Filmul Preferat |
Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )
Subiectele de discutie dedicate cartilor vor fi mutate in cadrul subforumului Universul Cartilor
Filmul Preferat |
2 Dec 2003, 02:30 PM
Mesaj
#106
|
|
Vataf Grup: Membri Mesaje: 181 Inscris: 28 October 03 Din: Romania Forumist Nr.: 1.075 |
Daca trebuie sa ma gandesc numai la unul...... "Undeva, candva..." Il retraiesc la fel de fiecare data......Of! O iubire imposibila ......
-------------------- Nu vreau sa fiu om mare !
|
|
|
5 Dec 2003, 01:21 AM
Mesaj
#107
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 1 Inscris: 5 December 03 Forumist Nr.: 1.372 |
Salut!Asta e primul meu mesaj...si am cautat un film inteligent,dar m-am lasat repede...ca mie tot desenele animate imi plac ...Ce parere aveti de "Lilo And Stitch",ca mie mi s-a parut
|
|
|
5 Dec 2003, 01:28 AM
Mesaj
#108
|
|
Grup: Mesaje: 0 Inscris: -- Forumist Nr.: 0 |
Cel mai cel - ramane, dupa ceva ani, tot Ramasitele Zilei - cu Anthony Hopkins si Emma Thompson!
Dintre filmele mai recente - The Hours - pe care trebe sa-l revad, tot am sentimentul ca am ratat ceva, ca mi-a scapat din mesaj! Altfel - am vazut Shrek de tspe ori si tot ma mai face sa rad si abia astept continuarea la anul! |
|
|
Promo Contextual |
5 Dec 2003, 01:28 AM
Mesaj
#
|
ContextuALL |
|
|
|
7 Dec 2003, 07:39 PM
Mesaj
#109
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 8 Inscris: 7 December 03 Forumist Nr.: 1.405 |
mie mi-a placut foarte mult American Beauty cand a aparut.din copilarie stiu ca mi-a placut Ghost, iar Unchaied Melody a devenit melodia preferata pana in ziua de azi.dintre clasice, cred ca Zbor deasupra unui cuib de cuci, dar si altele
|
|
|
11 Dec 2003, 01:33 PM
Mesaj
#110
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 5 Inscris: 13 October 03 Forumist Nr.: 972 |
Pe primul loc,de cand ma stiu,este "Pe aripile vantului".L-am vazut de 5 ori si tot nu m-am saturat.
Ar mai fi unul:"Undeva,candva" cu Jane Seymoure . Mai sunt multe care imi plac dar, cele 2 ,ma impresioneaza ori de cate ori le vad. |
|
|
11 Dec 2003, 01:42 PM
Mesaj
#111
|
|
Domnitor Grup: MembriOffBoard Mesaje: 2.426 Inscris: 7 December 03 Forumist Nr.: 1.412 |
Sunt multe preferate, de fiecare data apare inca un film care mai aduce noul acolo unde parea ca s-a spus totul:
Cinema Paradiso, La Stada, Noptile Cabiriei, Amelie, Vitta e Bella, What Dreams May Come,Cercul Poetilor Disparuti,Cautandu-l pe Forrester,Green Mile, Forest Gump, As Good As It Gets, Good Will Hunting, Pianistul, Pulp Fiction, Natural Born Killers, The Man Without a Face, Magic (Anthony Hopkins), My Left Foot, Meet Joe Black, Wonder Boys. trebuia sa ma opresc totusi. Sunt multe ... si fac parte din categoria celor care privesc un film (bun) de mai multe ori. DAR MAI ALES CHAPLIN (TOATE FILMELE LUI! - INTOTDEAUNA MA INTORC LA CHAPLIN) Denise -------------------- __________
|
|
|
24 Dec 2003, 12:39 AM
Mesaj
#112
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Snatch (La noi a fost tradus parca "Unde dai si unde crapa") - l-am vazut de tz ori si tot imi place si l-as revedea oricand cu placere - v-il recomand tuturor mai ales cand aveti chef sa radeti)
The Doors Nasul The Sixth Sense American Beauty Seven Isus din Nazareth Shrek Si ar mai fi cateva dar nu mi le aduc aminte... -------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
24 Dec 2003, 06:07 PM
Mesaj
#113
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 8 Inscris: 21 December 03 Forumist Nr.: 1.580 |
Pai ar fi ... "Ghost", "Undeva, Candva...", "Gone with the wind"... de ce nu, Titanic...
