HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

> Universul Credintei:

Mesajele cu caracter ateist sau care au ca scop denigrarea unei religii sunt interzise in cadrul acestui forum.

 
Reply to this topicStart new topic
> {Enc.} Bhakti Yoga
anadi
mesaj 20 May 2004, 02:49 PM
Mesaj #1


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



In general cand bhakta (devoTii) spun bhakti, ei se refera la uttama bhakti, care inseamna cel mai inalt fel de bhakti sau bhakti pur, care de asemenea mai este numit
svarupa bhakti.

Uttama bhakti este definit de Srila Rupa Gosvami:

anyabhilashita shunyam
jnana karmady anavritam
anukulyena krishnanu
shilanam bhaktir uttama

Cultivarea activitatilor
care sunt menite special pentru placerea lui Sri Krishna (Cel Atoate Atragator –forma originalA a lui Bhagavan- Dumnezeu),
sau cu alte cuvinte neintrerupta curgere a SERVICIULUI PLIN DE IUBIRE catre Sri Krsna,
executat prin toate eforturile (corpului, mintii si vorbirii)
care sunt insotite de o varietate de sentimente spirituale (bhavas)
care nu sunt acoperite de
jnana (cunoaSterea care are ca scop eliberarea impersonala)
karma (activitati care au ca scop gratificarea simturilor)
care sunt lipsite de orice dorinta materiala,
sau orice alte dorinTei in afara aspiratiei de a-L face fericit pe Sri Krishna
se numeste uttama-bhakti (serviciu devotional pur).

Numele Krishna indica Vrajendrana nandana Sri Krisna,
adica adi purusha
(Suprema Personalitate a lui Dumnezeu, care traieste in lacasul dulcetii spirituale, Vraja)
si toate avatarurile si expansiunile Sale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1,618033
mesaj 20 May 2004, 02:51 PM
Mesaj #2


Cronicar
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.500
Inscris: 6 May 03
Forumist Nr.: 267



anadi, asa cum te-am rugat, invita lumea spre dialog, nu posta doar informatii despre o anume cale religioasa. Altfel, topicul ori se inchide, ori daca este mai dezvoltat merge spre Biblioteca. OK?


--------------------
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
An angel led me when I was blind
I said take me back, I've changed my mind
Now I believe
From the blackest room, I was torn
He called my name, a love was born
So I believe.

DM - Suffer Well (Playing the Angel)</span>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 20 May 2004, 02:54 PM
Mesaj #3


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Ce s-a auzit pana acum despre bhakti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 20 May 2004, 02:54 PM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
1,618033
mesaj 20 May 2004, 03:13 PM
Mesaj #4


Cronicar
******

Grup: EmailInvalid
Mesaje: 1.500
Inscris: 6 May 03
Forumist Nr.: 267



anadi, nu este vorba nici despre bhakti, nici despre subiectul in sine deschis de tine.
Doar ca deschiderea de threaduri diferite, care doar informeaza despre amanunte pertinente unei anumite religii (nu ma intereseaza care religie), si nu invita la discutie, NU este acceptabila la Han. Nu isi are rostul. Informatia prezentata (si iti multumesc pentru efort) poate fi pusa la Biblioteca (are Hanul una! tongue.gif ) sau, din momentul in care vor fi disponibile, in cadrul unui subiect de genul "Enciclopedie: Budismul" sau "Enciclopedie: Yoga", etc. (pentru asta mai trebuie sa astepti cam doua saptamani)...
Dar in cadrul forumului Universul Credintei se discuta, nu se informeaza. Se combate, se afirma, dar nu se face propaganda. Poti prezenta o informatie, evident, si apoi cere reactii fata de ea. Dar altfel, nu. Este ca si cum ai veni la o masa dintr-un han si ai incepe sa reciti din Vede, sau din Biblie. Nu isi are rostul. Am taiat elanul oricui a incercat sa faca asta, chiar si celor de aceeasi religie cu a mea.

Evident, poti trece in revista forumul "Biblioteca" si in masura in care consideri ca informatiile prezentate de tine pot fi stranse intr-un material mai lung, poti deschide un thread acolo.

