HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Noutati Din Lumea Publicitatii
Mihai
mesaj 10 Mar 2004, 11:59 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Prospero semneaza noul spot de imagine Eurom Bank

Prospero a realizat noul spot de imagine pentru Eurom Bank, spot intitulat 'Business Lunch'. Conceptul propus de Prospero subliniaza atentia pe care Eurom Bank o arata clientilor sai. 'Fiecare client este important pentru noi iar serviciile care ii sunt adresate sunt alese pe masura sa', declara Alexander Regenbogen, Deputy General Manager Eurom Bank.
Spotul se integreaza in campania de imagine derulata in aceasta perioada de Eurom Bank, campanie axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul, avand durata de 30 de secunde, ruleaza incepand cu 16 februarie pe posturile Antena 1, Pro TV, Tele 7abc si Realitatea TV. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production, filmarile realizandu-se in noul sediu Eurom Bank din Piata Victoriei.

Regia spotului este semnata de Laurentiu Rusescu, directorul de imagine fiind Radu Aldea. Echipa care a participat la realizarea acestuia a fost formata din:

* Eurom Bank: Alexander Regenbogen - Deputy General Manager, Camelia Raileanu - Director Adjunct Marketing;
* Prospero: Anca Pintilie - Account Executive, Alexandra Zabunov - Creative Director, Dan Postolachi - Account Manager.

Eurom Bank si-a inceput colaborarea cu agentia Prospero in luna octombrie 2003, in urma licitatiei contului de publicitate Eurom Bank desfasurate toama trecuta. Prospero este o agentie de publicitate dezvoltata la nivel regional. Dintre clientii reprezentativi ai Prospero pot fi mentionati Carlsberg, Tuborg, Dacia Groupe Renault, Master Foods, Guinness, Sofitel, Kober, Creamline, PepsiCo Beverages Int'l, Romtelecom, SCA, Wrigley, Romaqua, Medinvest, Macromex.


"Legile Tuborg" este spotul care lanseaza campania de promovare a noii identitati vizuale Tuborg

Tuborg Romania lanseaza campania de imagine intitulata "Legile Tuborg", campanie ce promoveaza noua identitate vizuala a marcii Tuborg. Schimbarea identitatii vizuale a brandului subliniaza dinamismul si permanenta orientare spre inovatie a Tuborg, aceasta regasindu-se si in noile ambalaje si etichete ale produselor. Campania de imagine este axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul de promovare a noii imagini Tuborg porneste de la sloganul "Traieste din plin! Tu si Tuborg.", inspirat fiind de ideea unui univers creat prin reguli si valori proprii 'My choice. My way.' Rezultatul: Legile Tuborg - reinterpretare a unor legi celebre. "Legile Tuborg parafrazeaza legi celebre, dandu-le un sens nou, amuzant, neconventional. Legile Tuborg spun: <Ordinele nu se discuta, se interpreteaza.>; <Seful are intotdeauna dreptate. Cand face cinste.>; <Toti pentru unul, Tuborg pentru toti.>; <Daca nu vii tu la Tuborg, vine Tuborg la tine.>; Combina si cucereste.>; <Un lucru bun nu vine niciodata singur.>. Poate fi mai incitant decat sa traiesti din plin 'principala lege Tuborg' urmand toate aceste reguli?", spune Isaac Sheps, Presedinte Tuborg Romania. "Acesta este principalul spot Tuborg care va rula in 2004 in Europa Centrala si este o mandrie pentru noi ca a fost realizat in Romania, cea mai importanta piata Tuborg din regiunea central-europeana", incheie Sheps. Spotul intitulat "Legile Tuborg" ruleaza pe principalele posturi TV nationale, precum si in cinematografe, incepand din 20 februarie, in variante de 30 si de 45 de secunde. El va fi difuzat in variante adaptate si in alte tari din Europa. "Am fost onorati sa realizam cel de-al doilea spot international Tuborg, primul dintre ele fiind cel din 2002, care a fost difuzat in 6 tari. O idee proaspata, indrazneata, care reliefeaza foarte bine valorile fundamentale si periodic inovate ale marcii Tuborg, o idee sustinuta nu numai de noi si de clientul nostru, ci si de consumatori", spune Dan Moraru, Managing Director Graffiti BBDO. Conceptele finaliste au fost testate in toate tarile in care va rula spotul, alegerea conceptului castigator fiind facuta de catre consumatori. Acestia au desemnat Legile Tuborg ca fiind cel mai bun concept. Regia spotului este semnata de Cristopher Vibenius, cu Mattias Montero ca Director of Photography, ambii din Suedia. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production. Coloana sonora reprezinta o reinterpretare a piesei "Walking on the Sun" a trupei Smash Mouth. Echipa care a participat la realizarea spotului a fost formata din: - URBB: Shachar Shaine - Marketing & Sales Vice-President, Catalin Ignat - Marketing Director; Eduard Popisteanu - Brand Manager Tuborg; - Graffiti BBDO: Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru si Cristina Panaitescu - Art Director, Roxana Panaitescu si Rafael Marinescu - Copywriter, Eugen Stanescu - Audio/Video Manager, Diana Pojoga - Account Manager. Din studiul de piata efectuat pentru Tuborg Romania de catre IMRCG, reiese ca Tuborg este perceput ca fiind marca preferata de consumatorii de bere din Romania, iar imaginea brandului este asociata cu tineretea, independenta, calitatea si internationalitatea. Pentru Tuborg, Romania reprezinta cea de a patra mare piata la nivel mondial si cea mai mare piata din Europa Centrala.

Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos au lansat noua reclama Pepsi fotbal

Saptamana trecuta la Palacio Gaviria din Madrid a avut loc lansarea noii reclame Pepsi fotbal, in prezenta lui David Beckham, Fernando Torres si Roberto Carlos. Filmata intr-un décor medieval, reclama reuneste unele din cele mai mari nume din lumea fotbalului: David Beckham, Roberto Carlos, Raul Gonzalez, Ronaldino, Totti, Rafael Van der Vaart, Fernando Torres, Ricardo Quaresma si Diego de Cunha.
Pentru Pepsi, ei intruchipeaza rolurile unor luptatori medievali, demonstrandu-si talentul prin diverse jonglerii fotbalistice. Reclama intitulata 'Footbattle' este regizata de renumitul Tarsem Singh*, care a semnat si campania Pepsi Ok Corral de anul trecut. Noul spot promite sa captiveze consumatorii din intreaga lume, iar Beckham insusi a marturisit ca a 'asteptat cu nerabdare surpriza' reclamei de anul acesta. Pepsi, parte a PepsiCo International, divizie a PepsiCo Inc, are o lunga traditie legata de fotbal si s-a bucurat de-a lungul timpului de parteneriate cu unii dintre cei mai mari jucatori si cele mai mari cluburi din lume.

Invitandu-si consumatorii sa cunoasca mai bine jucatori celebri de fotbal din intreaga lume, Pepsi ofera si in acest an experiente fotbalistice unice consumatorilor din peste 200 de tari.


Sursa: Imagoo.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jkd
mesaj 11 Apr 2005, 11:08 AM
Mesaj #2


Vornic
****

Grup: Membri
Mesaje: 280
Inscris: 30 March 04
Forumist Nr.: 2.832



Maggi cit inima ta 10-03-2005


Notorietatea unei marci se construieste cu expunere. In Romania, care pare ca nu se mai vindeca de sindromul comunist al “rahatului dintre doua telejurnale”, cifrele pietei de televiziune cresc in nestire costurile difuzarilor. Daca nu ai un buyer versat sau “intrare” buna la vreun advertofag de milioane de euro in zona companiilor de media ( adica discounturi apreciabile pentru volum ) te paste o campanie cu 15-20 de difuzari, in care impusti doi iepuri dintr-un foc: cheltuiesti mult si degeaba. Asta dupa ce ti-ai redus la singe bugetele pentru print, productie sau BTL.