Si ar mai fi cele frantuzesti... "Amelie" mi-a placut la nebunie, dintr-o groaza de motive... Si mai ales " Le pacte des Loups" (Fratia Lupilor), un film exact pe gustul meu... mult suspans, mult mister, dar mai ales coloana sonora care e superba... Si "Belphegor, Fantoma de la Luvru" cu Sophie Marceau. In alta ordine de idei, Matrix (pe ultimul nu l-am vazut), High Fidelity (aseara l-am vazut), Nici o vorba, cu Michael Douglas, Brittany Murphy... Imi mai plac mult filmele de epoca... in general ecranizarile dupa romane. Am revazut de curand un film ciudat... "Jumanji" care iar mi-a placut... Ce ar mai fi... filmele vechi : La strada, Jezebel (care e un fel de Gone with the wind, numai cu alti actori). A! Si cum era sa uit filmele romanesti? Si cele vechi - Titanic Vals, si cele mai noi - Filantropica... Cam atat. |
|
|
26 Dec 2003, 01:59 PM
Mesaj
#114
|
|
Vataf Grup: EmailInvalid Mesaje: 181 Inscris: 11 September 03 Din: Romania Forumist Nr.: 749 |
Fiind un cinefil am vazut destule filme. La un prim gand a se numera doar cateva titluri pentru ca nu ma pot opri la un singur film.
The Shawshank Redemption Forrest Gump Phone Booth A Beautiful Mind Stand By Me Alien ... -------------------- |
|
|
27 Dec 2003, 01:18 AM
Mesaj
#115
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 98 Inscris: 25 October 03 Din: bukarest Forumist Nr.: 1.049 |
Filmul preferat?
In clipa asta, in mintea mea exista un singur film, pe caer l-am vazut acum 2 ore : "Master and Commander". Este superb, iar muzica este incredibila! O desfasurare de forte cum n-am mai vazut de ceva vreme... -------------------- lasciate ogni sogni...
|
|
|
27 Dec 2003, 03:23 AM
Mesaj
#116
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 6.255 Inscris: 3 October 03 Forumist Nr.: 899 |
Nu-mi adu aminte... am avut de ales intre Gothika si Master & Commander... Si m-am lasat convins sa-mi pierd vremea cu Gothika!
-------------------- Azi avem.
|
|
|
27 Dec 2003, 05:18 PM
Mesaj
#117
|
|
Debutul Fulminant Grup: EmailInvalid Mesaje: 2.165 Inscris: 12 September 03 Forumist Nr.: 757 |
Lasa, macar stii ca de ce e rau ai scapat...
|
|
|
29 Dec 2003, 08:36 PM
Mesaj
#118
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 10 Inscris: 29 November 03 Forumist Nr.: 1.323 |
"Donnie Darko."
ieri l-am vazut si mi se pare genial. nebunie, s.f, adolescenta un pic groaza, paranoia la greu adica un film facut pt mine . -------------------- Visez pt. a trai si traiesc pt a visa. Realitatea ma sperie.
|
|
|
31 Dec 2003, 02:49 AM
Mesaj
#119
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 6 Inscris: 30 December 03 Forumist Nr.: 1.663 |
American Beauty
La vita e Bella Pulp Fiction Shawshank Redemption Trainspotting si lista poate continua |
|
|
31 Dec 2003, 11:04 AM
Mesaj
#120
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.677 Inscris: 29 March 03 Forumist Nr.: 141 |
M-am indragostit de Luc Besson ma uit in fiecare seara aproape la
Le Transporteur e un film superb -------------------- Am zis!!
|
|
|
2 Jan 2004, 05:36 PM
Mesaj
#121
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 10 Inscris: 29 November 03 Forumist Nr.: 1.323 |
moa. m-a cam socat "Kill Bill".. ma asteptam la o poveste mai complexa din partea lu' nea' Tarantino da' oricum e mult sange care compenseaza. trebuie sa-l vedeti.. mai ales cei care au legatura cu artele martiale.
astept sa fac rost de "requiem for a dream".. daca l-a vazut cineva sa-mi zica daca merita asteptarea.. mie mi-au placut la nebunie "trainspoting" si "spun" si d'asta abia astept sa primesc un nou film pe aceeasi tema -------------------- Visez pt. a trai si traiesc pt a visa. Realitatea ma sperie.
|
|
|
2 Jan 2004, 05:39 PM
Mesaj
#122
|
|||
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 6.255 Inscris: 3 October 03 Forumist Nr.: 899 |
Merita, merita N-am vazut Trainspoting, dar nu cred ca poate fi mai deprimant ca RFOD! -------------------- Azi avem.
|
||
|
|||
4 Jan 2004, 01:34 AM
Mesaj
#123
|
|
Domnitor Grup: Membri Mesaje: 1.930 Inscris: 3 November 03 Forumist Nr.: 1.126 |
Am auzit ca Oliver Stone a scos ceva film nou. Stiti ceva?
