Foame Dă Bani, Da' Nu Aşa ..., La televiziuni de data asta |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Foame Dă Bani, Da' Nu Aşa ..., La televiziuni de data asta |
31 Oct 2005, 06:43 PM
Mesaj
#36
|
|
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
MIA, io am impresia ca tu te plictisesti al draq de tare
-------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
|
|
31 Oct 2005, 07:42 PM
Mesaj
#37
|
|||
Vornic Grup: Membri Mesaje: 471 Inscris: 13 October 05 Din: Al noualea cerc Forumist Nr.: 7.096 |
CNA-ul nu trebuie sa aiba nici un drept de a-i dicta unui privat ce sa faca cu timpul si banii lui atata timp cat acesta nu agreseaza pe nimeni, adica nu incalca nimanui drepturile. Singurul stapan al unei televiziuni este publicul. CNA-ul trebuie desfiintat pt ca nu isi are rostul. Cei care se simt agresati de anumite emisiuni ale unor televiziuni, sa dea singuri in judecata acea televiziune. Cei care doresc sa nu isi lase copiii sa vada anumite filme/emisiuni sa isi cumpere decodoare personalizate. Nu vad de ce ar trebui un adult X impiedicat sa vada filme horror sau porno la orice ora din zi pe motiv ca progeniturile lui Y se pot uita si ele si pot invata prostii. De ce dorinta si interesul lui Y pt copiii sai ar trebui sa aiba vreo influenta asupra preferintelor lui X? Acest topic a fost editat de Belphegor: 31 Oct 2005, 07:44 PM -------------------- Make war against peace and fight for the sake of war itself. For only in the heat of battle the wolves will be separated from the sheep. In times of peace only parasites flourish.
|
||
|
|||
31 Oct 2005, 08:02 PM
Mesaj
#38
|
|||
Vornic Grup: Membri Mesaje: 471 Inscris: 13 October 05 Din: Al noualea cerc Forumist Nr.: 7.096 |
Nu, nu e normal. Canalele publice sunt niste agresoare, caci iti iau bani cu forta, indiferent ca te uiti la ele sau nu. Numai canalele private respecta cerintele publicului, caci numai ele au interesul sa dea ce cere acesta, ca sa mareasca taxa pe reclame. Dar cele publice pot sa dea orice, indiferent ca intereseaza ori nu, ca doar tot iti iau banii. -------------------- Make war against peace and fight for the sake of war itself. For only in the heat of battle the wolves will be separated from the sheep. In times of peace only parasites flourish.
|
||
|
|||
Promo Contextual |
31 Oct 2005, 08:02 PM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
31 Oct 2005, 09:31 PM
Mesaj
#39
|
|||||
Dregator Grup: Membri Mesaje: 535 Inscris: 17 February 04 Forumist Nr.: 2.256 |
Libertarianism
Daca n-ai televizor nu iti ia nimeni bani.
|
||||
|
|||||
1 Nov 2005, 12:16 AM
Mesaj
#40
|
|
From Cooca Macaii Grup: Moderator Mesaje: 7.228 Inscris: 3 March 04 Din: Pe luna Forumist Nr.: 2.443 |
Ba da! Uita-te pe factura de la electricitate!
-------------------- Sometimes, the majority only means that all the fools are on the same side.
If you could reason with religious people there would be no religious people! Don't pray in my school, and I won't think in your church! Ziarul de Rimnic |
|
|
1 Nov 2005, 09:07 AM
Mesaj
#41
|
|||||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Nu-l impiedica nimeni pe X sa-si faca abonament la un canal XXX si se poate uita cat are chef si la ce are chef...