Eu nu voi inchide threadurile deschise de tine, dar te rog sa NU mai deschizi inca unul, ci sa le comasezi, daca vrei, sub titlul "Enciclopedie: hinduism" sau "Enciclopedie: yoga" sau Vede, sau cum vrei tu. Dar toate sub acelasi thread. Altfel, eu ori le inchid, ori le trimit la Biblioteca, comasate (mai putin cel despre Scripturi, care a provocat o discutie)

Daca insa doresti sa initiezi o discutie despre yoga/hinduism/budism sau orice vrei tu, esti liber sa o faci. Multumesc de intelegere.


--------------------
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
An angel led me when I was blind
I said take me back, I've changed my mind
Now I believe
From the blackest room, I was torn
He called my name, a love was born
So I believe.

DM - Suffer Well (Playing the Angel)</span>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 21 May 2004, 11:53 AM
Mesaj #5


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Exista un fel de bhakti care se numeste sanga-siddha bhakti.
Acesta nu este bhakti adevarat, pentru ca este fAcut din stradanii care nu sunt bhakti (conform definitiei lui Rupa Gosvami) ci fAcut din stradanii care sunt asociate cu bhakti, adica sunt favorabile pentru bhakti, cum ar fi
Cultivarea compasiunii, prieteniei, respectului, curateniei, austeritatii, tolerantei, tacerii, studiului literaturii vedice, Simplitate, celibat, non-violenta samd.
Cand aceste stradanii sunt cultivate ca asociati ai serviciului devoTional (bhakti) ele se numesc sanga siddha bhakti, altminteri nu.

PS
Regulamentul e regulament, si multumesc pentru bunavointa de a nu inchide sirurile deschise.
Pe de alta parte, biblioteca pare un fel de exil cu care esti amenintat, pentru ca se pare ca cei care vin la Han nu vor sa mearga la biblioteca. Mai degraba se doreste sa se auda ce mai e nou, cine, ce mai are de spus. Asa ca in fiecare zi daca auzi cate putin, e mai usor de digerat.

Acest topic a fost editat de anadi: 21 May 2004, 11:54 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 23 May 2004, 07:33 PM
Mesaj #6


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Exista un fel de bhakti (serviciu devotional divin) care se numeste aropa-siddha bhakti,
care nu este bhakti adevarat pentru ca e constituit din activitati care nu sunt bhakti pur,
dar sunt desemnate ca fiind bhakti, pentru ca sunt totusi oferite Domnului.

De exemplu cineva ofera flori precum si alte lucruri placute Domnului,
dar o face nu doar pentru satisfactia Domnului,
ci pentru ca care are alte dorinte (materiale) in minte.
Chiar daca cineva incanteza Maha Mantra Hare Krishna, cu o voce melodioasa, acompaniat de o muzica devotionala, dar se gandeste, ia uitati-va la mine ce frumos cant, acesta nu este bhakti, ci aropa-siddha bhakti.
Cei care se ocupa in activitati devotionale motivate material,
executa aropa siddha bhakti,
nu bhakti pur (shuddha bhakti).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 24 May 2004, 01:22 PM
Mesaj #7


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Simptome ale serviciului devotional pur (shuddha bhakti)
1. Simptome interne (svarup lakshana)
2. Simptome externe (tatashta lakshana)

Simptomele interne sunt redate in ultimele doua versuri din definitia lui bhakti.

anukulyena Krishna ANU
SHILANAM bhaktir uttama

Definitia lui bhakti incepe cu anu shilanam (cultivarea activitatilor);
iar radacina verbala a cunvantului shilana(m) are doua intelesuri:
1. cesta rupa – forma activitatii
2. bhava rupasentimentele care insotesc activitatea