-------------------- "Marile fericiri ie mute...."
|
|
|
4 Jan 2004, 04:53 AM
Mesaj
#124
|
|
Cel Mai Amuzant Forumist Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 |
Fratilor, un must see.
Seabiscuit. Poveste bine adusa din condei, nu sint sigur daca e dupa ceva real, happy-end (ador filmele cu happy-end) , actiune antrenanta, pasnica, suspans cit trebuie. Vesnica teorie americana, cine lupta cistiga, dar de data asta chiar e reusita povestea. Si joaca si ametitul ala din omul paianjen, dar aici face o treaba bunicica. Merita un 8 spre 9. -------------------- - |
|
|
5 Jan 2004, 10:22 AM
Mesaj
#125
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 537 Inscris: 5 October 03 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 914 |
@Geronimo
Merita... ... chiar daca prin filme pe tema asta intelegi filme cu droguri (n-am vazut "spun", nici n-am auzit de el...), numai ca ar fi bine sa te pregatesti inainte (e destul de ... deprimant, chiar dur) pentru ca spre deosebire de "Trainspotting" (care in afara de scenele cu bebelusul, e chiar amuzant - Bagby ) te lasa intr-o dispozitie intre si ... culmea e ca nu-mi dau seama de ce l-am vazut de atatea ori pentru ca nu-mi plac starile care ma coplesesc dupa, poate pentru ca filmul prezinta frumos moartea unor idealuri... -------------------- |
|
|
6 Jan 2004, 01:13 AM
Mesaj
#126
|
|
Vataf Grup: Membri Mesaje: 112 Inscris: 17 December 03 Forumist Nr.: 1.541 |
"Zbor deasupra unui cuib de cuci", film bun,carte foarte buna, excelenta piesa de teatru.
|
|
|
6 Jan 2004, 04:44 AM
Mesaj
#127
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 13 Inscris: 5 January 04 Forumist Nr.: 1.702 |
Actor preferat Bred Pitt...taticu' taticilor...
deci primul film in ordinea preferintzel;or ar fi> Fight Club, apoi Meet Joe Black --------------------- Once Upon A Time In America //de Niro e magnific Don Juan de Marco--super Depp The Heat Pact cu Diavolul ------si ar mai fi f multe, dar din cele relativ recente nu pot sa nu remarc...The Ring..cu adevarat Horror |
|
|
6 Jan 2004, 04:54 AM
Mesaj
#128
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 13 Inscris: 5 January 04 Forumist Nr.: 1.702 |
@Geronimo
"requiem for a dream"..merita din toate punctele de vdr...dupa parerea mea bate Trainspotting si cum spunea si flu e un film f deprimant...dar totusi are niste faze pe care nu le vezi in ale filme de gen... Cat de influentzabili si naivi sunt unii oameni.... |
|
|
6 Jan 2004, 10:32 PM
Mesaj
#129
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 45 Inscris: 6 January 04 Din: Constanta Forumist Nr.: 1.718 |
Am mai multe filme preferate, dar cel care m-a facut sa vreau sa lucrez in domeniu a fost.. Boys DOn't Cry, regia Kimberly Pierce.. low budget movie, underground, imagini vizuale tulburatoare, greu de vazut, atmosfera redata magistral, personajul principal jucat de Hillary Swank..unul din cele mai dificile roluri tratate in mod impecabil..iar povestea si scenariul.. la fel... totul mi-a placut la filmul asta...sau poate m-a impresionat prea tare povestea .?!
Alte filme care mi-au placut cu adevarat: American Beauty Fight Club Hedwig & The Angry Inch Gia Girl Interrupted La Luna Velvet Goldmine Silence of the Lambs Twin Peaks: Fire Walk With Me The Sixth Sense Alien Pulp Fiction One Flew Over the Cuckoo's Nest Shindler's List Trainspotting La Vita e Bella ok..si mai sunt..am presimtirea ca le-am uitat pe cele mai importante...insa voi reveni probabil.. ah si mai adaug la lista.. toate comediile Disney/Pixar din ultimii ani.. singurele care ma bine dispun cu adevarat (The emperor's new groove, Ice Age, Monsters Inc, Lilo & Stich, Finding Nemo, Shrek..stiti voi..etc..) Acest topic a fost editat de _R0guE_: 6 Jan 2004, 10:35 PM -------------------- "You see things; and you say, <Why?> But I dream things that never were; and I say, <Why not?>"
George Bernard Shaw (1856 - 1950), "Back to Methuselah" (1921), part 1, act 1 |
|
|
7 Jan 2004, 10:35 AM
Mesaj
#130
|
|
Dregator Grup: Membri Mesaje: 554 Inscris: 7 September 03 Din: Bucharest Forumist Nr.: 724 |
scent of a woman
-------------------- Adevarul manuit cu pricepere este cea mai buna minciuna...
