HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

 
Reply to this topicStart new topic
> Soarele Si Efectele Lui Asupra Pielii, ultimele noutati privind expunerea la UV
Michelle
mesaj 7 Jun 2005, 09:14 AM
Mesaj #1


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 3.750
Inscris: 8 January 05
Din: ???
Forumist Nr.: 5.402





Cea de a patra editie a Conferintei nationale de Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala, desfasurata in perioada 1-4 iunie, a propus spre dezbatere o tema pe cat de interesanta, pe atat de discutata si importanta: fotoagresiunea si fotoimbatranirea. Acestea sunt probleme medicale reale, nu doar de ordin cosmetic si estetic, deoarece prevenirea lor poate impiedica progresia moficarilor cutanate spre cancer. Stii ce trebuie sa faci pentru a preveni aceste riscuri si care sunt greselile pe care le faci, din nestiinta?

Prezenta la conferinta de presa, dr. Mihaela Leventer, presedintele Societatii Romane de Medicina Estetica si Dermatologie Cosmetica si Chirrugicala (SRMEDCC), a subliniat importanta fotoprotectiei corecte, esentiala in managementul patologiei si, in general, a imbatranirii. "Soarele este foarte periculos, chiar daca acest lucru nu se simte imediat. Riscurile sunt considerabile - pentru ca nu stim sa ne aparam de efectele nocive - chiar daca eventualele consecinte se vor face resimtite mai tarziu", a subliniat Mihaela Leventer.

Ce inseamna, de fapt, protectia fata de razele soarelui? Mai intai, este important sa stim de ce anume trebuie sa ne aparam si care sunt factorii de risc. Prof.dr. Calin Giurcaneanu ne explica: "Razele UVA sunt 'responsabile' de imbatranirea prematura a epidermei, iar UVB, de aparitia cancerului de piele. Fotoimbatranirea depinde de cantitatea de radiatii ultraviolete care actioneaza asupra epidermei, lungimea de unda a razelor, precum si de tipul de piele al individului respectiv".