HanuAncutei.com - ARTA de a conversa!
Haine Dama designer roman

Bine ati venit ca musafir! ( Logare | Inregistrare )

4 Pagini V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zbor Cu Avionul, Pareri
abis
mesaj 10 Jun 2009, 09:45 AM
Mesaj #71


Cronicar
******

Grup: Moderator
Mesaje: 22.306
Inscris: 8 March 04
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 2.507



Ce teroristi erau in avion? unsure.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 10 Jun 2009, 10:11 AM
Mesaj #72


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



QUOTE(mutulica @ 10 Jun 2009, 06:01 AM) *
tocmai au inceput sa apara stiri despre 2 teroristi care se aflau imbarcati in avion...
cum nu s-a aruncat nici o organizatie ca sa revendice atentatul mi se pare ca aia doi nu au mai apucat sa devina eroi, ci pur si simplu au picat de fazan

right. pai in cazul asta air france e de tot rahatul ca permite la 2 teroristi sa se urce in avioanele ei sorry.gif .

sau serviciile sicriete frantuje cauta acum tzapi ispasitori ? unde sunt urmele de explozibil ......

LE : au recuperat pana acum 47 de cadavre. se pare ca incep sa se apropie de zona resturilor avionului si poate de cutii.

LE de LE:

A French nuclear submarine arrived off Brazil on Wednesday to start hunting for the black box flight recorders from Air France Flight 447 which crashed into the Atlantic last week.

"The Emeraude will begin its patrol this morning, in a first search zone measuring 20 nautical miles by 20, that is to say 36 kilometres by 36, which it should cover in a day," said military spokesman Captain Christophe Prazuck.

"It will change zone each day and no time limit has been set," he said, adding that the Emeraude would be joined in the area by the Mistral, a naval command and control vessel equipped with helicopters.

Acest topic a fost editat de turbo trabant: 10 Jun 2009, 10:35 AM


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 10 Jun 2009, 01:51 PM
Mesaj #73


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...id=aaZlKflL3IQ8

un articol bunicel despre cine conduce investigatia.

interesant aici :
Arslanian has his detractors. The French branch of the European Cockpit Association, which has 38,100 members, says he favors conclusions that protect manufacturers such as Toulouse, France-based Airbus at the expense of pilots.

cine e astia 38,100 de chiloti ? niste pseudoprofesionisti jamie.gif


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Promo Contextual
mesaj 10 Jun 2009, 01:51 PM
Mesaj #


ContextuALL









Go to the top of the page
 
Quote Post
turbo trabant
mesaj 11 Jun 2009, 09:49 AM
Mesaj #74


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



presa franceza de azi sustine ca airbus vrea sa opreasca la sol A 330 si A 340 pe termen nelimitat. Airbus neaga.

situatia se impute pentru airbus si air france pe zi ce trece.


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 11 Jun 2009, 04:09 PM
Mesaj #75


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



Punct ochit, punct lovit pentru Boeing si fara prea mari cheltuieli de marketing, tocmai cand se pregatesc sa scoata si ei un avion de linie cu aceleasi performante. ohyeah.gif

Acest topic a fost editat de marduk: 11 Jun 2009, 04:09 PM


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 11 Jun 2009, 04:44 PM
Mesaj #76


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



pana la boing dau pilotii francezi in airbus si dau tare ....

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...id=aHpmstG1g14A

“We have come so far, and accidents like these should no longer happen,” said Christophe Pesenti, an Air France pilot for 10 years who has flown as Dubois’s co-pilot in the past.

“The only question we have is why, if these sensors showed signs of weakness a while ago, why the modifications that were suggested by the constructor have not been adopted by Air France?” said Sinatti.

An Air Safety Report cited in French weekly Le Canard Enchaine on June 10 showed at least three of the last 10 “incidents” at Air France related to pitot sensors -- an AF279 flight from Paris to Tokyo, an AF908 flight from Paris to Antananarivo, Madagascar and another Air France flight between Cayenne and Paris.

Dubois, who joined Air France in 1998, clocked 11,000 hours of flying, including 1,100 on A330s, Air France said.