1.cesta rupa – forma activitatii cuprinde doua stagii

a- SADHANA RUPA – stradanii care duc la manifestarea lui bhava (inceputul iubirii divine), care reprezinta stagiul manifestarii primelor raze de iubire pentru Krishna in inima practicantului. SADHANA RUPA are doua “diviziuni”:
pravriti mulaka – stradanii pentru actiuni positive ca cele 64 activitati devotionale bhakti
nivriti mulaka – ocolirea activitatilor negative, cum ar fi
- folosirea violentei inclusive impotriva animalelor (ceea ce implica vegetarianismul)
- folosirea intoxicantilor (alcohol, cafea, tutun, droguri)
- practicarea jocurilor de noroc care activeaza toti factori negative
- activitatea sexuala in afara casatoriei
- ofensele impotriva
serviciului devotional (seva aparadha)
numelui sfAnt (nama aparadha)
locurilor sfinte (dhama aparadha)
devotilor (vaishnava aparadha)
Aceste aparadhas (ofense) distrug rezultatele stradaniilor in practicarea serviciului devotional bhakti impingandu-l pe practicant inapoi pe platforma materiala.

b- KARYA RUPA – activitati care se manifesta ca efecte ale atingerii inceputului iubirii transcendentale bhava ca:
- satvika bhavas cum ar fi curgerea lacrimilor si ridicarea parului pe corp stand
- anu bhavas cantatul si dansul care se manifesta automat datorita atingerii bhavei

2. bhava rupa – sentimentele care insotesc actiunea
care reprezinta inima serviciului devotional bhakti, sunt de doua feluri
a) STAYI - BHAVA- RUPA care este priti sau iubire transcendentala, care se refera la MANIFESTAREA sentimentului permanent de iubire a Domnului intr-una dintre relatiile primare:
- shanta - neutralitate
- dasya - servitudine
- sakhya - prietenie
- vatsalya – relatia parentala (in care bhakta - devotuli este parintele iar Domnul se preda iubirii si grijii devotului Sau iubit)
- madhura – relatie transcendentala intre iubit si iubita; cea mai intima si mai dulce relatie
b- SANCHARI -BHAVA- RUPA care este vishada sau disperare a iubirii are doua forme:
- prema ankura – vlastarul lui prema (iubire pura a Domnului) numita bhava sau rati
- prema – iubirea pura, deplin inflorita a Domnului care se dezvolta in stadii superioare ca sneha, mana, pranaya, raga, anuraga, bhava, mahabhava.

Sanchary-bhavas, faze tranzitorii ale iubire transcendentale se ridica asemenea unor valuri in oceanul iubirii permanente stayi- bhava.

Acestea sunt Simptomele interne ale iuibirii pure transcendentale SUDDHA BHAKTI .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 25 May 2004, 03:49 PM
Mesaj #8


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



anukulyena krishna anu shilanam,
Care inseamna bhakti pur,
este o functie (vritti) a energiei interne (svarup shakti)
nu se poate manifesta in corpul, mintea, si simturile unui suflet conditionat (badha jiva).

Prin mila unui bhagavat bhakta,
a unui devot pur, in procesul de initiere spirituala -diksha si indrumare spirituala -shiksha,
bhakti-vritti (functia iubirii divine) obtine tadaatma cu corpul, mintea si simturile unui badha-jiva (suflet conditionat de natura materiala) si actioneaza prin ele.
Tadaatma este asemenea fenomenului prin care fierul in asocierea indelungata a focului isi schimba natura, devenind el insusi foc.

Cind spunem Krsna ne referim la Krsna din Vrindavan ca adi purush (originalul care gusta placere) si toate avatarurile Sale.

“Aradhyo bhagavan vrajesa-tanayas tad-dhama vrndavana.”

Mai inainte de toate, Krsna este Vrajendra-nandana, fiul lui Nanda Maharaja, si El este aradhya, Suprema Divinitate care trebuie venerata. Tad-dhama vrndavanam inseamna rezidenta Sa, Vrndavana, trebuie in mod egal venerata.
Lord Sri Krsna si rezidenta Sa, Vrndavana, sunt in mod egal venerabile.
anukulyena inseamna fovorabil dispus.
De exemplu in arena de lupta a lui Kamsa, Krsna a luptat cu Chanara si Mustika, iar aceasta lupta desi i-a facut placere lui Krsna nu poate fi caracterizata ca bhakti pentru ca cei doi luptatori nu erau dispusi fovorabil.
Pe de alta parte mama Yasoda L-a legat pe Krsna de piatra de piua, dar a facut-o fiindu-I favorabila, pentru a-L educa, toata intimplare fiind patrunsa de dulceata iubirii parentale (vatsalya rasa).