In privinta asta sunem de acord. -------------------- |
||||
|
|||||
1 Nov 2005, 10:26 AM
Mesaj
#42
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.907 Inscris: 11 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.553 |
Lasa volumul, zi de tarife. Nu-i nevoie sa difuzezi 23 de ore de publicitate din 24 la pretul X / minut cand poti difuza o ora la pretul 23X / minut. Cat despre aluzia aia de doi bani cu teatrul si muzeul ... iti las placerea de a te considera deosebit de cult. Pot acumula din alte surse mult mai multe informatii in cele 3-4 ore necesare vizitarii unui muzeu sau vizionarii unei piese de teatru. Si ceea ce conteaza e informatia acumulata. |
||
|
|||
1 Nov 2005, 10:49 AM
Mesaj
#43
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Achernar,
Care-i problema ta? Daca ti se pare ca e prea multa publicitate la TV, nu te mai uita si gata! Dormi, daca nu ai chef sa citesti, sa te plimbi, sa joci sah ori baschet. Doar nu te astepti sa se rasteasca Basescu ori altcineva la televiziuni pentru a nu te mai stresa pe tine cu reclame... Daca ai cablu, uita-te la un program strain (Duna, care-i unguresc, de pilda) si cronometreaza cata publicitate apare la ei intr-o ora de prime-time, apoi fa acelasi lucru la un post romanesc, apoi spune-ne si noua concluziile! -------------------- |
|
|
1 Nov 2005, 10:55 AM
Mesaj
#44
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
Vezi ca io prind si turcii!!! -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 10:56 AM
Mesaj
#45
|
|||
Dregator Grup: Membri Mesaje: 535 Inscris: 17 February 04 Forumist Nr.: 2.256 |
Se poate da o declaratie pe proprie raspundere si trebuie depusa la nush' ce oficiu. Nu stiu daca te controleaza sau nu, dar stiu ca se poate face. |
||
|
|||
1 Nov 2005, 11:31 AM
Mesaj
#46
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.907 Inscris: 11 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.553 |
Bravos, dom'le. Numai la culcare nu ma trimiteai. Boierule, uite care-i treaba. Intr-o seara am vizionat acelasi spot tembel de 6 ori in 4 ore. Nu ti se pare cam mult ? De ce sa percepi un anumit tarif pentru a difuza un spot de 6 ori intr-o seara cand poti percepe tarif triplu pentru a-l difuza de numai 2 ori ? Oricat de tampit ar fi consumatorul ala si nu cred ca are nevoie de 6 'editii' ale spotului / seara pentru a receptiona mesajul. De ce sa se difuzeze 15 spoturi pe seara de cate 4-5 ori cand s-ar putea difuza 20-25 de cate doua ori si n-ar fi atat de obositor ? Plus ca unele spoturi sunt atat de vechi incat cred ca le-a vazut si Decebal inaintea trosnelii de la Sarmisegetuza. Referitor la Basescu, sorry. Nu am avut nici o intentie de a ma referi la presedinte. Daca tu asta ai inteles ... Cand voi avea timp voi verifica si chestia cu Duna vs RoTV. De curiozitate. |
||
|
|||
1 Nov 2005, 11:54 AM
Mesaj
#47
|
|||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Pentru ca eu, ca firma de publicitate, am cumparat sase difuzari ale spotului, nu doua. Studii de piata mi-au aratat ca unii deschid mai tarziu televizorul, ca unii in inchid mai devreme, ca altii schimba programul... Interesul meu este ca un spot sa ajunga la cat mai multi spectatori. Pe de alta parte, daca vezi un spot doar o data ai un anume grad de retinere a informatiilor din el - nu prea mare. Daca ti-l repet de sase ori, o sa fiu mult mai sigur ca l-ai retinut. Si putin ma intereseaza ca tu injuri ProTv-ul sau TVR-ul ca ti l-a dat de sase ori, important este ca retii mesajul (de exemplu, ca Altex iti plateste de doua ori diferenta daca intr-o saptamana de cand ai cumparat un produs de la ei il gasesti mai ieftin in alta parte). Ori si mai bine, daca retii ca la Altex preturile nu sunt mari. Asta este, pe scurt, explicatia: cu cat iti arat de mai multe ori un spot, cu atat mai mari sanse am sa iti vand produsul. -------------------- |
||
|
|||
1 Nov 2005, 11:57 AM
Mesaj
#48
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
Ai draq capitalistii astia! -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 12:10 PM
Mesaj
#49
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
la fel de mari sanse are sa ma enerveze reclama, si desi retin numele produsului, sa fiu sigur ca nu pun mina pe el. cam asa ar fi cu masinile toyota, si cu un numar de detergenti...