Sint foarte putini aceia care inteleg ca nu e musai sa fii “la televizor” ca sa-i spui consumatorului ca esti frumos si destept. Problema expunerii cu bani mai putini, putini, sau deloc a creat un coridor pe care face pasi hotariti un tip de strategie despre care, probabil in citiva ani, vom discuta separat, in rind cu ATL, BTL sau PR: Guerrilla. Adica neconventionalul ingenios, executat cu resurse minime. Daca, alaturi de o idee tip Guerrilla, ai si un buget ATL convingator, combinatia devine de-a dreptul exploziva.
De aceasta data, surpriza vine de la Maggi. Probabil ca plictisul si repetitivul cubuletelor si prafurilor nespus de “gustoase, naturale si concentrate” coplesisera pina si pe aceia insarcinati sa gindeasca intru comunicarea marcii. Praful de borsh speriase gospodinele cu traditia in singe asa cum machitorii de profesie se crispasera la aparitia vinului instant ca atare. “Ca atare” in sensul ca demascarea spalaturii de tablete care umple majoritatea rafturilor din magazine inca se lasa asteptata. Cum iti transformi cumparatorii in multiplicatori de imagine cind produsul tau e destul de greu de scos din bucatarie ? Mai mult, cum obtii o victorie de “top of mind” si una de vinzari cu ajutorul unei singure campanii ? Doi pasi intr-unul singur ? Absolut necesari din moment ce, dupa ce am depasit cu greu genericul “vegeta”, Knorr alearga bine catre postura substituentului intregii clase de produse.

Am mai vazut pina acum “daca ai in casa, echipa noastra te premiaza”. Dar Maggi nuanteaza catre big idea si spune “daca ai in fereastra, venim la tine, oricum iti dam un premiu, iar daca mai ai si in casa, te mai pasc niste bonusuri”. E deja prea mult pentru publicul primar convins deja ca, intre un kilogram de oase si un cub Maggi, cel din urma e o afacere net avantajoasa. Este, poate, pentru prima data cind maculatura din cutia postala se dovedeste utila. Rezultatul? Zeci de mii de “bule” Maggi in ferestrele romanilor. Am fost surprins sa observ efectele de expunere ale campaniei in Bucuresti, unde “blazarea ca blazon” a consumatorului deja a stricat ploile multor campanii lipsite de un cirlig inteligent. In mod firesc, in restul tarii campania se bucura de un raspuns si mai puternic.

Este prima executie de acest fel. Cred ca s-au gindit mai multi la o astfel de varianta pina acum, insa mai mult ca sigur, in majoritatea cazurilor, clientul s-a indoit de “activarea” consumatorilor. Si mai cred ca echipa de la McCann-Erickson, autoarea proiectului, s-a bazat, intr-o oarecare masura, inclusiv pe inclinatia catre kitsch a unei proportii importante din publicul – tinta. Atentie, nu cautati nici urma de condescendenta in fraza anterioara ! Este un adevar simplu, iar Maggi nu e un produs “premium”. De aceea, inclusiv din acest punct de vedere, Maggi / Nestle si McCann au facut o treaba buna.
sursa


--------------------
Timpu' trece greu, pe langa timp alerg. Nu mai am directie, important e ca mai merg.

Venereaza-i pe Buddha-si si pe zei, dar nu depinde de ei.
Miyamoto Musashi (1584-1645)
http://www.escape.uv.ro
my blog: www.mcgogoo.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
abis
mesaj 10 Oct 2005, 10:55 AM
Mesaj #3


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 22.306
Inscris: 8 March 04
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 2.507



Tocmai s-a incheiat festivalul de publicitate de la Portoroz, la care agentia Leo Burnett&Target din Romania a fost desemnata castigatoare a Golden Rose-ului (premiul care desemneaza Agentia Anului din Europa Centrala si de Est).
Remarcabil este ca pe locul patru, cat pe ce sa prinda un loc pe podium, a fost McCann Erickson Romania.

