HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Dacia Sandero - Poze Si Informatii Tehnice
Mihai
mesaj 4 Mar 2008, 04:01 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Album de fotografii cu noua Dacia Sandero: http://www.daciagroup.com/fotografii-stire...cia_sandero-666

Noul produs al celor de la Renault, Dacia Sandero va beneficia de doua motorizari pe benzina de 1.4 litri 75 de cai si 1.6 litri 90 de cai precum si de doua versiuni ale diesel-ului de 1.5 litri, una de 70 si una de 85 de cai putere.

Comunicat de presa:

QUOTE
Dupa Logan, Logan MCV, Logan Van si Logan Pick-Up, Dacia continua sa-si extinda gama de modele cu Sandero, un bicorp cu 5 portiere si dimensiuni generoase. Fabricat la uzina de la Mioveni, modelul Sandero are toate calitatile fundamentale ale vehiculelor din gama Dacia : interior spatios, capacitate mare de incarcare si robustete. Dacia Sandero va fi comercializata progresiv in Europa, incepand cu iunie 2008. Ca toate celelalte vehicule din gama Dacia, Sandero va oferi un raport pret/prestatii imbatabil.

TOATE AVANTAJELE UNUI VEHICUL MODERN SI ACCESIBIL

Linii dinamice

Dacia Sandero se afirma ca un model bicorp modern al carui design seducator evoca dinamism si robustete. Partea frontala se remarca prin blocurile optice expresive si moderne ; bara de protectie si grila radiatorului sunt perfect adaptate ansamblului caroseriei. Conturul in forma de „val intors” care domina flancurile caroseriei contribuie la imaginea robusta a vehiculului, la fel ca si baghetele laterale de protectie (disponibile in functie de versiune). Stilul adoptat de partea din spate consolideaza impresia de vehicul spatios si robust.

Interiorul intruneste toate atributele de seductie si calitate. Plansa de bord este moderna si functionala. Desenul sau poate varia, in functie de versiune, datorita jocului de nuante si al tratamentului diferit al unor suprafete. Panourile portierelor au un design modern, cu manere si baghete decorative elegante. Urcarea in gama este evidentiata la Dacia Sandero prin trei variante de tratament al plansei de bord, carora le corespund patru variante de tapiterie. O atentie speciala a fost acordata ergonomiei: toate comenzile se afla „la indemana” iar informatiile tabloului de bord sunt usor lizibile.

Eficienta si confort

Dacia Sandero utilizeaza platforma B0 (platforma Logan, provenita din platforma B a Aliantei), cu puntea fata de tip pseudo Mac Pherson cu brat triunghiular. La randul sau, puntea spate provine si ea din platforma B0, avand forma de H cu profil deformabil si epura programata ; la aceasta se adauga arcurile elicoidale si amortizoarele verticale cu cursa de suspensie marita. O atentie deosebita a fost acordata dimensionarii suspensiilor: articulatiile bratului inferior si ale puntii spate favorizeaza precizia conducerii si tinuta de drum in cazul schimbarilor bruste de directie. Ca si celelalte modele din gama Dacia, Sandero are o garda la sol inalta (155 mm), ceea ce ii permite sa infrunte toate tipurile de sosele si ii confera o reala polivalenta. Sandero beneficiaza de un scut de protectie care asigura rularea fara riscuri pe drumurile neamenajate.

Majoritatea versiunilor beneficiaza de un sistem de directie asistata, sigur si precis. Versiunile de intrare in gama sunt echipate cu un sistem de directie manuala, acest element contribuind la mentinerea unui pret accesibil. Efortul la volan este diminuat, datorita cresterii usoare a raportului de demultiplicare fata de modelul Clio II.
In functie de versiune, scaunul soferului poate fi reglat atat pe inaltime, cat si in zona lombara. Ca un element suplimentar de confort, Dacia Sandero dispune, in functie de nivelul de echipare, de volan reglabil pe inaltime. Comenzile, amplasate ergonomic sub volan, au in vedere confortul soferului.
Nivelul de confort termic din masina raspunde exigentelor climatice din numeroase tari. Traseul conductelor care asigura circulatia aerului a fost astfel conceput incat nivelul de temperatura dorit sa fie atins cat mai rapid in fazele de demaraj, mai ales in conditii extreme de caldura sau frig.

O gama completa de motorizari

Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, in egala masura, la succesul gamei Dacia.

Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si intretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante incepand chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu in ultimul rand, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.