Acest topic a fost editat de anadi: 25 May 2004, 03:50 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 27 May 2004, 07:42 PM
Mesaj #9


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Am spus mai inainte ca procesul initierii transcendentale are trei functiuni.
Prima dintre acestea este ca da cunoasterea transcendentala.
Un bhakti yoghi numeste aceasta cunoastere sambandha jnana,
adica acea cunoastere, care atunci cand va fi revelata in inima prin mila maestrului spiritual pur (sat-guru), va ilumina LEGATURA (sambandha) pe care discipolul o are cu Krishna sau una din expansiunile sale.

Cunoasterea, sambanda jnana, care implica cunosterea despre
· bhagavan (Dumnezeu)- tat padartha jnana
· jiva, sufletul (spiritual)- tvam padartha jnana
· maha maya (energia externa a lui bhagavan)
· yoga maya (energia interna a lui bhagavan)
· relatia in care acestia se afla

trebuie sa nu fie acoperite
1· de cunosterea jiva brahma aikya jnana, cunostere despre unitatea lui jiva cu brahman cunoscuta si sub numele de nirvishesha jnana pentru ca proclama ca bhagavan este nirvi-shesha (fara calitati). Bhagavan este nirvi-shesha pentru ca el nu are nici un fel de calitati materiale (ele sunt in afara Lui), dar El este savi-shesha pentru ca poseda toate calitatile spirituale.
2· de cunoasterea ateista care are ca scop controlul energiei materiale (maha maya), pentru ca ateistii sufera de doua boli capitale; ei vor sa controleze mediul in care se afla si sa deguste placerea pe care maha maya o ofera, si sunt fara de liniste in incercarea lor continua de a controla maha maya. Iar datorita faptului ca se identifica cu maha maya (pentru ca se identifica cu corpul si mintea care sunt aspecte ale lui maha maya, ei se zbat continuu in a se controla unul pe altul pentru a obtine cat mai multa placere, ceea ce duce inevitabil la conflicte).

Acest topic a fost editat de anadi: 27 May 2004, 07:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 30 May 2004, 01:50 PM
Mesaj #10


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Am vorbit despre ceea ce inseamna uttama bhakti (cel mai inalt bhakti), sau bhakti pur (shudha bhakti).

sa bhaktiH sAdhana bhaktir bhAva bhakti / premA bhaktir iti trividhA
sAdhana bhaktH punar vaidhi / rAgAnugA bhedena dvividhA

Acest bhakti este executat in trei trepte si anume:
1. Sadhana bhakti
2. Bhava bhakti
3. Prema bhakti

Sadhana bhakti este de asemenea de doua feluri
1. vaidhi bhakti
2. raganuga bhakti

Care este deosebirea dintre cele trei trepte de bhakti pur?
Mai intai ce este sadhana bhakti?

KRti sAdhyA bhavet sAdhya / bhAvA sA sAdhanAbhidhA
nityasiddhasya bhAvasya / prAkaTyaM hRdi sAdhyatA

"Acel tip de bhakti care este executat cu organele de simt materiale (KRti) si care are ca SCOP (sAdhya) atingerea lui BHAVA (care reprezinta primele raze ale iubirii divine pentru Personalitatea Suprema a lui Dumnezeu Sri Krishna sau una dintre expansiunile Sale din categoria bhagavan-tattva) se numeste (abhidha) SADHANA BHAKTI.
Aceast inceput de iubire care se afla etern perfecta (nityasiddhasya) in inima (hRdi), devine manifesta (prAkaTyaM) ca urmare a atingerii telului (sAdhyatA) lui sadhana bhakti: bhava."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 31 May 2004, 11:11 PM
Mesaj #11