Publicitatea romaneasca este pe val...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 10 Oct 2005, 10:55 AM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
tikky
mesaj 24 Oct 2005, 12:04 PM
Mesaj #4


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.330
Inscris: 16 September 05
Forumist Nr.: 6.952



Leo Burnett lanseaza alternativa scolilor de media

Agentia de publicitate Leo Burnett Romånia va lansa in aceasta toamna, in premiera, proiectul Leo Academy, adresat tinerilor atrasi de domeniul publicitatii care ies de pe bancile scolilor. Scopul declarat al proiectului Leo Academy este de a completa cunostintele teoretice dobåndite de tinerii absolventi din institutii de invatamånt de specialitate sau prin studiu individual si de a-i ajuta sa faca primii pasi seriosi in domeniul fata de care manifesta interes. “Nu vrem sa pozitionam Leo Academy ca o alternativa la facultatile de profil, ci ca o completare putin mai practica a acestora. Vrem ca acela care spune: «Am trecut prin Leo Academy» sa fie respectat, apreciat si dorit de agentiile de publicitate”, spune Bogdan Naumovici, Regional Creative Director pe Europa Centrala si de Est al retelei Leo Burnett. Acest proiect a luat nastere dupa ce “am asteptat ani de-a råndul ca noile generatii de absolventi ai facultatilor de profil sa vina si sa schimbe fata publicitatii de la noi. Dar ne-am dat seama ca este posibil ca sistemul «organizat» de invatamånt sa nu fie inca suficient pentru a-i pregati pe din ce in ce mai numerosii pasionati de acest domeniu pentru lucrul intr-o agentie”, a mai spus Naumovici. Astfel, cel mai probabil in a doua saptamåna a lunii octombrie, pe site-ul agentiei Leo Burnett va aparea un test in urma caruia orice pasionat de publicitate se poate inscrie in competitia Leo Academy. Dintre solutiile prezentate de concurenti pentru acest test, organizatorii vor selectiona intre 30 si 50 de candidati pe baza criteriului originalitatii, simplitatii si impactului si care au dovedit o tratare de ”360 de grade” a subiectului. Cu alte cuvinte, vor fi alesi candidatii care vor dovedi ca aplicarea ideii propuse de ei nu se rezuma doar la spot TV si eventual executii de print, ci poate genera si executii neconventionale. Structurat pe trei parti a cåte o saptamåna fiecare, Leo Academy se va desfasura la sediul agentiei Leo Burnett Romånia. Prima saptamåna va fi dedicata “cursurilor” si va consta intr-un program de training condensat sub forma de prezentari de notiuni de baza din toate disciplinele care exista intr-o agentie de publicitate: de la brief påna la planificarea media, de la crearea de spoturi TV påna la organizarea de evenimente, de la direct marketing la sesiunile de fotografie. Cursurile vor fi tinute de sefii de departamente din Leo Burnett, fiecare avånd o prezentare din specialitatea sa, iar participantii la acest proiect vor putea sa intre in contact direct cu acestia. Profesorii de la Leo Academy sunt “oameni care au o experienta bogata in ce inseamna cu adevarat sa faci publicitate, in lucrul cu clienti si marci din cele mai diverse categorii, in crearea, producerea si difuzarea unora dintre cele mai memorabile si de succes campanii din Romånia”, mai spune directorul de creatie al Leo Burnett. La sfårsitul primei saptamåni si totodata al partii teoretice, participantii vor fi impartiti in grupe si fiecarei grupe i se vor aloca un proiect si un indrumator/tutore din cadrul agentiei. Grupele vor avea cea de-a doua saptamåna la dispozitie pentru rezolvarea temei primite, avånd acces la resursele agentiei. Ultima saptamåna va fi dedicata prezentarilor facute de catre fiecare grupa, in fata unui juriu si a tuturor colegilor lor. La final, se vor acorda note si diplome fiecarui cursant in parte, iar cei mai dedicati, pasionati si talentati dintre ei vor putea sa intre in echipa Leo Burnett Romånia. “Nu stim inca numarul celor care vor ramåne in Leo Burnett dintre absolventii Leo Academy, dar stim sigur ca va fi o experienta interesanta si folositoare pentru toti cei care vor trece prin acest stagiu intens de pregatire”, a declarat Ioana Iordache, CEO la Leo Burnett. Din bugetul de un milion de dolari pe care Leo Burnett il are alocat pentru traininguri pentru urmatorii cinci ani, o parte importanta din acesta se va orienta catre Leo Academy, mai spun reprezentantii agentiei. Scopul? “Vrem ca Leo Academy sa devina cea mai cautata si mai respectata scoala de publicitate din Romånia si suntem convinsi ca un proiect atåt de ambitios va avea costuri pe masura”, concluzioneaza Bogdan Naumovici.