“He knew the plane he was flying, he knew the route, and he could rely on weather forecasts, which give an idea of what to expect,” Derivry said. “But then he was confronted with reality and the reality a pilot finds can be very different from what he had been expecting.”



io, ca trabant prost, zic ca iese cu scandal.


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 11 Jun 2009, 06:01 PM
Mesaj #77


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



Din cate stiu eu, senzorii de viteza sunt formati din doua tuburi. Varianta simplificata.
Ce senzori au aia de le merge asa de pros? Si cum de la niste senzori de viteza sa se dezintegreze avionul deasupra marii?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 11 Jun 2009, 06:04 PM
Mesaj #78


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



QUOTE(turbo trabant @ 11 Jun 2009, 05:44 PM) *
io, ca trabant prost, zic ca iese cu scandal.

important este sa se afle cauza principala a accidentului, nici pilotii nici pasagerii nu trebuie sa sufere din cauza "constructorului", chiar daca iese scandal.



--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 11 Jun 2009, 06:08 PM
Mesaj #79


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



QUOTE
There are several incidences in which miscalculation of airspeed led to flight incidences or crashes. One specific event mentioned was an Air France A340-300 (F-GLZL) on level flight at FL310 (~31000 ft/9450 m) from Japan to France, in which airspeed was incorrectly reported and autopilot automatically disengaged. Later, the drainage holes of all three pitot tubes had been found clogged. Weather and obstructed drainage holes were implicated in the cause of the incident.[113] In the second incident, an Air France A340-300 (F-GLZN) enroute to New York encountered turbulence followed by the autoflight systems going offline, warnings over the accuracy of the reported airspeed and two minutes of stall alerts.


Se pare ca totusi conteaza si tuburile alea, daca sunt luate impreuna cu pilotul automat...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 11 Jun 2009, 06:49 PM
Mesaj #80


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



QUOTE(abis @ 10 Jun 2009, 10:45 AM) *
Ce teroristi erau in avion? unsure.gif

habar n-am, am citit stirea pe ceva site de stiri

chiar sunt curios de concluziile anchetei, oricum o dau baietii le iese prost


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cucu Mucu
mesaj 11 Jun 2009, 09:36 PM
Mesaj #81


From Cooca Macaii
******

Grup: Moderator
Mesaje: 7.228
Inscris: 3 March 04
Din: Pe luna
Forumist Nr.: 2.443



Observ ca de vreo cateva zile tot se zice de cutare sau cutare airbus ca a avut probleme. Cred ca de fapt s-a pornit o campanie de falimentare a airbusului (sau o fi doar conspiratita mea tongue.gif ). Pe praful asta ii mai trebuie doar un "branci", gen "modelul xxx nu e sigur pt zbor".


--------------------
Sometimes, the majority only means that all the fools are on the same side.

If you could reason with religious people there would be no religious people!
Don't pray in my school, and I won't think in your church!
Ziarul de Rimnic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 12 Jun 2009, 10:05 AM
Mesaj #82


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



QUOTE(Blakut @ 11 Jun 2009, 06:08 PM) *
Se pare ca totusi conteaza si tuburile alea, daca sunt luate impreuna cu pilotul automat...

de fapt pilotul automat pare a fi buba. a tras de rudder pana l-a rupt incercand sa stabilizeze avionul la o viteza ce el credea ca este foarte mica .

sa vedem , e cea mai vehiculata ipoteza.

@marduk: ce trebuie sa se afle este de ce un avion state-of-the-art s-a facut bucati confruntat cu o furtuna puternica dar nu ceva nemaintalnit de piloti .

LE: asta e tare

http://www.hotnews.ro/stiri-international-...dent-masina.htm

Acest topic a fost editat de turbo trabant: 12 Jun 2009, 10:33 AM


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 12 Jun 2009, 11:43 AM
Mesaj #83


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



QUOTE(turbo trabant @ 12 Jun 2009, 11:05 AM) *
ce trebuie sa se afle este de ce un avion state-of-the-art s-a facut bucati confruntat cu o furtuna puternica dar nu ceva nemaintalnit de piloti .

