HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Logangoo - Dacia Logan Break
Mihai
mesaj 11 Sep 2006, 10:35 AM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



user posted image

LOGANGOO: Adevarata infatisare a viitoarei Dacia Break

Designerii francezi au muncit la Logan Break si le-a iesit Kangoo

Inca de zilele trecute cand sefii de la Dacia si Renault prezentau cu mandrie la Geneva conceptul Dacia Logan Steppe, premergatorul modelului Break anuntat pentru toamna acestui an, pe site-urile specializate de pe net erau facute publice cateva fotografii-spion cu adevaratul vehicul care va circula pe soselele din Romania la sfarsitul lui 2006.

Viitorul Break produs sub marca Dacia va fi, de fapt, o struto-camila care preia partea frontala a actualului Logan si spatele modelului Renault Kangoo.

Aproape nimic din detaliile conceptului Steppe, atat de laudate de public la Geneva, nu se regasesc pe varianta de serie.

Declaratia unui oficial al grupului Renault care sustinea ca vor fi pastrate pe modelul real 80% din componentele conceptului pare greu de acceptat.

In partea frontala s-a renuntat complet la blocurile optice mate, la imaginea puternica atat de atragatoare a calandrului, chiar si la proiectoarele inglobate in bara, ceea ce a ramas nefiind cu nimic diferit de “botul” actualului model in trei volume.
Bandourile laterale din plastic si “umerii” evazati ai aripilor au disparut aproape complet, ca si insertiile din aluminiu si pragurile pronuntate.
In spate, “noul” Logan Break este de fapt vechiul Kangoo produs in 1997. Usile nu mai sunt simetrice ca in cazul conceptului, iar suprafetele transparente sunt mult mai mici. Interesant este ca francezii, dandu-si probabil seama ca deschiderea orizontala poate crea probleme si ca stergatorul amplasat numai pe o jumatate de luneta nu asigura o vizibilitate optima, au modificat partea din spate a actualului Kangoo, revenind la deschiderea verticala specifica majoritatii modelelor break.

Ca si in fata, blocurile optice spate au pierdut exact ceea ce era mai interesant, aspectul real fiind extrem de comun. Solutia aleasa pentru suprainaltarea plafonului are si ea problemele sale.

Poate tocmai din aceasta cauza conceptul Steppe avea “intamplator” un spatiu de depozitare din plastic deasupra. Aerul de furgoneta este degajat de varianta de serie a Loganului Break prin fiecare por. Daca nu ar exista geamurile prin care sa se zareasca bancheta din spate, ar fi greu de crezut ca te afli in fata unui model combi.


@BaniiNostri.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
John B
mesaj 13 Sep 2006, 03:37 PM
Mesaj #2


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 886
Inscris: 18 November 05
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7.294



Noi poze cu Dacia Logan Break

Logan Break


--------------------
I wish I can fly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
John B
mesaj 28 Sep 2006, 04:23 PM
Mesaj #3


Dregator
*****

Grup: Membri
Mesaje: 886
Inscris: 18 November 05
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7.294



Logan MCV a fost lansat oficial astazi la Salonul Auto de la Paris.

Iat primele imagini oficiale:
Logan MCV

La Salonul Auto de la Paris a avut loc astăzi premiera mondială a noii Dacia Logan Break. Botezată Logan MCV (Multi Convivial Vehicle), noua versiune de caroserie a Loganului va costa īntre īntre 8.200 şi 11.600 euro şi va fi vīndută īn Romānia īncepīnd din octombrie.

Designul Logan MCV exprimă robusteţe, elemente precum pasajele roţilor bine marcate sau capota proeminentă nelăsīnd nici o īndoială asupra faptului că vehiculul poartă īn el genele Logan. Logan MCV foloseşte şi elemente stilistice de la Logan Steppe Concept, prezentat la Salonul de la Geneva 2006. Astfel, break-ul se distinge de varianta berlină prin bara faţă redesenată īn partea inferioară, priza de aer mai largă şi noile nişe pentru proiectoarele de ceaţă.

Linia laterală este dinamizată de forma rotunjită a celui de-al treilea geam, iar pavilionul supra-īnălţat, pe care sunt fixate barele de acoperiş, lasă să se īntrevadă habitabilitatea excepţională şi impresia de spaţiu percepută la bordul vehiculului. Stopurile dispuse vertical īncadrează, de o manieră practică, cele două portiere asimetrice, cu deschidere 1/3, 2/3.