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Atunci cand sufletul conditionat ce are shraddha, credinta transcendentala, prin propriul efort executa
-bhagavat nama kirtana –incantarea numelui sfant al Domnului cu limba materiala
-shravanam bhagavat katha – asculta din scripturi despre jocurile PersonalitaTii Supreme a lui Dumnezeu cu urechile lui materiale,
astfel de activitati se numesc
indriya – vyapara – angajarea simturilor materiale sau
indriya – prevana – ceea ce este indus de catre simturile materile

Acestea sunt activitati preliminare in bhakti, activitati care te pregatesc pentru bhakti, dar cu adevarat ele nu sunt bhakti, pentru ca bhakti este o functie a energiei interne, spirituale a Domnului, adica bhakti este o functie a sufletului, care este prin natura sa parte a energiei interne, spirituale a Domnului, bhakti nu este o functie a simturilor materiale.

Totusi pentru ca aceste activitati te pregatesc pentru bhakti, ele sunt acceptate ca bhakti.
Acest stadiu se numeste sadhana bhakti.

Pentru cel ce se afla pe treapta lui bhava bhakti, a primelor raze de iubire divina pentru Personalitatea Suprema a lui Dumnezeu, activitatile care sunt executate in bhakti, se manifesta automat in simturile sale, pentru ca energia bunatatii pure (shudha sattva) si a iubirii divine (prema) incep sa apara in inima sa.

Acest topic a fost editat de anadi: 1 Jun 2004, 01:21 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 10 Jun 2004, 10:54 AM
Mesaj #12


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Exista 64 de activitati ce formeaza corpul lui saddhana bhakti.

1. Sri guru-padashraya

Primul pas in bhakti, stiinta serviciului devotional catre Personalitatea Suprema a lui Dumnezeu, bhagavan, Sri Krishna, este acceptarea adapostului unui maestru spiritual.
Aceasta insemana ca vechiul adapost care il reprezinta lumea materiala, este (eventual treptat) parasit, iar noul adapost este maestrul spiritual.
Adica adapostul meu nu mai sunt contul valutar, serviciul pe care il am, prietenii cu care merg la petreceri, politele de asigurare, ci reprezentantul Adevarului Absoulut.
Exista mai multe feluri de maestri spirituali.

Srila Jiva Gosvami examineaza guru tattva (principiul filozofic despre maestrul spiritual) in Bhakti Sandarbha.
Exista doua feluri de guru
SarAga –cu atasamente materiale– influenta lor nu are durabilitate
NirAga – fara atasamente materiale .

Un guru care este
- parama bhagavata bhakta (cel mai de seama devot, prin relizarea Personalitateii Supreme , Sri Krishna, si a relatiei sale cu El)
- expert in a degusta bhakti rasa (dulceata relatiei de iubire cu Sri Krsihna)
- evoca emotii spirituale in altii
- este capabil sa extraga esenta tuturor lucrurilor (saragrAhi)
este cunnoscut ca nirAga vakta, cel ce nu are atasamente materiale

Srila Jiva Gosvami spune ca guru poate fi de trei feluri, daca indeplineste numai anumite functiuni:
1. Sravana guru, este cel care da instructiuni despre
- bhaktas (devoti)
- bhakti (serviciul devotional divin)
- bhagavat –tattva (Adevarul despre Personalitatea Suprema a lui Dumnezeu)
2. zikSa guru este acela care dintre multi Sravana-guru competenti
da instructiuni despre bhajan - modul specific de venerare a unei forme particulare a Personalitatii Supreme, mod de venerare care este compatibil cu bhava (vlastarul iubirii) care se afla in inima discipolului sau.

atha Sravana guru bhajana Sikza guroh
prayakam ekatvam iti tathaivAha


din Bhakti Sandarbha. Ann.206 unde se spune ca
Sravana-guru si bhajana-Sikza-guru sunt de obicei aceeasi.