-------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
1 Nov 2005, 12:23 PM
Mesaj
#50
|
|||
Cavalerul nedesavarsit Grup: Membri Mesaje: 1.548 Inscris: 25 April 04 Forumist Nr.: 3.251 |
@Abis in teorie cam asa e cum spui dar de fapt se pot observa reactii adverse (vezi ce zice mutulica-si are perfecta dreptate) ,deci normal ar fi ca un spot sa fie difuzat atat cat sa atraga atentia dar sa nu enerveze,la fel si cantitatea totala de publicitate trebuie astfel considerata incat sa nu sufoce...telespectatorul -oricum un spot prost si fara mesaj poate sa fie reprodus ce 1000 de ori ca tot nu cred ca are efect... @MIA-referitor la calitatea programelor: nu pot sa spun decat cei multi si prosti asta cer...daca oamenii si uita la manelisti,la chestiile siropoase atunci asta e ,astia sunt si nu se poate sa li se introduca cultura cu forta.Eu unul am o parere proasta despre fotbal de ex. deci nu ma uit la meciuri,nu cumpar nimic care sa le genereze lor venituri-asta e tot ce pot sa fac... -manele,telenovele,etc sunt doar o reflectare a aspiratiilor ,a dorintelor , a zonelor pe care ei le considera interesante... -nici nu poti sa-ti imaginezi ce priza la public au manelele si manelisti de ex, gandeste-te doar ca acum 4-5 ani era un curent underground si acum sunt cei mai prezenti in toate mediile... Abis
-aici eu nu sunt de acord,nu cred ca interesul tau este ca o gramada de oameni sa vada spotul interesul tau e sa-l vada oamenii care iti reprezinta piata: de ex degeaba bagi pe TVR publicitate la nu stiu ce excursie in Insulele Caraibe cand majoritatea telespectatorilor sunt cu venituri medii si mici, dar o asemenea reclama ar da lovitura pe un canal de nisa de genul Realitatea sau poate Discovery ps:MIA acum este in orasul din care sunt un concert de manele,biletul costa 200000 pe cand un bilet la teatru porneste de la 75000-100000, cred ca realizezi care are mai mare succes... Acest topic a fost editat de cociuba: 1 Nov 2005, 12:26 PM -------------------- |
||
|
|||
1 Nov 2005, 01:00 PM
Mesaj
#51
|
|||||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Ba efect are, dar nu are acelasi efect pe care l-ar putea avea un spot bun. Pana la urma, conteaza si notorietetea pe care o capata produsul. Nimeni nu cumpara un produs de care nu a auzit, si cu cat vezi mai multa reclama la un produs, cu atat ai senzatia ca este un produs bun. Spoturile la detergenti, in marea lor majoritate, sunt proaste. Cu toate acestea repetarea lor obsedanta a creat in randul consumatorilor reflexul de a cumpara... Nu se cumpara decat detergentii la care se face reclama. Cu cat faci mai multa publicitate, chiar si proasta, cu atat mai mari sunt vanzarile. Cazurile in care o publicitate proasta chiar "omoara" un produs sunt destul de rare, sau cel putin eu unul nu stiu prea multe.
Evident, dar vorbeam despre suprasaturarea unei singure emisiuni cu aceeasi reclama difuzata de N ori. Ai ales emisiunea respectiva pentru ca la ea se uita target-ul tau si decizi sa difuzezi spotul de sase ori, nu doar o data pentru a obtine efect maxim... Ma rog, poti face putina variatie: faci cateva spoturi pe aceeasi tema (ex: spoturile la Flanco, Altex, Cris-Tim) pentru a nu plictisi foarte tare, dar nu-i obligatoriu. -------------------- |
||||
|
|||||
1 Nov 2005, 01:06 PM
Mesaj
#52
|
|||||
Cavalerul nedesavarsit Grup: Membri Mesaje: 1.548 Inscris: 25 April 04 Forumist Nr.: 3.251 |
-asta imi aminteste :''nu conteaza cum apar important e sa apar'' sau ceva de genul.Deci si publicitatea proasta e mai buna decat nici un fel de publicitate? -desi nu are legatura cu discutia de aici eu unul as fi curios care este impactul unei campanii publicitare,adica la x bani investiti mi-au crescut vanzarile cu y si am obtinut un profit suplimentar in valoare de nu-stiu-cat...dar asta banuiesc ca depinde de campanie ,de produs,etc
-de ce sunt proaste,adica prost facute? pentru ca asta e targetul lor?(adica omul simplu,fara cultura?),mie mi-a placut reclama la Dero cu 99 de pete...era destul de spirituala glumita... cu bunicul miner -------------------- |
||||
|
|||||
1 Nov 2005, 01:31 PM
Mesaj
#53
|
|||
Dregator Grup: Membri Mesaje: 535 Inscris: 17 February 04 Forumist Nr.: 2.256 |
Te inseli. Multe experiente cu produse faimoase (Danone, Dots doar gandindu-ma la ce am ocolit azi dimineata ) au fost "dureroase" pentru mine. Pentru mine exista doua tipuri de produse bune - incercate de mine (ia sa vad cum e si asta) sau recomandate de apropiati.