Continui sa cred, ca avem de aface cu o contradictie intre deciziile umane si sistemele inteligente cu care aceste avioane sunt dotate. Desi culmea, programele respective sunt facute tot de oameni, pentru asi usura si eficientiza munca.



--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 12 Jun 2009, 11:59 AM
Mesaj #84


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



nu ma pot pronunta daca asta a fost cauza dar avand in vedere ca nu e primul accident cu computirili la airbus s-ar putea ca perceptia deformata a realitatii de catre sistemele automate sa fi dus la tragedie.

oricum avionul ar fi trebuit sa fie supus unor forte foarte puternice pentru a fi rupt in bucati. forte care nu se pot regasi totusi in niste vanturi de 160 km/h sunt avioane care zboara in uragane de 300 km/h si nu se farama.


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 12 Jun 2009, 12:28 PM
Mesaj #85


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



QUOTE(turbo trabant @ 12 Jun 2009, 12:59 PM) *
QUOTE
dar avand in vedere ca nu e primul accident cu computirili la airbus s-ar putea ca perceptia deformata a realitatii de catre sistemele automate sa fi dus la tragedie.

nu nu este primul, se pare ca la Balotesti a fost primul caz apoi tot cu un avion al TAROM deasupra Parisului.
QUOTE
sunt avioane care zboara in uragane de 300 km/h si nu se farama.

asa este, dar avioanele alea sunt sub controlul pilotilor tot timpul si mai au o caracteristica sunt turbopropulsoare nu cu reactie. acestea sunt de obicei avioane meteorologice militare care pot intra pana in inima unui uragan.


Acest topic a fost editat de marduk: 12 Jun 2009, 12:29 PM


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 12 Jun 2009, 12:37 PM
Mesaj #86


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



alea erau alt tip de airbus cu cel putin un deceniu in urma.

da, asa e despre cele care intra in inima unui uragan. tehnologie de acum jumatate de secol......


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 12 Jun 2009, 01:19 PM
Mesaj #87


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



uite ca se intampla si la boeing, sa asistam la un "razboi"intre cele doua companii?

Acest topic a fost editat de marduk: 12 Jun 2009, 01:20 PM


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 12 Jun 2009, 01:27 PM
Mesaj #88


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



Cad si boienguri dar totusi accidentul asta are un je ne sais quoi care iti face parul de la ceafa sa se ridice.


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 12 Jun 2009, 02:11 PM
Mesaj #89


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



QUOTE(turbo trabant @ 12 Jun 2009, 02:27 PM) *
Cad si boienguri dar totusi accidentul asta are un je ne sais quoi care iti face parul de la ceafa sa se ridice.

cunosc altele cu avioane boeing care au intrat in istoria aeronauticii, focul lui elm, aloha flight, etc.



--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 13 Jun 2009, 06:08 PM
Mesaj #90


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



QUOTE
asa este, dar avioanele alea sunt sub controlul pilotilor tot timpul si mai au o caracteristica sunt turbopropulsoare nu cu reactie. acestea sunt de obicei avioane meteorologice militare care pot intra pana in inima unui uragan.

Seriooos? mellow.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 13 Jun 2009, 06:22 PM
Mesaj #91


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



chiar asa


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 13 Jun 2009, 06:27 PM
Mesaj #92


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



Deci tu imi zici ca turboprop-urile intra in uragane si turboreactoarele nu?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 13 Jun 2009, 07:37 PM
Mesaj #93


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



Eu zic, ca in interiorul uraganelor turbopropulsoarele se descurca mai bine decat turboreactoarele, dar ce spun, nu zic eu, spun altii care folosesc astfel de avioane, desi ar putea sa foloseasca turboreactoare, folosesc si azi in secolul XXI, turbopropulsoare, o fi ceva cu eliciile astea, se insurubeaza mai bine in aer. Ca sa nu mai vorbim de avioanele mediu curier care sunt in marea lor majoritate turbopropulsoare ATR, FOKKER, SAAB, etc.