Motorul 1.5 dCi este o adevarata referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de inalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente in conditiile unui nivel de consum foarte redus. Motorul 1.5 dCi este disponibil atat in versiunea de 70 CP, cat si in versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfarsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunand de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.

GENEROZITATEA, ATRIBUT AL MODELULUI DACIA SANDERO

Un spatiu interior si o capacitate de incarcare specifice segmentului superior, al masinilor compacte

Daca pretul de vanzare al modelului Dacia Sandero corespunde celui al unui vehicul de clasa mica, dimensiunile sale interioare si exterioare foarte generoase tin mai degraba de categoria superioara, a vehiculelor compacte. Cu o lungime de 4,02 mm, o latime de 1,75 m si un ampatament de 2,59 m, Dacia Sandero ofera un raport pret/ spatiu interior de neegalat.

Inaltimea pana la plafon in zona banchetei spate este de 878 mm. Distanta intre nivelul genunchilor pasagerilor din spate si spatarul scaunelor din fata atinge 145 mm, iar latimea la nivelul coatelor este de 1425 mm. Dacia Sandero ofera astfel suficient spatiu pentru ca trei adulti sa stea confortabil pe bancheta spate sau pentru instalarea, pe aceeasi bancheta, a unor scaune pentru copii. Accesul la interior este foarte usor datorita unghiului larg de deschidere a usilor din spate, care poate ajunge pana la 67°.

Portbagajul are o capacitate de 320 de litri, ceea ce reprezinta o valoare imbatabila pentru un vehicul de asemenea dimensiuni si disponibil la un asemenea nivel de pret. Ca element practic suplimentar, bancheta spate este rabatabila si fractionabila in proportie de 1/3 – 2/3 (in functie de versiune). In cazul in care bancheta este complet rabatata capacitatea de incarcare maxima ajunge la 1 200 litri. Astfel, Dacia Sandero se afirma drept un model bicorp foarte spatios, care ofera confort suficient pentru 5 persoane.

Siguranta, un element indispensabil

Dacia Sandero beneficiaza de experienta recunoscuta a grupului Renault in domeniul sigurantei.

In materie de siguranta activa, sistemul de franare al Dacia Sandero a facut obiectul unei atentii deosebite. Astfel, caracteristica franarii (brusca, progresiva), corespunde criteriilor in vigoare pentru vehiculele din segmentul B in Europa. Dacia Sandero poate fi echipata cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultima generatie. Acesta dispune de un repartitor electronic al fortei de franare (EBV) si – in premiera pentru gama Dacia – de asistenta la franarea de urgenta (AFU).

Dacia Sandero beneficiaza totodata de numeroase dispozitive in ceea ce priveste siguranta pasiva. Un prim exemplu in acest sens este utilizarea unor materiale precum tabla de otel cu limite extinse de elasticitate, care asigura o mai buna rezistenta a habitaclului, limitand deformarile acestuia in caz de impact frontal.
Armatura volanului, din magneziu, precum si coloana de directie retractabila contribuie la repartizarea energiei cinetice degajate in caz de impact. Acelasi lucru este valabil si pentru plansa de bord din polipropilena cu structura de tip fagure, care diminueaza consecintele unui potential impact asupra genunchilor. In plus, forma plansei de bord urmeaza linia picioarelor in partea inferioara, ceea ce reduce impactul in aceasta zona. Protectiile pentru pasager si sofer, care protejeaza zona picioarelor si a gleznelor, completeaza acest dispozitiv de siguranta.

Dacia Sandero este echipata cu centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte, care dispun, in cazul centurilor din fata, de limitatoare de efort pentru o mai buna protectie in zona toracelui. In functie de versiune, centurile de siguranta sunt completate cu un sistem de reglare pe inaltime, care optimizeaza sustinerea corpului in caz de impact. Sistemul de retinere poate fi completat, in cazul locurilor din fata, de dispozitive pirotehnice de pretensionare. In functie de nivelul de echipare, Dacia Sandero poate fi prevazuta cu pana la 4 airbag-uri. Airbag-ul sofer a fost special conceput pentru Dacia Sandero, fiind prevazut cu un orificiu prin care se regleaza presiunea exercitata asupra corpului in cazul activarii. Cele doua airbag-uri laterale din zona capului si a toracelui – disponibile in optiune in functie de versiune – ofera o protectie suplimentara in caz de soc lateral, completata de structurile de protectie incorporate in portiere. Scaunele ranforsate dispun de tetiere special concepute pentru a evita un traumatism al vertebrelor cervicale in caz de impact brutal din spate. Aceasta configuratie noua amelioreaza pozitia spatelui si asigura o pozitie mai confortabila a capului. Dacia Sandero beneficiaza de sistemul de fixare ISOFIX pentru copii pentru locurile laterale din spate.

