Mecanica Auto, cere un sfat, da-ti cu parerea ... |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Mecanica Auto, cere un sfat, da-ti cu parerea ... |
4 Nov 2003, 08:17 AM
Mesaj
#1
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 |
Fara sa transformam HA in forum specializat, daca pe cineva il intereseaza subiectul, aici e locul sa se exprime. Sint dispus sa dau SI ceva sfaturi, in masura cunostiintelor mele (stiind ca intre timp am "emigrat" in informatica si nu sint neaparat "la zi" cu ultimele detalii si noutati). Si in masura in care cineva face apel, evident
|
|
|
9 Nov 2003, 11:16 AM
Mesaj
#2
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 1 Inscris: 9 November 03 Forumist Nr.: 1.166 |
Aveti informatii cu privire la sistemul hidraulic de la Citroen?
|
|
|
10 Nov 2003, 07:11 AM
Mesaj
#3
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 |
E un sistem relativ complicat, pe care numai ei il folosesc, e vorba de o pompa hihraulica (ulei special, dar nu e nici greu de gasit, nici scump...) si un sistem de sfere hidraulice "in loc de" amortizoare. Daca va puneti pb. in vederea unei achizitii, nu e nici o problema, "sferele" nu sint chiar scumpe (nu se repara ci se schimba) iar alte elemente nu prtea se uzeaza. Pot sa ma interesez pt o pb foarte specifica, daca e cazul. |
||
|
|||
Promo Contextual |
10 Nov 2003, 07:11 AM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
12 Dec 2003, 05:21 PM
Mesaj
#4
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Hai sa cer si io o parere(mentionez ca sint paralel cu mecanica)...
Io am un cielo. De 2 zile mi se tot aprinde un beculet pe bord, numai in timpul mersului si numai citeodata. M-am uitat in cartea tehnica si cica beculetul respectiv indica "sistemul de control al motorului". Ce e aia habar nu am, da' cica are legatura cu nus' ce control computerizat(io ma gindesc ca injectia sau ceva de genu).Mai scrie ca e indicat sa apelez la domnii de la reprezentanta.Ma rog, de mers merge ok, atit doar ca porneste greu la rece cind e frig.Daca sint vreo 10 grade sau peste afara o ia de la prima cheie. O sa ma duc cu ea la service, dar as vrea sa am idee inainte ce si cum ca sa nu imi bage banditii aia povesti sa platesc aiurea. Asa ca daca se pricepe cineva ... |
|
|
15 Dec 2003, 08:12 AM
Mesaj
#5
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 2.069 Inscris: 25 August 03 Forumist Nr.: 668 |
Daca e din cind in cind in general nu e grav... motoarele actuale sint dotate cu un computer, care in functie de informatiile primite de la diversi captori (pozitie vilbrochen, presiuni, temperaturi diverse) comanda timpul deci cantitatea de benzina injectata si, la sistemele mai evoluate, si aprinderea) Daca una din aceste informatii nu vine (de ex. contact oxidat) sau vine cu intermitenta, calculatorul comanda aprinderea unui bec de control si trece pe un program "de rezerva", bazat pe valori medii) Cel mai simplu ar fi sa verifici captorii motorului, sa-i desprinzi din mufe si sa-i pui la loc (e extrem de simplu si dureaza doar citeva secunde la fiecare), daca nu la un atelier al marcii gasesti o masinarie mai soifsticata care intra in comunicare cu calculatorul masinii tale si care-ti spune precis ce are) Nu stiu insa exact cum se cheama masinaria aia la Tico, la garajele Opel se cheama TECH, de fapt e un fel de PC specializat |
||
|
|||
16 Dec 2003, 12:36 AM
Mesaj
#6
|
|
© Care este Grup: Membri Mesaje: 2.113 Inscris: 4 March 03 Din: Nici o Informatie Forumist Nr.: 17 |
Multam' fain pentru informatii ...Deocamdata o mai las, ca in ultimele 2 zile n-a mai facut figuri. Daca reincepe o duc la baieti la verificare.
Pese: E Cielo, nu Tico ... Acest topic a fost editat de Ghost: 16 Dec 2003, 12:36 AM |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 17 April 2024 - 10:47 PM |