Sursa: http://www.bizcity.ro/index.php?x=read&aid=2022


--------------------
I'm a superbutterfly, and superbutterflies don't cry!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidiu Bufnila
mesaj 26 Feb 2006, 10:17 AM
Mesaj #5


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.429
Inscris: 30 July 03
Forumist Nr.: 523



PR-ul, Marketing-ul si Advertising-ul de sorginte traditionala sunt pe moarteeee! Videopliciurile de la televizor sunt haioase, multe dintre ele dar ce folos? Vand ele produsul? Hai sa fim seriosi! Daca cele trei domenii nu se orienteaza catre VANZARE atunci festivalurile si alte comedii evenementiale vor fi doar pentru plaisir si pentru moartea afacerilo!

Cu dragoste si afacere,

Ovidiu Bufnila
consilier de imagine
ICAN founder

PS: ma intalnesc_cu diversi oameni de afaceri, vorbim despre strategii, ii intreb, ce vreti, sa vindeti sau sa va placa propriile reclameee!? E o intrebare de la care pornesc sa fundamentez o strategie. Mi-as dori, imi doresc_ca noii profesionisti din cele trei domenii sa invete sa vanda nu sa faca frumos! Cunosc o droaie de oameni politici care au aruncat banii in vant pe videopliciuri electorale ochioase si premiate la festival dar care nu le-au adus numarul de voturi scontat!

Acest topic a fost editat de Ovidiu Bufnila: 26 Feb 2006, 10:17 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ilie
mesaj 26 Feb 2006, 11:21 PM
Mesaj #6


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.815
Inscris: 16 March 04
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 2.605



Nu conteaza cum e reclama facuta, sau produsul; conteaza numai numarul de aparitii, atunci vinzi mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
actionmedia
mesaj 27 Feb 2006, 11:25 AM
Mesaj #7


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 5.298
Inscris: 9 June 04
Forumist Nr.: 3.787



QUOTE (Quantum @ 26 Feb 2006, 11:21 PM)
Nu conteaza cum e reclama facuta, sau produsul; conteaza numai numarul de aparitii, atunci vinzi mult.

Conteaza si reclama si frecventa si audienta. Chiar daca ai foarte mult aparitii dar ai o reclama proasta, ai sanse sa arunci banii pe fereastra. Lumea nu te vede. Mesajul nu prinde. Nu se realizeaza comunicarea.
Oricum important este ca mesajul precum si felul in care este transmis sa fie in ton cu produsul si cu targetul acestuia. De aceea, de exemplu reclama la Golden Brau la pet de 2 litri mi se pare stupida. Nu mi-o mai amintesc exact dar stiu ca e facuta asa... artistic, in genul alora de la connex sau orange. Au pozitionat prin reclama prea sus brandul respectiv. Pe cand publicul este mult mai jos undeva in zona "Ce-i Dorele, ai fost la mare?" sau un pic peste.


--------------------
viata e simpla si misto!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titus Herbert
mesaj 12 Mar 2006, 06:00 PM
Mesaj #8


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 847
Inscris: 3 February 06
Forumist Nr.: 7.784



Ce parere aveti despre noua campanie de relansare a cosmorom - COSMOTE?
Am auzit ca este o frenezie la magazinele ce comercializaeza noile cartele cu 2000 minute. Au ajuns ca biletele la meciuri rofl.gif se vand la suprapret.