FIABILITATE SI ROBUSTETE : ELEMENTE FUNDAMENTALE PENTRU MARCA DACIA

Dacia Sandero este conceputa in spiritul robustetii si fiabilitatii care au facut succesul marcii. Protectia anti-coroziune a facut obiectul unei atentii deosebite; in acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive :

– ceara injectata in cavitatile din partea inferioara a caroseriei si in portiere
– etanseizare cu mastic la exterior
– utilizarea de ceara suplimentara pentru protectia pieselor mecanice expuse
– protectie impotriva criblurii la nivelul partii inferioare a vehiculului si al pasajelor rotilor.

Configuratia sistemelor electrice si electronice prezente pe Dacia Sandero a fost deja testata pe mai multe modele din gama Renault. Sistemul de cablaj intre postul de conducere si habitaclu este monobloc: nu exista nici o intrerupere sau conexiune intre cele doua zone, ceea ce ofera garantia fiabilitatii, limitand riscul jonctiunilor defectuoase. Un alt exemplu in acest sens este bateria, ale carei dimensiuni si specificatii tin cont de contexte de utilizare extreme.

Dacia Sandero se va distinge si prin costurile de intretinere si reparatie foarte reduse. Dacia va propune clientilor modelului Sandero o oferta adaptata atat in termeni de finantare, cat si de servicii post-vanzare.

SANDERO, AL CINCILEA VEHICUL AL GAMEI DACIA

Lansarea modelului Sandero marcheaza o etapa majora in dezvoltarea marcii Dacia. Gama sa de modele, compusa deja dintr-o berlina tricorp, dintr-un break, la care se adauga o furgoneta si un pick-up, este completata acum cu un vehicul apartinand segmentului modelelor bicorp, care ii deschide accesul catre un public nou.

Dacia Sandero va fi introdusa treptat, incepand din iunie 2008, pe pietele din Europa, in Turcia si in Maghreb. Asemenea celorlalte modele din gama Dacia, Sandero se adreseaza clientilor rationali, pragmatici si tineri, pentru care pretul reprezinta principalul criteriu de cumparare al unei masini. Dacia Sandero va seduce clientii care isi doresc un bicorp spatios si accesibil, atat la cumparare cat si in utilizare.

Oferta pe care Dacia o propune in Romania va fi compusa din cinci modele: Logan berlina, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-Up si Sandero. In Europa de Vest, la numai trei ani de la lansarea marcii, Dacia va propune o gama inedita, formata din trei vehicule : Logan, Logan MCV si Sandero.

Dezvoltare si industrializare : elemente comune pentru intreaga gama Dacia

Etapa de industrializare a modelului Dacia Sandero in uzina de la Mioveni a inceput la sfarsitul lui octombrie 2007. Modelul este construit pe platforma B0 (platforma Logan), prin urmare fabricarea sa se realizeaza pe aceeasi linie de montaj cu celelalte modele ale gamei Dacia. Platforma industriala de la Mioveni este cea de-a doua din cadrul grupului in care este produs modelul Sandero, dupa uzina din Curitiba (Brazilia), care fabrica Renault Sandero pentru Brazilia si Argentina.

Echipa Dacia a avut o contributie foarte importanta la dezvoltarea modelului Sandero, avand in vedere ca 45% din inginerii care au lucrat la proiect sunt romani. De altfel, uzina a asigurat o mare parte din productia de prototipuri. Numai primul val de prototipuri a fost realizat la Technocentre, in Franta, restul fiind produse la Mioveni, lucru care a redus durata fazei de conceptie si costurile, favorizand trecerea de la inginerie la fabricatie.

Platforma industriala de la Mioveni ramane uzina pilot a proiectului X90, aici fiind produse toate cele cinci modele ale gamei si tot aici fiind amplasat centrul International de logistica (ILN) care furnizeaza componente pentru celelalte uzine din lume care asambleaza modele ale platformei Logan. Uzina de la Mioveni detine astfel un rol preponderent atat in definirea procesului de fabricatie, cat si la nivel de formare a personalului. Spre exemplu, la inceputul anului 2006, 20 de responsabili pentru proiectul X90 de la uzina din Curitiba (din departamentele de caroserie, vopsitorie si montaj) au petrecut patru saptamani la Mioveni pentru a urma o formare in domeniul proceselor de fabricatie a vehiculelor pe platforma B0. La intoarcerea in Brazilia, acestia i-au format, la randul lor, pe muncitorii de pe linia de productie.