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 01:36 PM
Mesaj
#54
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
De ce targetul lor ar fi oamenii fara cultura? Adica, ce, aia intelighenti nu isi spala rufele?? Asta e o idee cretina. Sa zicem ca nu si le spala singuri, dar firmele care presteaza servicii de spalatorie trebuie sa cumpere detergenti, nu? Or fi acolo toti tampiti? Tampiti sunt doar aia care fac reclamele. Asta e ca si aiureala perpetuata de secole, de a vorbi stalcit cu copii! Asa si reclamele: cica sa fie pe intelesul majoritatii, iar majoritatea aia a trecut demult de stadiul imbecilitatii! -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 01:38 PM
Mesaj
#55
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.907 Inscris: 11 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.553 |
Abis, tu insusti spuneai ca - prin comparatie cu situatia din Ungaria - piata romana a publicitatii e cam subdezvoltata. Ma refer la suma cheltuita pentru publicitate. Iti dai seama ca o crestere semnificativa a sumei respective nu prea poate fi obtinuta de pe urma producatorilor de detergenti. Si nici 'piata creditelor' nu sta prea bine. Explozia a fost, a trecut, nu mai merge cum mergea. E clar ca atat timp cat nu se schimba optica 'difuzorilor de publicitate' piata publicitatii nu poate creste prea mult.
Acest topic a fost editat de Achernar: 1 Nov 2005, 04:23 PM |
|
|
1 Nov 2005, 01:48 PM
Mesaj
#56
|
|||
Cavalerul nedesavarsit Grup: Membri Mesaje: 1.548 Inscris: 25 April 04 Forumist Nr.: 3.251 |
@nefertiti-asta intrebam si eu de ce sunt facute reclamele la detergenti prost? (adica la un nivel de intelegere minim? )
-ar trebui sa definim imbecilitate.... -------------------- |
||
|
|||
1 Nov 2005, 02:21 PM
Mesaj
#57
|
|||||||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Exact - sunt asa-numitele "studii post-campanie". Nu ai certitudinea ca investind x lei iti cresc vanzarile cu suma y. Depinde, cum spui, de produs, de campanie, de plasarea in magazin, de promotiile oferite, de concurenta...
Nu stiu cum e la alte agentii, dar firma producatoare de detergenti cu care lucram noi in general refuza abordarile inovatoare, indraznete... Merge pe aceleasi vechi clisee... Asa ca incerci sa le valorifici in moduri noi, dar nu poti face intotdeauna bici dintr-o idee veche. -------------------- |
||||||
|
|||||||
1 Nov 2005, 02:47 PM
Mesaj
#58
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.959 Inscris: 9 August 05 Din: marginea viselor Forumist Nr.: 6.763 |
Nefertiti
Nu sint de acord. O reclama bine facuta trece prin filtrul de gindire al consumatorului , este "arhivata" in subconstient...iar mai apoi in momentul efectuarii cumparaturilor ne influenteaza deciziile intr-un mod aproape neobservabil. Pe piata vestica si nu numai , oamenii care lucreaza in domeniul publicitatii , au un IQ si o capacitate de "citire a preferintelor " diferitelor paturi ale societatii - preferinte care nu se pot cuantifica in simple equatii sau arata schematizat in diagrame. exergy33 -------------------- *_*_*
Pierdut în Geometria Uitării Căutând Ipote(nu)zele Fericirii - Trecătorul -X- https://exergy33.wordpress.com/ |
||
|
|||
1 Nov 2005, 03:00 PM
Mesaj
#59
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
Si ce legatura are cu ce am spus eu? In plus, uite ca la mine nu se aplica! -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 03:05 PM
Mesaj
#60
|
|
Cavalerul nedesavarsit Grup: Membri Mesaje: 1.548 Inscris: 25 April 04 Forumist Nr.: 3.251 |
@nefertiti-atunci tu nu faci parte din piata lor...