--------------------
"I just saw the ugliest horse I've ever seen."
tourist, after seeing a moose at Isle Royale National Park
Go to the top of the page
 
+Quote Post
actionmedia
mesaj 13 Mar 2006, 05:08 PM
Mesaj #9


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 5.298
Inscris: 9 June 04
Forumist Nr.: 3.787



E o arma cu doua taisuri. Daca le dai ceva care le starneste interesul si ii convinge sa cumpere, dar dupa aia sunt dezamagiti, s-ar putea sa se intoarca impotriva ta.
Salturile nu sunt bune, nici in publicitate, nici in afaceri. Te costa prea mult sa faci un salt si te costa si mai mult sa ramai acolo unde ai sarit (sa nu cazi).
Politica pasilor marunti e cea mai buna.
Ca o paranteza, Cosmote nu isi mai permite pasi marunti asa ca a riscat pe cartea saltului. Vom vedea ce se mai intampla.


--------------------
viata e simpla si misto!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mdA!
mesaj 13 Mar 2006, 06:38 PM
Mesaj #10


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.554
Inscris: 11 May 04
Forumist Nr.: 3.457



QUOTE (Titus Herbert @ 12 Mar 2006, 06:00 PM)

Am auzit ca este o frenezie la magazinele ce comercializaeza noile cartele cu 2000 minute. Au ajuns ca biletele la meciuri rofl.gif se vand la suprapret.

drept sa spui, de mult nu am mai vazut asa coada in fata unui magazin! laugh.gif


--------------------
Amice, esti idiot! (I. L. Caragiale)

feel the rain on your skin, no one else can feel it for you
Dar din dar se face Raiul
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>cea preaîmpiedicată</span>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titus Herbert
mesaj 14 Mar 2006, 01:39 PM
Mesaj #11


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 847
Inscris: 3 February 06
Forumist Nr.: 7.784



Ai dreptate actionmedia, clar Cosmote nu isi mai permitea decat un pas de genul asta. Eu ma gandeam ca in publicitate se lucreaza numai in valuri, cred ca se vede la exterior e mai domolit.

of: o prietena de-a mea mai sa ma ia pe sus la magazin, mai avea un pic si ma convingea si la o specula laugh.gif


--------------------
"I just saw the ugliest horse I've ever seen."
tourist, after seeing a moose at Isle Royale National Park
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Hagherlac...
mesaj 16 Jun 2015, 03:39 PM
Mesaj #12


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 43
Inscris: 15 June 15
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 75.455



Hei!... Ce ziceți de cardul 'bun de plata' de la BCR? biggrin.gif Tupeu de banca nr 1 pe piata. Iti iei cardul și esti.. Bun de plata la ei. Expresia contine și invitația tacită a băncii ca oamenii să nu acumuleze datorii, adică sa plătească ce au consumat. Dar altfel, e un fel de a spune 'da-ne noua banii tăi'! Ce parere aveti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Hagherlac...
mesaj 18 Jun 2015, 07:42 PM
Mesaj #13


Musteriu
*

Grup: Musterii
Mesaje: 43
Inscris: 15 June 15
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 75.455



O reclama cu potențial este cea la cascavalul Delaco. În primul rând, cel care vorbește este chiar patronul, un anume Tony Delaco, ceea ce investește mesajul cu autoritate. Oamenii percep cum marca se identifică cu o persoană. De asemenea, asemănarea mancatului de cașcaval Delaco cu a gusta 'textura pielii iubitei' chiar are efect, mai ales ca nu prea exista bărbați cu iubite care sa nu le fi atins pielea cu gura, aceeasi parte a corpului 'vinovata' de gustarea cascavalului. Atâta doar ca mister Tony apare la sfarsitul clipului un pic... afemeiat! smile.gif Excesele nu sunt niciodată bune, atât cele 'amoroase' cat si cele cauzate de... prea mult cașcaval!

Acest topic a fost editat de Andrei Hagherlacher: 18 Jun 2015, 07:44 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 16 December 2017 - 07:10 AM
Ceaiuri Medicinale Informatii despre Certificat Energetic