De la lansarea modelului Dacia Logan, uzina de la Pitesti si-a dublat capacitatea de productie, ajungand, in 2008, la o productie anuala maxima de 350 000 vehicule/an. De la 32 vehicule/ora in 2004, uzina a trecut la 42 vehicule/ora in 2006 pentru a asigura productia modelelor Logan MCV si Logan Van, si a ajuns la o cadenta de peste 60 vehicule/ora in 2008, cu Sandero. Productia modelului Dacia Sandero va ajunge sa reprezinte, in timp, aproape jumatate din activitatea uzinei de montaj. O mare parte din piese sunt produse la nivel local. Datorita dezvoltarii retelei de furnizori in regiune, inca de la inceputul productiei Logan in 2004, nivelul de integrare locala va fi de aproximativ 60% in cazul modelului Sandero. Daca se iau in calcul si furnizorii din tarile vecine – Ungaria, Polonia, etc. atunci nivelul de integrare atinge 90%.

Investitia totala pentru dezvoltarea si fabricarea modelului Dacia Sandero in Europa se ridica la 147 milioane de euro: 65 milioane de euro pentru dezvoltare si 82 milioane de euro pentru investitiile specifice la uzina de la Mioveni. Cea mai mare parte a investitiilor au fost realizate in comun pentru Dacia Sandero si pentru trecerea uzinei la o cadenta de productie de peste 60 vehicule/ora, pentru care a fost nevoie de alte 100 de milioane de euro. Merita mentionata instalarea in departamentul de caroserie a unei noi tehnologii, robotizate si flexibile, pentru sertizarea portierelor, care permite o mai buna gestionare a diversitatii gamei.

Ca si pentru Renault Laguna, inca de la inceputul proiectului Dacia Sandero a fost pus la punct un plan de Excelenta a Calitatii atat la nivel de conceptie, cat si faza de fabricatie si de comercializare. Directia locala de Cumparari, alaturi de specialistii de la inginerie si de cei de la uzina, a lucrat impreuna cu furnizorii pentru a asigura nivelul optim de calitate. Dupa identificarea riscurilor posibile pe parcursul lantului de aprovizionare, toti cei implicati in proces au realizat, impreuna cu furnizorii, planuri de actiune adecvate, cum ar fi, spre exemplu, instalarea de instrumente Poka Yoke pe platformele de productie. Acest instrument de calitate, de origine japoneza (Poka inseamna „neatentie”, „inadvertenta”; Yoke inseamna „a evita”) este un dispozitiv simplu si eficient, care garanteaza realizarea conforma a operatiunilor de productie complexe.

Un vehicul cu vocatie mondiala

Comercializat in Brazilia si in Argentina din ianuarie 2008, in Europa, in Turcia si in Maghreb incepand cu iunie 2008, Sandero, la fel ca Logan, va fi disponibil, treptat, la scara internationala. In 2009, aceasta berlina bicorp cu 5 usi va sosi in Africa de Sud. Se studiaza, in egala masura, posibilitatea comercializarii si in alte tari.

Pe toate pietele pe care va fi disponibil, modelul Sandero va fi pozitionat, in termeni de pret, in segmentul clasei mici, in conditiile in care spatiul oferit la interior se situeaza in categoria superioara, a berlinelor compacte.


Mai multe detalii pe Automarket.ro.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milimetru
mesaj 4 Mar 2008, 07:37 PM
Mesaj #2


ex-caa
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.430
Inscris: 26 April 04
Forumist Nr.: 3.261





Nu mai stiu pe unde am citit pe net niste savuroase comentarii referitoare la noua sigla (un melanj intre cea a lui Renault si cea a lui Nissan). Ideea principala de acolo era ca s-o faca usor demontabila si mai solida. Ca sa poata fi folosita la desfacut berea! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai
mesaj 4 Mar 2008, 07:47 PM
Mesaj #3


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



biggrin.gif

Masinuta arata insa binisor:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 4 Mar 2008, 07:47 PM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
mutulica
mesaj 5 Mar 2008, 06:50 AM
Mesaj #4