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 14 Jun 2009, 05:43 PM
Mesaj #94


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



Da si mie o sursa te rog.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 14 Jun 2009, 06:55 PM
Mesaj #95


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 16.098
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



"General Characteristics of the Hurricane Hunters WC-130J:

▪ Primary Function: Global airlift

▪ Contractor: Lockheed Martin Aeronautics Company

Power Plant: Four Rolls-Royce AE 2100D3 turboprops; 4,700 horsepower

▪ Length: 97 feet, 9 inches (29.3 meters)

▪ Height: 38 feet, 10 inches (11. 9 meters)

▪ Wingspan: 132 feet, 7 inches (39.7 meters)

▪ Cargo Compartment: length, 40 feet (12.31 meters); width, 119 inches (3.12 meters); height, 9 feet (2.74 meters)

▪ Rear ramp: length, 123 inches (3.12 meters); width, 119 inches (3.02 meters)

▪ Speed: 417 mph/362 ktas (Mach 0.59) at 22,000 feet (6,706 meters)

▪ Ceiling: 28,000 feet (8,615 meters) with 42,000 pounds (19,090 kilograms) payload

▪ Maximum Takeoff Weight: 155,000 pounds (69,750 kilograms)

▪ Maximum Allowable Payload: 42,000 pounds (19,090 kilograms)

▪ Maximum Normal Payload: 34,000 pounds (15,422 kilograms)

▪ Range at Maximum Normal Payload: 2,071 miles (1,800 nautical miles)

▪ Range with 35,000 pounds of Payload: 1,841 miles (1,600 nautical miles)

▪ Maximum Load: 6 pallets or 74 litters or 16 CDS bundles or 92 combat troops or 64 paratroopers, or combination of any of these up to the cargo compartment capacity or maximum allowable weight

▪ Crew: Three (two pilots and loadmaster). Aeromedical Evacuation Role: Minimum medical crew of three is added (one flight nurse and two medical technicians). Medical crew may be increased to two flight nurses and four medical technicians as required by the needs of the patients.

▪ Unit Cost: C-130J, $48.5 (FY 1998 constant dollars in millions)

▪ Date Deployed: Feb 1999

▪ Inventory: Active force, 186; Air National Guard, 222; Air Force Reserve, 106"

http://www.hurricanehunters.com/


--------------------
Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 14 Jun 2009, 09:06 PM
Mesaj #96


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



Multumesc, Cla. Exista multe modele in armata USA si NATO, la noi sarcina asta era executata de batranul AN24, care inca mai este in serviciul armatei romane.


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mutulica
mesaj 15 Jun 2009, 11:48 AM
Mesaj #97


piticanie oPsedata
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.280
Inscris: 7 January 04
Din: ***
Forumist Nr.: 1.726



brazilienii spun ca airbusul s-a facut bucati la altitudine mare... oare ce sa se fi rupt in el?

si tot ei spun ca un alt avion, de cam acelasi tip a ocolit furtuna (adica +56 km ) si a ajuns safe la destinatie... oare de ce baietii astia au luat-o otova prin mijlocul petrecerii?


--------------------
Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbo trabant
mesaj 15 Jun 2009, 02:03 PM
Mesaj #98


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 7.773
Inscris: 27 December 08
Din: za great milky way
Forumist Nr.: 12.719



http://www.timesonline.co.uk/tol/news/worl...icle6493728.ece

It has emerged that the same sequence of events occurred in six cockpit emergencies reported by Airbus pilots over a year beginning in February 2008. According to internal Air France documents leaked to the press, the incidents involved “a rather incoherent cocktail of alarms” and “severe breakdowns”. These appear to have originated with malfunctioning pitot tubes in stormy weather.

In one incident, an Air France pilot issued a mayday call between Paris and Tokyo in turbulent weather after the loss of speed indication resulted in the disengagement of the automatic pilot and set off other alarms. In all six incidents, however, the pilots regained control of the aircraft.


se pare ca air france stia si nu a facut nimic. avocatii tocmai intra in paradis daca cumva datele din acele 6 incidente sunt la fel cu cele de la avionul prabusit.....

Acest topic a fost editat de turbo trabant: 15 Jun 2009, 02:04 PM


--------------------
Romanii, ca popor, sunt prosti. Nu va chinuiti sa raspundeti, considerati posturile drept opera unui dusman al poporului.