|
|
|
8 Jan 2004, 06:42 PM
Mesaj
#131
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 70 Inscris: 8 January 04 Forumist Nr.: 1.742 |
The Last Castle Spirited Away The Cube The Others Final Destination Fiica Generalului merita vazute |
|
|
12 Jan 2004, 03:13 PM
Mesaj
#132
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 44 Inscris: 12 January 04 Din: Lausanne, Elvetia Forumist Nr.: 1.789 |
Requiem for a dream este unul din cele mai bune filme vazute de mine vreodata! E mult mai bun ca Trainspotting (ma rog, nu pot sa dau eu verdicte, dar cel putin mie mi-a placut mult mai mult). Mai ales ca e facut de un regizor mai "underground", care a devenit cunoscut dupa "Pi", un film alb-negru facut cu cateva zeci de mii de dolari.
Alte filme care mi-au placut: Zbor deasupra unui cuib de cuci Casablanca Underground American Beauty La vita e bella (poate nu se scrie asa... ) Memento - asta chiar merita vazut de vreo 2 ori Nasul 1,2 Goodfellas Suspecti de Serviciu (the usual suspects) cred ca ajunge... or mai fi si altele... |
|
|
13 Jan 2004, 12:51 AM
Mesaj
#133
|
|
Cel Mai Amuzant Forumist Grup: Membri Mesaje: 4.642 Inscris: 15 March 03 Din: Unde e cald si bine Forumist Nr.: 86 |
Tink,
Bine ai venit. Am vazut ieri Out of time. Merita vazut, politist, Denzel joaca bine, da si mai bine arata alea doua, mama -mama ce bucati. Un 7-8 merita, te tine in priza pina la sfirsit. -------------------- - |
|
|
14 Jan 2004, 02:17 PM
Mesaj
#134
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 22 Inscris: 11 January 04 Forumist Nr.: 1.778 |
Fight Club
Requiem for a dream American Beauty It's a wonderful life Vampire hunder D-Bloodlust(anime) Rurouni Kenshin-Samurai X(the movie)(anime) ar mai fi o gramada....dar deja sunt 5...cand trebuia sa fie precizat doar unul... -------------------- "Not even a man of colosal power can change the sorry state of the world."
|
|
|
15 Jan 2004, 08:16 PM
Mesaj
#135
|
|
Haiduc Grup: Musterii Mesaje: 67 Inscris: 30 December 03 Forumist Nr.: 1.662 |
Samurai X is sooo beautifull
mi-a placut si Animatrixu' -------------------- ~ chillin' in the shade of the trees of paradise ~
|
|
|
16 Jan 2004, 01:56 AM
Mesaj
#136
|
|
Vornic Grup: EmailInvalid Mesaje: 316 Inscris: 6 May 03 Forumist Nr.: 263 |
Am vazut aseara The last samurai .
|
|
|
17 Jan 2004, 07:07 PM
Mesaj
#137
|
|
Vataf Grup: Membri Mesaje: 159 Inscris: 12 January 04 Forumist Nr.: 1.798 |
Dirty Dancing,Pirates of Carribean ,Dinosaur,The Lion King ......
|
|
|
23 Jan 2004, 05:36 PM
Mesaj
#138
|
|
Cronicar Grup: Moderator Mesaje: 3.948 Inscris: 23 January 04 Din: Luna Forumist Nr.: 1.955 |
Gladiatorul
A beautiful mind Singing in the rain -------------------- humanity is overrated
|
|
|
26 Jan 2004, 03:38 AM
Mesaj
#139
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 22 Inscris: 26 January 04 Din: Bucuresti Forumist Nr.: 1.986 |
City of God -cel mai bun,dar sunt multe filme bune,nu se poate sa le masor unele cu altele
|
|
|
28 Jan 2004, 02:04 PM
Mesaj
#140
|
|
Musteriu Grup: Musterii Mesaje: 9 Inscris: 26 January 04 Forumist Nr.: 1.993 |
Ca realizare, cel mai mult imi plac Pulp Fiction, Lola rennt si Lock, Stock and Two Smoking Barrels.
Ca poveste, Casablanca, Some Like It Hot si E.T. Ca film romanesc, Reconstituirea, E pericoloso sporgersi si Occident. |
|
|
Versiune Text-Only | Data este acum: 19 April 2024 - 11:35 PM |