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



masina arata ca o lada de bere stilizata, prevazuta cu desfacator pe radiator
pe noi, ca si pe altii o sa ne convinga in continuare pretul, va fi cel mai ieftin inlocuitor de golf...

si apropo interesanta traducerea bi-corp cu 5 portiere.. desi mai toate revistele de specialitate vorbesc de masina in 2 volume mai degraba de cat 2 corpuri


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidius
mesaj 5 Mar 2008, 08:56 AM
Mesaj #5


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.849
Inscris: 30 March 04
Din: Timisoara
Forumist Nr.: 2.824



Nu arata cine stie ce, dar nici rau. Daca mi s-ar potrivi la nevoiele mele, as alege-o. O sa fie ieftina atat la cumparat cat si la intretinut.
Sigla nu-mi place deloc. Nu ca ar fi fost aia dinainte mai buna...


--------------------
Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 5 Mar 2008, 09:16 AM
Mesaj #6


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



nu inteleg de ce au desenat-o asa de chinuit, mie mi se pare ca are un look chinuit, mosit greu
de ce naiba nu au ales o linie mai simpla si mai eleganta..


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axel
mesaj 5 Mar 2008, 09:43 AM
Mesaj #7


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 6.255
Inscris: 3 October 03
Forumist Nr.: 899



QUOTE(mutulica @ 5 Mar 2008, 06:50 AM) *
prevazuta cu desfacator pe radiator

Daca e prins magnetic de capota, e chiar util in anumite situatii wink.gif


--------------------
Azi avem.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidius
mesaj 5 Mar 2008, 10:47 AM
Mesaj #8


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.849
Inscris: 30 March 04
Din: Timisoara
Forumist Nr.: 2.824



QUOTE
mie mi se pare ca are un look chinuit

Si mie mi se pare la fel, dar nu gaseam cuvintele potrivite. Loganul, desi nu e nici el cine stie ce realizare de design (nici nu trebuie sa fie), pare mult mai continuu si mai inchegat.


--------------------
Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 5 Mar 2008, 11:51 AM
Mesaj #9


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



Seamănă cu toate chinuitele pe care le-au făcut şi alţii pentru oraş. Nu ştiu de ce aveţi "alergie" la tot ceeea ce facem noi, românii...
E un vehicul de clasă mică, nu ştiu de ce vi se pare mai rău ca altele din aceeaşi clasă?! De dragul de a vă da jme? unsure.gif


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidius
mesaj 5 Mar 2008, 12:03 PM
Mesaj #10


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 1.849
Inscris: 30 March 04
Din: Timisoara
Forumist Nr.: 2.824



QUOTE
Seamănă cu toate chinuitele pe care le-au făcut şi alţii pentru oraş

Asa e. Daca ma gandesc la Golf-uri, Ford Fiesta, Renault Clio sau Audi A2, tot pe acolo sunt la capitolul design.

QUOTE
E un vehicul de clasă mică, nu ştiu de ce vi se pare mai rău ca altele din aceeaşi clasă?!

Da' cine a zis ca e rau? Ne refeream doar la design, in rest mi se pare super ok. Daca o sa mai vina si la un pret de baza de 7500 cat se apreciaza, si un max 11.000 cu toate pe ea, atunci o sa fie cu mult sub pretul oricarei concurente. In momentul asta, o masina din categoria ei, cu dotari medii, e min 10.000 de euro. Daca mai pui airbaguri si alea alea, poti ajunge lejer la 13.000, chiar mai mult.


--------------------
Suntem ceea ce gândim. (Buddha)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 5 Mar 2008, 12:15 PM
Mesaj #11


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



QUOTE(coconut @ 5 Mar 2008, 01:51 PM) *
Seamănă cu toate chinuitele pe care le-au făcut şi alţii pentru oraş. Nu ştiu de ce aveţi "alergie" la tot ceeea ce facem noi, românii...
E un vehicul de clasă mică, nu ştiu de ce vi se pare mai rău ca altele din aceeaşi clasă?! De dragul de a vă da jme? unsure.gif

nu prea e facut de noi romanii.. lookul e facut de ei francezii mai degraba, si e facut de ceva vreme din moment ce masina e disponibila deja in america de sud... dar na... daca tot e sa vorbim de alergie...

deci.. nu ce facem noi romanii, ci ce fac ei francezii... in Romania
ma bucur ca logan are succes, si fabrica de la colibasi merge cu motoarele turate din plin. chiar daca nu fac parte din segmentul lor de piata. m-as bucura sa vad si politicienii nostri in masini fabricate in Romania
pina una alta.. am reusit sa conving niste francezi din Franta sa cumpere papucul cel vechi si 4x4 fabricat de Dacia...

pe de alta parte, mi-ar place sa vad si masini de un nivel ceva mai ridicat fabricate in Romania. ce e rau in asta?


