar stai in fata.......sau siguranta Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
||
|
|||
17 Aug 2005, 06:13 PM
Mesaj
#21
|
|
bulina Grup: Membri Mesaje: 10.490 Inscris: 19 January 05 Forumist Nr.: 5.473 |
-------------------- "Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle."
Never asume. A friend told me I was delusional. I almost fell off of my unicorn. |
|
|
17 Aug 2005, 07:09 PM
Mesaj
#22
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
a mai cazut unul in america de sud... se pare ca un mcdonell douglas
-------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
17 Aug 2005, 07:40 PM
Mesaj
#23
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Se pare ca pana si RomBac-urile sunt mai bune
Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
17 Aug 2005, 07:50 PM
Mesaj
#24
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.203 Inscris: 6 April 04 Din: On the Rhine Forumist Nr.: 2.942 |
TAROM are 5 737-300 in dotare. io am zburat de citeva ori cu asta.
problema nu-s avioanele, cel putin astea-s bune si n-au un renume naspa. dar cind iti bati joc de intretinere poate sa crape cel mai bun avion. amu si Ryan Air e low buget. dar conceptul lor e: transport si atit. orice extras costa bani etc. aia nu pot sa-si permita sa le pice vreunul din vina lor ca nu mai zboara nici draq cu ei. dar la ciprioti etc. nu ma mira. -------------------- Black holes are where God divided by zero.
|
|
|
17 Aug 2005, 08:37 PM
Mesaj
#25
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Exact Eu am sarit din un Dakota model 46' si m-am simtit super sigur in el Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
||
|
|||
17 Aug 2005, 09:04 PM
Mesaj
#26
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.098 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
As vrea sa sar odata din "Tante Ju" (Junkers)
Cred ca ultima "capodopera" a mea ar fi sa sar cu scaunul dintr-un elicopter Cum a fost saptamana trecuta cu ala din Bari? A fost prea prost sa treaca pe la Peco?? Mamma mia... Daca eu as fi pilot, as avea grija sa nu mor... Acest topic a fost editat de Cla: 17 Aug 2005, 09:10 PM -------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
17 Aug 2005, 09:32 PM
Mesaj
#27
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.344 Inscris: 8 March 03 Forumist Nr.: 41 |
Uite, iti dau eu elipopteru
Ia sa vedem cum sari Sorin. -------------------- When you have to shoot, shoot, don't talk.
Mai usori ca vulturii, mai tari ca leii. |
|
|
17 Aug 2005, 09:50 PM
Mesaj
#28
|
|
Cla Grup: Membri Mesaje: 16.098 Inscris: 7 May 04 Din: Noris Rock City Forumist Nr.: 3.415 |
In sus, s-a dus capu'
-------------------- Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
|
|
|
17 Aug 2005, 10:19 PM
Mesaj
#29
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.352 Inscris: 16 January 05 Din: Saint Augustine /FLA Forumist Nr.: 5.455 |
Data viitoare cand mai vad o Tante Ju deasupra Nürnbergului ma bag la adapost ca nu se stie unde aterizezi, Cla
-------------------- Die for your government |
|
|
17 Aug 2005, 10:23 PM
Mesaj
#30
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.352 Inscris: 16 January 05 Din: Saint Augustine /FLA Forumist Nr.: 5.455 |
Cred ca ar trebui sa deschidem un topic si cu porturi si vapoare: In coastele Columbiei s-a scufundat un vapor cu refugiati din Ecuador cu destinatia SUA. 104 morti, 9 supravietuitori Macar daca ar fi fost vapor dar era o barca care putea transporta maximal 15 persoane. A tribute payed for a better life
It's a mad world Acest topic a fost editat de Pacala: 17 Aug 2005, 10:25 PM -------------------- Die for your government |
|
|
18 Aug 2005, 07:47 AM
Mesaj
#31
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
tocmai ce vazusem pe discovery un reportaj despre boening, si 737 a fost declarat drept cel mai raspindit avion pentru medium & regional ranges... cu cele mai putine evenimente la activ, evenimente cauzate mai ales de proasta intretinere (nerespectarea indicatiilor date de firma constructoare)
pare ca cei de la helios si-au cam bagat picioarele in mentenanta obligatorie daca a cazut sistemul de aer conditionat, e posibil ca intr-o parte de avion sa fie o temperatura la care corpul inca functioneaza, undeva la -20-30 de celsius in timp ce in alta parte din avion sa fie -50 celsius temperatura de afara la 10 000 altitudine va fi interesant de vazut ce se mai descopera -------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
18 Aug 2005, 07:45 PM
Mesaj
#32
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.352 Inscris: 16 January 05 Din: Saint Augustine /FLA Forumist Nr.: 5.455 |
Aterizari de urgenta la Bologna si Budapesta
La doar câteva ore dupa ce un Airbus cu 125 de oameni la bord a aterizat de urgenta la Bologna, un alt Airbus a aterizat de urgenta la Budapesta. Aparatul turcesc A300 al companiei Fly Air, avea la bord 292 de pasageri si 11 membri ai echipajului si circula pe ruta Istanbul-Bruxelles. Aterizarea s-a produs fara incidente. Pilotul a comunicat turnului de control ca unul dintre motoare a cedat si ca aterizarea de urgenta se va face doar cu celalat motor. Compania Fly Air, operationala din 2002, are în dotare 13 aparate, între care sapte Airbus A300. Sursa: realitatea.tv Acest topic a fost editat de Pacala: 18 Aug 2005, 07:45 PM -------------------- Die for your government |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 19 April 2024 - 06:28 PM |