-cred ca se lucreaza cu diverse tablouri ale cumparatorului...si in functie de venit,sex,varsta,etc i se face un profil si se gandesc care este cea mai buna metoda de a atrage atentia... (cred...) -------------------- |
|
|
1 Nov 2005, 03:29 PM
Mesaj
#61
|
|||||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.320 Inscris: 21 April 04 Din: Timisoara, Romania Forumist Nr.: 3.188 |
Discutia e, din pacate, complet PE LINGA ideea cu care am pornit-o. Din pacate s-a ajuns la o dezbatere nitelus stupida pro-contra publicitate chiar si in exces. Cu observatia ca o pozitie "pro" se argumenteaza de regula de parca de existenta unui astfel de flux supradimensionat ( si asta dupa normele europene ... ) atirna existenta capitalismului in Romania. Oricum legat de observatia lui Nefertiti ( care mi se pare corecta ) am sa dau exemplu reclamelor la produse de igena intima pentru femei care, de cind au inceput sa li se faca reclama la TV, au cam tot aceleasi spoturi nu numai timpitele, dar de-a dreptul ... vulgare as zice ... asta desi per ansamblu nivelul de "educare/informare a consumatoarelor" a crescut semnificativ.
Ma indoiesc de chestia asta - dar na ... probabil ca lucrind in publicitate trebuie sa o crezi ... |
||||
|
|||||
1 Nov 2005, 03:41 PM
Mesaj
#62
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 4.959 Inscris: 9 August 05 Din: marginea viselor Forumist Nr.: 6.763 |
MIA
Nu am nici in clin nici in mineca cu sectorul publicitar. Dar nu cred ca marile corporatii si trusturi comerciale dau milioane de $$$$ "unor timpiti" ca sa le faca publicitate ...fara sa obtina o crestere palpabila a profiturilor...my opinion , of course exergy33 -------------------- *_*_*
Pierdut în Geometria Uitării Căutând Ipote(nu)zele Fericirii - Trecătorul -X- https://exergy33.wordpress.com/ |
|
|
1 Nov 2005, 03:59 PM
Mesaj
#63
|
|
piticanie oPsedata Grup: Membri Mesaje: 7.280 Inscris: 7 January 04 Din: *** Forumist Nr.: 1.726 |
exergy... ai ramine surprinsa sa afli cite campanii publicitare au dat chix in timp... si unele chiar scumpe de tot
-------------------- Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
|
|
|
1 Nov 2005, 04:06 PM
Mesaj
#64
|
|||
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 22.306 Inscris: 8 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.507 |
Poate ca la tine nu se aplica. Mai sunt si exceptii, nu toti oamenii reactioneaza la fel. Dar analizand din punct de vedere statistic, se aplica la suficient de multi pentru ca sistemul sa functioneze. Eu te-as intreba de unde stii ca decizia de cumparare a unui produs nu iti este influentata, inconstient, de publicitate. Sigur, multi spun ca nu cumpara decat produsele care le plac, indiferent de reclama, dar este oare adevarat? In general reclama nu are totusi doar scopul de a creste imediat vanzarile. Poate avea si alte scopuri imediate, dar care abia intr-un final relativ indepartat conduc la cresterea vanzarilor. Un astfel de scop este atingerea unui anumit prag de notorietate pentru o marca. De exemplu, daca te opreste cineva pe strada si te intreaba "Spune-mi o marca de bere (pasta de dinti, detergent, sapun, televizor sau orice altceva)!" este important sa-ti aduci aminte in primul rand acea marca pentru care fac eu reclama, nu altele. Alt scop este imaginea pe care o ai despre produsul respectiv, chiar daca nu il cumperi (de ex. lumea "stie" ca masinile Volvo sunt sigure, desi nu foarte multi isi cumpara Volvo). Alt scop este doar sa aduca la cunostinta publicului lansarea unui nou produs, o promotie, o reducere de pret. De multe ori singurul scop este determinarea publicului sa testeze, sa incerce macar o data produsul (se fac statistici pe "regular use" separat de "occasional use")... Si mai sunt si alte aspecte, nu intru acum in alte detalii... -------------------- |
||
|
|||
1 Nov 2005, 04:24 PM
Mesaj
#65
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
Bine, nu neg ca reclamele patrund in subconstient. Spuneam doar ca eu sunt o persoana care e rareori determinata de o reclama sa cumpere ceva. -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 04:28 PM
Mesaj
#66
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.907 Inscris: 11 March 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 2.553 |
Si pan' la urma cum se explica faptul ca - desi publicitatea umple pana la refuz emisiunile televiziunilor - piata publicitatii e atat de subdezvoltata ?