Interiorul Logan MCV confirmă sugestia de spaţiu īncăpător generată de liniile exterioare. Cu un ampatament majorat cu 27 cm faţă de cel al variantei berlină, Logan MCV duce şi mai departe limitele de habitabilitate oferite de sora sa mai mică, fiind prima Dacie care dispune de şapte locuri (opţional). Īn versiunea cu 7 locuri, Logan MCV poate să transporte, īn condiţii de confort depline, trei adulţi pe rīndul al doilea şi alţi doi pe rīndul al treilea. Departe de a fi sacrificate, cele două locuri de pe ultimul rīnd pot primi doi adulţi mai īnalţi de 1,90 m, performanţă posibilă datorită design-ului părţii spate a vehiculului.

Īn configuraţia cu 5 locuri, volumul util este de 700 de litri. Īn cazul īn care īn vehicul iau loc numai două persoane, fapt posibil datorită modularităţii remarcabile a interiorului, Logan MCV dispune de un volum util de 2 350 litri. Chiar şi īn situaţia īn care la bord se află 7 persoane, portbagajul oferă īncă un spaţiu pentru bagaje de aproape 200 de litri.

Logan MCV preia motorizările care au contribuit la succesul berlinei şi care au fost deja verificate din plin pe numeroase modele din gama Renault. Dispunīnd de trei propulsoare pe benzină (1.4, 1.6 MPI şi 1.6 16v) şi de o motorizare diesel de referinţă (1.5 dCi), gama Logan MCV oferă o paletă de motoare care răspunde unor aşteptări diferite īn funcţie de pieţe şi de tipurile de clientelă. Dacă motoarele pe benzină au aceleaşi caracteristici de putere ca la berlină, dieselului i-au fost adăugaţi 5 cai-putere, astfel că Logan MCV 1,5 dCi dispune de 70 de cai-putere.

sursa: gsp.ro

Acest topic a fost editat de John B: 28 Sep 2006, 04:29 PM


--------------------
I wish I can fly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 28 Sep 2006, 04:23 PM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
1,618033
mesaj 29 Sep 2006, 10:19 PM
Mesaj #4


Cronicar
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.500
Inscris: 6 May 03
Forumist Nr.: 267



Nu e atat de urat pe cat parea in poze... smile.gif

Aici sunt si ceva clipuri video... http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=36


--------------------
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
An angel led me when I was blind
I said take me back, I've changed my mind
Now I believe
From the blackest room, I was torn
He called my name, a love was born
So I believe.

DM - Suffer Well (Playing the Angel)</span>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
March
mesaj 26 Sep 2007, 12:58 PM
Mesaj #5


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 18.844
Inscris: 30 January 04
Din: EU
Forumist Nr.: 2.042



E o vorba : Am trait s-o aud si p-asta

Cica vest-europenii fac coada la Dacia-Logan. Sunt facute liste de asteptare . Timpul de livrare fiind de 3-4 luni ! Da' lor nu le pasa. Vor masina.

Ca la noi pe pe vremurile ceausiste. Asteptai sa primesti masina un an !! Da' nu Logan tongue.gif

Acest topic a fost editat de March: 26 Sep 2007, 12:59 PM


--------------------
Un prost gaseste intodeauna unul mai prost , care sa-l admire

Nicolas Boileau


Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 26 Sep 2007, 03:21 PM
Mesaj #6


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



care sunt aia mai de fac coada la Logan? din ce tara vest europeana?


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
March
mesaj 26 Sep 2007, 06:33 PM
Mesaj #7


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 18.844
Inscris: 30 January 04
Din: EU
Forumist Nr.: 2.042



QUOTE(mutulica @ 26 Sep 2007, 04:21 PM) *
care sunt aia mai de fac coada la Logan? din ce tara vest europeana?


Urmareste stirile coane ! Franta, Germania si altele.


--------------------
Un prost gaseste intodeauna unul mai prost , care sa-l admire

Nicolas Boileau


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 24 October 2017 - 12:31 AM
Ceaiuri Medicinale Informatii despre Certificat Energetic