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai
mesaj 5 Mar 2008, 01:00 PM
Mesaj #12


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Eh, stai, ca a venit Fordul si vei vedea. tongue.gif

Pana atunci insa, mi se pare cel mai reusit design de masina romaneasca...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
abis
mesaj 5 Mar 2008, 01:13 PM
Mesaj #13


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 22.306
Inscris: 8 March 04
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 2.507



Ford ca Ford, dar vine Mercedes! spoton.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 5 Mar 2008, 01:17 PM
Mesaj #14


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



Mie mi-ar plăcea* să văd odată jeep-ul promis de Renault, tot sub auspiciile Logan. Se pare că au abandonat ideea...
Atâta timp cât există Renault, Dacia e maşină românească! Nu importă dacă la fabricarea ei participă şi alţii, din afara ţării, ea poartă "stindardul tricolor" (roşu, galben şi albastru - ca să nu exsite dubii!)

*verbul este a plăcea, nu a place!

Mai bine ar veni BMW-ul! drool.gif


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
March
mesaj 5 Mar 2008, 02:05 PM
Mesaj #15


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 18.844
Inscris: 30 January 04
Din: EU
Forumist Nr.: 2.042



QUOTE(mutulica @ 5 Mar 2008, 11:16 AM) *
nu inteleg de ce au desenat-o asa de chinuit, mie mi se pare ca are un look chinuit, mosit greu
de ce naiba nu au ales o linie mai simpla si mai eleganta..

Totusi e un salt mare de la "Dacia" comunista si aceea post decembrista


--------------------
Un prost gaseste intodeauna unul mai prost , care sa-l admire

Nicolas Boileau


Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 5 Mar 2008, 02:22 PM
Mesaj #16


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



QUOTE(coconut @ 5 Mar 2008, 03:17 PM) *
Atâta timp cât există Renault, Dacia e maşină românească! Nu importă dacă la fabricarea ei participă şi alţii, din afara ţării, ea poartă "stindardul tricolor" (roşu, galben şi albastru - ca să nu exsite dubii!)

*verbul este a plăcea, nu a place!

Mai bine ar veni BMW-ul! drool.gif


no ofense, atita timp cat pe ea scrie renault o sa fie o masina frantuzeasca. oriunde s-ar produce, si indif cum se va chema
indif daca iti plăcea sau nu

si sunt chiar curios daca baietii de la ford o sa faca vreo jucarea pentru piata locala. ar fi de interes batalia cu renault...


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Clopotel
mesaj 5 Mar 2008, 07:13 PM
Mesaj #17


Umil servitor la Han
******

Grup: Moderator
Mesaje: 4.051
Inscris: 2 December 03
Forumist Nr.: 1.345



QUOTE
no ofense, atita timp cat pe ea scrie renault o sa fie o masina frantuzeasca

Asa este... Toate masinile Logan pe care le-am vazut eu exportate afara, in special in America de Sud, au sigla si marca RENAULT pe ele, nu Dacia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fiica_lunii
mesaj 5 Mar 2008, 07:18 PM
Mesaj #18


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 3.042
Inscris: 4 March 05
Din: Bacau
Forumist Nr.: 5.853



Daca e masina romaneasca, de ce i-au facut garda atat de joasa?
Inainte, cand erau mai inteligenti fabricantii, daciile aveau garda mai inalta, adicatelea sa se adapteze la orasele romanesti unde cresc gropile in asfalt ca ciuMpercile si mai intalnesti si stazi din acelea ce seamana cu valurile Dunarii, iar daca masinuta ta de oras are garda joasa.... ai pus'o (cum zice romanu').


--------------------
E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)
blogul meu cu icoane: http://madebyioanadaria.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erwin
mesaj 5 Mar 2008, 10:10 PM
Mesaj #19


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 5.060
Inscris: 26 December 05
Din: Cimişoara
Forumist Nr.: 7.531



păi ce se vede în poză e cea produsă în America de Sud, e posibil ca maşinile destinate pieţei din România să aibe suspensii şi roţi diferite, adaptate drumurilor...