|
|
|
1 Nov 2005, 04:37 PM
Mesaj
#67
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.320 Inscris: 21 April 04 Din: Timisoara, Romania Forumist Nr.: 3.188 |
Cred ca ar fi bine totusi ca uneori sa ne mai afundam si asa ... in "meandrele concretului". Luind exemple concrete din spoturile publicitare romanesti/difuzate in Romania de ex. as fi de acord ca reclamele la pachetele de produse ale diverselor banci se incadreaza de regula in categoria mentionata de tine ( desi si asta nu la modul absolut ). Insa totusi per ansamblu - in afara de colosi ca si Coca-Cola care-si fac reclama cred ca din reflex - nu mi se pare ca tare multe produse/servicii carora li se face reclama aduc vreun cistig semnificativ ... Din cite citisem la un moment dat, cea mai strinsa corelatie dintre cheltuielile de reclama/crestere sau macar de mentinere de incasari o are segmentul dedicat liniilor erotice. Dar care e oricum in afara discutiei pentru ca difuzarea spoturilor are loc ( mult ) dupa orele de virf. |
||
|
|||
1 Nov 2005, 04:50 PM
Mesaj
#68
|
|||
Coffee woman Grup: Membri Mesaje: 8.981 Inscris: 7 September 03 Din: Timisoara Forumist Nr.: 721 |
De ce spui ca isi fac reclama din reflex? Coca cola are competitor pe pepsi, iar ambele firme sunt concurate de gramada de sucuri de fructe care au invadat piata. -------------------- "Libertatea de a respinge e singura libertate." (Salman Rushdie)
|
||
|
|||
1 Nov 2005, 06:00 PM
Mesaj
#69
|
|||
Vornic Grup: Membri Mesaje: 471 Inscris: 13 October 05 Din: Al noualea cerc Forumist Nr.: 7.096 |
Dar de ce sa dau eu bani in plus pt asta? Eu am dreptul sa mai uit la ce vreau iar televiziunile au dreptul sa dea orice atata timp cat nu agreseaza/incalca drepturile nimanui. Daca X considera ca pt Y e mai bine sa nu vada programul respectiv, atunci sa faca in asa fel incat numai Y sa nu il vada, nu sa incalce prin asta dreptul celorlalti (cu atat mai mult cu cat sunt adulti) de a vedea ce doresc, si dreptul televiziunilor de a difuza ce le cere publicul si de a castiga bani din asta. E ca si cum ai inchide cluburile de streaptise pe motiv ca ar putea intra minori acolo. Solutia e sa nu il lasi pe acestia sa intre dar sa mentii deschis si clubul pt restul publicului. Bine, ca nu e nici pe departe clar de ce pornografia ar fi nociva pt minori, dar asta e deja o alta discutie. -------------------- Make war against peace and fight for the sake of war itself. For only in the heat of battle the wolves will be separated from the sheep. In times of peace only parasites flourish.
|
||
|
|||
2 Nov 2005, 12:29 AM
Mesaj
#70
|
|||||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 3.320 Inscris: 21 April 04 Din: Timisoara, Romania Forumist Nr.: 3.188 |
Pentru că minorii se transformă mai apoi în adolescenţi teribilişti care cred că au descoperit gaura de la macaroană, enunţând sofisme de doi bani ?
Păi simplu. În România Coca-Cola a redus drastic cota de piaţă deţinută ( în totalitate până în '89 ) de Pepsi printr-o strategie de marketing la nivelul furnizorilor şi printr-o înţeleaptă echilibrare a capacităţilor de producţie din ţară. De asemenea ambele au beneficiat de o prejudecată ( deja existentă ) că dacă bei suc de culoare căcănie cu acid eşti "cool şi emancipat", competitorii ca FruttiFresh se impun prin preţ printr-o evaluare "în raft" ş.a.m.d., ş.a.m.d. Nu spun că publicitatea nu are şi ea un rolişor acolo - dar păleşte comparativ cu alţi factori pe care poate nu se cheltuie chiar atâta. |
||||
|
|||||
Versiune Text-Only | Data este acum: 15 May 2024 - 05:59 AM |