HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Cronica De 2 Lei (vechi), Cronica de teatru & film a lui Unleashed
Mihai
mesaj 28 Aug 2005, 12:44 PM
Mesaj #1


Gazda Hanului
******

Grup: Admin
Mesaje: 8.578
Inscris: 22 February 03
Din: Hanu Ancutei
Forumist Nr.: 1



Un film bun? Un spectacol de teatru interesant?

Va invit sa ne delectam impreuna cu scurte (sau complexe) comentarii ale lui Unleashed referitoare la filmele si spectacolele de teatru pe care le-a vazut. smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Unleashed
mesaj 28 Aug 2005, 12:58 PM
Mesaj #2


Haiduc
**

Grup: Musterii
Mesaje: 60
Inscris: 1 May 04
Din: Bucureshti
Forumist Nr.: 3.326



Disclaimer

Deci ca un fel de intro .. ca sa stiti la ce sa va asteptati..Nu am studiat la ATF ( sunt viitor inginer mecanic..asta ca fapt divers smile.gif ) si nu am vazut toate filmele "in voga" .. n-o sa stau s-alerg dupa titlurile controversate.. ci o sa scriu despre ce-mi pica la mana (la mouse).Nu va asteptati la un vocabular de specialitate si nici la o critica la sange.. Uneori o sa observ anumite aspecte ale filmelor/pieselor .. alteori nu... ehh vedem noi ce si cum smile.gif....a... si atunci cand omit ceva sau nu abordes intr-un mod adecvat o problema astept comentariile voastre smile.gif.. toate cele bune


P.S.: o sa prezint si filme proaste .. asta ca sa va scutesc de o vizionare chinuitoare wink.gif hi hi hi

Acest topic a fost editat de Unleashed: 28 Aug 2005, 01:04 PM


--------------------
ӨÇֲۑۘۜۋێ ÇӓӐӠӝӟӛӒ ÆӟӡӔÇα ΩΦΘδ ? - I own all the answers , but I can not ask the appropriate questions...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Unleashed
mesaj 28 Aug 2005, 01:03 PM
Mesaj #3


Haiduc
**

Grup: Musterii
Mesaje: 60
Inscris: 1 May 04
Din: Bucureshti
Forumist Nr.: 3.326



Love don’t cost a thing