Ba, ia faceti liniste si ordine, ce dreacu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marduk
mesaj 15 Jun 2009, 07:17 PM
Mesaj #99


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 17.291
Inscris: 9 December 06
Din: Din acest univers.
Forumist Nr.: 9.062



Chestia asta cu tubul pitot incepe sa semene cu zborul Air Peru, cand un astfel de tub a fost acoperit cu banda adeziva, pentru a fi spalat avionul, apoi au uitat sa scoata banda adeziva. Avionul s-a prabusit din cauza informatiilor eronat pe care pilotii le primeau de la avionica, fiecare aparat indica cu totul altceva, semnaland diverse erori inexistente.


--------------------
"Problema cu lumea este că proștii și fanaticii sunt întotdeauna așa de siguri pe ei, în timp ce oamenii înțelepți sunt atât de plini de îndoieli." (Bertrand Russell)

"A fi tolerant nu inseamnă a tolera intoleranţa altora" (Jules Romains)

LINEDRONE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 17 Jun 2009, 04:22 PM
Mesaj #100


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 16.098
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



Filmat de avionul care a scapat de furtuna:

Shark Attack


Si asa se explica toate rofl.gif


--------------------
Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 19 Jun 2009, 09:25 PM
Mesaj #101


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



QUOTE
"General Characteristics of the Hurricane Hunters WC-130J:


Nu mai, eu vroiam un link care sa arate cum ca un motor turboprop se comporta mai bine decat unul turboreactor intr-o furtuna.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 19 Jun 2009, 10:27 PM
Mesaj #102


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 16.098
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



QUOTE(Blakut @ 19 Jun 2009, 09:25 PM) *
Nu mai, eu vroiam un link care sa arate cum ca un motor turboprop se comporta mai bine decat unul turboreactor intr-o furtuna.


Pai eu cred ca un turboreactor e supersonic, tu ce zici, Blakut?
Un turboprop se afla la vreo 800 km/h. Un jet ar fi belit-o într-o furtuna, cum naiba sa se afle în ochi? Vorbesc de ochiul uraganului.


--------------------
Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erwin
mesaj 20 Jun 2009, 12:20 AM
Mesaj #103


Cronicar
******

Grup: Admin
Mesaje: 5.082
Inscris: 26 December 05
Din: Bucuresti
Forumist Nr.: 7.531



Avioanele de linie nu sunt supersonice, singurul era Concorde şi nu mai zboară. Diferenţa e de propulsie, motorul tot turbină cu reacţie este dar turbopropulsorul învârte o elice exterioară iar turboreactorul n-are elice, doar turbina din interior. Elicea baleiază o suprafaţă atmosferică mai mare, probabil că de aici vine stabilitatea în furtună, se înşurubează mai bine în curenţii de aer.


--------------------
pantha rhei
Universul Fractal
The universe appears to be fractal, cyclic and self-regenerating. Implied is that it is eternal and infinite.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cla
mesaj 20 Jun 2009, 01:26 AM
Mesaj #104


Cla
******

Grup: Membri
Mesaje: 16.098
Inscris: 7 May 04
Din: Noris Rock City
Forumist Nr.: 3.415



Da Erwin, am gresit eu, Boeing si Airbus sunt subsonice. Sorry... Supersonice au fost Concorde si Tupolev Tu 144 smile.gif


--------------------
Cea mai buna inventie e dormitul, de c�nd au fost obositii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blakut
mesaj 20 Jun 2009, 11:47 AM
Mesaj #105


Domnitor
******

Grup: Membri
Mesaje: 4.405
Inscris: 16 May 04
Din: Bucuresti, the belly of heck
Forumist Nr.: 3.508



Mie mi se pare dubios ca o elice sa fie mai buna intr-o furtuna. Dar then again,poate ca au nevoie oamenii sa care chestii grele la un pret mai dedus.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

 



RSS Versiune Text-Only Data este acum: 25 April 2024 - 06:46 AM
Ceaiuri Medicinale Haine Dama Designer Roman