3.DikSa guru (mantra guru) este cel care
- da o mantra pentru venerarea Personalitatii Supreme, conform regulilor de venerare vedice
- trebuie sa posede toate simptomele unui mahat puruSa, emisar al Domnului
- are experienta si realizarea directa a Personalitatii Supreme, bhagavan
- cunoastere perfecta a concluziilor scripturale
- este expert in a expune concluziile maestrilor din trecut (acarya)

Exista numai un dikSa guru.
In mod normal dikSa guru este de asemenea bhajana Sikza guru. Daca nu, atunci trebuie sa se accepte un sad (devot pur) Sikza guru.

Daca guru
- a devenit inimicul vaiSnavilor (cei ce venereaza Personalitatea Suprema) , Sastrei (scriptura), lui bhakti (serviciul devotional al iubirii divine)
- a devenit atasat de placerile lumii materiale
- ai lipseste discriminarea de a vedea ceea ce reprezinta datoria sufletului si ce nu
- este prost
- nu urmeaza Suddha (pur) bhakti (serviciul devotional al iubirii divine)
Atunci el trebuie parasit
Trebuie sa iei dikSa din nou de la un vaiSnava (cel ce venereaza Personalitatea Suprema) sad (devot pur) guru.

Acest topic a fost editat de anadi: 10 Jun 2004, 10:55 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anadi
mesaj 28 Jun 2004, 04:24 PM
Mesaj #13


Vataf
***

Grup: Membri
Mesaje: 225
Inscris: 16 May 04
Forumist Nr.: 3.514



Exista 64 de activitati ce formeaza corpul lui saddhana bhakti.

2. Sri guru diksha - shiksha- adi
Cel de-al doilea procedeu inseamna sa iei initiere intr-o mantra care sa-l reprezinte pe Krishna, Personalitatea Suprema a lui Dumnezeu ( tasmat krsna diksadi ), si sa urmezi instructiunile maestrului spiritual (shiksha).

Jiva Gosvami spune:

yo mantra sa guruh sAkSat yo guru sa harih svayam
gurur yasya bhavet tuStas tasya tuSto harih svayam

Prin procedeul de initiere (dikSa), mantrele (care sunt sunete transcendentale, spirituale) date sunt Sinele gurului.
Ce inseamna aceasta? yo mantra sa guruh sAkSat,
Inseamna ca starea trasncendentala a sufletului lui guru este transmisa discipolului prin intermediul mantrei (sunetul transcendental).
yo guru sa harih svayam inseamna ca guru este direct Domnul Suprem Hari (hari este un nume pentru Dumnezeu care in sanskrita inseamna Cel ce indeparteaza din inima devotilor Sai atractia pentru lumea materiala).
Cum adica este direct Domnul Suprem?

Srila KRSNa dasa Kaviraja Gosvami raspunde

guru KRSNa rupa hana Sastrera pramane
guru rupe KRSNa kRpa karena bhakta gane

Diksha guru (cel care da initiere) este o forma a Supremei Personalitati KRSNa (KRSNa rupa). Dar ce fel de forma?
Forma milei lui Krishna (KRSNa kRpa) pentru devotii sai (bhakta gane).


In Hari-bhakti-vilAsa (4.360) se spune:

harau ruS†e gurus trAtA / gurau ruS†e na kazcana
tasmAt sarva-prayatnena / gurum eva prasAdayet

"Chiar daca o persoana Il nemultumeste pe Domnul Suprem, maestrul spiritula ai poate acorda adapost
dar daca maestrul spiritual este nemultumit, nu exista nimeni care sa-i dea protectie.
De aceea Sri Guru trebuie sa fie totdeauna satisfacut prin stradaniile corpului, mintii si cuvintelor."

De ce?
Pentru ca guru este forma milei Domnului.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
March
mesaj 13 Sep 2009, 03:45 PM
Mesaj #14


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 18.844
Inscris: 30 January 04
Din: EU
Forumist Nr.: 2.042





Cel mai in varsta instructor ( femeie) din lume : Bette Calman , 83 ani.
Dupa 40 de ani de practica, beneficiile sunt evidente.


--------------------
Un prost gaseste intodeauna unul mai prost , care sa-l admire

Nicolas Boileau


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 13 December 2017 - 04:59 PM
Ceaiuri Medicinale Informatii despre Certificat Energetic