în orice caz, francezii de la Renault n-au prea excelat la capitolul design nici cu modelele franţuzeşti, iar Loganul e urât, oricare ar fi gusturile... Nu ştiu de ce n-au abordat un proiect de maşină din clasa mică pentru o maşină ieftină de la bun început, o continuare la Supernova şi Solenza.




--------------------
pantha rhei
Universul Fractal
The universe appears to be fractal, cyclic and self-regenerating. Implied is that it is eternal and infinite.
Vot deBlam, gazetă de opinie necerută, dar oportună!
Fractalia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramis
mesaj 5 Mar 2008, 10:31 PM
Mesaj #20


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 3.948
Inscris: 23 January 04
Din: Luna
Forumist Nr.: 1.955



Mie imi place masinuta asta noua si, daca ar fi de acord si finantatorii mei, mi-as lua una, ca sa schimb SuperNova mea de 6 anisori smile.gif


--------------------
humanity is overrated
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ilie
mesaj 6 Mar 2008, 06:57 AM
Mesaj #21


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.815
Inscris: 16 March 04
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 2.605



Am inteles ca ii se zice Sandel thumb_yello.gif .
Designul face sa para ca masina e stransa din toate partile. Pare totusi mai inchegata decat Logan. Interiorul pare mai bun.
Pretul v-a fi cu 300-400 Euro sub Logan la dotarile inferioare si peste Logan la dotarile superioare. Masina pare cu 25-30 de cm mai scurta, deci ar trebui sa se incadreze in clasa mica cu Corsa, Polo, Clio (Logan e in compacta: Astra, Golf, Megane), deci pretul ar trebui sa fie mai jos, dar tinand cont ca Loganul e pe iesire, iar Sandel e pe intrare, cam asa se fac preturile.
Insa aceste preturi par destul de mari (inclusiv la noul pick-up) aprox 10.000 E): costa cam cat Corsa, Polo, Yaris, nu mai vorbim de Punto.

coconut, Dacia este o marca a Renault, nu este o marca a romanilor. Si Nissan e tot a lui Renault, chiar daca e din Japonia si se fabrica in Spania...oricum nu merge cu nationalismul in aceste firme multinationale, ele isi vad numai de treaba lor. Deci Dacia nu e a noastra, e a lor pe teritoriul Romaniei thumb_yello.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 6 Mar 2008, 08:37 AM
Mesaj #22


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



OK, Freeman, dacă zici tu, las garda jos... accept - cu juma' de gură -, Dacia e a lor, România mai e încă a noastră... rolleyes.gif mwah1.gif tongue.gif


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 6 Mar 2008, 08:46 AM
Mesaj #23


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



QUOTE(coconut @ 6 Mar 2008, 10:37 AM) *
OK, Freeman, dacă zici tu, las garda jos... accept - cu juma' de gură -, Dacia e a lor, România mai e încă a noastră... rolleyes.gif mwah1.gif tongue.gif

Romania e a Uniunii Europene.... ne-a mai ramas doar Aro, dar nu se mai fabrica


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 6 Mar 2008, 08:50 AM
Mesaj #24


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



Da? Ce chestie... Şi eu care credeam că suntem de mii de ani în Europa... tongue.gif
ARO, da, nu se mai fabrică, aşteptăm să o ia şi pe aia cineva... wink.gif


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 6 Mar 2008, 12:36 PM
Mesaj #25


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



europa geografica nu prea are aceeasi treaba cu uniunea europeana care e o adunatura politica... sunt convins ca stiati stimata forumista, dar ca va incanta o atitudine apofactica

pe Aro nu cred sa ii mai cumpere cineva prea curand.. ca ce a ramas din fabrica aia e mai complicat de reparat decat de construit de la zero, iar ca si competente... ma indoiesc ca au ramas prea multi priceputi in zona

dar sa ne intoarcem la Sandero, pe care o consider in continuare o chestie uratzica..
spre deosebire de fratele Clio cel nou care mi s-a parut foarte reusit


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 6 Mar 2008, 01:12 PM
Mesaj #26


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 15.810
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



Chiar, nu se ma fabrica ARO? In Romania, zic unsure.gif
ARO Crosslander

Despre Dacia Sandero... ca design imi aduce aminte de Clio si Corsa. Mie-mi place smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 6 Mar 2008, 02:07 PM
Mesaj #27


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



Bravo, Cla, uite şi aici: http://aro.masini.ro/stiri/citeste_stire/1...a-americana.htm


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 6 Mar 2008, 02:48 PM
Mesaj #28


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 15.810
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



Mersi, coconut smile.gif As fi curios cat costa acum si unde s-ar putea cumpara... unsure.gif

edit: am uitat sa spun ceva, Dacia se vinde in Germania ca Dacia, nu ca Renault.
Ca se cumpara de la reprezentantele Renault, asta-i normal, ei le distribuie.

Acest topic a fost editat de Cla: 6 Mar 2008, 02:54 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coconut
mesaj 6 Mar 2008, 03:00 PM
Mesaj #29


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 922
Inscris: 18 August 05
Din: Bucureşti
Forumist Nr.: 6.802



Şi eu ştiu la fel, dar, mă rog... fiecare priveşte lucrurile din unghiul care-i convine!
Da, mi-ar plăcea să ştiu cât costă ARO. ARATĂ BINIŞOR. Aş putea trece cu brio peste gropile micuţului* Paris! rofl.gif

*fac referire la faptul că e o parodie de Paris,. nu la mărimea lui! mwah1.gif


--------------------
Felix qui, quod amat, defendere fortiter audet - Ovidiu, Amores


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 6 Mar 2008, 03:26 PM
Mesaj #30


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 15.810
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



Aici scrie unul ca ar costa 15.500€, nu scrie însa de unde are informatia. E din 2006 posting-ul
Si chiar ca arata binisor, si mie-mi place smile.gif Chiar as vrea sa stiu unde se poate cumpara, m-as duce sa-l vad "live" smile.gif
Si pretul chiar ca ar fi OK... daca e corect ce zice ala.

Acest topic a fost editat de Cla: 6 Mar 2008, 03:34 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 6 Mar 2008, 04:47 PM
Mesaj #31


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



arata frumos comunicatele de presa... dar din ce imi amintesc eu, pana la urma nu s-a facut nici o branza cu dorita privatizare a lui ARO
e posibil sa ma insel.. chiar imi doresc...

am vazut si eu caLogan isi pastreaza numele Dacia pe unele piete, si se vinde sub nume de Nissan in Mexic de ex... si tine de strategia de marketing a lui Renault..
asta nu inseamna catusi de putin ca nu e masina frantuzeasca... produsa si in Romania


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milimetru
mesaj 8 Mar 2008, 07:34 PM
Mesaj #32


ex-caa
******

Grup: Membri
Mesaje: 2.430
Inscris: 26 April 04
Forumist Nr.: 3.261



Stiu ca e off-topic, da' nu ma pot abtine:



Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 10 Mar 2008, 05:43 AM
Mesaj #33


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



asa cred ca mi-ar place si mie, dar am inteles ca nu s-ar prea grabi sa o scoata


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
March
mesaj 31 Aug 2009, 05:36 PM
Mesaj #34


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 18.844
Inscris: 30 January 04
Din: EU
Forumist Nr.: 2.042



In sfarsit, in afara de tigani altceva face ravagii in Europa de vest !

Dacia pune în pericol modelele mai scumpe ale Renault

(...)
În primele şapte luni din 2009, vânzările Dacia au crescut pe plan mondial cu 18 % faţă de perioada similară din 2008, înregistrând cea mai semnificativă creştere comparativ cu orice alt model. Vânzările Dacia Sandero şi Logan au crescut în iulie cu 58% în Franţa, o piaţă care a înregistrat, în ansamblu, o creştere de 3,1%. Dacia a ocupat în Franţa locul opt în topul mărcilor cu cele mai mari vânzări, depăşind companii precum Fiat SpA şi Nissan Motor Co, aliat al Renault.

În Germania, unde compania nu are concurenţă reală pe segmentul low-cost, vânzările Dacia au crescut cu 346% în primele şase luni ale anului, susţinute de programul de prime de casare, în cadrul căruia subvenţiile au fost mai mari decât în Franţa. (...)


--------------------
Un prost gaseste intodeauna unul mai prost , care sa-l admire

Nicolas Boileau


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 31 Aug 2009, 05:42 PM
Mesaj #35


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 15.810
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



De fiecare data ma bucur când vad un Logan (mai ales MCV) si un Sandero pe strazi sau în parcare smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 12 December 2017 - 04:53 AM
Ceaiuri Medicinale Informatii despre Certificat Energetic